- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Milyen okostelefont vegyek?
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sanzi89
addikt
válasz
sanzi89 #34387 üzenetére
Kaptam választ a ticket-emre, és emiatt a SZARRÁGÓ stílus miatt is tele van a hócipőm a Gearbest-tel. Amúgy aki azt hiszi, hogy ezen egy rendelés miatt vagyok így ki a boltra, az olvasson vissza a topikban, van már előzményem korábbról. Opciók:
1. Várjak, 5-10 munkanapon belül küldik a terméket. Ezek totál hülyének néznem engem, vagy a többi vásárlójukat, a termék oldalán világosan ki van írva, hogy március 6 és 10 között szállítanak.
2. Válasszak mást, ami raktáron van.
Persze...
-
Vertigo18
addikt
válasz
sanzi89 #34381 üzenetére
Nem mindegy? Most komolyan...
Alapszabály, hogy akkor rendelünk külföldről, ha van türelmünk! 60 nap a kézbesítési idő, ennyivel számolj, a többet (pl., hogy feladták-e már) ne nézd, mert csak húzod a saját agyadat...
Ha meg gyorsan kell a termék, akkor be kell menni a boltba és kifizetni, egyből a tied - kisebb felárral.
De, hogy emiatt "hibának" nevezni a Gearbest topikban azt, hogy onnan rendeltél...
-
Watcher45
tag
válasz
sanzi89 #10566 üzenetére
Valahol korábban írtam már, hogy én egy ilyen [link] oldaltatyót használok már egy ideje. Szerencsém volt vásárláskor és egy jobb sör áráért vettem egy pár eladásos kereskedőtől, de rendben megérkezett és minőségileg sincs vele probléma. EDC-re egészen jó, belefér az elejébe a tepsifon, a mellé varrt "hüvelyben" egy toll, az első zippzáros részben a több fakkos tárcám benne iratokkal pénzzel, kártyákkal, a hátsó zippzárosban tartok egy kis méretű zseblámpát, fülhallgatót, apróságokat. A hátsó két patentos fül miatt könnyen le és fel tudom tenni az övemre. Ha mindennel ki van tömve akkor egy kissé vaskos de véleményem szerint egészen használható és erős anyagú tároló.
-
Beni2360
félisten
válasz
sanzi89 #10561 üzenetére
elég vicces áron van, - miért vicces ez ennyi sem ér. Én a piacon 2 hete vettem egy közepes méretű sport táskát amibe 3 törölköző strand papucs és az úszás kellékei bele férnek és nincs tele.Nézzél körül a piacon rengeteg fajtát kapni. Ott kézbe is foghatod szemle végett.
-
petipetya
nagyúr
válasz
sanzi89 #10561 üzenetére
Tavaly rendeltem egy ilyet az ebay-ről. A minősége gyatra, a mérete pedig még annál is kisebb, mint amekkorának elképzeled: nem fér el benne több dolog, mint amennyi egy farmer zsebeiben van, a szokásos 0,5 literes üveg pedig el sem fért benne. Emellett nagyon hülyén néz ki, mintha összement volna a mosásban - egyértelműen csaj táska. Ha kis táska kell, akkor inkább övtáskát hordj a válladon.
Amit viszont ajánlok: ezt a táskát rendeltem (black) és használom megelégedéssel. A mérete megfelelő, az anyaghasználata rendben van, a sok rekesz pedig praktikus. Mindezek mellett kényelmes is.
fotó1
fotó2
fotó3 -
WOT-H-A-C
veterán
válasz
sanzi89 #2636 üzenetére
1.Először is vegyél vissza az arcból mert nem pi#@dból rángattál ki! " Nem tereltünk együtt birkát picim!
2. Azt írtam ",ha jól emlékszem". Hozzáteszem magadra vetted, és igen már emlékszem rád is!!Szövegértés Lvl.1
3. Ami itt a topikban ment az kritikán alulli volt!
4. Nem tudom mennyit rendeltél már kínából, de sajnos az ilyen "eladói magatartás" benne van a pakliban.
Ha kicsit keresel a postázós topikban rengeteg hasonló eset van.
Kikell abrándítanom téged a kínai engem is meg téged is magasról telibe sz@r!! Annyira kevesek vagyunk nekik mint bolha f@szán a pattanás.Szóval sajnálom, hogy így benyaltad de de mint mondtam benne van a pakliban!!! Innentől szerintem ne is rendelj kínából!
Na csak , hogy tiszta legyen 1-2 példa
-
Visszakaptam 1.
-Visszakaptam 2.Illetve van sok olyan ami megjött!Akinek van kedve mazsolázzon.
Szóval nem mondtam, hogy nem volt aki pórul járt, sajnálom is, de a többség megkapta és elégedett ez tény.
Azt sem álítottam, hogy BIZTOSSAN mindenki megkapta! Nem mindíg olvasom figyelmesen a topikot mert untat a habzószájó csaholás a gearbest-re! Egyszerűen nem kötelező innen rendelni! Keresni kell egy másik webshopot és próba szerencse.
Az ilyesfajta kirohanásaidat meg nyugodtan mellőzheted, mert tudtomal én nem személyeskedtem!
Peace!!
-
sanzi89
addikt
válasz
sanzi89 #2001 üzenetére
A GB teljesen el van veszve. Már visszakaptam a pénzem - igaz csak a Paypal számlámig jutott el, de csak idő kérdése, hogy elfogyjon -, az ügyet zárta a Paypal, semmi se látszik már belőle a Resolution Center-ben. Erre ma kaptam ezt az üzenetet - csak a lényeget másoltam -:
"Our delivery team is now opening a claim with the delivery company.
Sometimes the confirmation process from the courier can take a while.However we have noticed that a/an dispute has been opened on your order. At this time, your order amount is being held by PayPal for a review. Due to Paypal settings, we are therefore unable to refund you as long as the Paypal case is open.
If you want a refund faster, we kindly ask close the dispute now so that we can reimburse you."
1. Eddig azt hazudták, hogy mivel nem kértem biztosítást, ezért semmit se tudnak tenni az elveszett csomaggal, se én se ők nem fognak ebből pénzt látni. Erre most elkezdték az intézkedést a DPD irányába...
2. Újfent azt hazudják, hogy csak akkor tudnak refund-ot küldeni, ha bezárom a Paypal ügyet - ami egyébként már nem is létezik.
Lehet megírom nekik, hogy ne foglalkozzunk a Paypal-la, írják rá a GB Wallet-omra a vételár felét és lezártnak tekintem az ügyet.
-
somogy
tag
-
Outlander
addikt
válasz
sanzi89 #1956 üzenetére
Ezt én értem és sajnálom, ha kötsög lennék azt mondanám, h gyenge az angolod.
Nekem viszont 2/2 csomag jött meg ünnepek előtt, illetve most rendeltem 3 bizbaszt ch raktárról és várom őket november végére kb, ha előbb meg jön akkor örülök, ha nem akkor visszaszerzem a pénzem és azt nem ide írogatom hanem az illetékeseknek.
De ez szó szerint felidegesít h egyesek nem képesek felfogni h az ünnep az ünnep, illetve hogy nincs teleportáció (még). És kb naponta 20x jön a kérdés és az anyázás, se vissza olvasás, se keresés, és ami a legrosszabb szövegértés sincs.
-
Outlander
addikt
válasz
sanzi89 #1849 üzenetére
Az biztos h nem itt siránkoznék és nem is gearbestes levelezésben tenném...
Én elhiszem, és együtt is érzek veletek, volt már ugyanilyenem, de nem itt kellene egymást hergelni, hanem szépen higgadtan a paypal disputeban leírni és screenshotolni, no nyilván nem úgy h a Józsi04 write something like this in ph topic, so You cheating me, give me my máni bekkkk, Matafaka csájnisz.
-
nimfas
addikt
válasz
sanzi89 #1844 üzenetére
ez a nem kértél nyomkövetést szerintem hülyeség.... egy 5 USD-s cuccra nehogy már 3 USD-ért kérjek nyomkövetést. Ez egy vicc...
Ebay-ről jópár rendelésem volt már, ami nem ért ide, azt simán visszautalták, vagy PayPal segítséggel, vagy anélkül... de senki nem hivatkozott a nyomkövetésre mint követelmény.
Kíváncsi lennék a PayPal álláspontjára!
Más:
Ezt már másodszor küldik el, mikor érdeklődöm, hogy merre a csomag... aug. 28-i feladás:
"Dear Gabor,
I am sorry to hear you haven't received the items yet.
In order to resolve it, please kindly confirm the following points:
1) Please reconfirm your delivery address in your account“ My Orders”:
customers: **************, shipping address: ************** , city: Siofok, state: Hungary, zip_code: 8600, country: HU, phone: ****************
2)Please contact your local post office in charge of your area ,stating your name and address.
In some cases, Post office may require customers to collect parcels over there.
Once you have checked with the post office, kindly let us know the results.
3)We shipped on date (Aug. 28).Therefore your delivery deadline will expire on Date(Oct. 28).
Once we receive all details above, we will offer you the right resolution for your case on this date.
Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.
Thank you for your collaboration.
Best Regards
Emilie
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com"
Ezek tényleg hülyének nézik a magyarokat?
Most várjam meg az okt. 28-at és előtte 2 nappal nyissak PayPal vitát?
-
axlfsi
veterán
válasz
sanzi89 #1696 üzenetére
Vegigolvastam a hozzaszolasaidat, a sztoridat... Eleg szomoru es ahogy nagyjabol vegigfutottam a topikot, nem keves elveszett csomagot latok a DPD-vel...
Ezzel vegul mi tortent, meg mindig nincs fejlemeny? Rakerdeztel PP-nel, hogy vegulis mi a pekf@asza dokumentumot szeretnenek mindezek es sokadik nap utan?
Mas, de ehhez hasonlo par kerdesem lenne:
1. irtatok korabban, hogy mostmar talan nem a DPD-vel kuldenek (a sok probelma miatt(?)), hanem a DHL-lel. Ez valoban igy van mar, kivetel nelkul vagy csak lett egy masodik (DHL) futar is az EU raktarakbol es random kuldozgetnek, felvaltva?
2. a GB-s biztositasra extra felarat badarsag fizetni es csak parasztvakitas, ebben mindenki egyet ert, ugye? (hiszen ott a PP - jo esetben er is valamit (manapsag eleg elszomoritoak ok is, ahogy olvasom)).
3. 30-40 dollaros kosarral rendelnek, EU raktarrol. Checkoutnal ket opcio van: azonnali fizetes PayPal-lal
- ekkor atdob a PP oldalara, be kell lepnem es nincs szallitasi koltseg (de vajon ez esetben nincs TN sem?! Ezt nagyon nem szeretnem). Valaki korabban azt irta, hogy PP-be belepes utan visszadob a GB oldalara es megis valasztanom kell shipping method-ot - ez vajon biztosan igy van? (nem mertem egyelore beprobalkozni vele, mert nem szeretnek veletlenul TN nelkul rendelni). A masodik, hogy Proceed to Checkout
es itt mar ket lehetoseg kozul tudok valasztani:
A. Flat Rate Shipping
5 - 7 business days $3.28B. Expedited Shipping
3 - 7 business days $8.03Nyilvan legfeljebb az A-t valasztanan, de: honnan tudom, hogy ez DPD vagy DHL lesz? Valaszthatom majd a DHL-t? (egyaltalan, van mar opcionalisan DHL-re lehetoseg vagy tovabbra is DPD?).
4. A hirlevelre valo feliratkozas 50$-os ajandekkupon elleneben hol talalhato?
Az oldal aljan ugyan van egy hirlevelre valo feliratkozas, de nekem nem jott rola visszaigazolo level, sem kupon.
Koszi elore is!
-
-
sanzi89
addikt
válasz
sanzi89 #1588 üzenetére
Most jött mail a Paypal-tól, hogy 3 napon belül mellékeljek valamilyen dokumentumokat, különben zárják az ügyet. Kérdem én, mi a péket akarnak még tőlem? Mi a szent szart mellékeljek? Követési számot megadtam, csomag nem mozdul, DPD-vel, GB-vel írt leveleket bemásoltam nekik, fizetés meg rajtuk keresztül folyt. Mit akarhatnak még?
Egyébként több órája próbálkozok belépni a Paypal accountomba, de nem megy. 3 gépről, kb minden böngészőből két külön internet elérésen keresztül próbálkoztam.
-
sanzi89
addikt
válasz
sanzi89 #1514 üzenetére
Utolsó GB üzenet az elhagyott csomagról:
"Dear XY,
We wish to apologize for any inconvenience for not replying you sooner.We are sorry that for this inconvenience.
We will follow this case on Paypal side now.Thank you for your understanding.
Once again we apologize for any inconvenience caused.Best Regards
Chantal
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/"Magyarul a Gearbest semmilyen formában nem adja vissza a pénzt közvetlenül, a Paypal-ban bízhatunk egyedül.
-
madrac
senior tag
válasz
sanzi89 #1574 üzenetére
És akkor ezért fizeti az ember a magasabb szállítási költséget és még mindig ugyanazokat bízzák meg akikkel ennyi gond van már jóideje?! Ez egyúttal azt is jelenti szerintem, hogy ők ezzel biztos hogy nem járnak rosszul.... Azért megnézném a saját szememmel, hogy mi az istent csinálnak ott, hogy ugyanazok közül a csomagok közül, egyforma időpontokkal, az egyik rendben megérkezik, mások meg nem... Csak nem a kamionos a szarka?
-
L4mie
veterán
válasz
sanzi89 #1514 üzenetére
rendelt valamit, nem kapta meg, az hogy a dpd hibája vagy a gearbesté az a vevő szempontjából halálmind1, nem jött meg a kifizetett termék, az áruház nem hajlandó vagy csak nagyon nehezen intézkedni utánajárni a dolgoknak, csak megy a várjál várjál várjál, nem tudom miben reménykednek, hogy egy Best-Budapest táv ami 2 nap alatt megvan normál esetben, 2-3 hét alatt nem jön meg akkor hirtelen előkerül, nem fog.
Szóval szerintem a paypal ha értelmes akkor visszaküldi a pénzed, és jól mondja SSlyTR, ha rajta van a számládon a teljes összeg zárod a claimt. /vagymit/szvsz.
-
sanzi89
addikt
válasz
sanzi89 #1422 üzenetére
Újabb fejlemény:
Dear XY,
We wish to apologize for any inconvenience for not replying you sooner.
We are so sorry for the inconvenience.As we mentioned above, we can process the refund for you after you closed the case.
If you do not agree with it,we have to wait for paypal's result.
We apologize again for any inconvenience caused.
We look forward to hearing from you.Best Regards
Chantal
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/Magyarul: Csak akkor refund-olnak, ha zárom a Paypal ügyet. Ha nem tetszik, várjam meg a Paypal döntését. Hát mocskos kedvesek, mondhatom. Kb a szarnak egy pofon...
-
LógaGéza
veterán
válasz
sanzi89 #1442 üzenetére
Tudom, rendelek én is sokat Sinceritytől, de ez konkrétan arra kell, hogy felmásolok rá egy videót, gravírozok rá 2 betűt, és soha többet nem látom
Ezért kell a fém, jel nélküli.
Eddig BG-ről rendeltem, 16-ost kértem, 32-es jött, amiből rendberakás után használható volt 11GB. Viszont most jött 3db, amiből 1 se használható semennyire (max 1,4GB), úgyhogy most másik forrást keresek. -
tibcsi0407
félisten
válasz
sanzi89 #1422 üzenetére
Engem is megkértek tegnap, hogy zárjam be. Írtam, hogy majd ha újraküldték a csomagot, akkor nagyon szívesen.
Nem nagyon értek a claim-hoz, esetleg utána újranyitható, ha nem fizetik ki?
Nálam a PP október 5-ig vár az eladó válaszára. Péntek óta nem képesek rá válaszolni, de a Gearbesten tudtak írni nekem, hogy zárjam be a claim-et.(#1423) Outlander
Akkor meg is van a válasz. Erre én is figyelni fogok.
-
Outlander
addikt
válasz
sanzi89 #1422 üzenetére
Általános trükk ne zárd a ticketet!....
Írd, h ok, waiting for the full refund, when i have it, i close this ticket.. Thank You.
Amúgy automatán záródik ha ők elfogadták h refundolnak, és ekkor ugye ők zárják, viszont ha te zárod, akkor nem tudsz nyitni másikat, így nem kell refundolni, mert buktad, hisz "megkaptad a csomagot, azért zártad"... olcsó kínai trükk.
Claim csak egyszer nyitható és egyszer zárható.. ha zártad akkor IJ.
-
sanzi89
addikt
válasz
sanzi89 #1409 üzenetére
Nafene, fejlemény a Gearbest-től:
"Dear XY,
We wish to apologize for any inconvenience for not replying you sooner.
We are sorry for this situation.I have checked the related ticket, please close the case and notify us, we will process the full refund for you.
We apologize again for any inconvenience caused.
We look forward to hearing from you.Best Regards
Chantal
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/"Be merjem zárni Paypal-on a case-t? Illetve egyáltalán mit csináljak vele? Csak azt tudom kiválasztani, hogy megjött a csomag. Ha ők visszaadják az összegét az adott tranzakciónak, akkor nem zárul automatikusan a Claim?
-
wentworth
tag
válasz
sanzi89 #1353 üzenetére
Volt rá Shipping Instruance biztositás igen, és csak a felét akarják visszadni.
Tudm hogy korai volt a Ticket nyitás, de már láttam a helyzetet , hogy nem mozdul 2 napon belül és nem fog megérkezni. Azóta se mozdult, ahogy sejtettem9, valamennyi DPD + 2,valamennyi biztositas jött még rá
-
Tenkes
csendes tag
válasz
sanzi89 #1336 üzenetére
Eddig én csak Kínából rendeltem.
Nekem eddig minden megjött. Több dolog TN nélkül (kis értékű dolgok).
Normálisan írtam, ha gond volt (például egy óra 5 napnál tovább volt "processing" státusban. Írtam. Válaszban megírták, hogy nagy a kereslet, később tudják küldeni. Kérhetek mást, vagy ha kivárom kompenzálnak. Kivártam, megjött, irogattam, kaptam 300GB pontot)
Az értékelés-hez kapcsolódó kritika sajnos igaz. Én is írtam világító csapvégről (0,79 USD) 2 pontos kritikát, mert kifolyik mellette a víz, és nem tették közzé. Reklamáltam, az értékelés pontokat megkaptam, de nem tették közzé. Ez valóban nem becsületes dolog.
Tapasztalatom összességében igen pozitív. A gyorsan kiégő LED lámpát (1,75USD) bemondásra szinte azonnal jóváírták a vallet-ben, késésért kompenzáltak, minden megjött a vállalt időben, kevdező szállítással és árral.
Ebay-en igen gyakran hallható hamis eszköz küldésekről itt soha nem hallottam.
Felesleges általánosítani és elvárni, hogy mindenki a te tapasztalatod alapján ítélje meg őket.
Én sem várom el, hogy feltétlenül tőlük rendelj, mert nekem még nem volt rossz tapasztalatom. Szerintem, ha úgy érzed, hogy nem megbízhatóak, rendelj máshol, vagy vedd meg a Media Markt-ban. -
Lucho777
csendes tag
válasz
sanzi89 #1336 üzenetére
Azon az oldalon, elég sok a negatív visszajelzés...ami nem jelent valami jót, főleg az utóbbi hozzászólások szinte mind negatív...igaz hogy álltalában az emberek ezeket jelzik, ha megkapja és minden rendben akkor meg csak örül de nem sokan írják meg....így lehetnek kicsit túlzóak az arányok, de egy biztos gond az van, az ügyfélszolgálat mintha egy pc vel beszélne az ember, lassan válaszolnak, sokáig tart deladniuk a cuccot, stb...
-
thefreeman
aktív tag
válasz
sanzi89 #1316 üzenetére
Nálam ugyanaz a sztori ami nálad. Én is szeptember 2. rendeltem Redmi 2 Pro-t és 8. óta áll Best-ben. Nekem még nem ajánlottak semmit engem csak arra kérnek, hogy még várjak. Én esélyesnek tartom azt is is, hogy a telefon igazából Kínából jön csak Hollandiában valahogy kijátsszák a vámot. Ma már rá is kérdeztem a GB-nél de még nem válaszoltak. A DPD-nek is írtam hétfőn válaszoltak, hogy rákérdeznek de azóta sem jött válasz. Szerintem jövő héten már én is bevonom a paypal-t. Ennyi idő alatt már Kínából is megérkezhetett volna.
-
havri1
félisten
válasz
sanzi89 #1300 üzenetére
Ugyan nem olvastam el minden hsz-t ezzel kapcsolatban, így a pontos hátteret nem tudom, de szerintem elkapkodtad a claimet PayPalon.
Beleírtad az első üzenetbe, hogy a DPD -nél érdeklődtél, mely lepasszolt azzal, hogy kizárólag a feladó reklamálhat az ügyben?
Mennyit vártál a csomagra?
Talán még lehet segíteni az ügyön. -
tibcsi0407
félisten
válasz
sanzi89 #1309 üzenetére
Normális esetben Bestből lesz egyből BP, aztán a végleges cím, nem részleteznek minden országot és útvonalat.
Így most a GB nyert egy kis időt a PP-nél. Persze gondolom ők is tudják, hogy nem fog megérkezni. Viszont a PP-nek jó ügyfele lehet a Gearbest, mert egy vagon pénzt keresnek rajtuk. Üzlet.. -
mobileman
senior tag
válasz
sanzi89 #1300 üzenetére
Én is pont ugyanitt, ugyanezzel a metódussal vagyok, az igaz, hogy elküldte a papalnak a trackingot, de az viszont nem normális, hogy hosszú ideje egy helyben áll, ami egyértelműen csomag elveszést jelent. Azt a paypal is látja, hogy Hollandia- Mo. viszonylatban nem tart hetekig a szállítás egy futárcégen keresztül!
-
Outlander
addikt
válasz
sanzi89 #1277 üzenetére
Igen... én annó millióegyet leveleztem a focalprice-al, a külföldi rendelős topikban talán még meg van, lusta vagyok keresgélni.
Ott szintén ezeket a köröket futottuk, RE627645519SE svéd posta volt, még a posta.hu- is mutatta h célországba elküldve, de soha nem érkezett meg...
Végül paypal claim volt, képek a svéd posta válaszáról, írták h elküldtek x kgnyi csomagot, benne az említett tn, de a magyar reptéren csak Y kg érkezett meg, amiben nem volt benne pl ez a csomag, meg még egy pár, náluk nincs, magyarosságon nincs, eltűnt, kérje a feladó a biztosítást), képek h a focalprice beszélgetésekről h egyfolytában 1-2 dolláros kuponokat akart adni meg keep calm stb... holott már 1-2 hete nem mozdult a csomag és ott volt a hivatalos válasz.
Kb 2-3 óra alatt döntött a paypal... nem volt miről beszélni.
-
Outlander
addikt
válasz
sanzi89 #1274 üzenetére
Ne arrogánsoskodj, írd meg hogy a Dpd kirendeltség aztmondta emailben / telefonon, hogy a csomag elveszett, (vagy írhatod hogy vissza küldték a feladónak), mivel megingott a bizalmad a társaságban, így kéred az azonnali, teljes refundod... claim.
Ha arrogánsan válaszolgatsz a paypal is az eladóval lesz..
-
sanzi89
addikt
válasz
sanzi89 #1182 üzenetére
A Paypal Claim-ra reagált mail-ban a GB, hogy legyek türelmes, a csomagomat feladták és készségesen bemásolták a track-et, amiben látszik, hogy Best-ben akadt el 8-án. Kommentárjuk, hogy a csomag úton van, legyek türelmes és zárjam a Paypal ügyet.
Ezek ennyire hülyének néznek?
Válaszban megírtam, hogy olvassák el azt a lassan 20 üzenetet, amit küldtem nekik, és fejezzük be a bohóckodást.
-
SSlyTR
senior tag
válasz
sanzi89 #1244 üzenetére
neked lepett mar valamit a PayPal? en meg nem claim-eltem. Nem volt idom szepen osszeszedni a dolgot, hogy egybol nekem iteljenek. Tuti sok mulik azon, hogy adom elo az esetet.
Azon goldolkoztam el a sok sikeres kezbesites lattan, hogy kuldjek ujra. Aztan lehet akkor szivnek csak nagyot. Bar a PayPal 180 napig ved, es nem kenyerre kell ez a penz.
-
-
Outlander
addikt
válasz
sanzi89 #1104 üzenetére
Egyébként nem akarlak megsérteni, meg getzi se makarok lenni..
De mint újbelépő, visszaolvastam jó pár oldalt... és kb te vagy egyedül aki siránkozik egyfolytában, és volt olyan h 1 nap 3szor is beírtad ugyanazt....
De hogy mindennap beírtad ugyanazt az biztos, nem tudom h első rendeléses vagy-e sem, de aki naponta többször ránéz a tn-re és utána jön anyázni/sírni, annak nem való a külföldi a rendelés..
UI: természetesen láttam h voltak/vannak még egy páran akiknek volt/van valami baja, de a szokásos bullshites 3-4 levelezgetés után minden okés lett... ez benne van a pakliban.
Bocsi, de ezt le kellett írnom, és tényleg nem bántásként, csak azért mert neked nem jöttek meg csomagok, ami simán lehet a postás miatt, mert mint írtad a simák nem jönnek meg de a tn-esek igen... attól még nem kell állandóan siránkozni..
-
tibcsi0407
félisten
válasz
sanzi89 #1104 üzenetére
Nem javítja, de szerintem most akár többezer (hanem tízezer) Dolláros problémába futottak bele.
Csak itt a fórumon hányan vagyunk, akiknek nem érkezett meg a csomag, szerintem a többi EU országban is ráb@sztak jópáran.
Azért az ilyesmit felkészületlenül nem könnyű kezelni, ők sem számíthattak erre. Ki tudja hány ticket és panaszlevél, PP dispute érkezett most be hozzájuk. Nem irigylem őket, mert önhibájukon kívül keveredtek ebbe a szituba, ahogy mi is, a harmadik fél miatt. Ez nagyon szar helyzet, de talán egy kicsit támogatni is kell őket, hogy meg tudják oldani ezt a problémát, nekünk is ez az érdekünk.
Ha az árakat nézzük, akkor pedig nagyon sok dolgot náluk éri meg a legjobban venni, ezért nagyon szorítok, hogy ne legyen ebből senkinek hátránya. ( a DPD viszont nagyon megérdemel egy alapos elpicsázást, mert vagy valaki nagyon enyveskezű náluk, vagy valamit nagyon elrontottak a csomagszortírozásnál ) -
SSlyTR
senior tag
-
bul07
nagyúr
válasz
sanzi89 #1059 üzenetére
Nekem
6db Kínai rendelés egy se jött meg - 2refund megvolt a többi összegét meg költsék gyógyszerre
1db EU rendelés megjött csak tett egy kis kitérőt AusztriábaEz nagyon rossz arány nincs egy másik oldal ami ennyire rosszul teljesítene, ha ebay-en 6db 0elladásal rendelkező embertől rendelnék bármit a 6-ból 3-4 biztosan megjönne, sima postával
És az meg kimondottam irritáló hogy felróják hogy nem lett kérve nyomon követés plusz pénzért
-
kobipeti
aktív tag
válasz
sanzi89 #1051 üzenetére
Most komolyan Te kivel vagy? Mert ha velünk akkor eszedbe nem jut töröltetni ezt a topicot, az egyetlen helyet ahol tájékozódni lehet a megbízhatóságtól, vagy a problémákról, így legalább az idelátogató tudja mire számíthat, olvashat róla eldöntheti mit akar, milyen lehetőségei vannak a reklamációra, van-e magyar kapcsolat stb..!
-
peestike
senior tag
válasz
sanzi89 #1051 üzenetére
gondolom, hogy valóban nagyon bosszantó a dolog.
a paypal csak nem fogja annyiban hagyni az ügyet....
egyébként múltkor nézegettem az ebay-t, 250+ rendelésem olyan 6-8%-a nem érkezett meg,
sarkítva a dolgot: gyanítom, ha nyígok a PH-nak, akkor biztos bezárják az ebay topikot is.... -
sanzi89
addikt
válasz
sanzi89 #1048 üzenetére
Egy Xiaomi Redmo 2 Pro telefonnal.
Privátban várom a többi GB-s károsult/átvert adatait, történetét. Felveszem a Ph-val a kapcsolatot, hogy töröljék és tiltsák a topikot, ugyanis
A GEARBEST TUDATOSAN KÁROSÍTJA MEG A FELHASZNÁLÓKAT ÉS MEGPRÓBÁL LELÉCELNI A PÉNZZEL. EZ NÁLAM KIMERÍTI A CSALÁS FOGALMÁT!!!
-
tibcsi0407
félisten
Azt fogják mondani, hogy az 50 napot meg kell várni. Cserébe kapsz egy 5%-os kedvezménykupont, ami valszeg bárkinek elérhető
Te pedig elutasítod és kezdődik minden előlről, mindaddig míg vagy Paypalon, vagy ott beadják a derekukat.
Nem hiszem el, hogy nem látják, hogy ez a DPD probléma már nem egyedi eset. -
sanzi89
addikt
Írtam egy újabb Ticket-et a GB-nek arról, hogy mit beszéltem telefonon a DPD-vel. Leírtam nekik egyértelműen, hogy a csomag nem fog továbbmenni, se 3, se 5, de 50 nap múlva se. Vagy küldjenek egy új csomagot, vagy pénz vissza.
Lehet tippelni mi történik (megfejtés holnap várható)...
a. Visszaadják a pénzt
b. Küldenek új csomagot
c. Törlik a Ticket-tet annyival, hogy várjak... -
sanzi89
addikt
Na, a GB szó nélkül zárta mindkét Ticket-tet, amit nyitottam...
És a mai napig azt hazudják az oldalukon, hogy 2-5 nap alatt megérkezik a cucc... Nekem az 5 nap volt, mire feladták. -
tibcsi0407
félisten
Én értem ezt. Én is haragszom rájuk, de azért a topikot nem záratnám be, mert kiszúrás lenne olyan fórumtársakkal, akik megelégedéssel vásárolnak onnan. Egyébként az ügy ellenére én továbbra is rendelek tőlük, mert tetszenek az árak. Ezt a problémát is meg fogjuk oldani, igaz, hogy bosszantó, de nem feltétlenül az ő saruk.
-
tibcsi0407
félisten
Azért tiltatni egy komplett topikot negatív élmény miatt nem biztos, hogy fair.
Az igazat megvallva az elkallódott csomagról nem tehet a Gearbest. Nekik kell megtanulni kezelni az ilyen helyzeteket, de ez főleg a DPD hibája pl. esetemben. Tisztán látszik a trackingből, hogy feladták, és a második beérkezési pontban tűnt el. Ez pedig már a DPD sara.
Dátum Időpont DPD elosztó központ
Csomag helyzete
27.08.2015 23:32 Best (NL)
A küldemény beérkezett az elosztó központba
27.08.2015 17:32 AMSTERDAM (NL)
A küldemény beérkezett a feladó depóba
27.08.2015 16:04 AMSTERDAM (NL)
A küldemény átvéve a feladótól
24.08.2015 06:00 DPD adatközpont
A megrendelési adatok továbbitva a DPD felé. -
somogy
tag
Szia!Az én rendelésem is ugyan úgy áll mint a tiéd, szinte percre pontosan.
08/09/2015 01:27 Best (NL) In transit.
07/09/2015 17:10 AMSTERDAM (NL) In transit.
07/09/2015 16:04 AMSTERDAM (NL) Received by DPD from consignor.
02/09/2015 21:01 DPD data centreEnyém:
08/09/2015 01:28 Best (NL) In transit.
07/09/2015 17:14 AMSTERDAM (NL) In transit.
07/09/2015 16:04 AMSTERDAM (NL) Received by DPD from consignor.
03/09/2015 17:09 DPD data centreÉn is felhívtam a Magyar DPD és nekem meg azt mondták vegyem fel a kapcsolatot a Holland DPD-vel, mert ők csak azt látják ,hogy megakadt a csomag. Amúgy én is telót rendeltem (Lenovo K3 Note).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ROG Maximus Z790 Dark Hero
- Új MSI KATANA 17 Gamer Tervező Laptop 17,3" -35% i7-13620H 10Mag 16/1TB RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- Apple Iphone 13 128gb csillagfény színű OLCSÓN . Csere/beszámítás
- OnePlus Pad 2 + OnePlus Pad 2 billentyűzet + Extrák
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-14400F +RTX 4060/5060/4070/5070 +Új 16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! I5 12600KF / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy Z Fold5 , 12/256 GB , Kártyafüggetlen
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest