Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bul07
nagyúr
Nekem két jul. 26-i rendelésem nem jött meg még
Én azt mondanám hogy 38-40 nap környékén érdemes írni hogy legyenek szívesek küldjék vissza a pénzt
Ez már elég sok idő hogy ne írják azt hogy várj még egy hetet mert 30nap körül még simán ezt írhatjákAmi 38-40napig nem jön meg az már nem is igen fog(tapasztalati vélemény)
Persze ez nem érvényes nagy ünnepek közelében mert akkor 40-50napos szállítás is lehet
Például nemsokká lesz egy
Szeptember 26-tól egészen Október 7-ig ünnep, csakhogy
szep. 26 szombat azok akik hazautaznak lehet már 24-én nem dolgoznak, okt. 7 szerda jó esetben pénteken 9-én elkezdenek dolgozni
És hogy ez mit jelent ha mondjuk szeptember 21-én rendel az ember valamit, jó esélyez majd csak Október 12-én kerül postáraTehát ha szeptemberbe akartok még rendelni akkor ideje leadni a rendelést
Múlt évben én nem sok mindent rendeltem pont e miatt szeptember vége felé, mert előtte való évben megjártam nagyon(szeptember közepei rendelésem december elején jött meg)[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
hpsafl
tag
Új akció, árat sajnos nem írhatok, de érdemes odakattintani
Olight S1 vásárlás esetén ajándék Xtar VC2 Plus töltő
Xtar VC2 Plus vásárlása esetén Manker Boney kulcstartó lámpa jár ajándékba.
XTAR H3 WARBOY vásárlása esetén Nitecore UM20 töltő jár ajándékba.Ha a kosárba teszed az első terméket, akkor az ajándék megjelenik automatikusan a kosárban, de 0$ áron.
Blogom: http://gearbest.blog.hu/ Egyedi kupon: gbkupon@gearbest.com
-
SSlyTR
aktív tag
És azt lehet tudni, ha már átadták a csomagot a futárnak, akkor mennyi idő múlva jön meg? Akkor már csak pár nap?
Ha jól emlékszem te is redmi pro-t rendeltél. Neked is másnap már áttették postázott állapotra?
Ezt szeretem az eBay-es eladókban is, 1-2 napon belüli szállítás. Aztán van, hogy 2-3 hét múlva adja fel. Volt, hogy 3 hétig nem volt semmi, írtam neki, hogy máshonnan minden akkori rendelés megjött már egy hete, vele mi van. Hát sajnálja, de nem tudja mi van a postán stb., várja még 1-2 hetet. 40. nap környékén indítottam a panaszt, másnap megjött. A borítékon a bélyegzőn a reklamálásom utáni nap szerepelt. Ha nem írja, hogy 1-2 napon belül küldi, akkor nincs nagy gond, de pont emiatt választottam őt.
Ekkor kell szépen letagadni, hogy megjött. Ha az eladó kamuzhat, úgy érzem én is.(mellesleg akkor már magyarban is meg kellett vennem, nem volt lelkiismeret furdalásom)[ Szerkesztve ]
-
sanzi89
addikt
Szóval így áll a telefon rendelésem:
08/09/2015 01:27 Best (NL) In transit.
07/09/2015 17:10 AMSTERDAM (NL) In transit.
07/09/2015 16:04 AMSTERDAM (NL) Received by DPD from consignor.
02/09/2015 21:01 DPD data centre6 napja semmi sem történt, EU-s raktárról. Kezdjek aggódni?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Lucho777
csendes tag
Akkor elég érdekes a dolog, mert a tn nélküli még hagyján, de a tn esekkel is baj van az már gáz....alapból lassú a feldolgozási idejük is...most akartam rendelni onnan de már így nem tudom, hogy onnan vegyek e, van pár extra $ om ott, de ha a tn esel is baj van akkor már nem tudom...fel sem adják?vagy a postán van valami gubanc?direktbe rosszul címzik meg?
-
somogy
tag
Szia!Az én rendelésem is ugyan úgy áll mint a tiéd, szinte percre pontosan.
08/09/2015 01:27 Best (NL) In transit.
07/09/2015 17:10 AMSTERDAM (NL) In transit.
07/09/2015 16:04 AMSTERDAM (NL) Received by DPD from consignor.
02/09/2015 21:01 DPD data centreEnyém:
08/09/2015 01:28 Best (NL) In transit.
07/09/2015 17:14 AMSTERDAM (NL) In transit.
07/09/2015 16:04 AMSTERDAM (NL) Received by DPD from consignor.
03/09/2015 17:09 DPD data centreÉn is felhívtam a Magyar DPD és nekem meg azt mondták vegyem fel a kapcsolatot a Holland DPD-vel, mert ők csak azt látják ,hogy megakadt a csomag. Amúgy én is telót rendeltem (Lenovo K3 Note).
-
tibcsi0407
félisten
Azért tiltatni egy komplett topikot negatív élmény miatt nem biztos, hogy fair.
Az igazat megvallva az elkallódott csomagról nem tehet a Gearbest. Nekik kell megtanulni kezelni az ilyen helyzeteket, de ez főleg a DPD hibája pl. esetemben. Tisztán látszik a trackingből, hogy feladták, és a második beérkezési pontban tűnt el. Ez pedig már a DPD sara.
Dátum Időpont DPD elosztó központ
Csomag helyzete
27.08.2015 23:32 Best (NL)
A küldemény beérkezett az elosztó központba
27.08.2015 17:32 AMSTERDAM (NL)
A küldemény beérkezett a feladó depóba
27.08.2015 16:04 AMSTERDAM (NL)
A küldemény átvéve a feladótól
24.08.2015 06:00 DPD adatközpont
A megrendelési adatok továbbitva a DPD felé.https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
Én értem ezt. Én is haragszom rájuk, de azért a topikot nem záratnám be, mert kiszúrás lenne olyan fórumtársakkal, akik megelégedéssel vásárolnak onnan. Egyébként az ügy ellenére én továbbra is rendelek tőlük, mert tetszenek az árak. Ezt a problémát is meg fogjuk oldani, igaz, hogy bosszantó, de nem feltétlenül az ő saruk.
https://utdetailing.hu/
-
sanzi89
addikt
Na, a GB szó nélkül zárta mindkét Ticket-tet, amit nyitottam...
És a mai napig azt hazudják az oldalukon, hogy 2-5 nap alatt megérkezik a cucc... Nekem az 5 nap volt, mire feladták.[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Írtam egy újabb Ticket-et a GB-nek arról, hogy mit beszéltem telefonon a DPD-vel. Leírtam nekik egyértelműen, hogy a csomag nem fog továbbmenni, se 3, se 5, de 50 nap múlva se. Vagy küldjenek egy új csomagot, vagy pénz vissza.
Lehet tippelni mi történik (megfejtés holnap várható)...
a. Visszaadják a pénzt
b. Küldenek új csomagot
c. Törlik a Ticket-tet annyival, hogy várjak...[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
tibcsi0407
félisten
Azt fogják mondani, hogy az 50 napot meg kell várni. Cserébe kapsz egy 5%-os kedvezménykupont, ami valszeg bárkinek elérhető
Te pedig elutasítod és kezdődik minden előlről, mindaddig míg vagy Paypalon, vagy ott beadják a derekukat.
Nem hiszem el, hogy nem látják, hogy ez a DPD probléma már nem egyedi eset.https://utdetailing.hu/
-
sanzi89
addikt
A c volt a helyes megfejtés.
Egyébként a mai nappal lejárt minden határidő amit kértek. Írtam egy újabb Ticket-et, gondolom ezt is szó nélkül zárják holnap, de utána rögtön nyitom a reklamációt Paypal-on.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz sanzi89 #1041 üzenetére
Kész, befejeztem a GB-vel. Engem kúrtak le, hogy miért nem kértem a csomagra biztosítást. De mivel mocskos jó fejek, ezért visszaadják az ÖSSZEG FELÉT.
Kész, befejeztem, nem szórakozok a GB-vel. Paypal ügy indítva.[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz sanzi89 #1048 üzenetére
Egy Xiaomi Redmo 2 Pro telefonnal.
Privátban várom a többi GB-s károsult/átvert adatait, történetét. Felveszem a Ph-val a kapcsolatot, hogy töröljék és tiltsák a topikot, ugyanis
A GEARBEST TUDATOSAN KÁROSÍTJA MEG A FELHASZNÁLÓKAT ÉS MEGPRÓBÁL LELÉCELNI A PÉNZZEL. EZ NÁLAM KIMERÍTI A CSALÁS FOGALMÁT!!!
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
peestike
senior tag
válasz sanzi89 #1051 üzenetére
gondolom, hogy valóban nagyon bosszantó a dolog.
a paypal csak nem fogja annyiban hagyni az ügyet....
egyébként múltkor nézegettem az ebay-t, 250+ rendelésem olyan 6-8%-a nem érkezett meg,
sarkítva a dolgot: gyanítom, ha nyígok a PH-nak, akkor biztos bezárják az ebay topikot is....42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.
-
kobipeti
aktív tag
válasz sanzi89 #1051 üzenetére
Most komolyan Te kivel vagy? Mert ha velünk akkor eszedbe nem jut töröltetni ezt a topicot, az egyetlen helyet ahol tájékozódni lehet a megbízhatóságtól, vagy a problémákról, így legalább az idelátogató tudja mire számíthat, olvashat róla eldöntheti mit akar, milyen lehetőségei vannak a reklamációra, van-e magyar kapcsolat stb..!
-
bul07
nagyúr
válasz sanzi89 #1059 üzenetére
Nekem
6db Kínai rendelés egy se jött meg - 2refund megvolt a többi összegét meg költsék gyógyszerre
1db EU rendelés megjött csak tett egy kis kitérőt AusztriábaEz nagyon rossz arány nincs egy másik oldal ami ennyire rosszul teljesítene, ha ebay-en 6db 0elladásal rendelkező embertől rendelnék bármit a 6-ból 3-4 biztosan megjönne, sima postával
És az meg kimondottam irritáló hogy felróják hogy nem lett kérve nyomon követés plusz pénzért
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
SSlyTR
aktív tag
-
tibcsi0407
félisten
válasz sanzi89 #1104 üzenetére
Nem javítja, de szerintem most akár többezer (hanem tízezer) Dolláros problémába futottak bele.
Csak itt a fórumon hányan vagyunk, akiknek nem érkezett meg a csomag, szerintem a többi EU országban is ráb@sztak jópáran.
Azért az ilyesmit felkészületlenül nem könnyű kezelni, ők sem számíthattak erre. Ki tudja hány ticket és panaszlevél, PP dispute érkezett most be hozzájuk. Nem irigylem őket, mert önhibájukon kívül keveredtek ebbe a szituba, ahogy mi is, a harmadik fél miatt. Ez nagyon szar helyzet, de talán egy kicsit támogatni is kell őket, hogy meg tudják oldani ezt a problémát, nekünk is ez az érdekünk.
Ha az árakat nézzük, akkor pedig nagyon sok dolgot náluk éri meg a legjobban venni, ezért nagyon szorítok, hogy ne legyen ebből senkinek hátránya. ( a DPD viszont nagyon megérdemel egy alapos elpicsázást, mert vagy valaki nagyon enyveskezű náluk, vagy valamit nagyon elrontottak a csomagszortírozásnál )https://utdetailing.hu/
-
Outlander
őstag
válasz sanzi89 #1104 üzenetére
Egyébként nem akarlak megsérteni, meg getzi se makarok lenni..
De mint újbelépő, visszaolvastam jó pár oldalt... és kb te vagy egyedül aki siránkozik egyfolytában, és volt olyan h 1 nap 3szor is beírtad ugyanazt....
De hogy mindennap beírtad ugyanazt az biztos, nem tudom h első rendeléses vagy-e sem, de aki naponta többször ránéz a tn-re és utána jön anyázni/sírni, annak nem való a külföldi a rendelés..
UI: természetesen láttam h voltak/vannak még egy páran akiknek volt/van valami baja, de a szokásos bullshites 3-4 levelezgetés után minden okés lett... ez benne van a pakliban.
Bocsi, de ezt le kellett írnom, és tényleg nem bántásként, csak azért mert neked nem jöttek meg csomagok, ami simán lehet a postás miatt, mert mint írtad a simák nem jönnek meg de a tn-esek igen... attól még nem kell állandóan siránkozni..
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
válasz sanzi89 #1175 üzenetére
Jó lenne látni a többi hszt is, mert így számomra teljesen értelmetlen hogy csak a felét akarják refundolni, illetve értem,hogy miért... De mi alapján? Mire hivatkoznak? Tracking ha van, mit mutat utoljára?
Paypal claimodra kíváncsi leszek.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.