- Egyesíti a Google az Android és a ChromeOS rendszereket
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Google Pixel topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Mobil flották
- Honor 200 Pro - mobilportré
- iPhone topik
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
mefistofeles #28182 üzenetére
Hát ez igazából attól függ, hogy hibátlan a termék és elállnál, vagy vmi nem oké vele, és jótállási igénnyel élnél, mert a kettő nagyon nem ugyanaz. Arra figyelj, hogy majd a teljes számlán szereplő összeget, beleértve a postaköltséget is visszaadják. Csak a visszaküldés terhe a tiéd.
-
Zsolt,72
senior tag
válasz
mefistofeles #28183 üzenetére
Vannak, akik “próbálkoznak” ezzel. Nekem ALZA esetén volt elállás, abszolút korrektek voltak, semmi kérdés, vagy időhúzás. Minden az előírtak szerint ment. Más cég pedig próbál ezt-azt, de azért nem általános. Volt már kis EV-től vásárolt dolog esetén is elállásom, ő is korrekt volt.
-
válasz
mefistofeles #28182 üzenetére
Változott a helyzet...
Újra felhívtam őket - elég határozott voltam- és rögtön közölte a hölgy, hogy oké, akkor küldjük vissza a terméket és a postaköltséget azonnal, a vételárat 14 napon belül visszautalják.
érdekes, hogy ez magától nem jött ki a száján..... -
Üdv urak!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha egy webáruházban vásárolt termékkel nem vagyok elégedett és visszaküldöm a gyártó cégnek akkor jól tudom, hogy 14 napig, indoklás nélkül is vissza kérhetem a termék vételárát? A termék természetesen rossz de a visszaküldéstől számítva 30 napot akarnak a hiba kivizsgálására és javíthatóság esetén az adott terméket küldenék vissza. ha nem javítható akkor csereterméket és ha az sincs raktáron akkor a vételárat utalják.
Szóval ki kell várnom ezt a 30 napot, vagy rögtön kérhetem a termék vételárának visszatérítését? -
ACE-
addikt
válasz
gabor9991 #28180 üzenetére
Nyilván ha kiderül hogy fiktív a cég, vagy nem működik, felszámolás alatt áll, stb akkor lehet, de az elsődleges peres eljárásokat meg kell indítani, szerződést fel kell mondani, fogy.véd. eljárást indítani, fizetési felszólítás, meghagyást küldeni... Önmagában hogy telefonon nem elérhetőek vagy emailben, az nem jelent semmit.
-
kallas02
csendes tag
válasz
Superhun #28175 üzenetére
Számlát anyagról és szállításról kaptam, a kivitelezésre csak jött egy brigád aki elkezdte csinálni.
A cég elállít attól hogy új anyagot küld és csak annyit mondtak visszaviszik és visszautalják a pénzt, de azóta se történt semmi és nem érni el őket. Semilyen jogcímen való elállás nem volt
A kérdés hogy ilyenkor lehet e őket kötelezni hogy vegyék vissza? -
Petyal
tag
válasz
Zsolt,72 #28167 üzenetére
Így már értem, mire gondoltál, köszi a pontosítást. A 14 napos elállást példának hoztam, ha cég vásárol, akkor elvileg nincs ilyen, mégis van olyan áruház, ahol lehet vele élni.
A MediaMarkt garancia is ilyen. Határon túli vásárlást hivatalosan nem kezel, gyakorlatilag meg az ott dolgozó jó indulatától függően működik. -
gabor9991
addikt
válasz
kallas02 #28173 üzenetére
Feljelentést tenni a rendőrségen.
Ekkora összegnél én már nem próbálnék kedves lenni.
Írnék egy tértivevényes levelet amelyben felszólítanám a céget hogy X időn belül teljesítse a szerződést vagy utalja vissza az összeget, ha nem történik meg valamelyik akkor irány a rendőrség. -
kallas02
csendes tag
Sziasztok,
Következő esetben mit lehet tenni. Rendeltem egy kerítésbeton cégtől kerítésbetont, kivitelezéssel (majd 1 millió).
Kaptam számlát, kifizettem, jött a betonelem, jött a brigád. Kivitelezés során kiderült hogy a betonelemek nagyrésze hibás, így leállítottam a kivitelezést.Kértem a céget küldjenek csere elemeket, de ők elálltak az egész kivitelezéstől, és azt mondták visszaviszik az elemeket és visszautalják a pénzt.
DE, azóta nem lehet őket elérni és pénzt se utalták vissza, most nincs se kerítés nincs se pénz, de van egy halom sérült beton panel elem.Mit lehet ilyenkor tenni, ha továbbra sem reagálnak?
-
-
gabor9991
addikt
válasz
arcitec #28165 üzenetére
Média Markt érdekes hely
Vettem egy porszívót online, bolti átvétellel, 14 napon belül kiderült hogy nem ez az ami nekem kell, megnéztem a weboldalon hogy az elállás hogyan működik ilyen esetben, leírják hogy emailben jelezni kell 14 napon belül az elállási szándékot, ezt megtettem amire kaptam egy választ hogy ezzel így rendben is vagyunk, legkésőbb 14 napon belül vissza kell vinnem a legközelebbi áruházba a porszívót és akkor ők újabb 14 napon belül visszautalják a pénzem.
Amennyiben nincs lehetőségem arra hogy személyesen viszavigyem akkor feladhatom csomagként a vecsési központ Adjak meg egy számlaszámot amire majd visszautalják az árát ha minden rendben van vele nem hiányzik tartozék, nincs ütött-kopott állapotban.
Én így tettem, visszaküldtem a központi raktárba, pár nap múlva hív az áruház ahol vettem hogy ez így nem jó nekem személyesen kellett volna visszavinni, mert csak.
Elmondtam neki hogy a weboldalon mit írnak ők maguk, de pár másodperc csendet követően csak abban maradtunk hogy most valahogy a vecsési központ címére küldött porszívó visszakerült az áruházba és menjek már be mert csak személyesen tudják készpénzben visszaadni az árát.Nincs más opció.
Szóval érdekes egy hely ez a média Markt -
arcitec
addikt
válasz
Zsolt,72 #28163 üzenetére
Nem teljesen egyértelmű a Media üzletek mind külön gazdálkodóak. Értem ezt az egyedi elbírálásra. Jó pár éve - igaz nem online - itthon vettem egy egeret és nem vált be. Visszavittem cserére, de nem vették vissza mondván az alján látszik, hogy próbálva volt. OK. Elvittem a West Endbe és szó nélkül cserélték.
Értem a 14 napot az tuti ha itthon veszed. -
Petyal
tag
válasz
Fox Mulder #28160 üzenetére
Köszi a választ!
Megkérdeztem tőlük, a válasz részükről: Nem. Erre mondtam a hölgynek, hogy számos esetben hallottam arról, hogy mégis kezelték a garanciális ügyeket. Erre már azt mondta, az adott áruházban kell megkérdezni személyesen, mert az ott dolgozó egyedileg dönti el. Mint az online, cégesen vásárolt termékeknél. Egyik webshopban nincs 14 napos elállásra lehetőség, másiknál van. Szó szerint ezt mondták.
Én még nem láttam olyat, hogy cégen belül sem egységes az eljárás, és ez a hivatalos kommunikáció. Végül nem vettem meg amit akartam, nekem ez így nem fér bele.Lackooo84: köszi az infót, megerősíti a fentieket.
-
-
Petyal
tag
Sziasztok. Osztrák Média Markt-ban vásárolt termék garanciát itthon is tudom érvényesíteni? Mik a tapasztalatok ezzel?
-
arcitec
addikt
válasz
gyuri2008 #28155 üzenetére
Kérdés mennyi időn belül, hány terméket és milyen értéken vittél vissza.
Azt tudom, hogy elvileg figyelhetik ki mit hányszor vitt vissza és ha az - gondolom-
egy nagyobb érték fölött van akkor akár megteheti
Példa, Aqua (ott mondták) volt egy illető egy időben drága hardvereket próbálgatott így,
oszt megunták .-..
A chatgpt válasza:
A bolt dönthet úgy, hogy nem szolgál ki többé (pl. "feketelistára" tesz) egy vásárlót, ha rendszeresen eláll, de ezt korrekt módon kell kezelniük.
Ez nem törvényellenes, mert a szerződéskötés szabadsága alapján a bolt nem köteles bárkinek eladni, de a már megkötött szerződésből eredő jogokat (mint az elállási jog) nem sérthetik meg.
🧾 Példa a gyakorlatból:
Ha te pl. egy elektronikai webshopból 5 különböző terméket rendelsz 2 hónap alatt, és mindegyiknél élsz az elállási joggal, akkor jogilag rendben van, ha a feltételeket betartod (határidő, sértetlen állapot, stb.).
Ha a bolt úgy dönt, hogy ez üzletileg nem éri meg nekik, megtehetik, hogy nem engednek többet rendelni, pl. regisztráció törlése, vagy rendelés elutasítása.Igen, az eladó megteheti, hogy nem enged vásárolni egy adott vevőnek – jogi szempontból ez nem tilos, de szabályokhoz kötött.
A magyar (és uniós) jogban az eladónak van egy alapelve:
A szerződéskötés szabadsága.
Ez azt jelenti, hogy nem köteles mindenkivel szerződést kötni, azaz eladni bárkinek, bármikor. -
gyuri2008
veterán
Kérdésem lenne.
A Samsung sestore-ba évek óta vásárolok most a 14 napos elállás keretében vissza küldök egy terméket ezt még vissza fizetik.
Ellenben azt mondták, hogy szerintük sok volt az elállásom így többet nem vásárolhatok többet tőlük.
Van valami szabály hogy hányszor állhatok el? -
-
@TOM
csendes tag
Üdv
Esetleg valaki tud segíteni Samsung Galaxy Fold 5 garanciális ügyintézésében? A belső kijelző ment tönkre, garanciális, viszont van egy minimális ütődés a kereten, a samsung szerviz így nem fogadja el. -
bubuska10
senior tag
Sziasztok!
A múlt héten elromlott az eMAG-ról vett tv-m... Van rá még garancia, de a hosszú hétvége után se tudom őket elérni. Hol célszerű megkeresni őket? Milyen adatok fognak kelleni? -
koby11h
őstag
válasz
gabro0 #28150 üzenetére
Haha, 40 nap
December elején rendelt készleten lévő szekrénysort már felrakodásnál összetörték.
Március elején tudták az újrarendelést leszállítani, de a ponyvás teherautón elázott pár elem!
Május közepén pótolták a sérült darabokat, de kiderült, hogy egyet tévesen!
Talán ma feladják a hiányzó darabot és 190 nap után esetleg össze tudom szerelni az utolsó szerényt is.
Azóta a szoba - mivel ez nagy ruhás szekrény - úgy néz ki, mint egy háborús övezet. Minden ki van pakolva ami benne lenne és a többi szekrény - azok épségben értek ide - sincs a helyén, mert ez lenne a legelső a sorban
Most várom a GLS-t jövő kedden, meglátjuk mi lesz a zsákbamacskában...
Már csak nevetni tudok rajta -
-
dbius
veterán
válasz
Zsolt,72 #28142 üzenetére
Köszi!
#28143 syIex: Én könnyen lehet, hogy előtte felhívnám őket és szóban próbálnék beszélni és egyeztetni velük erről. Szerintem nyivlánvaló, hogy Ők maguk is észrevették a leírásban vétett EGYIK hibát a kupak profilját illetően - aminek lehetőségét én magam már korábban felvetettem a topikban, amikor még KSA profilként szerepelt a leírásban.
Azonban továbbra is hibás a leírás, mert ez egy dye-sub eljárással készült és nem double shot/kétkomponensű PBT kupakszett, valamint a színbeli eltérés is nyilvánvaló.
Felsorolva a problémákat azt gondolom, hogy ha nem karót nyelt illetővel sikerül beszélni, akkor nem lesz akadálya az elállásnak a hibás teljesítésre hivatkozva!
-
dbius
veterán
Srácok, kellene egy kis segítség. Egyik kolléga vásárolt egy billentyűzetet, aminek a leírását időközben megváltoztatták - rendelés leadása és teljesítés időpontja között -, ráadásul a termék nem felel meg a képeknek és a korábbi leírásnak.
A korábbi leírás szerint a billentyűzeten lévő kupakprofil ún "KSA" profilos kupak, a kézhez kapott terméken lévő kupakszett profilja pedig más, OEM típusú. Időközben ez ki lett javítva a honlapon, de a rendelés leadása után, a termék átvétele előtt.
Azonban a képeken lévő színárnyalat sem felel meg a valóságnak, a terméken a kupakok nem olyan színűek, mint a honlapon lévő képeken. A honlapon fehér, a valóságban tört fehér/bézs inkább. A képeken és a leírásban jelenleg sincs feltüntetve, hogy a képek nem a valós termékről készültek, vagy csak illusztrációk lennének!
További hibás leírás is van a termék leírásában: a kupakszettnél az van feltüntetve, hogy Kétkomponensű PBT keycapek, azonban ez sem felel meg a valóságnak, mert a kupakszett, ami rajta van az ún Dye-sub eljárásal készült, ami két teljesen más eljárás.
A kolléga céges számlára vásárolta a billentyűzetet, azonban nem erre számított sem Ő, sem pedig én, akinek a javaslatára megvásárolta.
A honlapon lévő kép:
A valóságban pedig (a képen az alsó billentyűzetről van szó)A képek alapján ugyanolyan fehérnek kellene lennie, mint egyébként a felső billentyűzeten lévő kupakszettnek (ami meg is felelne a honlapon feltüntetett képeknek, de az eltérés nyilvánvaló)
A kérdés az lenne, hogy ez hibás teljesítésnek számít-e és erre való hivatkozással visszaküldheti és visszakérheti-e a termék vételárát?
Upsz, nem láttam, hogy közben a kolléga is írt! -
Sziasztok!
Rendeltem egy billentyűzetet viszont egyáltalán nem azt kaptam amit szerettem volna.
A problémám az, hogy cégként vásároltam és ilyenkor nem tudom, hogy érvényesíthetem-e az elállási jogomat, ha pedig direktbe rákérdeznék lehet nyélből nemleges választ kapnék.A gond, hogy a termék maga nem felel meg a leírásnak és a képeknek sem, ráadásul az sincs feltüntetve még jelenleg sem, hogy a kép esetleg nem valós termékről készült volna, vagy csak illusztráció lenne.
A felső az eredeti amilyennek kinéznie kellene és az alsó pedig az új ami képeken ugyan olyannak tűnik.
-
gabro0
őstag
2025.04.13-án adtam le, 2025.05.14-én mentem be érdeklődni, aztán ma jött a mail, hogy átvehetem(?). 41. napnál járunk, túllépték a 30+8-at. Akkor jól értem nem kell elfogadnom a javítást, kérjem a pénzt?
-
gabro0
őstag
válasz
qltsar #28128 üzenetére
Hogy erti, hogy 8 napon belul latod az eredmenyet?
Passz. Motyogott valamit, nem akartam belemenni, mert az alapján amit fentebb idézett Jester, ilyenkor van még 8 plusz napjuk. Mondhat akármit, nincs jelentősége. Az számít 8 napon belül megtörténik-e a visszatérítés. Bízzunk a happy endben, addig nézek másik szakállvágót másik helyen.
7 nap múlva viszont ha nem érkezett meg a vételár vagy nem mutatnak egy visszatérítésigazolást addig nem állok odébb, úgyhogy nem ráztak le, ez az idő még jár nekik.
-
Lackooo84
nagyúr
-
qltsar
veterán
válasz
gabro0 #28127 üzenetére
Hogy erti, hogy 8 napon belul latod az eredmenyet?
Ha a 30 nap letelt, akkor vagy csere termek, vagy visszautalas.
Bar a visszautalasi hataridore van X nap ideje az eladonak, a tenyrol azonnal dokumentumot kellett volna, hogy kapjal akar fizikailag, akar emailben.
Cseretermek igenynel annyi idejuk van pluszban, amennyi ahhoz kell, hogy az aruhazban atadjak neked, vagy futarszolgalat kiszallitsa, de erre az igenyt "uj termek megrendeleset" is azonnal rogziteni kellett volna, amirol szintugy papirt kellett volna, hogy kapjal.
-
gabro0
őstag
Köszi a tippeket! Ma bementem, aszonta ír a szerviznek és 8 napon belül látom az eredményét. Beleírta vételárat szeretnék látni, aztán lesz ami lesz.
Az egész bringás fórum itt lakik?
-
Jester01
veterán
válasz
gabro0 #28124 üzenetére
"Ha a [...] kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a [...] vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni." 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 5. § (7)
-
gabro0
őstag
Sziasztok!
Vásárlást követő 2. hónapban alkalomszerű használat közben meghibásodott egy 20k értékű szakállvágó. Leadtam a vásárlás helyén (MediaMarkt) már kb. 1 hónapja és azóta se hallottam hírét. Csak annyi jött kb. 2 hét után, hogy elnézésemet kérik, késik a javítás és szólnak amint többet tudnak.
Nagy baja nincs, konstrukciós hibás hogy kiesik a távolságállító gombja. Szerintem nem javítható, ez meg tippre nem cserealkatrész, szóval újat kellene adniuk, aminek nagyjából ugyanennyi élettartama lehet. Mit tehetek? Bosszant már hogy se a pénzem nincs zsebben, se a szakáll nem nyíródik le magától
-
-
SirKero
őstag
válasz
sinick #28113 üzenetére
Szia.
Köszi a segítségetde az én esetem kicsit más mivel én nem eleve hibás cuccot kaptam. Személyesen adtam le az alza ügyfélszolgálatán a terméket ahol ezt nem ellenőrizték.
Ma kaptam tőlük egy e-mailt hogy vissza küldik a procit.
Még megeresztek egy telefont belengetve a fogyasztóvédelmet ( békéltető ) hátha lesz valami eredménye. -
MaxxDamage
félisten
válasz
Domi84 #28114 üzenetére
Szia,
Sajnos Asus sem a régi, de sose voltak teljesen korrektek....
A Fix Direkt viszont nálam (anno) példásan teljesített.Volt alaplap csere 2x meg komplett vc 3d hűtő csere (mert a folyékony fém megette a hűtőt és luftos lett)
No mind1, kértem és kaptam is Asus utalványt (le vásárolható új gépre azonos összegért)
A bolt közbe megszünt, így nagykerrel zsíroztam le.Azóta sem volt Asus gépem és inkább ki is hagyom...MSI GT vagy Clevo DTR volt/van azóta is.
Neked kitartás és sok sikert, ne hagyd magad!
Az a baj, ha írsz a külföldi Asus felé mailt, azt a Magyar rész kapja meg...onnan érkezik válasz is, tehát megkerulhetetlen így a Hungary Asus....én anno írtam a fő Asus felé is mailt (Tajvan) és Magyarok válaszoltak rá... -
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Domi84 #28114 üzenetére
Fú nekem is volt anno egy élményem a magyar asussal... mikor azzal orvosolták a kijelző bevilágítást, hogy a bezelt odaragasztották a kijelzőhöz... a csavarokat elnyalták, vagy kihagyták, tiszta karc lett az egész gép... vadi új 400 ezres gamer notinál...
Semmiképp ne hagyd magad, remélem unboxing videó stb van, aztán ha nem együttműködőek, akkor békéltető. Ja, és pro tipp de máskor ha nincs köze hozzá az észlelt hibának ilyen javítás előtt vedd ki az ssd-t meg a ramokat, nem kell az oda.
-
Domi84
csendes tag
Sziasztok !
egy kis segítséget szeretnék kéni hogy mit tanácsolnátok a következő esetben:
ASUS ROG ZEPHYRUS G14 GA402RJ-L8104W vásároltam 2023.06.22én 600.000 ft-ért
3év jótálással
Márc 24 -én kértem egy jótállásos javítást, készülékem 05.05-én érkezett vissza
- tehát 42 napig nem volt használható a laptopom.
- nem kapcsolt be a gép semmire nem reagált, (alaplapot cseréltek rajta)
- biztonsági mentést nem tudtam rajta végezni mert tudtam sehogy sem életre kelteni.
- szállítás közben keletkezett rajta egy külső sérülés. ( csehországba szervizelték)
- mivel nem volt képem arról mielött becsomagoltam nem tehettem mást kifezettem az extra javítást kb 120 ezer forintért.
-garanciális javitást elvileg ingyen megcsinálták (alaplapcserét)
05-05-én küldték vissza a notebookot ..
igy kaptam vissza:
-Minden adat elveszett róla ( pedig szervizelés közben biztosítottak róla hogy nem fog elveszni róla adat mert alaplapcsere miatt ez nem történik meg erről emailt küldtek.
- a billentyűzet háttérvilágítása nem müködik
- a kicserélt külsö burkolaton AniME kijelzős volt most nem müködik ez a funkció sem.
- most küldhettem újra vissza a notebookot (nem tudom hány napra...)
Asus szerviz központ semmiféle kompenzációt nem ajánlott fel, sőt lekezelően válaszoltak , egyszer se irták ki hogy ki az aki az email-re válaszolt csak nickneveket irtak alá.
Saját cégemre vásároltam a laptokot, igazából munkaeszköz kizárólag.
Szerintetek érdemes ezzel tovább mennem valamerre , vagy csak fogadjam el hogy ilyen az Asus ügyfélszolgálat.
Ha érdemes akkor merre menjek tovább.
előre is köszönöm a segítséget /tanácsot -
sinick
senior tag
válasz
SirKero #28112 üzenetére
Szia! Így ő sem fogja tudni, hogy már átvételkor sérült volt a termék. Békéltető! Alzára esettanulmányként fizikai sérülés békéltető határozat ld. itt: BBT/01857/2020
-
SirKero
őstag
Üdv.
Alza garanciális gond.
Leadtam garancában egy AMD Ryzen 5 5600X processzort. A termék sérülés mentes volt. A leadásnál nem nézték meg csak a szokásos írjam le ragasszak rá matricát és elvette a figura. Most azzak utasították el a cserét,hogy fizikai sérülés van a procin.
Sajnos én sem tudom bizonyítani,hogy sérülés mentes volt ( az volt ) de szerintem nekik át sem kellett volna venni addig amíg erről nem győződnek meg.
Mit tudok csinálni? -
Atitru
újonc
Sziasztok.
HP laptopot vettem kb 2 hete használtan.
6 hónapos és 2027 Ben jár le a gyártóigari(HP hez beregisztráltam)
Cégtől vettem számla nem volt egy nyomtatvány -garancia jegyet-kaptam azt a cég töltötte ki.
Nem jött be ,tovább szeretném adni,de a garancia jegyet nem találom sehol.
Ha eladom akkor is érvényes a garancia?
Minden gyártónál így mükődik? -
ACE-
addikt
válasz
Ron Swanson #28109 üzenetére
A fogyasztóvédelmi problémák nem tartoznak a chargeback alá...
[link] -
-
ACE-
addikt
válasz
Ron Swanson #28107 üzenetére
Na de mire indítottad? Csak mert erre nem lehet...
-
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Ron Swanson #28105 üzenetére
Ilyenkor nincs apelláta. 3 munkanapon belül nincs vizsgálat nincs semmi, kötelező kicserélniük. Nem tudom ezen mit nem értenek meg? Ilyen xar xemét boltokat öregem. Velem is szívózik épp egy zöld 4 betüs tetű cég....
Amúgy a bevizsgálással is ők szívnák meg, mert a házon belülit nem vagy köteles elfogadni, csakis a független szakvéleményt, amit nekik kell fizetni és az sztem nem olcsó... -
válasz
Ron Swanson #28103 üzenetére
E-mailben egy generikus válasz jött vissza, hogy ha szeretném kérjem a bevizsgálását hogy valóban hibás/selejtes volt a termék amikor megvettem, és ha megállapítják hogy igen, akkor visszafizetik…
Revolut chargebacket megpróbáljam? -
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Ron Swanson #28100 üzenetére
Nem, mert a jogszabály szerint 3 munkanapon belüli meghibásodásnál kötelező a csere.
-
shteer
titán
válasz
Ron Swanson #28100 üzenetére
Szerintem igen
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nintendo Switch 2
- Egyesíti a Google az Android és a ChromeOS rendszereket
- Autóhifi
- PlayStation 5
- Trollok komolyan
- EAFC 25
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Újra instabilitásba futott a Raptor Lake generáció
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AB350 R5 2400G 8GB DDR4 240GB SSD 500GB HDD GTX 1060 3GB Rampage SHIVA 350W
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 8500G / 8600G AMD Ryzen 7 8700G / 7800X3D processzor 3 év garancia 27% áfa
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes konzol extra kontrollerrel garanciával hibátlan
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest