- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
Hirdetés
-
Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
it A DMA értelmében az iPadOS-t is kapuőrnek mondta ki az Európai Bizottság, így erre is technológiai alapdíjat vet ki az Apple.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz mefistofeles #19319 üzenetére
Szia!
Én anno a vodafonera haragudtam meg nagyon, és fordultam a fogyasztóvédelemhez.
Addig simán lepattintottak,d e ahogy megkapták a foygasztóvédelem levelét, kárpótlást ajánlottak fel.
Én ezt elfogadtam, erről a vodafone értestette a foygasztóvédelmet, akik az ügyet lezárták és erről engem is értesítettek.
Tehát ez alapján iylenkor nem tesznek további lépéseket.cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz mefistofeles #19324 üzenetére
nem tudom mit vársz a dologtól
szerintem ennél többet nem fogsz elérni, esetleg hívd fel az ügyintézőt a fogyvédnél és krédezd meg
volt tesco ellen is bejelentésem, mert reklámoztak valamit, de egyáltalán nem is lehetett azon az áron kapni
ott is indítottak ügyet, de semmi sem történt 2016 ótacryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
-
BornToBePuli
aktív tag
válasz mefistofeles #19342 üzenetére
És miért is baj, ha kérik a bankszámlaszámod?
Read only felhasználó
-
BornToBePuli
aktív tag
válasz mefistofeles #19344 üzenetére
Az én véleményem szerint kicsit túl tolod a dolgot.
Megoldás ne add meg nekik. Sőt, ha vissza akarják utalni még akkor se add meg. Egye meg a fene őket.
Read only felhasználó
-
SUPREME7
őstag
válasz mefistofeles #19358 üzenetére
Rég nem volt ilyen gondom, nem követtem a változásokat,csak most azt találtam, hogy ügyfélkapun lehet beadni panaszt, de köszi, most így találtam egy ilyet, hogy "Budapesti békéltető testület", gondolom akkor hozzájuk kell fordulnom.
-
asdf_
veterán
válasz mefistofeles #19397 üzenetére
Ne keltsuk a hangulatot, jogukban all 14 napon belul fizetni... De alairom, hogy foszabalynak fogadjuk el a haladektalanult, es ha mondjuk valaki december 27-en all el valamitol, akkor kulonosebben ne verje az asztalt, ha januar 6-en kapja meg a zsetonjat, mert mondjuk az elado teli szunetet tart. Szoval fel pontot megis er
Fontos kitetel, hogy az elallastol valo tudomasszerzestol kezdodoen koteles az elado visszafizetni, nem pedig a termek beerkeztetol (amit a vevonek a fentihez hasonloan haladektalanul, de legkesobb 14 napon belul kell visszajuttatnia).
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól12. A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó elállása vagy felmondása esetén
23. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.
(2) A 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén a vállalkozás a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.
13. A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén
24. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
[ Szerkesztve ]
-
#77646080
törölt tag
válasz mefistofeles #19431 üzenetére
Talán rendszeresen rendel, több féle helyről és ha nincsenek meg a dokumentumai (sem papír-, sem pedig elektronikus formában), akkor ez előfordulhat. Nem mindenki rendezi mappákba a dolgait.
-
Ace Ventura
addikt
válasz mefistofeles #19436 üzenetére
Nehogy összevesszetek már ezen, fentebb leírtam az okot
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
bisiz
tag
válasz mefistofeles #19457 üzenetére
Nincs. Makulátlan állapotban volt a TV amikor elvitte innen a futár. (Nyilván a fentebb említett hibát kivéve)
MSI x570-a pro, Ryzen 7 5600x, BQ Dark Rock pro 4, G.skill DDR4 2x16gb 3200, AMD Radeon 6900XT, Corsair rm650x
-
őstag
válasz mefistofeles #19508 üzenetére
az elállást egy alapos indoklással azért mindenképpen fontos közölni!
cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz mefistofeles #19542 üzenetére
+1
stLhee: Ha cserét kérsz és van csere készülék, akkor szokták cserélni. (esetemben 1x nem cserélték, hanem javították - HDMI port csere történt, első esetben meg cserélték javított csere darabot kaptam, amire 2 év gari újra indult - azért nem 3 év , mert nem új termék volt és a gyártó arra ami nem új, csak 2 év garit ad by, Cseh Asus RMA) amúgy korrektek voltak mindvégig. (980 Ti Matrix ~ 255k-s VGA volt 2016-ban)
Ha nincs és javítható, akkor javítják (azt is a felmerülő költségek határozzák meg, hogy megéri-e vagy sem)
Ha első 2 nem kivitelezhető, akkor marad a pénz vissza fizetése (ez esetben le is vásárolhatod az adott összeget, ahol vetted)◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Attix82
őstag
válasz mefistofeles #21987 üzenetére
10k felett igen, de csak ha bebizonyosodik, hogy gyári hibás.
-
Attix82
őstag
válasz mefistofeles #21989 üzenetére
Termék.
-
Exodion
aktív tag
válasz mefistofeles #22012 üzenetére
Az elsko kor a Bekelteto Testulet. Ha az NFH-hoz probalkozol ok azonnal atiranyitanak a BT-hez: "A hatóságok nem jogosultak egyedi fogyasztói panasszal kapcsoltban eljárni, így kialakultak más panaszkezelési lehetőségek, fórumok is." ... Hat ez van.
Az NFH csoportos atveresekkel foglalkozik, cserebe a BT-vel szemben a cegek meg nem nagyon szoktak alavetesi nyilatkozatot tenni. Nalam tettek, utanna megprobaltak kitancolni alola mert nem tetszett a dontes. Vegulis fizettek de eh a lecket megtanultam. Magyarorszagon ugy veszek PC komponenst hogy arra jotallas nincs. -
Lackooo84
nagyúr
válasz mefistofeles #22032 üzenetére
Nem lehet, hogy a jobb füledre süket vagy?
The Truth is out there...
-
,
addikt
válasz mefistofeles #22032 üzenetére
Ha biztosan a fülhallgatókkal volt a gond, akkor a héten szerintem érdemes lenne lottót venned, hátha ott is sikerül belenyúlnod.
Amúgy én meg az egerekkel vagyok hasonlóan, nem hiszem el, hogy 1-2 hónapnál egyik sem bírja tovább. Az egyiknek a görgője döglik meg, a másik elkezd duplakattintásokat csinálni, a harmadik a bal egérgomb lenyomására jobb egérgombot érzékel és duplán kattint, és így tovább. Mindezt már 1-2 hónapnyi használat után! Tavaly óta ez megy, akkor cseréltem le a kb 20 éves egeremet, ami elkezdett duplán kattintani... -
chopin42
őstag
válasz mefistofeles #22040 üzenetére
Konkrétan? Egy éven belül vagy?
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
válasz mefistofeles #22042 üzenetére
Vásárlástól való elállás, és elfelejteni azt a típus/boltot.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
asdf_
veterán
válasz mefistofeles #22046 üzenetére
Cc-zném a NÉBIH-et a lejárt cucc miatt.
De alapvetően hibás teljesítés, visszajár a pénz, és a termék visszaútját ők fizetik, mert ők cseszték el. Ha továbbra sem tudod elérni őket, akkor kártyás fizetés esetén itt is játszhat a chargeback.
[ Szerkesztve ]
-
umfrider
senior tag
válasz mefistofeles #22055 üzenetére
Sajnos a Cordon az egyedüli szerződött SHARP szervíz.
Többször megfogadtam már, h békén hagyom az edigitalt, de mostmár tényleg...A készüléket becsomagoltuk, csatolok 3 fotót. Szerintem vetekszik a gyári megoldással. Sőt!
Szomorú, hogy most is ott tartunk garival kapcsolatban, mint 2005-ben.'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'
-
umfrider
senior tag
válasz mefistofeles #22057 üzenetére
100.000,- Ft nem nagy pénz nekik sajnos
Úgy tudom, hogy nem kötelező a gyári csomagolóanyag megőrzésére. Az viszont már szubjektív, hogy ők abban az esetben vállalnak felelősséget, ha a gyári dobozban történik szállítás.
Háztartási nagygép esetén még mindig ott van az a pont, hogy nem jöttek ki a helyszínre. Itt sajnos mibe lehet kapaszkodni? Covid.
Érdekes, gorenje (közben mosógép szivattyú elromlott) 48 órán belül kijött és megoldotta.[ Szerkesztve ]
'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'
-
umfrider
senior tag
válasz mefistofeles #22059 üzenetére
Írok az edigitalnak holnap ismét. Ezt követően tovább megyek. Csak még nem tudom hova
Az a baj, ha rájuk rúgom az ajtót, azzal még nem lesz dobozom...'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'
-
spileraaa
senior tag
válasz mefistofeles #22152 üzenetére
olyan esetben ha Romániai oldalukról rendeltem ipon.ro de magyar a cég
fordulhatok vajon a magyar fogyasztóvédelemhez?
mert úgy vettem észre amikor felhoztam hogy a románhoz fordulok úgymond levegőnek néztek vagyis leszartákErdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660
-
koko52
veterán
válasz mefistofeles #22152 üzenetére
Igen. Aznap fordult velük a világ, amikor megkapták a tértivevényt. Gondolom rájöttek, hogy nem csak a pofám jár.
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets