- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz Lackooo84 #25200 üzenetére
A gyár és közted átmegy vagy 4-15 cégen. Az egyiknél ezek közül.
hiszem a gyártó minden egyes terméket ami lejött a szalagról bármikor RMA-zik
Oh persze, meg ahogy te azt elképzeled. Volt már nem egyszer olyan gyártó, amely fizetős javításra sem vesz át szürkeimportos terméket, nemhogy garira. -
asdf_
veterán
válasz Graphics #25201 üzenetére
Akkor miért keresik mégis az 5 év garis SSD-ket, meg a 10 év garis tápokat
Nem azt mondtam, hogy mindenki ilyen, de van egy ilyen réteg is. Meg van olyan is, aki mondjuk megügyeskedi az áfát, hogy elszámoltatja a terméket saját vagy ismerős cégével, céges vásárlóként eleve nem fog járni esetleg az 5 év, így neki mondjuk eleve halálmindegy, hogy szürke cuccot vesz, vagy a magyar importőröset.
-
,
addikt
válasz Graphics #25201 üzenetére
A többség szerintem itt Magyarországon nem ezeket keresi, hanem képes a város egyik feléből a másikba átmenni, csak mert 500 Ft-tal olcsóbb az adott termék (akár a kevesebb garancia terhére is). A magyar vásárlói réteg brutálisan árérzékeny, aminek persze nyilvánvaló okai vannak.
-
7Heads Drago
veterán
Üdv
Adott egy 28.000 ft-os szgép alaplap ami nem indult el. Sajnos szereléskor teljesen össze lett szerelve és az usb 3.a csatin lévő pici műanyag fül letört. Viszont 1-szer se sikerült elindítani a gépet. Sajnos nem akarta hogy szét szedjem. December 27-én postázva lett és azóta várunk és nem történik semmi sem látszólag. Mennyi idejük van a bevizsgálásra? Elvileg tovább küldték a nagykernek. De a sérülés miatt nem cserélik csak úgy, pedig 2 napon belül voltam a visszaküldéssel. 28-án vagy 29-én megkapták.
Nekem mintha 30 nap rémlene... Vagy rosszul logikázok???
Aqua a cég.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Topikgazda
válasz 7Heads Drago #25205 üzenetére
Nem lehet, hogy csak simán zárlat volt valahol, és azért nem indult el az alaplap? Nem nagyon jellemző alaplapoknál a DOA.
-
Topikgazda
válasz 7Heads Drago #25207 üzenetére
Dead on Arrival - már kibontáskor kuka
-
jeni
félisten
válasz 7Heads Drago #25207 üzenetére
Ha én lennék a tulaj.
Aquacomp :én nem remélek tőlük semmit jót.
Bármi törlést látnak rajta egyből a garit megvonják.
Szereléskor tört le?
Nekem is volt Asrock DOA lap ami gyári hibás volt tulajdonképpen 15 napon belül kell válaszolni vagy igyekezniuk, hogy cserét kapj. Tudtommal 15 nap után már kölcsön készüléket kellene elvileg kapnod. Én többször telefonáltam időben és a 29 napon írták jóvá és kaptak zsír újat.
Persze ez nem az Aquacomp volt. Amúgy nálam működött a lap de BIOS hibája volt neki. Volt mikor elindult és újra elindult 3.4. indíitásra javult meg de a következő napon ismét nem indult el egyből. Nem tudta a hardver paramétereit megjegyezni. Elem csere is volt benne.
DOA azt jelenti, hogy gyári hibás a termék a felhasználótól függetlenül.
Persze azt nem tudom, hogy ez jelenti, hogy fizikailag sérült vagy nem sérült a termék vagyis egy kalap alá vehetőek a kettő.[ Szerkesztve ]
-
7Heads Drago
veterán
De az usb 3.0 alaplapi csatin lévő 1 mm-es pici kis fül tört le. Nem vágom hogy ez miben érinti a lap működését??? Jó pár gépet raktam már össze, de olyan még sose volt hogy ne induljon el a lap. Ilyenkor én elkezdem visszabontani a gépet minden felesleges dolgot kihúzok és megnézem mit csinál ram nélkül, meg vga nélkül. De ez sehogy se csinált semmit se. Próbáltam másik táppal is és azzal se ment.
Jah és az egészben a jó hogy ez az usb csati foglalat simán lecsúszik az alaplapi tüskékről. Semmi nem rögzíti. Telon meg is beszéltem velük.
Más hibát ők se találtak rajta. Az 1 mm-es műanyag fül miatt szopatnak.
Persze én vok a hülye, de eddig ilyen csatival még nem találkoztam sajnos.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
asdf_
veterán
Bármi törlést látnak rajta egyből a garit megvonják.
1: a garit nem lehet megvonni. A termék megvásárlásától annak lejártáig, szüntelenül, megvonhatatlanul él.
2: egy (műanyag? ha jól értem az alaplapi usb3 headerről van szó, azt hogy a fenében sikerült amúgy letörni? ) pöcök letörésének ok okozati összefüggésben kell lennie a hibával, hogy pl. nem rendeltetésszerű használatra hivatkozva vissza lehessen dobni a deszkát. Ez nyilván nem áll fenn.Fenti kettő következményeként a cég jótállni köteles (max vonjanak le 1-2 ezrest, ami a csatlakozó cseréje majd költségként jelentkezik, amikor egy refurbished lapot csinálnak a leadottból).
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
lehet megvonni a garanciát a termékről.
megindokolják,bummm.
csak tudom,mert nap mint nap találkozom vele.
nekem egy apró 1mm karc miatt ami a VGA-n a hátlapi védő lemezen (back plate) a sarkán volt,az elektronika ez alatt volt,tehát max egy picike picurka karc vagy festék karcolódás= ez mínusz 7000Ft volt nekem.
semmi letörés semmi működési hiba,csak a lapom nem szerette az AMD-t.
azóta csak Nvidia-t veszek.[ Szerkesztve ]
-
7Heads Drago
veterán
2. Húztam kifelé a csatit és nem jött ki mivel azok a kis fülek (a tüskék felől van belül 4 kis fül) nem akadtak ki. És húzták le a lapról az egész műanyagot. (neked az itt kék színű) Egy kis hegyes késsel piszkáltam hogy kiakadjon és egy letört a négyből.
A fehér nyílnál vannak a kis fülek. És amit zölddel jelöltem nekem abból tört le 1 mm x 5-7 mm hosszan. Mondjuk kíváncsi lennék rá hogy kell ezt szabály szerint szét szedni. Nekem nem akart sehogy se.
Ha hamarabb eszembe jut akkor kicserélem az egész foglalatot. Kár hogy nem volt itthon rossz usb 3.0 lapom. Mivel simán lecsúszik az egész a tüskékről. Nem is értem minek ez a sok fül, ha közben meg lecsúszik.
Asus prime H510M-K lapról van szó.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
asdf_
veterán
válasz Lackooo84 #25213 üzenetére
Ha köze van, akkor sem. Azt lehet mondani, hogy a jelzett hiba nem esik a kötelező jótállás alatt kezelendőek közé, kimenti magát a cég. Azt mondja (és értelemszerűen nem csak mondja bele a levegőbe, hanem ez bizonyíthatóan megáll), hogy a jelzett hiba ezért és ezért nem gyártási hiba, hanem mondjuk szakszerűtlen kezelés következménye, így nem kell jótállásban kezelni és javítani a dolgot. De ekkor sem vonnak és vonhatnak meg semmit, csak azt mondják, a jelzett hiba nem garis eset, meg mutatnak egy ilyet a kis kezükkel: 🤷♂️.
-
jeni
félisten
válasz Lackooo84 #25218 üzenetére
Na most ez nem egészen így van.
Ha oly mértékű az LCD sérülés, hogy szétszedése, roncsolás nélkül vagy állapot romlás nélkül nem lehetséges akkor abban az esetben elutasitják az aksi cseréjét még akkor is ha ténylegesen gyenge benne, de nem púpos az akkumulátor. Egy szerviz sem fog felelőséget vállalni a kijelző további repedés vagy sérülése miatt felelősséget vállalni érte -
Lackooo84
nagyúr
-
Graphics
Jómunkásember
Kingston számla nélkül mennyire szokott garanciáztatni RMA-n keresztül?
Belefutottam egy hibás SSD-be. 5 év garanciát vállalt rá elvileg a Kingston, még bőven időtartamon belül van.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
7Heads Drago
veterán
válasz Lackooo84 #25220 üzenetére
Nekem az Apple szervizben csak kijelzővel együtt lettek volna hajlandók akkut cserélni és hangszórót javítani, miközben csak karcos volt a kijelző. 130.000-ért valahogy nem volt kedvem akkut cseréltetni meg gyenge volt a hang.
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
aktív tag
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Fox Mulder #25224 üzenetére
Na majd meglátjuk, legutóbb csatoltam az RMAhoz, de utána kérni se kérték.
Másik garis cuccom már jön is vissza a DHL-lel.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
st6969
őstag
válasz Lackooo84 #25043 üzenetére
Nos, összeszedtem a linkeket, amiket kaptam tőled, írtam egy udvarias, de határozott e-mailt "okostojás" stílusban (§-ok, jogszabály linkek, hivatalos nyelvezet, stb...). Következő munkanapon kaptam a rövid választ (visszatért a megszólítás is ): "Egyeztettem a vezetőséggel, visszautaljuk önnek a postaköltséget". Innen másfél hétre, de tegnap meg is jött.
Ezúton is köszönöm a segítséget -
_ocsisajt
őstag
válasz _ocsisajt #25128 üzenetére
Nyah.
Direkt megvártam míg végigzongorázzam a dolgot, mert én nem hagytam magamat.
Köszönöm mindenkinek a hozzám intézett segítő hozzászólásait. Tapasztalataimat leírom, hátha ezzel segítek mindenkinek, aki hasonló módon jár.tl;dr: Igazam volt/lett, megjött a termék!
😅Kicsit kibontva:
Nem hagytam magamat és elkezdtem telefonálgatni, először a fogyasztóvédelemmel beszéltem, aztán ők átpasszoltak a békéltető testülethez. Felhívtam a megyei illetékes irodát és ott egy nagyon kedves hölgy az elmondásom alapján nekem adott igazat, még biztatott is, hogy üssem a vasat. . Kifizettem, visszaigazolták és számlát kaptam, onnantól ÉLŐ szerződésben vagyunk, hiába törlik a megrendelésemet. Még kaptam e-mailben később hivatkozást jogszabályra vonatkozóan.
Elkezdtem levelezni a céggel, a gmélben jó pár kör után (visszautalják, ami meg is történt, de én már előtte jeleztem, hogy nem a pénzre tartok igényt, hanem a termékre) felhívott az ügyintéző, majd az ügyvezető és elnézést kért, hogy a megkérdezésem nélkül instant törölték a rendelést pár nap után és tegyek meg annyit, hogy az eredeti összeget visszautalom nekik és választhatok ajándékot is, amit tisztelettel, de visszautasítottam.
Szóval, siker!tl;dr: ENFP-T :) | proud cat dad ^_^ | Loving ARPGs (preferring HC) | Epic genre and Psytrance forever! :)
-
daver88
aktív tag
-
Indian74
senior tag
Sziasztok!!
Ebben szeretnék segítséget kérni, köszönöm.
Termék gyártója és mivolta (pl. HP laptop, Samsung telefon)
Laptop, Asus rog gamer
• Vásárlásának helye, időpontja
2020.11.22, Media Markt Garancia Plusz2 év Gold
• Eladási ára
332.990 FT
• Magánszemélyként vagy cégnévre vetted-e
Magánszemélyként
• Hiba jellege
Pixelhiba
• Ha már leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt
2021 10.30 Szoftveres hiba de nem találtak hibát (szerintem frissítették, azt ennyi a szervizben)
• Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az mikor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele
Az elött nem volt
• Használtan vetted-e
NEM
• Fénykép a jótállási jegyről (a személyes adataidat természetesen kitakarhatod rajta)NAGYPAPA
-
válasz Indian74 #25234 üzenetére
Szia,
Én nem értem a kérdést...(?)
2020.11.22.-i vásárlás
2 év "gari" (már lejárt)
2021.10.30.-n leadva "szervizbe"
ott nem találtak hibát, max. frissítették..(?)Ezután mi, hol, mikor, történt vele, vagy mi a kérdés?
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Indian74
senior tag
válasz MaxxDamage #25235 üzenetére
Ok, ne haragudj kicsit szétszórt vagyok.
Nos érvényes -e még a plusz garancia a leírtak alapján, vagy sem, köszönömNAGYPAPA
-
-
jeni
félisten
válasz LuckyL #25237 üzenetére
azon a papíroson fekete fehéren le van írva,hogy:
2020.nov.23-i dátummal kezdve 2év vagyis kettő év baleseti garancia van rá.
abban az esetben akkor vagyis 2022.november 22-ig lehetett volna érvényesíteni a pixel hiba garanciát.
utána semmis attól kezdve az baleseti kiegészítés papír.
tavaly kellett volna jobban ütni az asztalt a pixelhiba érvényesítéséhez.
ha van ehhez kapcsolódó reklamáció akkor esetleg utólag lehetne felülvizsgálatot kérni ez ügyben.
a baleseti garancia általában 2+4év (itt a vásárlás napjától számít,és nem a lejárt napjától érvényesül) szokott lenni vagyis a vásárlás napjától 4 éven át.
a papíron csak 2 év gyári +egyben 2 év baleseti (több esetben töréskár megtérítésére van) garancia van a vásárlási napjától kezdve.Indian74
a Pixelhiba van erről igazolható hibaleírás?
szubpixel hibát a szerviz nem javít.
pixel hiba elvileg 3 pixel megjelenése után cserélnek pixelhiba miatt LCD-t benne.
ha van a jótállási papíron vagy az Asus honlapján mire vállalnak pixel garanciát,hogy az Asus 1 pixel hiba utáén cserél LCD-t benne ,akkor ezt kell igazolni utólag.[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
-
Indian74
senior tag
válasz LuckyL #25243 üzenetére
Nos ok én is igy értettem, sőt a tulaj is csak a Biztosítási papíron más szerepel.
Vagyis egy időben futott a a garancia, vagy a jótállás meg a Media Markt-os leírás alapján a Garancia plusz 2 év Gold......
Lehet hogy egy telefon hívást megérne....
Na mindegy elég érdekes.
És még egyszer mindenkinek köszönöm[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
-
jeni
félisten
válasz LuckyL #25243 üzenetére
a papír szerinti megfogalmazás alapján a dátum végéig van a biztosítása.
de ne legyen igazam.amúgy ezt biztosításos dolgot a Media Mart ,az Euronics és az Emag (Edigital) mindig a vásárlás napjától veszi figyelembe.
tudom mert mindháromnál vettem úgy terméket.[ Szerkesztve ]
-
őstag
a baleseti fedezet járt le
nem ismerem a feltételeket, de amikor nekem akarták ezt tukmálni a mediában akkor azt mondták hogy van a gyári jótállás pl 2 év, és ezután lehet venni plusz 1-2-3 évet igény szerint
egyébként van egy haver aki konkrétan jól járt vele évekkel ezelőtt, elromlott a tvje, és az eredeti árát megtérítették, amiből 2x akkorát tudott venni évekkel később (kb 4 év telt el akkor a vásárlás óta)cryptot minden termékemért elfogadom
-
Goose-T
veterán
Sziasztok!
Vettem egy Bosch Serie 6 WGG14402BY mosogépet, kicsomagolás után ezt láttam.
Annyira nem illeszkedik rá egyébként a teteje, hogy valószínűleg nagyon nagy erővel kellett ezt a fület odacsavarozni, és a feszültség miatt eltört. A gyárban úgy voltak vele, hogy tart, ameddig tart.
Azt az oldalát, ahol a rés van, erővel kell odanyomni, nem marad ott magától. A tető élei nem mindenhol párhuzamosak a mosógéppel, mintha meg lenne vetemedve. Természetesen karton fedte ezt a részt, nem látszott semmi kicsomagolás előtt. Azonnal értesítettem az AQUA Webáruházat (Dot-Compker Kft.), hogy cseréljék ki vagy javítsák meg, egész levelezés van már róla.
Nagy nehezen egy hét alatt sikerült megszervezni a visszaszállítást, ez volt január 26-án, múlt hét csütörtökön. Most február elseje van, tegnap írtam nekik emailt, hogy mivammá, és azt válaszolták ma, hogy nem tudnak semmit mondani, mert még nem érkezett be hozzájuk a mosógép. NÉGY4!!4 munkanap alatt nem sikerült eljuttatni Budapest egyik kerületéből Budapest egy másik kerületébe a mosógépet.
Azóta kézzel mosunk itthon két gyerekre, tök jó móka, de legalább van szárítógép, azt nem tőlük rendeltem, nem is volt vele gond. A legjobb, hogy nem is mondanak semmit a lehetőségekről, ezért nem rendelek másik mosógépet, mert mi van, ha ők is hoznak egy újat vagy a kijavítottat és én ott leszek két mosógéppel?
Mit kezdjek velük? Kérhetem a chargebacket a kártyás tranzakcióra a banktól? Nekem ez eléggé hibás teljesítésnek tűnik. Január 12-én fizettem ki a mosógépet, 19-én szállították ki.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
őstag
válasz Goose-T #25248 üzenetére
nagyon jó, hogy megemlítetted a chargebacket, végre vannak tudatos emberek!
én a helyedben megpróbálnék egy utolsó kapcsolatfelvételt telefonon és emailben, a szorult helyzetedre tekintettel 1-2 napos határidőt adva a cserére, aztán elállnék a vásárlástól és máshonnan rendelnék.
Ha pedig nem adják a pénzt maguktól, akkor természetesen chargeback! (itthon egyébként a banki ügyintézők bankkártya panasz néven fogják megtalálni a rendszerükben, csak megemlítem)cryptot minden termékemért elfogadom
-
Graphics
Jómunkásember
Seagate garancia hibátlan.
A termék megerkezett Ausztriaba, én aznap kaptam az értesítést, 2 nap mulva a kezemben van az új, Hollandiából küldve.
Ennél jobb ügyintézést el sem tudok képzelni.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html