- Fotók, videók mobillal
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MG4 menetpróba
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
jeni
félisten
-
amarna
tag
válasz Biznisz Elek #24902 üzenetére
Céges volt, úgy néz ki
-
jeni
félisten
válasz amarna #24907 üzenetére
amúgy az eladó cég hivatalos forgalmazó és ezt a márkaszerviz elfogadja ha onnan jön teló javításra,az tuti.
ebben az esetben a pénz Ft összege is valós lehet rajta felvezetve és így 3év garis a teló.az,hogy céges vétel-e vagy magánszemély abból én nem olvasom ki.persze nem tudom,hogy ez mennyire hitelesíti a bolti számlát?
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
Azt ugye jól tudom, hogy a kötelező, ársávos jótállást nem lehet a beüzemelés feltételeihez kötni? (mondjuk egy tűzhelynél).
The Truth is out there...
-
daver88
aktív tag
-
asdf_
veterán
-
jeni
félisten
válasz daver88 #24915 üzenetére
nem megfelelő földelésű konnektor vagy annak a hiánya miatt?
elosztó az bármikor lecserélhető vastagabbra -vékonyabbra 3x MTK 1,5mm ami legtöbb helyen kapható.
3x2mm elosztót még nem láttam,igaz nem is kerestem.
pl.:
ez is 1,5mm és 16A
újabban ezt javasolják,hátránya,hogy nem forgatható a dugvilla-csak egyirányú[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
-
Taci
addikt
Sziasztok!
Még szeptemberben rendeltem keresztfiam születésnapjára egy terméket innen:
https://urban-trend.hu/
Sajnos sehol máshol nem találtam raktáron, amit szerettem volna, így megnéztem a Scamadviseren, "zöld volt", úgy gondoltam, teszek egy próbát, holott láttam, hogy nem magyar bolt (csehek). Megrendeltem a terméket (4e Ft), kifizettem, aztán vártam, hogy érkezzen. Születésnap előtt 2 nappal nézem, még mindig sehol semmi. Írok az ügyfélszolgálatnak, azt írják, maximum 60 nap a szállítás... Megnézem, az oldalukon tényleg ott van az ászf-ben... Nagyszerű. Ajándéknak ment más. Viszont múlt héten már letelt a 60 nap, termék sehol, írok nekik, hogy kérem a pénzem vissza, azt írják megint (copy-paste), várjak. Nem, nem várok tovább, adják vissza a pénzem, ha 2 Ft lenne, már csak azért is visszaszedném tőlük.
Bamba voltam, hogy ilyen helyről rendeltem, ez az én hibám. De hogyan tudom érvényesíteni a jogaimat / hogyan kaphatom vissza a pénzemet? Megvártam a nonszensz 60 (!!) napjukat, mégsem kaptam terméket. Merre indulhatok? Fogyasztóvédelem? Mi a követendő út ilyenkor?Köszi.
(Nem vagyok biztos benne, hogy ez a megfelelő topik, ezért inkább off-ba teszem.)
-
koby11h
aktív tag
0 készlet, kínai cucc van hirdetve és ha raktáron látod, akkor az Kínában raktáron.
Aztán vagy összegyűlik elég megrendelés vagy nem. Ha összegyűlt, akkor vagy van még készleten vagy nem, vagy ideér 60 napon belül, vagy nem. A pénzt meg talán visszakapod. Vagy nem.
Bocsi, ezt az ember saját kárán tanulja meg, én is hiába olvastam hasonlót, csak megpróbáltam. Ugyan ez volt a tapasztalatom másik ilyen "webshoppal"...
Persze ez csak tipp.Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
jeni
félisten
Én közel 5300Ft buktam az Aliról rendelve. Szeptember elejére kellett volna megjönnie. A Kínai webshop adott menetlevelet amelyen fel van tüntetve a sorszám és,hogy itt van Magyarországon a lakcímem is rajta van. A Webes útkövetés is azt mutatja de nem megy tovább a Magyarország beérkezése után egy tapodat sem. A Magyar Posta meg tagadja,hogy ide beérkezett volna. Az a sorszám az nem a posta átvételi azonosítója erre hivatkozik.
Írtam az Alinak,hogy kérem vissza a pénzt de ők valami 30 nap elteltére hivatkozva már nem írják jóvá az összeget.
Lehet venni úgy is cuccot ha rendelsz hozzá követési számot ami majdnem annyiba kerül mint mag az 5000Ft-t alatti terméket figyelembe véve.
Kisebb értéknél nem éri meg csak nagyobb 25000Ft feletti értéknél érné meg ezt külön rendelni -
Taci
addikt
Alin én mindig figyelem, hogy mikorra írja a várható érkezési dátumot, ha addig nem jön meg (márpedig az egy eléggé bő intervallum), akkor másnap már kérem is vissza az árát, és mindig vissza is kapom. Alinál ezt figyelni kell, mert van valamilyen határidő, amíg még visszajelezhetsz, hogy valami nem oké (sérült, hiányos, nem jött meg stb.), viszont határidőn túl úgy veszik, nem szóltál, úgyhogy valószínűleg minden rendben van, utalják tovább az összeget a kereskedőnek, és utána már tényleg nem tudod visszaszerezni.
-
jeni
félisten
Értve,csak kérdés kamu szállítói nyomtatványt kaptam-e ,vagy a Magyar Posta a galád?
Az a idő vallum ,dátum sem valós volt mert mi van ha valahol leragad a csomag de úton van Európában?
Amúgy a Magyar Posta is egy foss. Ezt már eljátszották,hogy nem adtak értesítőt és még időben jeleztem,mert már vissza küldték a Ferihegyre vissza küldésre. Mikor ezt szóvá tettem még portói díjat is kértek tőlem emiatt.Közöltem,hogy nem az alapszabálynak megfelelően jártak el a kötelező csomagtájékoztatás terén melyet nekik kötelező lett volna értesíteni. Végén nullázták a követeléseiket és pár nap múlva megkaptam a csomagomat.
Mindenesetre már kevésbé veszek az Aliról cuccot.[ Szerkesztve ]
-
C64
őstag
Sziasztok. Köteles vagyok egyáltalán egy boltnak adásvételit bemutatni? Tudtommal az magánirat, semmi közük hozzá!
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ
-
Lackooo84
nagyúr
Ez a sütő bekötés izi pizi volt... Amúgy rafináltak, 20 ezerrel legombolják azt, aki tudatlan. Mármint a MM. Mert csak gyári plusz garihoz kötik a szerződött partner bekötést. Kötelező garihoz nem kell.
The Truth is out there...
-
félisten
Üdv!
Ha online rendelek Media Markt-ból, de 14 (vagy 60) napon belül elállnék a vásárlástól, akkor a bontatlan készüléket csak postai úton küldhetem vissza a cég által megadott címre, vagy leadhatom valamelyik üzletük vevőszolgálatán is?"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
Nyilván a személyest választanám inkább.
Online rendelést vevőszolgálaton is át lehet venni, nem csak futártól? Az se lenne rossz."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Lackooo84
nagyúr
válasz AxBattler #24933 üzenetére
Dehogyis, visszaviszed bármelyik üzletükbe és puszi. Online rendelést 2 módon tudsz MM üzletben átvenni, csomagpontként, vagy ha van üzletben készlet a termékből, akkor választhatod az azonnali áruházi átvételt, utána befoglalják neked, és mehetsz is érte. De ezzel óvatosan, mert divat lett náluk a bontott termékeket online rendelőknek újként félretenni...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
őstag
válasz Lackooo84 #24937 üzenetére
az olcsó telefonokat meg kibontogatják ráraknak valami szar fóliát és 10 ezerrel drágábban árulják
és "elfelejtik" közzétenni a honlapon csak a boltban szembesülsz a baromságukkal, aztán meg van sértődve az eladó hogy miért nem kell a szarjuk
igazi piti szemét tempócryptot minden termékemért elfogadom
-
Lackooo84
nagyúr
válasz LuckyL #24938 üzenetére
Azok is visszavitt telók, én is vittem vissza egyszer egy telót, mert nem tetszett, aztán amíg nézelődtem már tették is ki a vitrinbe egy zárható kazettába újként egy "védófóliával ellátva" matricával, és igen, drágábban, mint az új ára. Persze a fólia az a gyári volt a telón.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
félisten
válasz Lackooo84 #24937 üzenetére
Csomagpontként jobbnak tűnik, főleg hogy a kinézett termék egy áruházban sincs készleten.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
pana0017
senior tag
Sziasztok. Gondolom már lerágott csont, úgyhogy előre is elnézést.
Az új sávos jótállásnál csak a számla tulajdonosa érvényesítheti a jótállási igényét vagy a számla, jótállás birtokában bárki? Használt terméket vennék és szeretnék biztosra menni, hogy baj esetén nem kell majd felkutatnom az eredeti tulajt. Köszi! -
asdf_
veterán
válasz pana0017 #24942 üzenetére
Elvileg bárki, mert a kötelező jótállás által biztosított jogok egy adásvétel alkalmával átszállnak a vevőre (ugyanakkor a számlát lásd, mert ha céges volt a vevő, akkor nincs semmi sávos jótállás). De aztán vannak egyes cégek, akik úgy gondolják, hogy ezt felülírhatják és pl. adásvételit kérnek, miközben az adásvétel lehet szóban kötött is. Ha jól rémlik Euronics és Alza volt p*cs ebben a tekintetben a múltban.
-
0Li
aktív tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Párom rendelt a bestnfast.hu-ról egy harisnyát. Kapott helyette egy pólót. Az oldalon szereplő telefonon nem lehet elérni senkit és az emailre se reagálnak. Mit lehet ilyenkor tenni?
Le van írva, hogy vissza kell küldeni a csomagot egy megadott címre a saját költségemen, de már ezzel kapcsolatban is szkeptikus vagyok.
Előre is köszönöm a válaszokat. -
wrox
senior tag
Sziasztok.
Gigabyte-nál hogy működik a gyártói garancia? (arra gondolok, amit weboldalon kell regisztrálni vásárlás után) Hova kell küldeni, mennyire rugalmatlanok stb..
Valakinek volt már vele dolga?[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Kiskerhez kell visszavinni, kivéve ha megszűnt a cég. Gigabyte Magyarországon csak viszonteladókon keresztül intéz gart. Amennyiben megszűnt a bolt és kell help, küldj egy PÜt és megvizsgáljuk. Amúgy a Gigabyte intézi a leggyorsabban a gyártók közül, 2 hét +- 1-2 nap. Sajnos kiskeres átfutás ezt befolyásolhatja, ha ülnek rajta 1 hétig mondjuk.
MSI-vel már más a helyzet, mostanában olyan szigor van ott, hogy egy papírtörlővel letörölhető foltra, ami a PCIe slot kampóján volt azt mondták törött a PCB, ilyennel 20 éves múltú szervizesek se találkoztak. Az eléggé elszomorító volt velük kapcsolatban. Ügyfél már másfél hónapja várja a SUPRIM X 3080 Ti.jét, mert második körben ment vissza a gyártóhoz.
[ Szerkesztve ]
-
wrox
senior tag
válasz Allihoppa #24948 üzenetére
Igazából venni szeretnék egy hűtést (waterforce), amire 2023. áprilisig bolti gari van, és 2024 áprilisig van gyártói gari.
Ezért érdekelne, hogy mi a menete, ha véletlenül megállna.MSI- Most döglött be a már egyszer cserélt MSI hűtésem (CoreLiquid 240R), tegnap vittem vissza a boltba (AQUA).
Ezt a hűtést az MSI visszahívta még tavasszal, mivel gyári hibás bizonyos sorozat, automatikusan küldik a javított verziót belőle.
Aquaban azt mondják, a visszahívás csak Amerikában van, itthon rendesen gariztatni kell, szerviz, javitani próbálják stb.
kíváncsi vagyok mi kerekedik ki belőle. -
aktív tag