- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 7 - nota bene
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MG4 menetpróba
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
koby11h
aktív tag
Másik terméket (mosógép) küldtek, ami olcsóbb 10000-el és az ügyfélszolgálat megpróbálta elmagyarázni, hogy ez ugyan az a gyártó és ugyan olyan jó termék ez is...
Simán küldtem vissza. Utána az eredeti termék rendelését lezárták, a megszűnt akciós áron nem akarták a hibás szállítást pótolni, utána még sem az akciós áron lett leküldve...
Második kiszállításra kaptam amit visszaigazoltak és a harmadik számla lett jó áron!
Azóta inkább legyen pár ezressel drágább![ Szerkesztve ]
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
Ron Swanson
senior tag
Sziasztok!
Ha egy webshop csak 5 csillagos értékeléseket jelenít meg a termékek alatt, azt érdemes jelenteni a fogyasztóvédelemnél vagy valami más szervnél?
Nagyon megszívtam egy termékkel, írtam 3 héttel ezelőtt egy 1 csillagos értékelést ami azóta jóváhagyásra vár. A személyes tapasztalataimat és véleményemet írtam bele, normális (nem trágár) stílusban. Próbaképp írtam egy 5 csillagos értékelést is egy másik termékhez más névvel néhány nappal ezelőtt, érdekes módon azt nem sokkal később jóvá is hagyták.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Ron Swanson #24357 üzenetére
Szia!
A megtévesztő eladói gyakorlatok szankcionálása a Gazdasági Versenyhivatalhoz tartozik. Bővebben a bejelentésről: [link]
-
IzI
senior tag
Hi
Adott egy termék (130e ft) értékben,amit vissza küldtem,mert nem jó és kérem vissza a pénzt. Viszont a cég,azt állítja hozzá nem érkezett semmi,nem találják. Egyelőre nem kérték a bizonyítékot,arra,hogy elküldtem,de muszáj lesz úgynéz ki.Van még 2 hetük a visszatérítésre.
Ilyenkor milyen lehetsőgeim vannak,ha folyamatosan tagadnak? Se pénz,se termék,nem buli. -
jeni
félisten
válasz Lackooo84 #24363 üzenetére
az oké,hogy átvette valaki.
de ki vette át? ki volt jogosult arra,hogy átvette?
mert mondhatja a másik oldal,hogy nem a mi emberünk vette át.
tudom banális kérdés,mert az én telómat csak úgy átadta a futár amit a Vodafone küldött nekem.
330ezer Ft értékben se papír se semmi nem volt csak a csomag más kezében -
C64
őstag
Konkrétan melyik cégről van most szó?
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ
-
IzI
senior tag
Nem tudjuk ki a hunyó ,ők vagy a futár.A pénzt visszaadták, így nem akarom rontani a hírnevűket.
Nyílván,ha nem adták volna vissza,akkor mindenhol leírtam volna.
Egyébként van olyan cég,(irodabutik)ahol ASZF-ben megemlítik"visszaszállítás során eltűnt áruért az eladó felelősséget nem vállal" nem innen vettem.Most innen nézek széket,de előtte rá kérdezek dolgokra😁 -
Lackooo84
nagyúr
Hát szerintem az már eleve gáz, hogy megkérdőjelezik azt, hogy a vásárló visszaküldte a terméket... A futár mégis mitől lehetne hunyó?? Ők tudják jól, hogy ilyennel nem lehet trükközni, mert azonnal tudják kinél volt utoljára a csomag, és őt veszik elő. Szóval szerintem igenis jöhetne a név, nem szeretne senki ilyenekbe belefutni.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Exodion
aktív tag
Sziasztok,
Na hat en ilyet meg komolyan nem lattam szoval gondoltam megosztom. Adott legyen emberunk X (jomagam). 2021.07.0X napjan a telekomtol 24havi kamatmentes reszletre vasaroltam egy Samsung Galaxy S21 Ultra keszuleket amit kesobb 2022.03.04 napjan kifizettem, de nem is ez a lenyeg.
Jott a telefon akkor meg Android 11 operacios rendszerrel, "kifogastalanul" mukodott. Volt egy apro bokkeno vele telefonhivas kozben ugyanis lement 2/3G-re noha engedelyezve volt hogy 4G-n maradjon. Orvosoltuk a telekommal egy eSIM kartyaval, ezutan gyonyoruen ment a 4G telefonhivas kozben IS.
Aztan jott a Samu fele Android 12 frissites . Azota van egy igen draga, es nem a legjobb papirnehezekem (mivel nem olyan nehez ugye ha nagy a huzat elmozdul es mennek a lapok). Roviden tomoren: Telefonalni tudok, ha en kezdemenyezem a hivast, akkor minden korulmenyek kozott.Kulteren semmi gond, minden a legnagyobb rendben
Belteren, legyen az barhol, a telefon terereje -116-118dBm kozott mozog, hat -120dBm ugye a semmi kozepe utan van 2 hazszammal. Szoval ebben ha valaki engem probal hivni, akkor harom dologbol tudok valogatni:
1) Van Wifi es minden mas lenyegtelen mert ekkor aktiv a wifi hivas minden a legnagyobb rendben. A telefonom kicsong folveszem es mindenki boldog.
2) Nincs wifi hivas (nem itthon vagyok) de be van kapcsolva a VoLTE amely esetben szinten minden a legnagyobb rendben; a telefonom kicsong folveszem es minden oke.
3) Nincs wifi es nincs LTE, vagy a VoLTE ki van kapcsolva amely esetben a hivo felet az a kellemes dallamos noi hang koszonti hogy: A hivott szamon elofizeto pillanatnyilag nem kapcsolhato. Nem kapok SMS-t hogy nem fogadott hivasom volt, sosem tudom meg. DE ha en kezdemenyezem a hivast, amikor a vonal felepul a tererom szepen folugrik -98dBm-re. Teszteltuk felesegemmel konyhasztalra az en S21U-m meg az o sima iPhone13-ja. Folhiv semmi. Meg sem mozditom a telefont, en hivom ot, siman megy. Folveszi es a terero is fasza.Nincs mese valami nem jo...
Eloszor mentem a Samsung uf-hez ahonnan egybol a Telekomhoz iranyitottak egy gyari beallitasok viszaallitasat kovetoen.
A Telekom folvett egy hibajegyet amit 2oraval kesobb le is zartak, nincs hiba a telekom rendszereiben. Csereljunk SIM kartyat (az nem jo), akkor eSIM kartyat. Nem oldotta meg a dolgot. Kapcsoljuk ki a VoLTE-t... *cirip* *cirip* *cirip* de kapcsoljuk ki mostmar jo lesz. Leraktuk az en telefonom meg a telekomos ugyintezo telefonjat egymas melle az asztalra es megprobalt folhivni, eeees a hivott szamon elofizeto pillanatnyilag nem kapcsolhato. VoLTE visszakapcsol hivas megy szepen. Hat o ebben nem tud segiteni hagyjam ott a telefont bekuldik szervizbe. Hat mondom akkor inkabb beviszem mert kb mindenem a telefonon van eBank (mar csak telefonos belepes), google authenticator, google pay amikkel alapbol szivtam egy napot mert biztonsagi mentesbol ugye ezek nem jonnek csak ugy vissza.
Samsung szerviz, hat oknekik 30napjuk van a bevizsgalasra/javitasra es a virushelyzet meg mindenfele hiany miatt szamoljak ezzel. Mondom oke, ott a fentiek + tavmunkazok akkor elmegyek 1honap nemfizetett szabira kifizetik? Hat ok nem, beszeljek a telekommal cserekeszulek ugyben.
Ismet Telekom uzlet ugyanaz az ugyintezo, a reakcioja kb felbecsulhetetlen: Vegyek egy uj telefont. Hat itt inkabb kisetaltam .
Telekom telefonos uf 20perc Vandazas utan mire megertette hogy nem kerek SMS-t a telefon beallitasairol: HAt mivel ok nem kapnak cserekeszuleket a gyartotol igy nem is tudnak adni. Sajnos ilyen o sem tud mast mondani mint venni kell egy telefont. DE mivel meg van >1ev a husegidombol ezt csak kotberrel tudom megtenni, vagy egy uj elofizetessel .
Samsung forumok, kulfoldi forumon hemzseg ez a hiba. Samsung uf megint folkeres. Hat a Softwares hibat nem szoktuk garancialis hibakent elfogadni, ilyenkor ugyanis egy kovetkezo frissitessel javitasra kerulhet. Tehat ha en szerintem az Android 12 okozza (persze mert elotte tokeletes volt) akkor leadhatom de ha nem talalnak hardwares hibat akkor visza fogom kapni. Viszont azt nem tudja megmondani hogy mikor varhato Samsung barmit is javito frissites mert Android 12 frissites ota nem jott csak a Google security patch.
Na ilyen sztorit latott-e mar valaki? Oszinten kibekulok en azzal is hogy veszek egy iPhone-t reszletre, na de van egy 36ho JOTALLAS-os keszulek amit nem fogunk megjavitani, ES amellett a javaslat mellett hogy vegyek uj telefont fizessek kotbert is azert nekem eleg meredek.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Exodion #24374 üzenetére
szia, két tanácsot tudok adni
az első hogy amikor telefont cserélsz a régit ne add el, mert mint látod szükség lehet tartalékra
a második hogy fordulj a békéltető testülethez, és nem ártana hogyha ezek a dolgok amiket elmondtál írásban is dokumentálva lennének
a telefonod szar, ki kell cseréljék, de sajnos amint látod pedálozni kell érteha esetleg céges vásárlás volt, vagy van fizikai sérülés a telefonon, akkor még nehezebb lesz a dolog
az iphone dologhoz annyit, hogy ott előfordulnak hibák, nekem volt gondom vele régebben, ellenben a samsungokat mindet imádtam ami volt (igaz nekem nem high end kategória van, hanem középkategóriások, nincs szükségem jobbra)
sajnos lutri ez az egész, kifogtál egy hibásatmég az jutott esetleg eszmbe, hogy amikor a vodafoneal volt bajom, írtam a tékozló homárnak és utána megoldották, de nem tudom létezik-e még az oldal és van-e olyan olvasottsága mint sok éve (gyanítom nincs)
cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
IzI
senior tag
Ki tudja?!Lehet tényleg elkurtak valahol valamit.Ha meg van,akkor miért mondaná,hogy nincs meg? Én tudtam igazolni az igazamat,így ebből nem tudtak volna jól ki jönni. Békéltető test. fordultam volna,gondolom nyertem volna, bár még soha nem csináltam ilyet.Nem tudom, hogy megy .
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Exodion #24374 üzenetére
Szerintem teljesen mindegy, hogy hardveres vagy szoftveres a hiba (ha OTA jött és a samsung bacta el), ha használhatatlan a készülék, akkor hibásnak számít, és javítani/cserélni KELL. Nyugodtan vizsgálgassák 30 napig, ugyanis a 30. nap után kötelező cserélni egy új készülékre. Az biztos, hogy velem ezt nem játszották volna el. Amúgy a telekom üzletben mindig hülyének akarnak nézni itt is, a legutóbbi garis ügyemnél is telefonos üfsz tette őket helyre.
The Truth is out there...
-
Tikakukac
titán
Vírus áldozata lett itt minden és mindenki, de azért a sejtésem beigazolódott, hogy erre fog majd mindenki mindent később. Igen patináns étterem zárt be mellettünk és hát volt itt sírás-rívás, amit akarsz, hogy ez a vírus ezt is tönkretette.
Pedig nem, már évek óta egy nettó bukóban lévő étterem volt, amit végre komolyabb arcvesztés nélkül be lehetett szántani. És ilyenből rengeteget tudok. Ezt is úgy mondta el az egyik elég nagy részt birtokló tulaj, amúgy én is hülyén halok meg.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Exodion
aktív tag
válasz Lackooo84 #24379 üzenetére
Nem, itt en vagyok a szuk keresztmetszet mert nem tudom vallalni hogy leadom ~30napra a keszuleket szervizbe. Ha du. beviszem es 100% hogy ~1hettel kesobb mehetek erte akkor veszek ki 1het szabadsagot es oke. De 30napra nemtudok szabadsagra menni, es mivel ~250Km-re lakom a munkahelyemtol, es sem az utazgatast sem a nem fizetett szabadsag miatt kiesett keresetem nem teritik meg a 30napos szervizelessel igy ez nekem kiesik.
Abba mar bele se menjunk hogy manapsag mar mindent is telefonon intez az ember.
Ebank belepes, kartyalimit modositas, interneten kartyas fizetest ugye jova is kell hagyni vagy google pay de azt is...
Vennek en uj keszuleket de ahhoz meg fizessek kotbert . Persze ez is az en bajom mert nem tudom a keszuleket mellozni valahol max 1honapig. Persze ha nincs kesz akkor utana ugye nekem kell birkoznom a KELL-ert es ilyen birkozassal volt mar egy majd ~9honapos tapasztalatom anno az iPonnal. Vagy vehetek uj mobil elofizetest es akkor nincs kotber, persze akkor fizetnem kell az ujat es a mostanit meg 2023.07 -ig. -
Lackooo84
nagyúr
válasz Exodion #24384 üzenetére
Most nem bántásból, de egy eszközre támaszkodni a mai világban, kicsit fura. Nekem egyrészt van vagy 3 telefonom (az előzőeket nem herdálom el), valamint laptop, tablet stb. Szóval azért én annyira nem lennék meglőve, ha be kellene adni a szervizbe a telómat...
The Truth is out there...
-
Exodion
aktív tag
válasz Lackooo84 #24385 üzenetére
Nem vettem annak . Egyik oldalon van az anyosom/aposom fele ember aki mindent elrak. Amikor elkoltoztek idaadtak a felesegem gyerekkori mojragta mozart ruhait hogy majd jo lesz a mi gyerekunknek (nem tervezunk meg mindig) de ki ne dobjuk mert az emlek. 3honapig dobaltam kifele a pincebol a szemetuket. A masik oldalon vagyok en, aki mar azt is kidobom ami lehet hogy 2ev mulva nem kell majd. Lehet kell de ha nem biztos akkor megy kifele. Szoval hat nekem nincs tartalek telefonom de ebbol tanulva mostmar lehet lesz .
-
Exodion
aktív tag
válasz Exodion #24386 üzenetére
Na egy kis update. Hat cserekeszulek nincs, probalkoztunk meg a telekommal ami kiprobalhato volt (5G-t letiltani teljesen es maradni csak tisztan 4G-n, sok-sok dijmentes eSIM csere pedig jocskan tulleptuk a 10-et ami utan ~270Ft/csere) de ez sem sokat valtoztatott. Ahanyszor eSIM-et cserelunk annyiszor lesz valami jo, es romlik el valami mas.
Vettem egy uj telefont reszletre, es jobb ha en viszem a keszuleket a szervizbe mert nalam a video a hibarol (mivel szemelyes adatok latszodnak a videon ezt megmutatom a helyszinen de nem szivesen adnam ki) amit keszitettunk es konkretan el tudom mondani a helyszinen hogy pontosan mi a hiba, mit probaltunk, mi valtozott. Ok is elkuldhetik postan de van egy koztes lepes ne vesszenek el a reszletek cimszo. Ezzel egyebkent egyet is ertek.
De van egy kerdojelem.
Ugye a fama ugy szol, hogy kerhetek kijavitast vagy kicserelest. Kicsereles samsungnal ugye a csereutalvany amivel mehetek a Telekomhoz. Nekem ez is kellene mivel ugye vennem kellett egy uj keszuleket hogy egyaltalan szervizbe tudjam kuldeni (uj keszulek tokeletesen mukodik is, nem lepodtem meg). Kerdesem, hogy ez a kijavitas/kicsereles csak a jotallasra kotelezettel szemben all-e (tehat Telekom), vagy jelezhetem ezt az egyebkent is javitast vegzo szerviznek is (Samsung Experience Store)? -
Exodion
aktív tag
Ha csereutalvanyt ad a samu, akkor a telekomtol nem keszuleket hozok ki (ugye azt mar vettem), hanem az original vetelarat amit elkoltottem ra, a telekom beszamitja az uj keszulek reszleteibe. Ez a megallapodasunk szuletett. Keszulekem ami van jelenleg nem is elerheto a telekomnal, a kovetkezo s22 meg jocskan dragabb ugye, szoval igyis-ugyis szamlan szereplo osszeg vissza lenne.
[ Szerkesztve ]
-
daver88
aktív tag
Üdv!
csereutalvány...fogyasztói és kereskedői oldalról is érdekes kérdés. Van esetleg ezzel kapcsolatban bármilyen fogyasztóvédelmi állásfoglalás?
Tegyük fel, hogy egy 4 éve vásárolt, 5 év garos termék elromlott, a szerviz csereutalványt állított ki. A kereskedőnek visszajuttatva az utalványt azt mondja, hogy visszautalja a vételárat. Ugyanaz a termék viszont elérhető még, persze jóval drágábban, mint korábban. Jogszerűen jár a kereskedő, hogy nem hajlandó kicserélni a terméket, hanem a pénzvisszaadás mellett dönt?
- kereskedői oldalról nyilván hatalmas bukta, ha cserélni kell, mivel 4 éve nem annyi volt a termék beszára, mint most. (és a gyártó/importőr nem csereterméket ad, hanem szintén jóváírást az akkori átadási ár alapján...)
- fogyasztói oldalról szintén negatív előjeles a dolog, mivel annyiért már nem tud ugyanolyan tudású gépet venni - ha visszakapja az akkori vételárat.Ha esetleg van ezzel valakinek tapasztalata, akár mindkét oldalról - akár a fogy.védelmi részről - kiváncsian olvasnám...
-
őstag
válasz daver88 #24392 üzenetére
a gyakorlat az hogy volt hogy oldalakon keresztül vitatkoztunk ezen, de mivel senki nem viszi tovább az ügyet békéltetőhöz és bíróságra, hanem elfogadja a pénzt, ezért nincs precedens (nem mintha lenne precedensjog itthon, de legalább iránymutatásnak jó lenne)
illetve volt már akinek hosszas vitatkozással, panaszkönyvbe irogatással sikerült elérnie a cserét emlékeim szerintcryptot minden termékemért elfogadom
-
jeni
félisten
válasz LuckyL #24395 üzenetére
a csereutalványt 30 nap (naptári) után adják
mindig annak a nevére lesz kiállítva aki leadta a garanciális hibás terméket melyet nem lehetett rendeltetésszerű használatra megjavítani.
ha emlékeim nem csalnak a csereutalványt a gyártó engedélyezi a szerviz számára és ezt továbbítja az ügyfél felé aki ezzel a papirossal elmegy az adott boltba ahol vette a készüléket.a bolt egyedi elbírálás alapján cseréli a terméket egy újra,esetleg felkínálhat hasonló terméket megegyezési árban,vagy a pénzt azt ami a számlán szerepel.
a másik fele,hogy ha az adott termék olcsóbb lett jelentős összeggel és a bolt cseréli a terméket akkor az ügyfél a különbözeti összeget Ft.-ban nem kérheti el.
[ Szerkesztve ]
-
Hzsolt11
tag
Sziasztok
17én rendeltem egy Philips 55OLED706 elég jó áron és a tegnapi napig azt is hittem hogy lesz egy jó kis OLED tv-m.
Aztán kaptam egy szép kis emailt hogy a termék már hosszú ideje nem elérhető az oldalon ezért törölték a rendelesem és Fel tudnak ajánlani egy hasonló termékek amely raktáron van.
Persze ezek között nincs OLED
Szerintetek lehet valami okosat tenni ilyenkor ?
Válaszokat előre is köszönöm szépen
-
Indian74
senior tag
Sziasztok!!! Tudna nekem valaki ebben segiteni???
Vettem egy Huawei band 6-os okoskarkötöt,2021 május 14-én,novemberben vissza vittem avval a hibával hogy állandoan lecsatlakozik (leválasztva ez irja ki ha mellettem van telefon is 5 cm-re),nem kapom meg az értesítéseket.Akkor a szerviz kicserélte és azt mondták,újra indult a garanciám.
Az új készülék is ezt produkálta,egy idö után már ezen a készüléken sem jöttek meg legtöbbször az üzenetek.Igy visszavittem megint 2022. márciusi hónapban,visszakaptam avval szöveggel (kb 1napot tesztelték)hogy a termék más készülékekkel,és a tesztelésen sem mutatott vagy nem produkált ilyen jelegü hibákat,igy visszadták.
Most 2022. május 13-án vagy is még a garancia ideje elött (biztos ami biztos) és megint leadtam.Ahogy leadtam azon a napon kb 6 óraval késöbb jött az üzenet hogy elkészült a okosórám,átvehetö.
Visszamentem következö héten és avval kellett szembesülnöm hogy megvonták a garanciát mert hogy KÜLSÖ BEHATÁS ÉRTE....és még fényképekkel is nyomatékosítatták hogy ez csak fizetösbe javítható.
Na már most aznap mikor leadtam ezt a készülék nem igy nézett ki,ilyen állapotban bizttossan nem volt,ezt még a Huawei által kiadott ÁTVÉTELI ELISMERVÉNYBEN is bizonyítható.
Szerintetek mi tehetek ez ügyben???
Elöre is megköszönnémNAGYPAPA
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Indian74 #24399 üzenetére
Kitalálom, tmx? Azok ilyen mocskos garancia megvonás hamisítók, az én telómnál is bepróbálkoztak, hogy elszínezték az indikátort, pechükre dobozba tétel előtt levideóztam (háttérben tv-n aznapi dátum/ EPG a dátum bizonyítására), amit aznap rögtön fel is töltöttem a yt-ra, tehát vol bizonyítékom, hogy aznap a teló még ép indikátorral rendelkezett (direkt levideóztam a jack csatiban levőt. Ezek után beszéltem a Huawei ügyfélszolgálattal, bemutattam a bizonyítékokat, aztán a Huaweitől rákoppintottak a tmx-re, és megjavították gariba. Mocskos csalók, samsung cuccokkal is ezt csinálják.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...