- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Magisk
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Olimpia előtti Samsung Galaxy Unpacked?
ma Több forrás is állítja, hogy a július 26-án kezdődő olimpia előtt Párizsban fogja megtartani második 2024-es Unpacked eseményét a Samsung.
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz daver88 #24392 üzenetére
a gyakorlat az hogy volt hogy oldalakon keresztül vitatkoztunk ezen, de mivel senki nem viszi tovább az ügyet békéltetőhöz és bíróságra, hanem elfogadja a pénzt, ezért nincs precedens (nem mintha lenne precedensjog itthon, de legalább iránymutatásnak jó lenne)
illetve volt már akinek hosszas vitatkozással, panaszkönyvbe irogatással sikerült elérnie a cserét emlékeim szerintcryptot minden termékemért elfogadom
-
belashx
senior tag
válasz daver88 #24520 üzenetére
Köszönöm válaszod!
Nekem ez a megoldás is megfelel, de kérdés, mit mond erre a Telekom, hisz az általuk biztosított jótállás már lejárt, igaz, a gyártói még él, így nekik ebből nem származik káruk.
Az 5 év irreleváns, hisz még 2 éven belül vagyok, csak a pontosság kedvéért említettem meg."Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
-
belashx
senior tag
válasz daver88 #24522 üzenetére
Pont ezért tértem ki a gyártói garira, mivel lehet elhajtanak a T-nél, mert az ő szempontjukból már nincs jótállás. Ha csereutalvány lesz, akkor az a T-hez fog szólni, ezt mondta a hölgy a szervizben.
KP-s vásárlás volt, semmi hűség, semmi kedvezmény. Sőt, már nem vagyok előfizetőjük sem. A webshopban a tv képein szerepelt az 5 év garancia, de sehol máshol. Mint írtam, 1 év szerepel a T-s jótállási jegyen.
"Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
-
tom14621
csendes tag
válasz daver88 #24702 üzenetére
Köszönöm a válaszodat. Nekem a lényeg hogy a letiltás majd a hazudozás miatt feleljenek. Nem húzódott volna el ha nem azt mondja hogy van készleten a termék aztán rá kb 1 hétre jaj még sincs. Majd 30 napon belül megint nincs válasz. Ezek mind mind törvényileg nem helyesek. Illetve telefonon ők közölték hogy ebben az esetben kártérítést szoktak fizetni. Várom mi lesz és persze frissítem a történetet.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz daver88 #24740 üzenetére
A szerviz nem ír összeget a csereutalványra (ezért nekik nem is kell a számla), azt amikor visszaviszed a boltba, ahol vetted a cuccot, ők nagyon jól fogják tudni mennyit kell visszaadni ne félj, na de ehhez már kell a számla, a kettő nem ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
-
jeni
félisten
válasz daver88 #24915 üzenetére
nem megfelelő földelésű konnektor vagy annak a hiánya miatt?
elosztó az bármikor lecserélhető vastagabbra -vékonyabbra 3x MTK 1,5mm ami legtöbb helyen kapható.
3x2mm elosztót még nem láttam,igaz nem is kerestem.
pl.:
ez is 1,5mm és 16A
újabban ezt javasolják,hátránya,hogy nem forgatható a dugvilla-csak egyirányú[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
válasz daver88 #24976 üzenetére
Csereutalványra????? Amire ő a gyártótól/disztribútortól megkapja a termék árát/csere terméket?? Ne vicceljünk már, hogy nem köteles. Akkor mégis ezeknek mi kötelességük van? Mert akkor az egész jótállás egy kalap sz*rt sem ér, mert a kereskedő semmire nem köteles?? Aha....
The Truth is out there...
-
G.Guido
csendes tag
válasz daver88 #24976 üzenetére
Akkor bízom benne, hogy a vevő sem köteles benyelni a többletköltséget egy garanciális javítás/csere esetében...Egyébként erre azt mondta a kereskedő, hogy akkor, ha tv-t nem vennék, akkor vegyek valami mást a boltból (Igazából ilyenek után onnan már inkább semmit sem vennék.) Tehát a pénzt semmiképp sem szeretné kiengedni. Egyébként az utalvány még nincs a kezemben, de már én is nagyon kíváncsi vagyok rá.
-
G.Guido
csendes tag
-
,
addikt
válasz daver88 #25178 üzenetére
Pontosan. Vettem már én is úgy laptopot, telefont, stb. az Emagtól (is, meg máshonnan is), hogy bolti garancia volt rá, így márkaszervizbe nem is vihettem volna. Amikor tönkrement, rájuk írtam, hogy mindenképp nekik kell-e visszaküldenem vagy vihetem a hivatalos szervizbe is? Megírták, hogy nekik kell visszaküldenem, bolti garanciás a termék, ők maguk intézik a továbbiakat, Lenovo szerviz itt Magyarországon nem fogja fogadni.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft