Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Josi
aktív tag
Sziasztok!
Elállással kapcsolatban lenne a kérdésem.
Vettem használt autórádiót, ami nem vált be, így visszaküldeném az eladónak elállás keretében.
Viszont a számláján csak a készülék szerepel.
A szállítási költségről a futárcég adott külön számlát.
Van esély a szállítási költség visszaszerzésére, vagy így jártam?''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
őstag
hú ez valami új trükk lehet
így kvázi olyan mintha te rendelted volna meg magadnak a szállítást, ha a te nevedre szól a számla közvetlenül
elsőre azt mondanám, hogy nem jár vissza, de érdemes lenne megkérdezni a békéltetőket találkoztak-e már ilyen esettel
mindenesetre a bontónak jár az elismerés a kreatív ötletért, ne értsd félre, nem rajtad kárörvendek, csak ez olyan igazi magyar találékonyságcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
gondolom az van hogy drága ezeket a mindenféle formájú alakú alkatrészeket küldözgetni és nem akarja bebukni a szállítási költségeket
igazából nem tudom hibáztatni, mindenesetre érdekes fogyasztóvédelmi szempontból
az tuti ha autót bontanék én is ezt csinálnám
melyik futárcég vitte?[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Tomi8822
tag
Üdv, euronics online rendeltem egy hűtőt , ki is szálították, de nem én vettem át és a futár lelépett nem várta meg a kicsomagolást. Kiderült a hűtő ajtaja be van nyomva egy részen , euronics-nak írtam e-mailt képekkel mellékelve, és hívtam is az ügyfélszolgálatot, azt mondták elbírálják hogy csere vagy ár leszállítás.
A kérdésem ha elállok a vásárlástól , és vissza küldöm úgy hogy alá lett írva hogy a terméket sérülés nélkül vették át a futártól, akkor megtehetik hogy nem a teljes vételárat hanem csak egy részét kapom vissza?[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz Tomi8822 #24509 üzenetére
én még nem láttam,olyan nyomtatványt ami ón mindkettő szerepel,hogy sérülten vagy sérülés nélkül és X-t kell jelölni.
ezek előre megírt nyomtatványok az Euronics jóvoltából.
más boltok is ezt alkalmazzák,de mivel jelezted időben aznap,nagy az esély,hogy kapsz cserét vagy a vételárt kapod vissza -
Tomi8822
tag
Fejlemény van az ügyben, az euronics ezt írta :
hivatalos fogyasztói panaszt, és minőségi kifogás jegyzőkönyvet rögzítettünk rendszerünkben
a gorenje szervíztől kértek javítást . Remélem küldenek egy másik ajtót, ezeken meg lehet fordítani a nyitási irányt így nem nehéz az ajtót is kicserélni . -
musicproo
tag
Valaki össze tudná foglalni pár mondatban, hogy hogyan működik az EVGA gyártói garancia?
Tudomásom szerint regisztrálni kell egy profilt az evga oldalán, saját adatokkal, valamint regisztrálni a hardvert.
Meghibásodás esetén mi a dolgok menete? Plusz érdekelne az is, ha valaki eladja a hardvert, akkor a garancia átadható-e az új tulaj számára? (Mivel az eredeti tulaj saját adataival regisztrált, saját profilt.) A topicban többször előjött egyébként, hogy a garancia nem a termékhez kötött, hanem személyhez. Az ezzel kapcsolatos eltérő hsz-ek eléggé zavaros képet festenek... -
belashx
senior tag
Sziasztok!
Információra lenne szükségem egy tv javításához kapcsolódan.2020.augusztusában vásároltam a Telekomnál egy TCL 55C715 típusú tévét, melyet a Telekom 5 év garanciával hirdetett, de a jótállási jegyen csak 1 év szerepel. A készülék dobozában található gyártói garanciajegyen 24 hónapnyi jótállás van feltüntetve, szóval még a gyártó által vállalt időszakon belül vagyok.
A tévén hibát véltem felfedezni, így értesítettem őket, el is szállították azt. Egyelőre csak telefonon keresztül tájékoztattak, hogy a hiba valós, panelcserés a készülék, de 80% eséllyel nem fognak kapni alkatrészt. Tájékoztatásuk szerint kérhetek másik készüléket (kifutott típus), vagy csereutalványt, amit a Telekomnál érvényesíthetek.Mivel javítani/cserélni nem tudják, így bízom benne, hogy csereutalvány lesz a vége. Vagyis itt jönne a kérdésem:
Mivel a T-s jótállás lejárt, ill. nincs is náluk olyan készülék, ami érdekelne, van-e rá lehetőség, hogy ne utalványt kapjak, hanem a tv vételárát utalják vissza részemre, és vásárolhassak másikat, ahol akarok, hivatkozva a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet - szerintem - idevágó részére:
(4) Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a vállalkozást megillető jogok a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.Mi a gyakorlat, működik így a dolog? Jól értelmezem, hogy a Telekomnak ehhez már semmi köze, így nem köthetik a csereutalványt kizárólag hozzájuk?
(Persze ez mindaddig feltételezés, míg írásban nem tájékoztatnak a fentiekről, de szeretnék felkészülni. )
"Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
-
daver88
aktív tag
válasz belashx #24519 üzenetére
Te az adásvételi szerződést a Telekommal kötötted, a gyártónak ehhez semmi köze. Kérd vissza a pénzt, ha azt szeretnéd...nincs akadálya. (persze ha a Telekom a hivatalos mo.-i importőrtől szerezte be a terméket, és valóban él az 5 év gari, nem csak forgalmazói garit kaptál...)
[ Szerkesztve ]
-
belashx
senior tag
válasz daver88 #24520 üzenetére
Köszönöm válaszod!
Nekem ez a megoldás is megfelel, de kérdés, mit mond erre a Telekom, hisz az általuk biztosított jótállás már lejárt, igaz, a gyártói még él, így nekik ebből nem származik káruk.
Az 5 év irreleváns, hisz még 2 éven belül vagyok, csak a pontosság kedvéért említettem meg."Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
-
belashx
senior tag
válasz daver88 #24522 üzenetére
Pont ezért tértem ki a gyártói garira, mivel lehet elhajtanak a T-nél, mert az ő szempontjukból már nincs jótállás. Ha csereutalvány lesz, akkor az a T-hez fog szólni, ezt mondta a hölgy a szervizben.
KP-s vásárlás volt, semmi hűség, semmi kedvezmény. Sőt, már nem vagyok előfizetőjük sem. A webshopban a tv képein szerepelt az 5 év garancia, de sehol máshol. Mint írtam, 1 év szerepel a T-s jótállási jegyen.
"Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
-
-
belashx
senior tag
válasz Lackooo84 #24525 üzenetére
A gari miatt nem aggódok, csak jobb lenne, ha nem a T-nél kellene "könyörögni" a csereutalvány pénzre váltása miatt, ahogy azt az első posztomban írtam, hisz a kiegészítő jótállás ideje alatt a fogyasztóra - azaz rám - szállnak az addig a vállalkozást(T) megillető jogok.
Ettől függetlenül köszönöm, hogy válaszoltál!
"Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
-
somnia
őstag
Sziasztok!
Szeretnék kis segítséget mert én nem tudom követni!
Egy webshopból vettem egy terméket amit visszaküldtem.
Vásárláskor fizettem a termékért 9598 Ft-ot, mert kaptam 15%-os kuponkódot.
Most, hogy visszaküldte, a bolt csak 8160Ft-ot ad vissza mert:
"Visszáruzás esetén Önnek a termék vásárlása során igénybe vett kedvezménnyel (15EV - 15%-os kuponkód) csökkentett ár kerül visszatérítésre és nem a termék teljes ára. "
Miért? -
BB9000
senior tag
válasz somnia #24528 üzenetére
A törvény szerint 14 napos elállás esetén a vásárláskor a termékért kifizetett (és a számlán szereplő) vételárat kell a vásárlónak visszakapnia. Beleértve a szállítás és csomagolás teljes költségét is. (ha volt ilyen) Ha ettől eltér a bolt, akkor élj panasszal.
További tájékozódási pont: Itt[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
-
asdf_
veterán
válasz somnia #24528 üzenetére
A vásárlás előtti állapotot kell visszaállítani. Ha a vásárlás okán kaptál kuponkódot, amit később felhasználtál, akkor a felhasznált kuponkóddal elért kedvezmény levonása szerintem tök jogos. Ha csak nálad van egy kupon, amit még nem használtál fel, akkor a teljes összeget kell visszakapnod, a kupont pedig érvényteleníteniük kell.
-
somnia
őstag
Köszönöm a segítségeteket, megírom majd mi lett az üggyel.
-
asdf_
veterán
válasz Gyuri27 #24533 üzenetére
Nem, szerintem a vásárlás értékének 15%-át érő kupont kapott a vásárlás után, a matek nálam csak így jön ki (vagy még korán van), tehát az eladó csak a 15%-kal csökkentett árat akarja visszaadni, mert 15%-nyi kupon a vevőnél maradt, innentől kezdve kanyarodunk oda, amit írtam, hogy ha ezt később felhasználta, akkor jogos levonni, ha nem, akkor meg érvényteleníteni kell.
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
ez jogszabály ellenes,mert ha vásárló nem használja el a következő vásárlásnál sőt nem is kötelezhető arra.
AZ AMOLYAN GRÁTISZNAK MINŐSÜL.
a bolt vagy annak az ügyintézője utólagosan nem Ft-hatja a kedvezményeket és nem kérheti vissza FT-ként vagy kiadásként.
az tény a bolt nyerészkedni akar ezen,ha már nem tudta eladni véglegesen a terméket mely vissza került hozzá.
az tuti annyit kell vissza kapnia a somnia tagnak amit ki is fizetett vagyis a számlán szerepel,azt nem tudom,hogy a szállítási költség ilyenkor miként íródik jóvá? -
asdf_
veterán
Én másképp gondolom. Elállás esetén a vásárlás előtti állapotot kell visszaállítani.
Vásárlás előtti állapot:
a vevőnek volt 9598 Ft-ja és nem volt terméke, nem volt kuponja.köztes állapot:
volt terméke, nem volt már meg a fenti pénze, és volt egy vásárlás 15%-át, azaz 1440 Ft-ot érő kuponja. Ezt vagy elhasználta vagy nem.Elállás utáni állapot:
Termék vissza, pénz vissza, kupon vissza. Ha a kupont a vásárlás után egy újabb vásárláskor felhasználta, akkor mivel a kupon már nem tud visszajárni, így kényszerűen az ára jár vissza, így 9598-1440=8159 Ft jár vissza a vevőnek. Ha a kupon még nincs levásárolva, akkor viszont a kupont kell érvényteleníteni, nem pedig annak értékét levonni, így pedig egy kuponnal a boltnak magához láncolni a vevőt.Nyilván abban az esetben, ha a bolt ezt az ÁSZF-ben már előre tisztázta, hogy vásárlás utáni elállás esetén a vásárlás eredményéül kapott kuponok, ajándéktermékek stb.-k visszajárnak (bár a józan paraszti ész is ezt diktálja, ennek azért elég evidensnek kellene lennie mindenkinek, nem feltétlen érzem tehát, miért kéne ezt még írásban is külön nyomatékosítani). Ha a bolt, hogy ezt nem szabályozta (épp nemrég írt itt valaki valami hasonló esetet a Samsunggal), no ott kezd érdekessé válni a történet. Szóval a kedves vevő lapozza fel mit ír az ÁSZF, amit vásárláskor elffogadott.
-
madmike
őstag
Sziasztok,
Az AQUA-nál vásároltam egy okosórát, aminek sajnos nem működnek a szenzorai.
Ma vettem át.
Az ára mára felment 15.000-tal.
Ha elállok a vásárlástól akkor gondolom a pénzt kapom vissza, amiből nem tudom újra megvásárolni, hiszen drágább lett. Kérhetek cserét?
A visszaküldés, majd a cserekészülék szállítási költsége kit terhel?"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
madmike
őstag
válasz LuckyL #24541 üzenetére
Ha a bolt a pénzt adná vissza, akkor én választhatom azt, hogy küldjék el szervízbe?
Dealer95: köszi, lementem ezt a linket, hogy ha holnap hívom őket, akkor tudjak dobálózni a paragrafusokkal
[ Szerkesztve ]
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
őstag
válasz Dealer95 #24542 üzenetére
az hogy ide nincs leírva a pénz visszatérítése, az nem jelenti azt hogy nem élhet vele a bolt
az ugyanis egyszerűen megszünteti a szerződést
egyébként kár erről diskurálni, soha senki nem ment emiatt perre, soha nem fogjuk megtudni hogyan döntene a bíróság
százszor felmerül ez a topikban az utóbbi 1-2 évben mióta felpörgött az infláció és egyes termékek hiánycikkekszerk: ez a döntés amit linkeltél arról szól konkrétan hogy nem lehet javításra bevenni a terméket csere helyett
értelemszerűen a pénzvissza nem javítás, hanem a tranzakció törlése[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Exodion
aktív tag
válasz Exodion #24403 üzenetére
Megjott a samu valasza a temakorben. Tehat amit akartam:
- Csereutalvany, bevallaljak vagy hivatkoznak a jelentos tobbletkoltsegre.TLDR ami volt: Rossz terero belterben, eSIM-el sikertelen hivasok ki- es be-jovo.
1) Samu uf. elmondta hogy ehhez szerviz kell.
2) Elmondtam hogy tavmunkaban dolgozom minden nap kell a telefon. Nembaj ehhez szerviz kell.
3) Vettem masikat, ez meg ment a szervizbe. Szervizben elmondtam hogy nekem csereutalvany kene hogy a telekom elszamolja a keszulek arat az ujba. Mondta hogy atveszi, es jelezzem az ugyfelszolgalaton.
4) uf itt jelezte eloszor hogy ha nekem csere kell akkor NE adjam le szervizbe mert akkor ad egy email cimet ahol igenyelhetem a csereutalvanyt. De mivel mar leadtam ez buko.... azanyadat mondom.
5) Panaszt tettem a tajekoztatas hianya miatt. Jogszabaly szerint kijavitast es kicserelest kerhetek. Maximum a tobbletkoltsegre hivatkozva elutasitjak de legalabb kerhettem volna.
6) Keszlett a telefon a szervizben, kicsereltek majdnem az egeszet (alaplap, hatlap, aksi, egykicsit osszecsikargattak a kijelzot). Szoval tobbletkoltsegre ugy isten igazabol hivatkozni mar....
7) Samu reagalva a panaszra, rendelt egy bevizsgalast az immar javitott keszulekre a kozponti szervizpartneruknel a tmx-nel, amivel kapcsolatban felhivtak telefonon hogy mikor kuldjek a futart
8) Megint elmondtam mint az oviban hogy mi a szituacio, mire kozolte hogy dehat a tobbletkoltseg miatt csak ugy nem cserelnek. Csokolom elsoroltam a szervizlaprol hogy mi lett cserelve... o hat akkor valoszinuleg cserelunk. Dehat meg lett javitva. Akkor oruljek, mar jo a telefon.Telefon teljes ara bebukva, de fordulhatok a bekelteto testulethez aminek nem vetik ala magukat . Ezt igy el is mondta. Hat ennyit nem er nekem, kozoltem hogy sztornozzuk nem erdekel soha tobbet samsung. Erre ma 1hettel kesobb megint kuldik az emailt hogy mikor johet a futar a "javitott" telefonert. Meg ha be is kuldenem kvazi uj belsosegei vannak a keszuleknek szoval az oke, de mivel a kijelzot osszecsikargattak jonne hogy o sajnaljuk de mivel karcos igy elveszett minden. Mar varom hogy meg fel is hivjanak megint de akkor mar lehet nem leszek turelmes.
Es itt a tortenet vege.
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Exodion #24548 üzenetére
A tréemixbe akkor sem küldenék már semmit, ha fizetnének érte. Elég volt egyszer megjárni velük, amikor beszinezték a folyadékindikátorokat a telón. Még jó, hogy előtte levideóztam és azon látszott, h fehér, így a Huawei rájuk koppintott, és megjavították. De az egy tróger mocskos csaló banda, elég a google értékeléseiket megnézni...
The Truth is out there...
Új hozzászólás Aktív témák
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gyúrósok ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Ukrajnai háború
- Politika
- ASUS ROG Ally
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...