- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
pingu22
tag
-
TomCollins
lelkes újonc
Sziasztok!
Segítségeteket/ véleményeteket kérném! Így még nem jártam: idióta helyzet - pedig próbálok mindig mindennek megfelelően utánanézni!
Aqu-ban vásárolt több PCkomponens termék közül (konfig részei + egy táp máshová) egy táp rendelés "félrement" (márkán belül más szériát kellett volna választani, időközben derült ki + a termék minősége is kritikán aluli!).
A termékek közül csak a tápot nem venném át - lehet ilyet sztetek?
Mit tegyek?
-Elállás: indok nélkül
-Elállás: "termék paraméterei nem felelnek meg; felhasználni nem tudom" indokkal
-Levásásrlás??? (jó lenne a megfeleőt beszerezni!)
Mikor jelezzem? "Rendelés átvehető" státusz, még nem mentem érte.
Van tapasztalatotok a céggel /ilyen esetre?Előre is köszi!
-
,
addikt
válasz TomCollins #25602 üzenetére
Az Aqua-s fiókodban nézd meg, hogy esetleg külön lehet-e terméket törölni a megrendelésből? Ha igen, akkor készen is vagy. Ha nem lehet, akkor az Aqua oldalán a Chat ablakon keresztül kérdezd meg tőlük, hogy az adott megrendelésből ők ki tudják-e törölni csak a tápot? Ha ők sem tudják megoldani, akkor egészen egyszerűen törölném az egész megrendelést, majd újra megrendelném csak azokat az alkatrészeket, amikre szükségem van (tehát a tápon kívül mindent).
-
TomCollins
lelkes újonc
Köszi, világos, amit írtál!
De:
- Fiókom nincs. Nem hiszem, h táp törölhető: már csak fizetés és elhozás van hátra. Akkor elállás felesleges ebben az esetben?
- Chat ablakon keresztül: itt ecseteljem az okát, v. csak simán ne kérjem? Kéredezzek rá mik az egyéb lehetőségek?
- Lemondani, újra megrendelni: nem fognak erre csúnyán nézni? +Elég nehéz volt összeszedni; amilyen szerencsém van vki közben lecsap rá... + pénteken el kellene hoznom...Bocs, ha kissé problémás vagyok, nem szoktam ilyesmit...
-
Lackooo84
nagyúr
-
,
addikt
válasz TomCollins #25604 üzenetére
Egy próbát mindenképp megér a chaten keresztül elérhető ügyfélszolgálat, megírod nekik, hogy mi a megrendelésszámod, és megkérdezed, hogy ebből tudnak-e csak egy konkrét terméket törölni? Ha nem tudnak, akkor törlöd/törölteted az egészet, és újra megrendeled a tápegység nélkül. Egyébként az Aqua oldala jelzi azt is, hogy az adott termék melyik boltban elérhető, valamint hogy hány darab van belőle nekik az adott boltban, tehát miután törölted a megrendelést, kis idő múlva meg is fog náluk készleten jelenni az adott bolt esetében, és máris meg tudod tőlük úgy rendelni, hogy akár azonnal átvehető is lesz.
De akár még az is lehet, hogy az ügyfélszolgálat az egészet megoldja helyetted, és te csak egy új megrendelésszámot kapsz tőlük, ami tartalmaz minden korábbi alkatrészt, kivéve a tápot.
-
,
addikt
válasz TomCollins #25609 üzenetére
Írd meg nekik, hogy a megrendelt alkatrészek között volna egy tápegység, amire nincs szükséged. De lehetséges, hogy ők megoldják az egészet, és te kapsz egy új megrendelésszámot, amiben minden tétel benne lesz ugyanúgy, mint most, kivéve a tápegységet.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz TomCollins #25608 üzenetére
Az nem számít hány cucc van a rendelésen, ha külön tételek, akkor is el lehet állni bármilyen tételtől, ha egy rendelés akkor is.
The Truth is out there...
-
TomCollins
lelkes újonc
válasz TomCollins #25613 üzenetére
Szóval a tápot simán törölték. Rendelésszám megmaradt.
Köszi még1x mindenkinek! -
chege
aktív tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni, garanciális ügyintézéssel kapcsolatban.
EMAG-tól vásároltam ~2 éve egy Miele mosogépet aminek a mosószer adagolója meghibásodott. Miele szakszervíz kijött, megnézte, kiállított egy csere igazolást amivel az EMAGhoz kellett fordulnom. Ők törölték a korábbi megrendelést. A gép ára drágult azóta és emiatt ők felajánlották, hogy br. 133.000Ft ellenében cserélik a mosógépet vagy pedig vissza kapom a régi árát. Viszont egy azonos termékért nem szeretnék ennyi pénzt fizetni.
Mit tudok tenni? Tudtok nekem segíteni? Köszönöm előre is![ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
Na akkor fasza már ez a miele is ha már egy adagolót nem tudnak kicserélni. El is vitték a gépet? Egyébként ha az emagnál jelenleg kapható és raktáron van ugyanaz a mosógép akkor nincs mérlegelési lehetősége, kötelező a csereutalvány ellenében cserélni egy újra (ő kártalanítva lesz a gyártótól). Vedd fel a kapcsolatot a Miele-vel is, hogy koppintsanak rájuk (ez elég nagy blama lenne a márkának), pénzt semmiképp ne fogadd el!
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
chege
aktív tag
válasz Lackooo84 #25616 üzenetére
Van készleten ugyan az a típus, viszont más cikkszám alatt szerepel.
Enyém típusa "WWD 660", a jelenleg kapható pedig "WWD660". Arra hivatkoznak, hogy nem ugyan az a típus, de ha kérdeztem hogy műszaki tartalmában miben térnek el akkor arra a válasz, hogy nincs rálátásuk és nem adhatnak ilyen információt. Miele szervízzel beszéltem többször, igérték, hogy segítenek, de 1 hónap alatt nem jutok elöbbre. -
koby11h
aktív tag
Én hagynám a boltot és a szervizt és itt
https://www.miele.hu/f/hu/kontakt.aspx
Leírnék mindent és felcsatolnék minden dokumentumot és kedvesen segítséget kérnék a a Miele-től.
De bocs, ha ezt már próbáltad![ Szerkesztve ]
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
chege
aktív tag
Emag forgalmazza
-
tag
Sziasztok!
Egy videókártya esetén igényt tarthatok a garanciális javításra, amennyiben valószínűleg egy paszta csere megoldaná a problémát? Körülbelül 20 másodperc alatt 100%-os ventillátor fordulatot igényel, a gpu 50, hotspot 105 fokos lesz, majd elkezdődik a throttling.
Az eladónak jeleztem a problémát, megállapította, hogy pasztázni kell. Jeleztem hogy lehetőleg garanciális javítást szeretnék kérni, utána már nem kaptam választ.
Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
válasz babcehh #25622 üzenetére
Szerintem a throttling az nem épp a termék normál működése, szóval mindenképp élhetsz a jótállási igényeddel, az már számodra mellékes, hogy pontosan mivel tudják megoldani garanciális javításban a problémát. Írásban küldd el nekik, hogy a jótállási igényedet szeretnéd érvényesíteni, mert a termék a normális használattól eltérően, mondhatni hibásan működik. Ha erre nem reagálnak, akkor az üzletben beírhatsz a vásárlók könyvébe, valamint a helyileg illetékes békéltető testülethez fordulhatsz.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
aktív tag
-
diewelt
csendes tag
Sziasztok.
Létezik az hogy a tavaj februárban vásárolt LG mosogatógépem tönkrement nem javítható. Csereigazolást kaptam és a kereskedő azt mondja fizessem ki a mostani és a régi ár közti 50ezer különbözetet! -
tag
Kb. fél éve van nálam a videókártya, eddig hibátlanul működött. Gondolom időközben kiszáradhatott, 3090 FE kártyák esetében eléggé gyakori.
Eddig kimondottan pozitív élményeim vannak az eladókkal és vevőkkel is. Egyet leszámítva, amikor meg lettem fenyegetve, hogy megfog ölni, ha nem veszem vissza a videókártyáját kb. 1 hónappal azután hogy eladtam, mert azóta olcsóbban is lehet venni .
[ Szerkesztve ]
-
chege
aktív tag
válasz diewelt #25627 üzenetére
[hsz_25615]
Hasonló cipőben járok én is. Talán azonos a kereskedő? -
Aero1995
újonc
Sziasztok.
Volt egy hibás memóriám amit visszaküldtem és sajnos nem tudták cserélni mert nem kaptak újat és felajánlottak 3 különböző rammot hogy válasszak ilyenkor az ár különbséget vissza kell hogy térítsék ?
-
-
carl18
addikt
Üdv! Tisztelt PH-tagok!
Igazság szerint ki néztem magamnak egy Bluetooth hangszórót, tennék vele egy próbát.
Viszont arra vagyok kíváncsi ha kiderül a hangszóró a mimimum szintet se űti meg akkor hogy működik az elállás. Nem szoktam ilyesmit csinálni, de tudtuommal online vásárlás esetén ha a termék nem tetszik vissza küldhetem.
Ilyenkor ez hogy megy ők elküldik, kifizettem után vételel. És majd 2 nap után írok nekik sajnos élnék az elállás lehetőségével mert a termék nem tudja azt amit el elvárnék tőle.
Nem várok audiófil élményt, de azért nem is akarok valami olyan megtartani ami számomra használhatatlan. Ilyen elállás esetében a vissza küldés díja engem terhel? Mennyire nehéz ez a folyamat? Még sose csináltam ilyet mindig benyeltem ha valami rossz volt. Viszont ha már jogom van valami vissza küldeni ami nem jó minőségű akkor élnék vele.
Persze tudom a webshop biztos nem fog örülní, de az se megoldás ha benyelem bukóként.Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
Jester01
veterán
válasz carl18 #25635 üzenetére
mert a termék nem tudja azt amit el elvárnék tőle
Indokolni amúgy nem kell.
Ilyen elállás esetében a vissza küldés díja engem terhel?
Igen.Mennyire nehéz ez a folyamat?
A bolttól függ. Például mennyire kekeckednek olyasmivel, hogy megsérült a termék amíg nálad volt vagy hogy mennyi ideig ülnek a vételár visszautalásán.Jester
-
Jester01
veterán
válasz carl18 #25639 üzenetére
Alzának van magyar átvevőhelye: "A terméket tértivevénnyel küldd vissza a következő címre: Alza.hu, Budapest, 1134 Róbert Károly krt. 54-58. " (mivel van rendes üzletük is).
[ Szerkesztve ]
Jester
-
bucihost
senior tag
Sziasztok!
brendon.hu-tól rendeltem egy légzés figyelőt. A dobozon fel van tüntetve, hogy "5 év garancia". Valamint a gyártó oldalán: "BC-2000-es sorozat esetén 5 év cseregarancia érvényesítése a készülék vásárlási helyén történik."
Ma megkaptam a terméket, amihez mellékeltek egy Jótállási jegyet amin ez szerepel: Jótállás ideje: 1 év. Csere garanciáról szó sem esik.Ilyenkor mi van? Ha bármi történik mondjuk 2-3 év múlva, tudom érvényesíteni a csere garanciát vagy sem?
-
aktív tag
-
BB9000
senior tag
válasz bucihost #25641 üzenetére
Figyelmedbe ajánlom ezt a hsz-t: link
Az 1 éves jótállás a jogszabály szerint kötelező, az 5 évet a gyártó vállalja a saját feltételei szerint. Ha 1 éven túl, de 5 éven belül elromlik, akkor a dobozával együtt visszaviszed a Brendonba és ki fogják cserélni. (legalábbis ez a vállalásuk) Ha ebben nem vagy egész biztos, akkor a Brendonban érdeklődj, hogy a gyakorlatban tényleg cserélik-e. -
nemlehet
őstag
Sziasztok,
Vettem 3 Elicent hőcserélős ventillátort az Alba Klímától. Mivel amúgy is felújítottuk a villamos hálózatot ezért az éppen dolgozó villanyszerelőt kértem meg hogy kösse be, ha már úgy is szerelvényezi a fürdőt, tehát nem lehet azzal vádolni, hogy nem szakember kötötte be (amúgy is hót egyszerű, 1-1 hely van a nullának és a fázisnak, nem is tudod máshogy bekötni, ha fordítva kötöd be nem indul el). Bekapcsolás után kb 5 mp alatt konkrétan kigyulladt a nyák közepe.
Azonnal minden le lett dokumentálva, még látszik is a videón, hogy füstöl a NYÁK. Ugyan arra a vezetékre próbaképp rákötöttünk egy foglalatot, a villanykörte simán működött órákig és minden mérés szerint jó és stabil a feszültség.
Azonos módon ugyan arra a körre bekötve a másik 2 ventillátor tökéletesen működik.Vissza lett küldve a forgalmazónak minden fenti bizonyítékkal, de tőlük kaptuk, hogy nem szakszerű bekötés miatt ment tönkre. Csatoltak egy szervízlapot egy 3rd party szervíztől (Teknopoint Klíma) amin semmilyen műszaki információ nincs, nincs rajta mit néztek meg, csak tollal rá van írva, hogy "Nem megfelelő bekötés, nem cserés".
Én úgy gondolom, hogy ez sajtcetli amit ők szervízlapnak hívnak nem bizonyít semmit, semmilyen műszaki tartalom vagy információ nincs rajta, mi viszont elég alaposan dokumentáltuk, hogy a gyártói javaslatnak megfelelően lett bekötve.
Külön pikantériája a helyzetnek, hogy írtam az Elicent magyarországnak, amire egy Teknopoint-os emailről jött válasz...
Szerintetek érdemes itt próbálkozni még az Alba Klímánál vagy marad a békéltető testület? 1 év kötelező jótállás alá esik a berendezés de amúgy még a 6 hónapon is belül vagyunk, úgyhogy a bizonyítási kényszer rajtuk van amit én úgy gondolok nem tettek meg megfelelően (vagy egyáltalán)Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
Lackooo84
nagyúr
válasz nemlehet #25644 üzenetére
Kérd, ha nem akarnak mozdulni akkor követeld a FÜGGETLEN szakértői vizsgálatot, természetesen ezt mind a vállalkozás költségére, mivel rajtuk a bizonyítási teher. Ha nem mozdulnak akkor vásárlók könyvébe beírhatod, vagy békéltetőhöz fordulhatsz. Az, hogy ők házon belül megnézegetik az nem független szakértői vizsgálat, semmit nem ér.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
nemlehet
őstag
-
HolloW
senior tag
Sziasztok,
Harveraprón vásároltam pár napja egy processzort, amit az eladó is a napokban vásárolt (06.14-én). Megérkezett hozzám épségben a proci, használtam olyan 8 óra hosszát és megadta magát.
Az Alzá-n keresztül vásárolta és megküldte hozzá a jótállási jegyet/számlát, de amikor felhívtam az Alza ügyfélszolgálatot azt mondták, hogy mivel cég vásárolta, ezért én az oldalukon keresztül nem tudom elindítani a garanciális ügyintézést.
Van valakinek hasonló tapasztalata, hogy ilyen esetben mi lenne a legjobb megoldás? Adásvételt nem írtunk, amit problémázott az ügyfélszolgálatos.
Köszi előre is a segítséget.
STEAM - KOBRA KAI!
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Horgász topik
- Dell notebook topic
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Vicces képek
- Xbox tulajok OFF topicja
- Politika
- További aktív témák...