- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
st6969
őstag
válasz 4Grider #25298 üzenetére
Azt, hogy én mit gondolok, nem számít. Azt, hogy te mit gondolsz, szintén nem számít. A jogalkotó pedig meghatároz valamit. Na, az számít. Aszerint kell(ene) eljárni. Értelmezd már, amit Superhun is beidézett.
Természetesen megértem, hogy egyes (szerencsére nem mindegyik) webshopok szeretnek sunyi módon kibújni ez alól. Ez még nem jelenti azt, hogy jogszerűen járnak el. -
4Grider
nagyúr
válasz st6969 #25301 üzenetére
Szerinted a fentiek az jelentik, hogy egy adott áruházban - akármilyen módon, pl. személyes vásárlással - megvásárolt kisrádióm elromlása esetén az ügyfélszolgálaton kérnem kellene az állandó lakcímem és az áruház közötti közlekedésem költségét (pl. másodosztályú vonatjegy árának kifizetését)? Vagy hívogatni kellene az áruházat, hogy küldjenek egy futárt a kisrádióért? Hol van az írva, hogy a szavatossági kötelezettség teljesítésébe az akármilyen termék kicserélése/javítása mellett a hibás terméknek a fogyasztó állandó lakcíme és a kötelezett javítási helyszínei közötti logisztikája is beletartozik?
-
Kiskokó
veterán
Helló
Az a baj eddig sem jutottunk el. Vagyis én közöltem velük, hogy szeretném az egészet kicseréltetni mindenestől, fel és az új lerakásának munkadíjával együtt, ezt az inkorrekt hozzá állás miatt amit végig tanúsítottak.
Ha nem rögtön azzal kezdik és zárják is rögtön a témát, hogy "örüljek neki 2őt kaptam egy árában", és a szerintük takarítható sárgulás "nem garanciális probléma" hanem az ügyfél feladata mint karbantartás. Akkor még ha egyezkedünk is ilyenben, nem mondom, hogy mindenképp ragaszkodtam volna mindenhez, de semmi.
Ez ilyen, takarítsam le, az nem baj, hogy I. osztályú térkövet vettem cirka 6ezer Ft/m2 áron, direkt márkásat vettem, hogy ne legyen probléma vele erre tessék!!Ezek után a legnagyobb szemétség tőlük, hogy a kövek amikor azóta folyamatosan hajszál repednek, vagy agyagzárványos még mindig, ezt mintha meg sem hallották volna, mintha nem is létezne ilyen probléma. Ők csak váltig állítják, hogy szín hiba nem hiba és takarítsam le. A többi meg mintha nem is létezne.
A komplett képi dokumentációt is elküldtem nekik, válaszra se méltattak.
Persze "ilyet eddig még nem láttunk"!| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Topikgazda
válasz 4Grider #25302 üzenetére
Még EU szinten is így kell eljárni: [link]
"A spanyolországi kereskedő kész megjavítani a hibás fényképezőgépemet. Kinek kell megfizetnie az ezzel járó szállítási költségeket?
Az uniós szabályok értelmében a kétéves szavatossági idő alatt a fogyasztóknak semmilyen költséget nem kell viselniük a hibás termékek javításával és cseréjével összefüggésben. Ez a szállítási költségekre is vonatkozik. Következésképp a kereskedőnek kell kifizetnie a szállítási költséget (akkor is, amikor Ön visszaküldi neki a termékhibás fényképezőgépet, és akkor is, amikor ő kiszállítja Önnek a megjavított készüléket).
Előfordulhat azonban, hogy a kereskedő ellenőrizni akarja, hogy a fényképezőgép valóban hibás volt-e már a megvásárlásakor is. Ebben az esetben elképzelhető, hogy Önnek kell fizetnie a készülék visszaküldésének költségét, utólag viszont költségtérítést kérhet, ha a kereskedő igazolva látja, hogy a fényképezőgép valóban termékhibás volt." -
4Grider
nagyúr
válasz Superhun #25304 üzenetére
El fogja ezzel érni az EU, hogy évente többször szüntetik majd meg ugyanazokat a kereskedelmi cégeket, leépítik az ügyfélszolgálatot, és amit lehet, gépekre bíznak. Mi 25 éve működünk, alig bírjuk az orrunkat afölött a bizonyos szint felett tartani, nevetségessé váltak az árrések, alulfizetjük a dolgozóinkat és gagyi futárszolgálattal szállítunk házhoz, hogy fel tudjunk adni naponta néhány száz csomagot és ne szántsa be a hitelező bank a céget. Nevetséges ez a hozzáállás a 3-5%-os árrésű és a vásárlónak ingyen kiszállított termékek idején.
-
Goose-T
veterán
válasz LuckyL #25249 üzenetére
Köszi a tanácsot. Megrendeltem a mosógépet egy másik cégtől, kiszállították, felhozattam velük és kicsomagoltattam, az már jó volt. Az Aquának írtam, hogy pénz vissza, a többivel ne fáradjanak, ma visszautalták a szállítási költséggel együtt.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Lackooo84
nagyúr
válasz 4Grider #25293 üzenetére
Jaj gyerekek ne kezdjük el megint, pár hsz-el feljebb ezt veséztük ki pont. Kicsit görgess vissza és olvasgass, le van írva minden ami ezzel kapcsolatos. De röviden: 10kg felett csak kötelező nekik elszállítani, alatta elküldheted te is, de a költségét vissza kell térítenie a boltnak neked.
The Truth is out there...
-
tothjozsi96
addikt
válasz tothjozsi96 #25084 üzenetére
Aki követte a hozzászólásom, azokhoz szólnék.
Kb. 2 hete kaptam egy emailt az AQUA-tól, szerintük is hibás az alaplap.
Továbbították a gyártónak. Ma jött az email, elutasítják a garanciáztatás lehetőségét.Nem tudom hogy írtam-e, és már nem is akarom újra olvasni a korábbi üzeneteim.
Mivel BQ! Dark Rock Pro4 hűtőm van, így egy VGA kiszerelése nagyon nehézkes. Eddig úgy oldottam meg, hogy csavarhúzóval nyomtam be a rögzítő fület. Ez jó is volt, de egyszer megcsúszott a csavarhúzó, maga a fül sérült. Én ebben a tudatban éltem. Küldtek képet hogyha benézek alá, akkor ott is van egy kis sérülés a lapon, ami szerintük a nyák-ot is érinti.Nem igazán tudok ezzel vitatkozni, mert a fizikai sérülés kizáró ok amúgy is.
Az bánt hogy ki se mérték hogy az a rész ott tényleg sérült, vagy sem. De vannak szabályok, amiket el kell fogadni. Igazából nem tudom mi számomra a konklúzió. BQ! hűtő mellett hatalmas szenvedés kiszedni egy kártyát, de magát a BQ! hűtést is kiszedni, az se egy "örömmeló". Máskor kiszedem a hűtést, de több olyan meghirdetett alaplapot láttam, ahol sérült a pci-e rögzítő füle.Kíváncsi lettem volna arra hogy tényleg ez a sérülés okoz-e hibát, vagy sem.
Közben a másik gépem amiben Z370-es STRIX lap van, az is elkezdett szórakozni, úgyhogy, nagy most az öröm.Részemről az AQUA korrekt volt, ugyan az ASUS-ban csalódtam. Itt van egy ilyen drága alaplap és akkor azt mondják hogy elutasítják a garanciára való igényem, hát köszi. De ahogy mondtam is, vannak szabályok és feltételek, amit el kell fogadnom, nincs beleszólásom abba hogy ők miként cselekszenek. Arra azért kíváncsi lennék hogyha fekete szilikonnal kinyomtam volna azt a pötty sérülést, és nem látszik, illetve ha kiszereltem volna a rögzítő fület, megcserélem egy másik füllel, akkor mi lett volna. Ez már nem fog kiderülni.
Egyenlőre azt sem tudom hogyan tovább, bár az már nem ezen topik témája. Végül így zárul az ügyintézésem, ahogy az AQUA megírta, "ha nem tart igényt termékére az elektronikai hulladékként megsemmisítésre kerül". Természetesen kértem őket hogy küldjék vissza, megpróbálom hibásként eladni, ha nem ad érte senki olyan árat amit én gondolok, akkor meg megy a falra vagy polcra, dísznek.
Köszönöm a hasznos válaszokat, észrevételeket.
-
Nekem volna egy érdekes esetem.
Vettem valamit, amitől elálltam és ma kaptam vissza a casht, de csak a termék árát.
Saját költségen küldtem el. Ez OK, de nem a teljes általam fizetett (szállítással terhelt ár) járt volna vissza?◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
st6969
őstag
válasz MaxxDamage #25309 üzenetére
14 napos elállás? Akkor ez ok így. Átvállalhatja a bolt, de nem kötelező.
-
válasz st6969 #25310 üzenetére
Igen.
Akkor jó, onnan úgyse rendelek többet.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Topikgazda
válasz MaxxDamage #25309 üzenetére
Mármint arra a szállítási költségre gondolsz, amit azért fizettél, hogy először kiszállítsák a terméket? Az is visszajár 14 napos elállás esetén. Engem is próbáltak már így lehúzni. Be kell linkelni nekik az idevágó jogszabályt, illetve hatóságot megemlíteni, és az esetek többségében kötélnek állnak.
[link]
"A kereskedő legfontosabb kötelezettsége ekkor az, hogy haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatérítse a fogyasztó által megfizetett teljes összeget. E körbe tartozik a teljesítéssel összefüggésben felmerült költség is, így például az, amely a fogyasztóhoz történő kiszállításhoz kapcsolódik."[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Superhun #25312 üzenetére
Igen, kötelező lenne nekik a szállítás költséget is vissza küldeni!
Én mondjuk nem szoktam ezen fent akadni, azért nem teljesen ferr ez a hozzállás a jogszabály részéről... sőt mondhatni egyenes gáz. Szerintem!
Persze netről vásárolva lehessen vissza küldeni ok nélkül 14 napig, mert az ember nem tudja élőben megnézni a terméket stb... ez így korrekt, igen is legyen tisztába a vásárló azzal, hogy ha már ezt a vásárlási módot választotta (amire senki se kényszerítette) akkor HA véletlenül eláll a vásárlástól akkor a szállítást nyelje csak be.Ez most kicsit olyan mintha hozzám bejönnének a boltba, és valaki számonkérné rajtam az üzemanyag költségét azért mert visszahoz valami terméket. Abszurd lenne nem ? (Nyilván boltba nem úgy hoznak vissza terméket mint netről rendelve, csak próbáltam érzékeltetni)
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz Superhun #25312 üzenetére
Igen, termeszetesen arról van szó és én is így tudtam, ahogy most te linkelted is!
Nekem nem fizették azt meg, most néztem meg direkt a számlát és csak a termék vételárát fizették/utalták vissza nekem.
Írok is a boltnak, hogy azt is ki kéne fizetni...mert jár! Köszi!◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz Kiskokó #25313 üzenetére
Nem is nagyon érdekelne, hogy nem fizették vissza, de sok esetben kicsit zavaró, hogy a vissza küldés összege majdnem többe van mint a termékért fizetett díj és ami jár az jár.
A szabalyokat meg tessék betartani..azért vannak, hogy a fogyasztót védje!◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Kiskokó
veterán
Én ez tökéletesen megértem Igazad is van. (eltűntél annó nagyon GTA-ból, mizu? Asszem Discordon is dumáltunk )
"sok esetben kicsit zavaró, hogy a vissza küldés összege majdnem többe van mint a termékért fizetett díj"
Hát ez ilyen, te választottad ezt a megoldást, ezzel a velejáróit is viselni kell Ha."A szabalyokat meg tessék betartani."
Az a baj, hogy így szabályozták, addig valóban egy szavam se lehet.
(le merném fogadni, hogy 5-10 éven belül lesz változás ebben)Talán ha nem így lenne, megszűnne ez az eszetlen össze vissza rendelés meg a "lesz..rom max vissza küldöm ha nem lesz jó" felesleges rendelések , legalább kicsit jobban meggondolná az ember mit rendel meg. (most ezt nem rád értve mondom félre ne értsd )
Szerintem."azért vannak, hogy a fogyasztót védje!"
Az a baj ezzel ,kicsit egyoldalú a dolog.Kicsit gáz ami itt megy és ezt most kifejezetten Magyarországra mondom. Az fogyasztóvédelemtől kezdve a Navon át stb...
Pl, hibás visszahívott, tilos termékért ha kint van a polcon, nem a gyártó van elővéve, nem a nagyker akitől megveszem!, hanem ÉN!, hogy miért van kint a polcon?...de azt hogy bevizsgálni kb semmit nem tudnak normálisan...nem csoda hogy itt nálunk minden szart el lehet adni.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #25309 üzenetére
Igen, olyankor a teljes, számlán szereplő összeg visszajár, (beleértve a kiszállítás költségét is), reklamálj! Engem egyszer személyesen így akartak lerázni az euronicsba, és váltig biztosak voltak benne, hogy az úgy jó, meg "még senki nem szólt". Hát én szóltam, telós üfsz helyretette őket.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
válasz tothjozsi96 #25308 üzenetére
Ha drága az alaplap, nézd meg hardverapron, hogy vannak-e, akik javítását vállalják. Ha a cpu-ra tudják pótolni/vágni a lábakat, akkor ez szerintem sem lehet olyan nehéz annak, aki ért hozzá.
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
válasz Kiskokó #25317 üzenetére
Ki szoktam harcolni ami "illet"
GTA Online-ról azért tűntem el, mert szabályosan csináltuk a napi q-kat és egyszer csak "banned" és full reset amit kapott az accom...(vagyis banned, mert azzal nem is tudtam Online lenni...) nem tudtam nekik megmagyarázni, hogy GTA Online-ba nem csaltam.. hacsak nem számított csalásnak az, hogy karaktert bennhagytam kanapén ülve egész éjjel(?)
No mind1 is, várom a 6. részt!Van még GTA5 accom (nagy Epic Games akciók mikor voltak -ingyen adták a GTA5-t-, van 2-3 accom ) aztán nem volt kedvem újra előröl kezdeni! Nem is játszom nagyon semmivel, ilyen "Internet Online Gaming" amit játszok néha azt ennyi
Én már arra is gondoltam, hogy most bizony megírtam nekik a lényeget és ha nem tesznek eleget a dolgonak, akkor jelentem a megfelelő hatósági szerv felé a dolgot. (nekem sok vesztenivalóm nincs, csak pár ezres - a bolt meg max. kap egy nagy büntit...)
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Kiskokó
veterán
válasz MaxxDamage #25320 üzenetére
Általában első megemlítésre vissza küldik a szállítási költséget. Nem szoktak rajta szórakozni.
(Ha érdekel gyere Assetto Corsazni, persze ha van kormányod anélkül nem valami jó )
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
st6969
őstag
válasz MaxxDamage #25314 üzenetére
+ mindenki
Fú, basszus, bocsánat, kapkodtam. Arra a költségre gondoltam, amit elállás után te fizetsz, hogy visszapostázd.
A vásárláskor fizetett (hozzád kiszállítás) költsége visszajár.
Elnézést kérek -
válasz st6969 #25322 üzenetére
Érthetően leírtam pedig, az a kapkolódás! Nem szabad!
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz Superhun #25312 üzenetére
Hova/kinek érdemes jelezni, ha egy bolt nem fizeti vissza a száll. költséget?
Nem nagy összeg, nem is azért, de nekem megéri jelenteni ahol kell..már csak azért is!◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Topikgazda
válasz MaxxDamage #25324 üzenetére
Először is a bolttal kell megpróbálnod a vitát rendezni, megemlítve azt is a boltnak, hogy elutasítás esetén a megfelelő hatósághoz fordulsz. Ha ezek után is elutasítja a bolt a panaszod, amiről írásos bizonyíték van (pl. email), akkor ezzel a bizonyítékkal a területileg illetékes békéltető testülethez fordulhatsz.
Amúgy meg Árukereső, Google, Facebook, stb. helyeken tudsz véleményt írni a cégről, ezt nem szokták szeretni, de hatásos, mert törölni nem tudják.[ Szerkesztve ]
-
BB9000
senior tag
válasz Kiskokó #25303 üzenetére
Ne csüggedj! Még nem merültek ki a lehetőségeid a hibás térkő ügyében! Első megkeresésre mindig elzárkóznak a cserétől, de ha látják, hogy te vagy az elszántabb, akkor bízhatsz abban, hogy megváltoztatják a véleményüket. Most kellene neked egy független szakvélemény, amiből látszik hogy neked van igazad. Azzal a békaetető testülethez mehetsz, akik megpróbálják szép szóval rávenni a céget, hogy javítsák ki a hibát. Teljes cserét kérni talán kicsit erős. Indításnak jó, de legyél kompromisszumkész. Utána jöhet a polgári per. Ha az ügyvéded nem vállalja el, akkor vagy egy jobb ügyvéd kell, vagy más irány. Ma már elég nagy ereje van a médiának és úgy is lehet hatni a cégekre, ha megmutatod egy "sikeres" projektjüket mindenkinek.
-
ThodEE
őstag
Sziasztok!
2022.12.30.-án leadtunk az Aqua-ban egy videókártyát, (nem ad képet) számla szerint 600k+
2023.01.14 jött a tájékoztató email: Leadott terméked jelenlegi státusza : ügyintézés / javítás alatt az illetékes szakszervizben. Elkészültéig szíves türelmedet kérnénk, amint átvehető értesíteni fogunk.
Majd 2023.01.29 ismét ugyan ez a tájékoztató email.
A kapott papíron látszik hogy a határidő 2023.02.06.Utána olvastam hogy a 30 nap után még van 8 napjuk így 2023.02.13 érdeklődtem emailben, hogy hol tart a javítás, amire ma válaszoltak 2023.02.14:
Tisztelt Ügyfelünk!
A cserekártya beszerzése folyamatban van.Ha holnap bemegyek a boltba és mondom hogy lejárt a 30+8 nap akkor elhajtanak a búsba vagy jogos lenne visszakapni az árát netán levásárolni?
Köszönöm előre is a tanácsokat !
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
asdf_
veterán
válasz Attix82 #25330 üzenetére
Fenéket, ársávos kötelező jótállás, 3 év. Legalábbis régen úgy volt, hogy notebook, számítógép és ezek alkatrészei. Vagy én vagyok hülye?
Szerk: Kikerestem, jól rémlik:
17. 10 000 forintot elérő eladási árú információtechnikai készülékek, így különösen asztali számítógép, laptop, note-book, tablet, PDA, monitor, nyomtató, szkenner, fényképezőgép, film- és hangfelvevő kamera, videokamera és camcorder, diktafon, fotónyomtató, film- és diaszkenner, MP3 és MP4 lejátszó, hordozható médialejátszó, pendrive, memóriakártya, akkumulátor-töltő, számológép, zsebszámológép;
37. 10 000 forintot elérő eladási árú, az előzőekben felsorolt termékcsoportokhoz tartozó termékek tartozékai és alkotórészei.
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
válasz ThodEE #25327 üzenetére
3 év a jótállás (a videokártyákra általában ártól függetlenül mindig mindenhol 3 évet adnak), és a 30. nap után nincs semmiféle 8 nap (valszeg félreértelmezted), ha letelik a 30 nap azonnal jár a csere, és erre van 8 napjuk, hogy szerezzenek egy új terméket, innen a javítás már nem játszik (tehát az AQUA megint jogsértést követett el, mivel 2 hete nálad kellene lennie egy új videokártyának). Én már nem fogadnák el javítást, csak cserét. Véltelár visszatérítést nem vagy köteles elfogadni, csak te állhatsz el a szerződésről, ők nem. Holnap menj be, és ha nem adnak új kártyát, azonnal kérd el a vásárlók könyvét, és mindent írj bele, dátumokkal mindennel.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Topikgazda
válasz Lackooo84 #25333 üzenetére
Tényleg van ilyen 8 napos szabály: [link]
"Ugyanakkor előrelépést jelent, hogy 2021.január 1. napjától a fogyasztóvédelmi szabályok körében – többek között -új rendelkezésként lép hatályba, hogy amennyiben a vállalkozás részére történő kijavítás igény közlésétől számított 30 napon belül nem kerül sor a kötelező jótállás alá tartozó fogyasztási cikk kijavítására, akkor az eladó köteles a terméket kicserélni, ha a vevő másként nem dönt. A csere határideje a 30 napos javítási határidő eredménytelen elteltét követő 8 naptári nap."
ThodEE: Ha pedig lejár a 8 nap, akkor jogodban van elállni a vásárlástól (azaz visszakérni a vételárat).
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Superhun #25335 üzenetére
Nem, akkor már csak a csere lebonyolítására van 8 napjuk, a javításra várás már okafogyottá válik a fogyasztónak. Olvasd el még egyszer, és értelmezd. Már a 30. nap után csere jár, illetve a fogyasztó elállhat, és visszakérheti a pénzt. Erre van 8 napjuk a vállalkozásoknak, hogy kerítsenek egy cserét, vagy nálad legyen a pénz.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
ThodEE
őstag
Köszönöm az infókat
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
Kiskokó
veterán
válasz BB9000 #25326 üzenetére
Helló, Köszi.
Az a baj, már évek óta megy a dolog. Most talán lesz egy kis szerencsém, és segítenek elindulni a bevizsgáltatásban, de ha ott sem mutatkozik ki számottevő eltérés, és nem derül ki mitől sárgul ennyire meg miért reped, akkor onnantól fogva minden esélynek annyi.
Ez a 4. cég akit felekrestem és végre hajlandó is lenne elvállalni, csak hát fölöslegesen ha nincs ki elvállalja az ügyet , nem szívesen adok ki nettó 400 ezre ft-ot a szakvéleményért.
De segítőkészek nagyon, és úgy néz ki valamilyen alap vizsgálatokat megcsinálnak nekem kezdésnek, hogy egyáltalán van e értelme tovább menni.Facebook csoportban az "építőipari szégyenfalban" kiraktam már annó több mint 1 éve, volt is felháborodás ott is de semmi nem lett belőle. Ekkor beszéltem utoljára a Leier-el mikor küldtem nekik, hogy nyilvánosságra hoztam a dolgot, több tizezer ember látta ott, nem nagyon izgatta őket.
Médiába máshogy nem tudom, hogy lehetne kerülni ezzel.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
st6969
őstag
válasz Kiskokó #25339 üzenetére
"Médiába máshogy nem tudom, hogy lehetne kerülni ezzel."
Lehet, hogy érdemes lenne megpróbálni a sztorit összefoglalva, pár látványos képpel megkeresni pár komolyabb csatornát, mondjuk az RTL-t, ATV-t, stb., országos lapokat, akár rádiókat, hátha valamelyik újságíró ráharap.
Mivel itt a képek beszédesek leginkább, egy rádió - ha foglalkozik vele - legfeljebb közelebb tud hozni olyan ügyvédhez, aki hallgatja és érdeklődik, de tv, újság tudja közvetíteni a képeket is akár..
Nem tudom, hogy előrébb lehet-e jutni így a témában, de egy próbát talán megér. -
ThodEE
őstag
Ma vagy szereznek másik kártyát vagy vissza utalnak, tök normálisak voltak :)
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
Istvan2020
aktív tag
Sziasztok
Kérdésem az lenne, hogy founders edition kártyával kapcsolatban hol tudnám megnézni, hogy van e rajta gyártói garancia. Ha valaki tudna egy linket adni megköszönném. -
válasz Kiskokó #25339 üzenetére
Tudom ajánlani a Rétro rádió / Bocskorékat!
Sok hasonló eset megoldásra került és ügyvéd ajánlotta fel a segítségét!
Egy próbát mindenképp megér!◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
ThodEE
őstag
válasz Superhun #25344 üzenetére
Megjött az e-mail, pár nap múlva adnak egy bontatlant, semmi konkrétum a dátumról, vissza irtam neki hogy lejárt a beszerzési idő, és holnap adják vagy utalják a vétel árát, de csak küldött egy fél kilométer emailt a jogokról meg ha nem tetszik akkor mehetek a helyi békéltetőhöz...
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
Ha a termék nem javítható: csere vagy vételár visszafizetés nyolc napon belül
Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
Ha a termék javítható, de 15 nap alatt nem – tájékoztatási kötelezettség
A vállalkozásnak továbbra is „törekednie kell” a termék 15 napon belüli javítására. Újdonság, hogy ha a javítási idő a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót legkésőbb a 15. napon tájékoztatni köteles a javítás várható időtartamáról (ezt a tájékoztatást a fogyasztóvédelem ellenőrizheti). A tájékoztatás történhet elektronikus úton is, ha ehhez a fogyasztó előzetesen hozzájárult.
Ha a termék 30 napon belül nem javítható: 8 napon belül csere vagy vételár visszafizetés
Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.Ezt hogy lehet érvényesíteni? Mire kell hivatkozni? 8 nap lejárt és se termék, se pénz, se konkrét dátum az új termékről, ráadásul egy teljesen más gyártótól adnák a csereterméket
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink