- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android szakmai topik
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mézeshetek és macskák Androiddal
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
it A Google-nek megvan a terve, hogyan cseréli le a sütiket, de a brit adatvédelmi hatóság szerint többet kell tennie a cégnek a fogyasztók magánszférájának védelme érdekében.
-
5G-s verzió is készül a Realme C65-ből
ma Ha itthon is kapható lesz, valószínűleg a modernebb adatkapcsolati képességekkel bíró verzió érkezik.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz hülyegyerek #24201 üzenetére
Egyszerű itt a történet. 1 év volt a kötelező jótállás 4 éve, ami már régen lejárt, utána a gyártó garanciális feltételei érvényesek, amiknek a részleteit a gyártótól/kereskedőtől kell megérdeklődni.
[ Szerkesztve ]
-
emynsu
újonc
Sziasztok!
Nem tudom, hogy jó helyre írok-e a problémámmal kapcsolatban, ha nem, javasoljatok egyéb topicot rá légyszi.
04.01-én volt a Media Markt-nál egy akció, melynek keretében bizonyos Apple termékek mellé egy ajándék Airpods járt. Aznap megrendeltem egy Iphone 12-es készüléket, melyet tegnapi napon vettem át az egyik budapesti üzletükben, majd mikor a fizetés megtörtént, a hölgy átadta a számlát, illetve a jótállási jegyet, melynél jelezte, hogy 2 év garancia van a telefonra. Erre elkerekedtek a szemeim, hisz pont ezért vásároltam ott a készüléket, mivel 269.990 volt náluk a telefon ára, így mivel a 250 ezer forintos vételárat meghaladta, a jogszabály szerint 3 év garancia járna rá. A probléma abból adódott, hogy valamiért (számomra teljesen randomnak tűnő módon) a fülhallgatóból 8.696 Ft-ot levontak az 52.999 Ft-os listaárból, a többi fennmaradó kedvezményt pedig levonták a telefonból, így arra pedig 225.696 Ft-on lett kiszámlázva, így persze kiesett a 250 ezer forintos értékhatárból. Ezt a problémát az átvételes hölgynek jeleztem, aki előre irányított a vevőszolgálathoz, ők pedig javasolták, hogy vegyem fel a kapcsolatot az online ügyfélszolgálattal. Ez ma megtörtént, ahol jelezték, hogy ők nem tudnak semmit ebben segíteni, csak az üzlet tud, ahol átvettem a készüléket..
Természetesen vissza fogok menni hozzájuk, csak már így is eléggé felhúzták az idegeimet tegnap az áruházban, és ezen a mai telefonbeszélgetés sem segített.Járt már valaki hasonló cipőben? Tudtok valamit javasolni, hogy mivel tudnék jobb érdekérvényesítést elérni a legközelebbi látogatás alkalmával? Nyilván kérem majd az üzletvezetőt is, ha végképp nem jutok előrébb, csak már látom előre, hogy ez mennyire nem lesz egyszerű menet..
Visszaküldeni nyilván visszatudnám őket, de egyrészt ez egy jó akció volt számomra, szóval veszni hagyni nem szeretném, másrészt viszont ezt a 1 év garancia megrövidítést sem tudnám lenyelni a jelenlegi állás szerint.Köszönöm előre is, ha tudtok valami okosat mondani!
-
RAiN91
őstag
Sziasztok,
van egy Philips TV-m, aminek foltok vannak a sarkainál. Egyértelműen látható, de megszoktam már, annyira nem zavaró. 2 év garanciát adott rá eMagnál, ami még januárig él. Két kérdésem lenne.1. Ilyenkor mindenképp az emag-nál kell garanciáztatni (helyi Philips szerviz esetleg?), és elküldik Romániába? (csak mert olvastam pár horror sztorit emag garanciáztatásról)
2. Ha elismerik, hogy rossz, de már nem kapható ez a modell, akkor visszakapom a vételárat? Vagy javítják?
-
Tikakukac
titán
válasz RAiN91 #24205 üzenetére
Nekem most volt Philips garim, úgy egy fél tucat. Sokat elmond egyébként a minőségről, de ez más topik.
Mivel tőlem 7 perc a márkaszerviz, így nagy megfejtés nem volt, hogy hova megy, de az egyik mixer szerintem emagos volt, azzal sem tököltek sokat.
Igaz, javítani semmit sem javítanak, minden amit bevittem pénzvisszás lett. Ez mondjuk ahogy a TV-m esetében itt is azt jelenti, hogy erős ráfizuval vehetem az újabb lomokat.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
BB9000
senior tag
válasz emynsu #24204 üzenetére
Egyértelmű a dolog. Neked van igazad. Ennek bizonyításához hasznos lenne egy mentett képernyőkép amelyen rajta van a termék, az ára és az ajándék fülhallgató is. Ha nincs képernyőkép, akkor a megrendelés visszaigazolása is tartalmazhat hasonló infót, amely az igazad alátámasztására alkalmas. Ha mégsem tartalmaz, akkor azt nem tudod felhasználni az igazad bizonyításában. Web archívumokban vagy fórumtársaknál meglehet a képernyőkép mentése, vagy akár egy kinyomtatott szórólapon is rajta lehetett az általad megvásárolt termék.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Én sok éve vettem MM-tól termék plusz ajándékot, az is úgy volt, hogy meg volt osztva kb. 90/10 arányban az eladási ár a kettő között. Más kérdés, hogy akkor ugye nem számított. A visszaigazolást majd megnézem, hogyan volt.
-
Tikakukac
titán
-
Tikakukac
titán
válasz RAiN91 #24215 üzenetére
Eszetlenül vakon van minden bolt és üzlet a témában. Allee az odáig ment, hogy csak a vásárlás helyszínén KP-ban. Mondtam nekik, hogy ha amúgy anyám nem adja ide a levelet és nem Pesten lennék max 10 percre innen akkor szerintetek anyám lenyomna 540km-t, mert ti hülyék vagytok? Hümmögés volt, pénzt megkaptam és távoztam.
De a többi is elég érdekes volt.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
asdf_
veterán
Na, előkerestem, a visszaigazolás még ilyen volt:
TERRATEC DVB-T tuner micro USB Android (130634) 13 000,00 Ft 13 000,00 Ft
SAMSUNG Galaxy Tab S2 VE 9.7 fekete tablet Wifi (SM-T813) 123 190,00 Ft 123 190,00 Ft
Samsung Tablet/Okostelefon + DVB-T tuner szett -13 000,00 Ft -13 000,00 Ft
Áfa-tartalom 27,00%: 26 190,00 Ft
Összesen: 123 190,00 FtA számla viszont már így nézett ki:
Fun fact: az ajándék tunert képtelenség volt a tableten elindítani, PC-n ment csak, de ott is csak Windows 7 alatt, W10 alatt nem, szóval tényleges értéke amúgy a 0 Ft-ot közelítette, gondolom nem véletlen szórták ki.Szerintem sem frankó amúgy a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Astery
senior tag
Sziasztok!
Egyik elektronikai áruházláncnál rendeltem egy monitort x összegért. Egy idő után gyanús lett, hogy semmi nem történik. Próba képpen megrendeltem ugyanazt a a terméket de már x+40 ezer Ft-os áron futott. Erről a később rendelt de magasabb áru termékről megjött a levél, hogy futárnál van - hamarosan megérkezik az üzletbe ahová a szállítást kértem. A máskról (olcsóbb) továbbra sincs semmi hír. A rendelést visszaigazoló e-mail-ek mindkét esetről megvannak. Azon kívül, hogy náluk reklamálok tudok vhol panaszt tenni? Szerintem ez nem tisztességes. -
Astery
senior tag
Felhívtam őket korábban telefonon - még mielőtt a másodikat megrendeltem. Akkor már a drágább áron ment a webshop-ban. Azt mondták, hogy a beszállító nem tudta teljesíteni de rögzítenek nekem az eredeti (alacsonyabb) áron egy új megrendelést. Erre az új rendelésre sem érkezett semmilyen értesítés azon kívül, hogy fogadták. Tehát úgy néz ki, hogy a beszállító az alacsonyabb áron nem tud/akar szállítani - a drágábbat teljesítette.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Astery #24220 üzenetére
És melyik varázsgömbből olvastad ki, hogy az olcsóbb és a drágább ugyanattól a beszállítótól jött (volna)? Tudod, a kereskedelem úgy működik, hogy ugyanazt a terméket jellemzően legalább 4-5 helyről -így 4-5 áron- tudja az ember prezentálni. Kb. tuti, hogy itt most a drágább beszállító tudja, az olcsóbb meg (jelenleg/egyáltalán, majd kiderül) nem.
[ Szerkesztve ]
-
Astery
senior tag
Na jó de hol érdekel engem, hogy ha egy áruház a webshopjában hirdet egy terméket adott áron, akkor azt melyik beszállítótól szerzi be? Én az áruháztól rendeltem - és azóta is árulják csak nem azon az áron - tehát nem elfogyott. Nem az árukeresőn nézem. Nézőpont kérdése, hogy ehhez varázsgömbre van-e szükség ... szerintem ez az áruház felelőssége.
[ Szerkesztve ]
-
Exodion
aktív tag
válasz Astery #24222 üzenetére
en ugy tudom hogy az automata visszaigazolas (amit irsz is) nem kotelezi az uzletet semmire. Hulyen megfogalmazva az adasveteli szerzodes nem jon letre ezekkel. Majd az az uzlet tudatosan visszajelzi hogy befogadta a rendelesed akkor el. Tehat ha ez megtortent volna tudnad verni a tamtamot es mondhatnad hogy irgumburgum tessek neked az xFt-os aron adni a termeket. Persze az is igaz hogy az uzletek 90%-a automata leveleken kivul nem kuld mast, akkor mitol fogva el a szerzodes a felek kozott?
-
Tikakukac
titán
A kereskedelem úgy működik, hogy ha besz0pod egy termékkel akkor vagy küldöd a mailt, hogy eláraztuk és sorry vagy, hogy kifogytunk és sorry vagy, hogy teljesíted az új készletből és buksz egy keveset.
Ha az ügyfél felhív és azt mondod neki, hogy okés, megoldjuk, akkor ne menjünk már át xtreme nyomorultba és várakoztassuk meg okoskodjunk az idővel, mert ez viszont a legalja mindennek.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
asdf_
veterán
válasz Tikakukac #24224 üzenetére
Annyit mondjuk visszaírhattak volna -ha egyáltalán visszaigazolták a rendelését- hogy csúszik. De ez, amikor kiderült, hogy az A helyről neki nem tud jönni a cucc (ami mostanában azért nem meglepő dolog, én már jó ideje csak azt hiszem el, amit készleten látok, a beérkezési dátumoknak nem hiszek), akkor gondolom átírták a webshopos árat és addig kiszolgálják a továbbiakat a B vágányról. Simán benne van, hogy ha az eredeti áron akarnák kiszolgálni, akkor még nekik kéne mellétenni (néha nem is keveset), azt meg nyilván nem fogják, százaléktól és bolttól függ, hogy belefér-e a jófejkedés (40 ezer JMF tippre biztosan nem). De a kommunikáció hiánya, hogy az ügyfélnek kell hívogatni, az valóban nem korrekt (bár nem tudjuk, a rendelés óta mennyi idő telt el).
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
Nem kell rizsa: kiszolgáljuk vagy nem. Ennyi. Nem kell köríteni, pontosan tudom mint ex dolgozó ez mennyire kavaró tud lenni, ott vagy, kiszámolod, belefér avagy sem, erről ügyfélnek adsz tájékoztatást és cső.
2022-ben amikor van mobiltelefon meg elektronikus mail ne menjünk át ennyire szerencsétlenbe.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Astery
senior tag
válasz Tikakukac #24226 üzenetére
Köszönöm mindenkinek - ha megérkezik az áruházba a cucc akkor elmegyek és megkérdezem, hogy szerintük ez így korrekt-e. Amúgy a monitor akciósan volt hirdetve 140 helyett 100-ért. Márc. 16-án rendeltem meg először - márc. 26-án telefonos egyeztetés után új rendelés - márc. 31-én teljes áron rendeltem meg - ma jött az értesíéts, hogy a teljes áras úton van az áruházba.
-
Jester01
veterán
már jó ideje csak azt hiszem el, amit készleten látok
Én meg így jártam...
"fogaskeréksor jelenleg csak 11-25 fogszámmal van raktáron. Tévedésből egy ilyenre került a 11-28-as vonalkódja. A 11-28 nincs sem az itthoni, sem a központi, stuttgarti forgalmazói raktárban. Emiatt megrendelését sajnos nem tudjuk teljesíteni"Jester
-
válasz Exodion #24223 üzenetére
Az automata tényleg nem. Szokott lenni külön rendelés-visszaigazolás a legtöbb helyen. Sokszor ez ugyanaz ami jelzi, hogy szállításra átadták a terméket.
Mondjuk én már hallottam olyat békéltető testület vezetőjétől személyesen, hogy netes rendelésnél amíg nem veszem át a terméket a futártól addig nem jön létre a szerződés.
Holott ez baromság, de nem vitatkoztam vele, mert már ott már alapból félrecsúszott az egész sztori és egy szubjektív véleménynyilvánítássá fajult a "tárgyalás"... -
kutga
nagyúr
Hölgyek/Urak!
Nem tudjátok egész véletlenül, hogy a Samsung.com-ról vásárolt termékek esetében milyen formában adnak garanciajegyet? Rendeltünk egy mosógépet futárral, de a csomagban csak egy üres Samsung garanciapapír van, az online fiókban sem találok ilyet.
Let the Zone take me if I am.
-
gordonfreemN
addikt
Sziasztok.
Valami lett az 1 éve vásárolt VGA-mmal, alul egy pixelnyi horizontális fekete sorral lettem gazdagabb.
3 év gari van rá, az EMAG-hoz.
Jó tudni bármit is, mielőtt nekikezdek a folyamatnak? Sajnos bajban vagyok, mert a suli miatt nagyon kellene a PC, de VGA nélkül nem tudok lenni hetekig¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Topikgazda
válasz gordonfreemN #24234 üzenetére
Szia. Pontosan mikor vetted és mennyiért? Magánszemélyre vagy cégnévre szól a számla?
-
Topikgazda
válasz gordonfreemN #24236 üzenetére
Jelen esetben úgy néz ki nálad, hogy 1 év a kötelező jótállás, és utána 2 év az önként vállalt bolti/gyártói gari. Jó lenne tudni, hogy az önként vállalt az most szintén jótállás-e vagy csak gyári gari, mert előbbinél lehet verni az asztalt (15 napos gariügyintézésre kell törekedni), viszont a gyártói garinál hosszú hetekig/hónapokig is tarthat az ügyintézés, mert a feltételeit a gyártó szabja meg.
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz Superhun #24237 üzenetére
Arra kíváncsi lennék,hogy egy Emag vételi Asus 1650 Super kari feltehetőleg újra kicserélt darab arra miért csak 1 évet vállat a bolt? A gyártó részéről ilyenkor arra is elvileg 3 év lenne.
Esetleg ezt kéne valahogy a gyártó oldalán regisztrálni ha lehetne?[ Szerkesztve ]
-
F.B.I.
veterán
Üdv, egy kis segítség kellene, hogy szerintetek mi a jogos megoldás.
Adott egy 65 colos TCL televízió, AUCHAN online vásárlás, 35 kg-os (később fontos).
03.24-én rendeltem, készülék képe hibás, nem csak én hanem az egész család látja ( 3-4 cm széles zöldes sáv függőlegesen végig, világos jeleneteknél).
A készülék maga tetszik, szép kép, jó hang, jó ár, hívom a szervizt, mondják, küldjek képeket 04.01-én meg is teszem (ekkor még bőven 14 napon belül vagyok).Hívnak másnap hogy nem küldik ki a városomban lévő szervizest, pakoljam vissza dobozába, küldenek futárt, viszi.
Ekkor bizakodsz, vegreegy rendes gyártó, aki akar is javítani. Gyerekkel összerakod a nem könnyű készüléket, szépen a dobozába, majd 2 napot otthon ülsz, mert a futár email elkeveredett, hiába egyeztettek időpontot és telefonálgattam (2 ki nem fizettet nap az életemből).
Elviszik, megkapják, majd másnap hívnak, hogy visszaküldik, mert semmi baja, ami látható, az a hibahatáron belül van. Ekkor már kifutottam a 14 napból ugye. Készülék nincs megjavítva, cserélni nem cserelik, Auchan nem foglalkozik vele.
És akkor a kegyelemdöfés: akkor hazai support! Na az a szerviz, aki elutasítja a javítást!
Csináltak 2 nap mínuszt és 300.000,- Ft hibát az életemben, mert én voltam a hülye hogy más is rendesen végzi a munkáját, mint amit tőlem is elvárnak.
Fogyasztóvédelem vagy előbb próbálkozzak mashol (szerviz 300 km-re van tőlem, ők lexarnak).
Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!
-
jeni
félisten
válasz F.B.I. #24240 üzenetére
Személyesen és jelezni,hogy ez nem 1 pixel hiba hanem kijelző panel hiba. Sajnos oda kell menned személyesen,lévén még náluk van a cucc. Esetleg naponta minden egyes órában rájuk csörögni!
A hosszanti zöld sáv és a szub - pixel,vagy pixel hiba nem azonosak egymással.
[ Szerkesztve ]
-
Exodion
aktív tag
válasz F.B.I. #24242 üzenetére
Hat ez neked sovany vigasz de LG es Samu is 55" es attol folfele helyszinen javit es nalad nezi a hibat. Nekem anno volt egy B8-as OLED-em amin a sarga szin elkezdett zoldbe atmenni. Kijottek, megmutattam en itt nalam a helyszinen. 1hettel kesobb hoztak az uj panelt, csereltek, en meg eladtam . Most meg van egy 65"-os C1-em.
-
F.B.I.
veterán
Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!
-
numera007
tag
Tanácsot szeretnék kérni. Vettem egy mobiltelefont (használt, de számlás, garanciális) ami elromlott. A forgalmazó webáruháztól kértem a javítást. Be is lett küldve, a GLS vitte el háztól a telefont a szervízbe (a fene tudja igazán hova, de van nyugta róla, a webáruház elismerte hogy nála van). Március 4-én vitték el. Azóta a webáruház nem elérhető (telefonszámot felmondta, azon nem elérhető, emailra esetenként válaszol). Az utolsó emailben azt közölte a webáruház, hogy fizetésképtelenné vált, nem tudja a 30 napot meghaladó javítás miatt sem a vételárat visszaadni, sem új készüléket biztosítani. De majd küldi a javított készüléket. Ez több mint egy hete volt. Se telefon,se pénz, se nem elérhető a webáruház. Hova forduljak? Járt már így valaki az ismerősök közül? Volt megoldás? Az érték 80.000ft.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Superhun #24237 üzenetére
Mint kiderült, ha nem tudják javítani, akkor lehet választani, hogy pénz vagy termékcsere.
Közben vizont kiderült, hogy nem a VGA döglött meg, hanem a fél éves monitorom. Ettől független a helyzet ugyanez, ha visszaküldöm, nem tudok mit használni, ergo vennem kell valamit, amíg kijavítják.
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
jeni
félisten
válasz gordonfreemN #24248 üzenetére
monitort használtan gyorsabban, olcsóbban szerzel mint u.a olyan VGA kártyát.