- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fotók, videók mobillal
- Netfone
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
koby11h
aktív tag
Együttérzünk veled! De sose feledd:
"A Magyar Posta kiemelt célja, hogy az ország legnagyobb postai szolgáltatójaként és csomaglogisztikai vállalataként, maradéktalanul megfeleljen a 21. századi ügyféligényeknek."
Ezek szerint az igényeink rosszakHa volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
Sziasztok,
Vettem az MM-nél Online WebShoptól rendeltem, melyet nem bontottam fel.
El szeretnék állni, számlát és elállási nyilatkozatot kinyomtattam/kitöltöttem és ezt személyesen is leadhatom MM üzletben? (elvileg le)*Teljes vételár amit vissza kell kapnom, mely a számlán szerepel(?)
*teljes vételárba a szállítás összege is benne van◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #25856 üzenetére
Visszaviszed bármelyik MM-ba, és azonnal visszakapod a pénzt. Számla sem nagyon kell ha van rendelési szám, mivel ott már lát mindent a gépben de azért nem baj ha nálad van.
The Truth is out there...
-
válasz Lackooo84 #25857 üzenetére
Akkor ez nem is kell hozzá?
Termék-visszaküldési lapKaptam számlát meg garis dokut is mailben.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #25858 üzenetére
Dehogy kell. Bemész, lerakod a pultra a terméket, h elállnál, ott kitöltenek ők egy papírt, aláírod és ennyi.
The Truth is out there...
-
válasz Lackooo84 #25859 üzenetére
Oké, úgy legyen!
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
jeni
félisten
válasz MaxxDamage #25856 üzenetére
Ha utalással vetted akkor 14 napon belül vissza kapod a pénzt. Ha készpénzben akkor 1 órán belül helyszínen.
-
Kp. lett fizetve a Futárnak.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
< CyberBob >
őstag
Sziasztok!
Telefont vennék szolgáltatótól (Yettel). Mivel flottában vagyok a kedvezményes telefont csak személyesen náluk lehet venni. Így nem érvényes a 14 napos elállás (gondolom). Viszont három napon belül vissza lehet vinni vagy ha hiba van lehet kérni cserét javítás helyett?
Ne próbáld! Tedd, vagy ne tedd, de ne próbáld!
-
jeni
félisten
válasz < CyberBob > #25864 üzenetére
Flotta csomagban neten keresztül rendelve az 14 napos elallas lehetőséget ad.
-
aktív tag
válasz < CyberBob > #25864 üzenetére
„7. §
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.”
Forrás: [link] -
Vettem 2 hónapja Budmil boltba Budmil sültős sapkát.
Kérdeztem vásárláskor a garit, azt mondták 2 év van rá ami fakulás esetén is érvényesíthető.
Ma akarom vissza vinni, mert sötét kék, de úgy meg van már fakulva hogy a kukába dobnám.....inkább vissza viszem. Számla és papírja/biléta (ami hozzá volt) nálam van.
7.990 Ft volt.Mit kérhetek?
Csere másik színre vagy kp. vissza?Ha nem együttműködő a márkabolt, akkor hajlandó vagyok beírni a vásárlók könyvébe is!
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
dannyl
addikt
Sziasztok!
Olyan lehetséges, hogy egy 300k feletti bontott telefonra nem a jogszabályban előírt 3 év garanciát vállalják rá? Illetve, ha áruhitelt veszek fel (cetelem), majd elállok a vásárlástól, akkor én kapom vissza a pénzt? -
luciferc
őstag
válasz dannyl #25869 üzenetére
Ha használtként árulják, akkor valóban nem jár hozzá 3 év jótállás a mostani eladótól, ugyanakkor én elkérném az eredeti jótállási papírt, ha van ilyen. Persze ha csak a más által visszaküldött kibontott de amúgy új termékkel trükközik a bolt, akkor szerintem ezt nehéz megfogni. Az ő döntése, hogy használtnak minősíti-e. Szerintem.
-
luciferc
őstag
válasz dannyl #25872 üzenetére
Ha bontott, de új termékként árulja, akkor jár a jótállás 3 évig. ez olyan, mint a csomagolás sérült, stb. Ha viszont bontott és használt termékként, akkor törvényileg nem jár. Én így tudom, illetve ez következik a törvényből és rendeletből, ami új termékekre vonatkozik.. Azt ő dönti el, hogy bontott, de új a termék, vagy használt.
szerk: Ha viszont korábban már állított ki hozzá jótállási jegyet (a 2,5 évből erre következtetek), akkor azt kérd el. Ha nem adja, akkor mérlegelned kell, hogy így megéri-e.
[ Szerkesztve ]
-
válasz MaxxDamage #25868 üzenetére
Bevették és mivel nem gyártanak nekem megfelelő színben, így kp. visszafizetést választottam. Bevizsgálják és telefonon értesítenek majd. Jegyzőkönyvet vettek fel.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
luciferc
őstag
válasz MaxxDamage #25874 üzenetére
Mennyibe került az a sapka, hogy megéri nekik bevizsgálni? Hiszen hacsak nem valami durva vegyszerrel mostad ki/érintkezett és azt mutatják ki, akkor nem nagyon lehet a te hibád. Rendeltetésszerűen nem sötét lakásban szokták hordani az ilyet...
szerk: ja látom 8000. Nem teljesen normálisak, ha ezen rugóznak... Csak a munkaóra, amit ezzel töltenek többe fog nekik kerülni.
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #25874 üzenetére
Szerintem jobban jártál volna ha választottál volna egy ugyanolyat más színben ami van nekik. Így meg majd elszarakodnak vele aztán benyögik, h a te hibád h kifakult.
The Truth is out there...
-
luciferc
őstag
válasz Lackooo84 #25876 üzenetére
A benyögésnél azért több kell. Az első 6 hónapban nekik kell bizonyítaniuk. Ha csak benyögik, akkor ki kell adatni ellenük egy fizetési meghagyást, aztán mondjanak ellent és bizonyítsák bíróságon. De nem fognak ellent mondani, mert egy ilyenben már nem ügyfeles mancika vagy józsika dönt, hanem a jogi osztály. Mindez persze akkor, ha valóban nem érte semmi nem rendeltetésszerű hatás.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz luciferc #25877 üzenetére
Hát igazából már ott elszúrtad, hogy engedted ezt a "házon belül bevizsgáljuk" dolgot. Ragaszkodni kellett volna a független szakértői vizsgálathoz, rögtön visszaadták volna a lóvét, mert tudják, hogy ha nem csinálják meg, akkor vásárlók könyve, ha megcsinálják, az nekik jóval többe kerülne.
The Truth is out there...
-
luciferc
őstag
válasz Superhun #25879 üzenetére
Jó lenne erre egy jogszabályi hivatkozás, mert a PTK-ban jelenleg ez van:
6:158. § [Hibás teljesítési vélelem]
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.És a cikk az írja, hogy EU-s szabályozás, de akkor annak kellene a hivatkozása. Tudsz ilyet?
-
válasz Lackooo84 #25876 üzenetére
Fekete volt , fehér meg narancssárga...
Már vettem egy Retro sapkát, erre fél évet kaptam és 2 hónapig barmikor vissza vihetem ha fakulna úgy.[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz MaxxDamage #25858 üzenetére
Na ma bevittem és felbontották, írtak róla jegyzőkönyvet és kértek bankszámlaszámot.
Érdekes amúgy.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Topikgazda
-
csendes tag
Sziasztok,
Rendeltem egy magyar webshopról egy csúszásgátló markolatot az egeremhez. nem nagy összeg, 4000 párszáz forint. Előre kifizettem, a weboldalon 1 munkanapos teljesítés szerepel, mikor már egy hete nem jött a cucc, hívtam őket, sokszor, soha semmi válasz, csak csörög. Email-ra hálisten válaszolnak, ott 'megnyugtattak', hogy még a héten beérkezik.
Eltelt a hét, már ez a hét is, hívom őket megint (ez már a 4. külön nap amikor telefonálok, volt, hogy egy órában negyed óránként 4x hívtam őket, hátha) de semmi. Email-ra válaszolnak, amiben azt írták, hogy majd megint jövőhét keddre TALÁN megérkezik.
Egyébként megírta, hogy ő egyedül csomagol, adja át a rendeléseket, válaszolgat az emailekre, és nincs ideje a telefonért nyúlni, mert szabadságolások vannak. Oké, aláírom, de hogy egyik nap se képes felvenni, a nap bármely időpontjában. Amikor én dolgoztam kereskedelemben, mi ha nem tudtuk felvenni, visszahívtuk az ügyfelet...
Tényleg nem nagy összeg, de akkor is bosszantó, hogy egy "25 éves múlttal rendelkező" webshop ennyire hanyag legyen, és várakoztasson meg minden információ nélkül, aminek nekem sok-sok-sok megkeresés után képesek csak választ adni.
Ha egyszer átveszem a terméket, olyan review bombingot nyomok nekik minden létező nagyobb felületen, hogy csak füstöl. Ilyet megcsinálni, és látom, hogy milyen reakcióik vannak egy-egy -egyébként jogos- ügyfél véleményre, kinyílik a bicska a zsebemben.https://hardverapro.hu/apro/ps4_slim_pro_pasztazas_takaritas_1_ev_garancia/hsz_1-50.html
-
Kerto
tag
Sziasztok!
Vásároltam az Ipon.hu-ról egy Samsung monitort.(S27R350F IPS 59.091 Ft)
08.04-én jött meg a csomag, 08.06-án jeleztem nekik, hogy hibás a termék, a szélei bevilágítódnak nagyon zavaró módon. Természetesen képeket is csatoltam a hibás működésről.
Jött a válasz, hogy küldjem vissza a terméket és 15 munkanapon belül bevizsgálja a szervíz és majd lesz vele valami.
Csak én gondolom, hogy ez elfogadhatatlan egy új terméknél?
Gondoltam, hogy elállok ebben az esetben a vásárlástól, és pl a media marktban veszek egy másikat.
Mit tudok jelen esetben tenni, mi a véleményetek?Üdv
[ Szerkesztve ]
-
válasz MaxxDamage #25883 üzenetére
Hétfőn kaptam mailbe egy mínuszos számlát.
MM a számlán szereplő összeget mikor szokta vissza téríteni?◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
koby11h
aktív tag
válasz MaxxDamage #25891 üzenetére
"Igen, online ügyfélszolgálatunkon és az MVM Next mobilappban, a Beállítások/Számlabeállításokra, az adott felhasználási helyet kiválasztva, majd a Túlfizetési nyilatkozat menüpontra kattintva beállíthatja, hogy az éves túlfizetését beszámítsuk a következő számlájába vagy visszautaljuk Önnek."
Forrás: MVM
És az alapbeállítás a beszámítás!!!
Én is most vettem észre!!!Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
válasz koby11h #25892 üzenetére
Én boltnál adtam le a terméket és számlaszámot adtam meg amire az osszeget kérem vissza.
Köszi a linket!
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Hzsolt11
tag
Sziasztok
Én egy olyan kérdéssel szeretnék hozzátok fordulni hogy
2021.11.30-án vásároltam a konzol studiotól egy Ps5 konzolt és nem találom a garancia levelet
A díjbekérő meg van de a gari papír nincs meg, és tőlük azt a választ kaptam hogy ha nincs meg a gari papi amit ők a csomaggal küldenek ki akkor nem tudják garanciába javítani.
Ez valóban is van ?
Nem kellet volna azt email ban megkapnom ?
A segítségeteket előre is köszönöm szépen -
aktív tag
válasz Hzsolt11 #25897 üzenetére
Ha a számla megvan az elég a Triwarden Kft végzi a szerviz részét, nekik elég a számla.
Amennyiben új gépként vetted 2023.11.30-ig él a jótállás.Másrészről a normálisabb helyeken egy email a boltnak és elküldik a számlát. Nem találkoztam olyan hellyel ami ezt ne tette volna meg.
-
válasz Fox Mulder #25898 üzenetére
+1
A rendszerben ott kell lenni a számlának és kérésre meg kell(ene) kapnod szerintem is.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Hzsolt11
tag
válasz Fox Mulder #25898 üzenetére
Én se ezért is kérdeztem
mert most azt mondta hogy ezt akkor kellet volna jeleznem hogy nem kaptam garancia levelet amikor átvettem a gépet
Pedig a díjbekérőt azt emailban küldték
csak mert fölhívtam őket és kértem hogy küldjék el nekem a garancia levelet mert nem találom
azt mondta hogy ebben nem tud segíteni
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- ZIDOO médialejátszók
- Futás, futópályák
- Vallás
- TCL LCD és LED TV-k
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...