- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 11 - népalma
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
belashx
senior tag
Sziasztok!
Információra lenne szükségem egy tv javításához kapcsolódan.2020.augusztusában vásároltam a Telekomnál egy TCL 55C715 típusú tévét, melyet a Telekom 5 év garanciával hirdetett, de a jótállási jegyen csak 1 év szerepel. A készülék dobozában található gyártói garanciajegyen 24 hónapnyi jótállás van feltüntetve, szóval még a gyártó által vállalt időszakon belül vagyok.
A tévén hibát véltem felfedezni, így értesítettem őket, el is szállították azt. Egyelőre csak telefonon keresztül tájékoztattak, hogy a hiba valós, panelcserés a készülék, de 80% eséllyel nem fognak kapni alkatrészt. Tájékoztatásuk szerint kérhetek másik készüléket (kifutott típus), vagy csereutalványt, amit a Telekomnál érvényesíthetek.Mivel javítani/cserélni nem tudják, így bízom benne, hogy csereutalvány lesz a vége. Vagyis itt jönne a kérdésem:
Mivel a T-s jótállás lejárt, ill. nincs is náluk olyan készülék, ami érdekelne, van-e rá lehetőség, hogy ne utalványt kapjak, hanem a tv vételárát utalják vissza részemre, és vásárolhassak másikat, ahol akarok, hivatkozva a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet - szerintem - idevágó részére:
(4) Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a vállalkozást megillető jogok a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.Mi a gyakorlat, működik így a dolog? Jól értelmezem, hogy a Telekomnak ehhez már semmi köze, így nem köthetik a csereutalványt kizárólag hozzájuk?
(Persze ez mindaddig feltételezés, míg írásban nem tájékoztatnak a fentiekről, de szeretnék felkészülni. )
"Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
Új hozzászólás Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- ASUS ROG Ally
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Autós topik
- Lightyear - befektetési app
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- További aktív témák...