Hirdetés
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Megmutatta a OnePlus a 13-at
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Yettel topik
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
sparta2
tag
válasz Sidorovich #24124 üzenetére
Én a Budaörsi úton vettem a kocsimat. Szervizbe egyszer volt ott, akkor leszerepeltek. Az Üllői úton többször voltam (sajnos). Az ügyintézőkkel nem volt különösebb gondom (csak egyszer akartak hülyének nézni), de a szerelők banális hibákat vétettek. Volt olyan, hogy egy esetből kifolyólag 7-szer voltam náluk, mire végeztünk a dologgal. Egy márkaszerviznél (is) mindig van esély egy kis átverésre, de egy használt autónál gondolom adnak valami garanciát!?
-
Real_Necro
veterán
válasz Sidorovich #24134 üzenetére
Lehet csak én vagyok "régimódi", de következő kocsiban is 6 sebességes manuál váltóst keresek.
Mondjuk ilyet biturbós Edgeben nem láttam.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
kcsa
veterán
válasz Sidorovich #24134 üzenetére
A régiebbek (hogy beférjen a keretedbe) között még aránylag ritka az automata, mostanában kezd divatos lenni. Priussal nem nyúlsz mellé valószínűleg, én azt nézném a helyedben.
Igazából nézegettem is, de az én határom olyan 2m volt, a végén 2.2-ért hoztam el ezt a Focust, ennyiből hasonló állapotú Prius azért nem jött volna ki
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz Sidorovich #24130 üzenetére
hát ezek bizony a Getrag váltók, elég hírhedtek sajnos... Javaslom kérdezz körbe pl. FB automata váltós csoportokban, ott azért vannak szakik. Esetleg felhívnék egy-két műhelyt, hogy mire érdemes odafigyelni vásárlásnál (persze lengesd be hogy elviszed hozzájuk olajcserére )
Az élettartam olajban meg továbbra sem hiszek, 4F727E esetén pl. eu-ban nem volt előírva olajcsere, usában meg igen. Az utóbbinak hiszek...
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Real_Necro
veterán
válasz Sidorovich #24130 üzenetére
Flottásnál kérdéses mennyire kímélték.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz Sidorovich #24124 üzenetére
Melyik?
A kerepesi úton vizsgáltattam anno az enyémet. Elég alaposak voltak.
Aztán átiratás után ők fényezték a hátsó lököst. A szín nem lett tökéletesen pontos, de tartós.
Fújtak már át klímát is.Összességében szerintem korrektek, ha nagyobb baj lenne kocsival, lehet ők is szóba kerülnének.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
darvinya
titán
válasz Sidorovich #24096 üzenetére
…nem stresszel egy emelkedőn elindulás pirosnál mikor mögöttem állnak…
Ebből az jött le, hogy ezt nem tanították meg.
Semmivel sem nehezebb kézi váltóval közlekedni, mint automatával.
Egyszerűen annyi, hogy finoman szólva úriasan lehet vezetni.
4 hónapja vettem 10 év után ismét autót, és én is eleinte automattát szerettem volna, mert hát 4x után már nincs ingerem váltogatni.
Aztán pár teszt után hiányzot az az érzés, hogy én tudom mikor kell az a plusz nyomaték fokozatban, amit soha nem ad az automata.
És ez nem sportos vezetésre vonatkoztatom.
Egyszerűen szimpla előzésnél képes volt rossz fokozatba váltani…PowerShift-et nem ismerem, de az sem tudja ott tartani a fokozatot, akkor amikor kell.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
kcsa
veterán
válasz Sidorovich #24096 üzenetére
4F27E váltó, nagyjából valódi Ford váltó kicsi Mazda rokonsággal, nem beszállítótól vásárolva - ez persze nézőpont kérdése hogy előny-e vagy hátrány
Olajcserére elvittem szakműhelybe, alapvetően azt mondta, hogy ezekkel ritkán van gond, de javítható is, mert adnak hozzá alkatrészt (ellentétben pl. az 1.6TDCi mellé pakolt CVT váltóval ami már önmagában kész katasztrófa, de legalább alkatrész sincs hozzá).
Mostanában kicsit erősen váltja az egyest, ezt lehet megmutatom majd a szakinak ha kicsit élhetőbb lesz a világ. Kb. ennyi bajom van vele. Persze hiányozna néha még egy (-két, három) fokozat ahhoz, hogy sokkal jobb eloszlásban legyenek a fokozatok, de teljesen élhető. Motorfék hiányzik csak itt a hegyvidéken - kézzel vissza lehet váltani, de magától nem teszi.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Sidorovich #24093 üzenetére
mindenképpen automatában gondolkodsz? azért a manuális váltó nem egy rakétatudomány, pár héten belül megtanulod natívan kezelni és mivel első autódat veszed (feltételezem) nulla tapasztalattal, komoly kockázatot küszöbölnél ki ha elvetnéd.
szerintem is áldás az automata, én is nagyon szeretem főleg ha nem az a hikomat gyalázat ami a benzines upokban van, de használtban otthonra nem biztos hogy be merném vállalni.
-
diablo1984
veterán
válasz Sidorovich #24091 üzenetére
Nekem mk 2,5-es 1,4 80 lovas autóm van....kombiban. Tudom, hogy az automata is elvesz a dinamizmusból, de ez a 80 ló sem sok, de el lehet vele közlekedni, pont szombaton néztem, hogy ez a motor is 3000-nél kezd húzni, akkor jön meg bele az erő, az 1,6-osban alapból jobban van paci(amit az automata benyel), de ha nem racsingolni kell akkor elégnek kell lennie. Nekem is közlekedni teljesen megfelel és cserébe keveset eszik, valamit valamiért!
Az automata váltó magában egy kockázat, az előző gazda és a futásteljesítmény szabja meg, hogy mit bír, de azonnal egy olajcserével kezd és reméld, hogy még nem késő....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest