Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Plebi

    senior tag

    Sziasztok!

    Már régóta használok google drive-ot azokhoz a fájljaimhoz amiket minden eszközömön el szeretnék érni. Nem sok tárhelyet használok, de excelek, wordok, pdfek és némi kép is van rajta. Az exceleimet szerkesztem munkahelyemen, otthon és amiatt belefutok egy állandó szinkronizációs problémába. Már újratelepítettem mindenhol, de nem oldódott meg.

    Írok valamit itthon az excelbe, elmentem, látom, hogy szinkronizál, leállítom a gépet (hibernálom), munkahelyen akarom folytatni, de még csak egy régebbi van a mappában, újraindítom a drive-ot, akkor meg felülírja a céges gépen lévő régebbivel. (a céges gépet is mindig hibernálom). Hazamegyek, hogy mentsem onnan, ott is a régebbi van már, de szerencsére van egy ütközés utótaggal ellátott változat is ami a legutóbbi munkám. Azt vettem észre, hogy drive gyakran mentés után kifehéredik, nincs kapcsolat, majd többszöri mentésre kattintva észhez tér, mutatja is, hogy szinkron kész, de a gépen lévő drive mappában a fájl neve mellett mégis ott a frissítés jel, így a felhőbe már nem megy fel.

    Ez elég gyakran megesik, főleg az excelekkel, mivel azokat nyitom meg szerkesztésre mindenhol.

    Van erre valami megoldás, esetleg ajánlotok más szolgáltatást, ami megbízható és stabil, nem hülyül meg egy ennyire egyszerű feladattól. Dropbox, vagy ha már windows akkor one drive?

Új hozzászólás Aktív témák