- Befutott a megígért HRV-mérés a Withings órájára
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- One mobilszolgáltatások
- iGO Primo
- Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
-
Mobilarena
A Microsoft Excel topic célja segítséget kérni és nyújtani Excellel kapcsolatos problémákra.
Kérdés felvetése előtt olvasd el, ha még nem tetted.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hunterzsolt
csendes tag
Sziasztok! Készítettem egy táblázatot, aminek a használatához egy kicsit egyszerűbben kezelhető és szebb userform-os ablakot szerkesztettem! Nagyon kezdő vagyok és szinte mindent fórumokból és leírásokból szedtem össze, de egy dologra nem tudok rákeresni! Jelenleg az Userformos ablakomon van három inaktív gomb, amit nem tudok használni! Az lenne a cél, hogy az egyik az aktuális sor "G" oszlopából, a másik az aktuális sor "H" oszlopából és a következő gomb az aktuális sor "I" oszlopából jelenítse meg a hivatkozásokat!
A táblázat működési elve az, hogy ha kiválasztok pl. a "D" oszlopban egy tételt, úgy a hozzá tartozó dokumentum hivatkozás megjelenik az "E" oszlopban és így tovább! Szóval ezeket a dokumentumokat szeretném megjelenítetni Userform ablakban! Tud valaki segíteni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó steam/ubisoft/EA/stb. kulcsok Bank/Revolut/Wise (EUR, USD, crypto OK)
- Vírusirtó, Antivirus, VPN kulcsok
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- Adobe Előfizetések - Adobe Creative Cloud All Apps - 12 Hónap - NYÁRI AKCIÓ!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
- Veszünk: PS5 Fat/Slim/Digital/Pro konzolt, játékokat, Portalt stb. Kérj ajánlatot!
- AKCIÓ! Intel Core i9 14900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel