- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- Elkészült és telepíthető az Android 16
- iGO Primo
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
A Microsoft Excel topic célja segítséget kérni és nyújtani Excellel kapcsolatos problémákra.
Kérdés felvetése előtt olvasd el, ha még nem tetted.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hunterzsolt
csendes tag
Sziasztok! Készítettem egy táblázatot, aminek a használatához egy kicsit egyszerűbben kezelhető és szebb userform-os ablakot szerkesztettem! Nagyon kezdő vagyok és szinte mindent fórumokból és leírásokból szedtem össze, de egy dologra nem tudok rákeresni! Jelenleg az Userformos ablakomon van három inaktív gomb, amit nem tudok használni! Az lenne a cél, hogy az egyik az aktuális sor "G" oszlopából, a másik az aktuális sor "H" oszlopából és a következő gomb az aktuális sor "I" oszlopából jelenítse meg a hivatkozásokat!
A táblázat működési elve az, hogy ha kiválasztok pl. a "D" oszlopban egy tételt, úgy a hozzá tartozó dokumentum hivatkozás megjelenik az "E" oszlopban és így tovább! Szóval ezeket a dokumentumokat szeretném megjelenítetni Userform ablakban! Tud valaki segíteni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Bontatlan - BATTLEFIELD 1 Collectors Edition - Játékszoftver nélkül
- Microsoft licencek KIVÉTELES ÁRON AZONNAL - UTALÁSSAL IS AUTOMATIKUS KÉZBESÍTÉS - Windows és Office
- Vírusirtó, Antivirus, VPN kulcsok
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Assassin's Creed Shadows Collector's Edition PC
- Vásárold meg most a Zalman T7-et, és élvezd a minőséget!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470s - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Quadro FX 570 eladó
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással