- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Indián keresztül kerülné meg Trumpot az Apple
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
Nem azt mondtam, hogy rossz hanem valami nem 100-as mivel droid 10-nél rendszerfolyamat. Ez olyan mintha nem tudnwl tárcsázni...
Simple esetében pedig fogadd el, hogy igen az app rossz. Olvass véleményt... Neked jól megy, örülj neki.
Hasonló mint a Közlekedési Mobiljegy app. Nálam jól megy, sokaknál nem. Attól mert nálam jó még nem fogom azt mondani, hogy az app tökéletes mert nem az. Droid10-en tavaly sok ember bukta a bérletét mert megdöglött az app. Nem volt felkészítve az új verzió az új rendszerre. Én is buktam. 2nap alatt bugfixálták droid 10-re. Viszonylag rövid időn belül jóváírták a bérlet árát és konkrétan a Mobiljegy csapatból külön embert kaptam a teljes ügyintézés lezárásáig. Na ezért se mondtam le az appról. Nem tereltek, nem hárítottak, rögtön elismerték a hibát és napi szinten hívott a Mobiljegy és a BKK csapata is. Ha valakinél rossz a Mobiljegy app Iiyenkor azt mondom, hogy próbálja ki a Simple Mobiljegyet. Részt vettem annak a tesztelésében és sok hibajelentést küldtem és minden hibát javítottak.
Ha valakinél rossz a Simple pl token hibája van, mit mondjak? Írjon hibát? Írjon. Ér valamit? Semmit! A mobilfizetést teljesen más csapat csinálja a cégnél akik ahogy látjuk kb nem értenek hozzá... -
tomp
félisten
válasz
viktorhu #3447 üzenetére
Mobilnetet én se szoktam kikapcsolni mert minek.
Droid 9 vagy 10 van nálad? 9-en a Pay különálló app szolgáltatás. 10-en a Google Szolgáltatások része azaz gyakorlatilag a rendszer része. 9-en nálad szerintem az akksi optimalizáció lövi ki. Ha 10-et használsz akkor ott rendszer szinten valami nem jó! A Simple meg agyon van optimalizálva az adott modellre. Ezért is borul meg az app ha gyakorlatilag az akksi töltöttsége nem megfelelő. Azonnal jönnek a bugok.
Volt wipe data?
Nálam 2x volt "túl gyorsan mozgatod" üzenet de ott tényleg szinte elrántottam mert siettem...
Érinteni mindig megfelelően csinálom mivel jó helyen van az NFC antenna. A kamera sziget köré rakták. -
viktorhu
veterán
Nekem ezeket a Google Pay szokta csinálni.
1. Ahogy odatartom a terminálhoz, kiírja, hogy túl gyorsan mozgattam a telefont, sikertelen a fizetés. Kb. 5-ből 1 alkalom. Ilyenkor várni kell pár másodpercet, mielőtt újra próbálhatom.
2. Sikeres a fizetés, de a visszajelzést úgy 4-5 másodperccel később kapom.
3. Nem történik semmi, timeout, lehet újra dobni. A telefonon nem látom a különbséget a 2. opcióhoz képest, vagyis hogy most nem reagál / nem érzékel, vagy csak nem ébredt még fel az alkalmazás.
Szerk: ja és a kombináció: másodpercekig semmi, ezért arrébb teszem a telefont a terminálon, ezután lásd 1. pont.
Simple alkalmazással semmi ilyen gondom nem volt, igaz, én sem kapcsolgatom ki a netet a telefonon.
-
Bozek
nagyúr
-
vacs
veterán
válasz
SirRasor #3439 üzenetére
én nem csak úgy mondtam, hanem a raiffeisen.ro oldalon megnéztem, hogy milyen androidos app tartozik hozzájuk ...
-
pilipi
aktív tag
válasz
jotzo01 #3424 üzenetére
Most hívtam az ügyfélszolgálatot, a hölgy azt mondta, hogy tömegesen jelezték a problémát és az ő oldalukon van a hiba(ezt még eddig soha nem ismerték el).
Azt mondta elküldi az email címemet a fejlesztőknek és aki teheti jelezze a hibát, mert így talán gyorsabban reagálnak a dologra, ha látják nem egyedi esetekről van szó.
Elég nagy a nyomás most a fejlesztőkön, remélem ha sokan jelezzük komolyabban veszik a dolgokat. -
slice14
veterán
Nincs valami új infó, véletlen banki szivárgás a GPay bevezetéséről?
-
jotzo01
tag
Két napja szívok a Simple-vel:
-nem tudok vele fizetni, nincs token, nem töltődik le sehogy sem,
-ki-be jelentkezés, törlés nem segített semmit,
-ezek után újra aktiválni az nfc fizetést, nem sikerült.
-próbáltam eltávolítani a kártyát, nem sikerült.Volt péntek-szombat környékén valami frissítés? Majd egy éve semmi bajom nem volt vele, minden remekül működött. Most várok az ügyfélszolgálatra, de amit itt olvastam róla, nem sokat remélek.
-
No.01
addikt
válasz
Oliverda #3421 üzenetére
Jelnleg CIB, de valoszinuleg valtas lesz K&H-ra.
Akkor jol ertem, h mukodhet az amit szeretnek, h en hasznalom a telefont fizetesre a parom meg az orajat az en szamlammal?
Amit szertnek elkerulni az az, h ha leveszi az orat akkor utanna allandoan ossze kelljen kapcsolni es/vagy hitelesitettni a telefonommal.
(O mas banknal van, de sokszor jol jonne ha B tervkent so szerint keznel lenne az en bankszamlam is) -
pilipi
aktív tag
Most ránéztem a Simple Google play oldalára, az legutolsó hozzászólás szintén token gondokról számol be, a Siple válasza:
Szia, a tokenletöltés automatikusan működik, ha 5 token marad már csak (maximum 10 lehet), akkor automatikusan letölti a hiányzókat, amint netkapcsolatot észlel az app. Ha nincs netkapcsolat, üzenetben figyelmeztet a hátralévő tokenek számára 5 token alatt. Kérjük írd meg az ügyfélszolgálatnak, ha nem ezt tapasztaltad.
Tehát ezek szerint az előző képem nem is készülhetett el mert azon a maradék tokenek száma 3, a Simple pedig azt mondja 5-nél automatikusan frissül.Ilyen nincs is és mégis van
Az ügyfélszolgálatnak írni semmi értelme már legalább 10 alkalommal megtettem, teljesen hülyének nézik az embert. Szokásos tanácsok, kapcsoljam be a netet!!!, indítsam újra a készüléket, jelentkezzek ki és be, töröljem az átmeneti tárolót stb
Másik felhasználó:
Nem tölti le folyamatosan a tokeneket! Erről persze csak akkor tájékoztat amikor ott állok a pénztárnál és fizetnék, már ez is elég kellemetlen volt korábban de még viselhető, viszont ma még mindig a pénztárnál állnék, mert 1 órája csak felkészül a fizetésre!
tehát az eset nem egyedi, sajnos igencsak jellemző probléma -
pilipi
aktív tag
válasz
huberpe #3417 üzenetére
Ha kikapcsolod a mobilnetet csak akkor jelenik meg, ezt is kértem már a fejlesztőktől, hogy legyen egy tokenmutató amit mindig lát az ember és nem kerül kellemetlen helyzetbe amikor elfogy a token és nem tudja letölteni és csak állunk bénán a pénztáraknál.
2 éve (2018-07-04) vetettem fel az supportnak, hogy így is lehetne, mert a hírveleek mindig megjönnek (természetesen) mellette lehetne egy tokenmutató és esetleg egy manuális token frissítő gomb is:
-
pilipi
aktív tag
Csak a Simple-t használom nincs más az érintéses fizetési beállításoknál.
A 3 év alatt több 100 alkalommal használtam, nekem nem volt vele más gondom csak a tokenek.
Gyorsan és megbízhatóan dolgozik, de nem tölti le a tokeneket ami nagyon gyakori probléma a G-Play felhasználók leírásai alapján.
Az alkalmazást azért kell eltávolítani és újratelepíteni minden 10 vásárlás után mert nem tudok újra vásárolni vele tokenek hiányában.
Kijelentkezés- bejelentkezés nem segít, bankkártya újraregisztrálása nem segít (digitális kártya kibocsájtása sikertelen), cache törlés nem segít.
Csak az ha eltávolítom az alkalmazást, majd újra feltelepítem, bejelentkezek , megigénylem a digitális kártyát és van újra 10 tokenem a vásárláshoz.
3 éve ez megy, már rutinos vagyok és az egész procedúra 1-2 perc alatt megvan, csak szeretném ha megoldanák már és nem kellene ezzel foglalkozzak.
Amint említettem más gond nincs az alkalmazással, nálam még soha sem hibázott, nem hagyott cserben és stabil, ennek az az ára, hogy ha már látom, hogy 1-2 tokenem van nem indulok el és nem bízom a véletlenre a dolgot, hanem eltávolítás.... stb -
No.01
addikt
Sziasztok,
Kisse fura kerdesem lenne, de hatha tudja itt v.ki a megoldast.
Adott egy bankszamlahoz csatolt ApplePay ami a telefonrol tokeletesen mukodik.
Esetleg megoldhato, h ugyanez mukodjon egy almas okosorarol ami a parome? O viszont nem telepitheti az alkalmazast az o telefonjara.Szoval jo lenne ha tudna o is fizetni ha kell, de az en szamlamrol amit en tovabbra is hasznalni szeretnek napi szinten. Szoval ha csak az orat konfiguralom hozza az bezavarhat?
Ha igen akkro van esetleg olyan opcio, h miutan telepitettem neki is a bankos alkalmazast es bekonfiguraltuk neki az orat utanna az torolheto olyan szintig, h a bankos appba ne tudjon belepni?Remelem v.mennyire ertheto, h mit is szeretnek valojaban
Koszonom!
-
ACE-
addikt
És nem gondolod, hogy ez nálad egyedi hiba? Sorra lennének a hasonló posztok mindenki másnál, ha folyton újra kéne telepítgetniük emiatt az app-ot, de nem látok, csak nálad... nem lehet hogy valami olyan specifikus programot futtattál az S7-en meg a Huawei-n is, ami valahogy összeakadt a Simple-vel?
-
Nite
őstag
egyebkent, azon kivul, hogy a simple lassu es masodperceket kell varni a terminalnal amig "lepittyen", nekem mindig mukodott, S6, S8, S10, Android 7-8-9-10
bar feloldas nelkul, pusztan a kijelzo "felebresztesevel" valo fizeteskor a gpay se egy villam, de legalabb fancy
-
tomp
félisten
Na és én még viccelődtem, hogy nálad a normális működés csak hiba. Tessék, igazam lett...
Igen lehet védeni a Simple-t csak nincs miért...
Amíg Sanyi bá haverjának a fia nyomja bt felállásban addig ilyen munkát fognak kiadni...
Nekem se dzsunga phone-on van, android piacon eléggé nagy nevű és híres.
De tudod ha a Simple képtelen normálisan megírni az appot akkor biztosan a telefon gyártó a hibás. Ja, hogy a többi 4x db app hibamentes? Akkor is... -
pilipi
aktív tag
Ez azért nem egészen így van, ez túl elfogult, ahhoz, hogy elfogadjam.
3 éve bajlódok a Simple-val volt Galaxy S7 Edge, Huawei P9 stb készülékem, egyiken sem töltötte le a tokeneket.
Nem kis kínai gyártó ismeretlen készülékei és mégsem.
Néhány héttel ezelőtt (még írtam is a topkiba) letöltötte a tokeneket.
3 év után első alkalommal (halleluja) nem kellett 10 vásárlás után törölnöm az alkalmazást és újratelepítenem.
De nem kellett csalódnom a srácokban, azóta volt 2 frissítés a Simple-nél és visszaállt a rend, megint elfogynak a tokenjeim.
Kértem őket(több mint 2 éve), hogy legyen egy tokenmutató és tokenletöltő gomb, ha véletlenül mégsem tenné meg automatikusan megtegyünk mi manuálisan, semmi csak a sablonos válasz (jelentkezzen ki majd be stb,stb,stb )
Ez hozzá nem értés és belesz....s a javából nem a többezer konfig problémája -
tomp
félisten
Rengeteg ismerősömnek Sony van.
Ha nincs vizuális visszajelzés akkor az "ellenőrizze mobileszközét" üzenetnél sem ugrik fel a Simple, hogy lássuk mi a baja.
Amúgy a felugró ablak csak az egyik gond de azt végül a telefon gyártó megoldotta a Simple helyett. Elméletileg android 9 kompatibilis lett a felugró ablak hivatkozás... -
tomp
félisten
Igen az is rengeteget számít!
Kijött az android 11 béta. GPay nem meglepő módon NEM megy rajta. Vagyis ha 10-ről frissíti az ember 11 bétára akkor egy darabig még megy mivel a 10-en letöltött kriptogramot még el lehet használni de már az új rendszeren nem tölti le.
Na ilyen kellene a külső payment appoknál is! Ha nincs 101%-os megbízhatósági működés akkor a szerver blokkolja.
OnePlus is kiadta a rendszert de külön kiemelik, hogy nagyon kezdetleges a google rendszere így bármikor tégla lehet a telefon. -
Kbali
nagyúr
Nagyon sok múlik az adott telefongyártón, hogy hogyan forkolja az androidot. Huawei, Samsung szinte már csak nyomokban tartalmazza a gyári droidot, ráadásul a hardver is szépen szór. Asszem anno S7-nél néztük, hogy hardveresen van vagy 20 féle variánsa, de mindet S7-ként árulták.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ringke Xiaomi 14 edzett üveg képernyővédő.
- Anker B81L6 240W 180cm USB-C kábel (2 darabos csomag)
- Google Pixel 8a telefonhoz Vena vCommute kártyatartós, kitámasztható tok eladó!
- Eladó 3 az 1-ben vezeték nélküli gyorstöltő A+ Charger WCV3IN1
- Google Pixel 8a telefonhoz eredeti bőrből készült SURAZO kártyatartós, kitámasztható tok eladó!
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
- DDR3 BAZÁR! 8GB 16GB 1333MHz 1600MHz 2400MHz DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Gigabyte AORUS 16X (2024) Gamer notebook - i7 14650HX 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GBWin11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest