Új hozzászólás Aktív témák
-
PistiSan
addikt
Nem hiszem hogy os hiba lenne, nekem is oneplus 3 telefonom van, ugyan ezeket a hibákat tapasztaltam simple alkalmazás alatt, bár a kártya igénylés mindig példás gyorsasággal ment.
K&H mobiltárcát használok amióta meg jelent, soha nem volt vele gondom, havonta 1x frissítem a Google secutity update miatt. -
zhata
senior tag
válasz
viktorhu #1412 üzenetére
Ez csak egy minor upgrade volt.
Előtte főverzió váltásnál (OOS 7->8) SEM kellett, működött az rendesen. Az OP3 operációs rendszerét 1.5 havonta frissítik, eszem ágában sincs fr-t csinálni ilyen időközönként a telefonon. Amellett a hiba az volt, hogy a lakcímem volt neki rossz, ami - szerintem - független az op rendszertől.
Ma reggel változott a menü:
Megjelent egy Simple kártya az alkalmazásban, amit viszont most aktiválni nem lehetett. (Ezen kívül csak a törlése volt lehetéges.)Kb egy órája kaptam egy üzenetet az Ügyfélszolgálattól:
"Tisztelt Felhasználó!
Szíves elnézését kérjük, amiért egy egyedi technikai hiba miatt nem volt lehetősége az alkalmazásban Simple kártyát rögzíteni.
A hibát javítottuk, a Simple kártyaigénylést lehetővé tettük az Ön számára az alkalmazásban.
Bízunk benne, hogy a Simple kártya igénylése ezúttal sikeres lesz és a jövőben elégedetten veszi igénybe szolgáltatásainkat, melyekkel szíves rendelkezésére állunk.
Tisztelettel: ....."
Ebből kiolvasható, nekik volt hogy egyedi technikai hibájuk.
Erre - most utoljára - töröltem a használhatatlan Simple kártyát, és újat igényeltem.
Kíváncsi leszek, mert ha az van amit írtak, akkor az új kártya hamarosan megjön és működni fog.
Ellenkező esetben nem foglalkozom többé a Simple-vel. Ezt sajnálnám, mert jónak tartottam. -
zhata
senior tag
válasz
lord.lakli #1410 üzenetére
Az a baj, hogy az ügyfélszolgálat sem tudta. Mindegy, elegem lett belőle.
-
zhata
senior tag
Beírom ide is, immár utoljára:
"Több mint egy hete frissítettem a telefonom operácios rendszerét OOS 5.00 ról 5.01-re. (OP3-as telefon).
Ezt a folyamatot eddig már többször is megtettem minden gond nélkül, minden utána, így a Simple alkalmazás is tökéletesen működött.
Az említett frissítés után nem tudtam fizetni a telefonnal - ez eddig temészetes is-, tehát töröltam a Simple kártyát (mint eddig is), és újra digitalizáltam a netes bankkártyámat.
Minden rendben ment egészen addig, amíg el nem jutottam az új Simple kártya igényléséig.
Ekkor viszont többé nem volt hajlandó felismerni vagy a címem, vagy a szöletési dátumomat sokszori próbálkozás ellenére sem.Természetesen azonnal hívtam a telefonos ügyfélszolgálatot - a sráccal mindent végigpróbáltunk -, eredmény nélkül.
A javaslatára leírtam a jelenséget a netes ügyfélszolgálatnak is. Másnap visszajeleztek, hogy foglalkoznak a problémával, és ha lesz megoldás, értesítenek.
Eddig nem tették.
Pont.
"Azóta sem történt semmi, már nem is várom tovább a megoldást. Az OTP és csapata megoldotta számomra a március elsejei csatlakozási problémát.
Pedig szerettem a telefonnal fizetni.
Ennyit és utoljára a Simple alkalmazásról.
-
Winner_hun
félisten
Postán egy db csekket nem tudtam kifizetni. Duplán csippant a terminál, mindkét alkalommal pin kódot kért - ujjlenyomat mellett a simple virtuális kártyájának van pin kódja?
Amit csináltam: előtte meg akartam nézni az egyenleget, de az alatta lévő opcióra nyomtam rá ami inaktívvá teszi az érintéses fizetést. Visszatettem egyből, kikapcsoltam a képernyőt, majd ujjlenyomattal felébreszetettem, de nem ment. -
zhata
senior tag
Rendesen szívok az új Simple kártya igényléssel.
Semmiképpen se jön össze, még a telefonos ügyfélszolgálat segítségével sem.
Most írtam a netes ügyfélszolgálatnak is.OOS 5.01 hiba ???
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Úgy tűnik, hogy bizonyos Tesco terminálok nincsenek jó viszonyban a K&H mobiltárcával (Google Nexus 5 készülék)!
Történet:
- ma délelőtt sikeresen fizettem egy Omv kúton
- fél órával később a Tesco-ban NEM sikerült (hiába forgattam, mozgattam a telefont)
- később sikeresen fizettem egy gyógyszertárban
- majd a Mentavill villanyszerelési boltban is sikerült
- aztán sikeresen fizettem egy Mol kúton
- majd később sikeresen fizettem egy másik Mol kúton is
- illetve az elmúlt kb 2 hónapban mindenhol sikerült!Nálam ez a helyzet, de ettől még maximálisan elégedett vagyok, mert szerintem a Tesco-s sikertelenség nem az app hibája, hiszen akkor máshol se működött volna!
-
PistiSan
addikt
Én a kikában fizettem úgy, hogy előre kitöltöttem a PIN kódom, aztán csak érinteni kellett és rögtön fizetett is.
A helyi postán is próbáltam, de ott nem akart működni, 5000ft alatt simán fizettem már ott is vele, elvileg régi a terminál és azért nem fogadja el az előre kitöltött pin kódos fizetést. Zavartságomban nem próbáltam meg, de ha jól tudom akkor ilyen helyen is tudsz fizetni a telefonnal, csak oda érintés után meg kell adni a pin kódot, de hogy azt a telefonon, vagy a terminálon, azt nem tudom.K&H mobiltárca alatt neked fel kell oldani a kijelzőt a gyorsfizetéshez? Milyen telefont használsz?
Nálam OnePlus3 van, ott sajnos működik lezárt kijelző mellett is. (Simple Alatt csak feltoldott kijelzővel tudtam fizetni ugyan ezzel a telefonnal). -
vacs
veterán
Sziasztok.
K&H mobiltárcával kapcsolatban van pár kérdésem:
- alapból 5000 Ft alatt csak odatartom a feloldott kijelzőjű telefont és fizet, ez pipa!
- de ha 5000 felett akarok fizetni, akkor 1x odaérintem a telefont > kéri a kódot > beírom > megint odaérintem a telefont és kész!? A K&H oldalán a K&H mobiltárca – fizetési módok videóban ezt mondják!
- aztán van arra is lehetőség, hogy előre beírjuk a kódot, így fizetésnél nem kell ezzel bajlódni: na én ma beírtam előre, mert nem tudtam mennyit fogok fizetni, de a végösszeg picivel volt 5000 alatt, de nem tudtam a telefonnal fizetni ... tuti én voltam a béna, mert elvileg mindegy, hogy mekkora összeggel fizetek!? -
zhata
senior tag
Tegnap sajnos két pénztárnál sem tudtam vele fizetni. Az első esetben bámultam mint egy birka hogy mi történhetett vele, jelszót kért, amit beírtam de nem fogadta el, akkor kért ujjlenyomatot is, megkapta, de nem fizetett. (Csak ekkor jutott eszembe a OOS frissülés, én is úgy emlékeztem, hogy ezt az upgrade problémát már korábban megoldották.)
Biztonságképpen fél órával később máshol is megpróbáltam, az eredmény ugyanaz.
Maradt a törlés. -
PistiSan
addikt
K&H mobiltárca simán megússza az updateket, havonta frissítem a telefont a Google secutity update miatt, eddig soha semmit nem tettem az appal, és tökéletesen működik a fizetés.
Simple alatt minden frissítés után újra kellett igényelnem a digitális kártyám, illetve sokszor volt hogy a fizetési lehetőségek elfogytak, és kézzel kellett frissítem,na ez a k&h appban még soha nem fordult elő.
Nem azt mondom hogy váltás bankot, csak használtam mindkét alkalmazást és kellemesen csalódtam a k&h megoldásában, itt csak az nem tetszik hogy nem lehet beállítani a gyorsfizetést úgy, hogy csak lezárt képernyő mellett működjön. -
zhata
senior tag
Kíváncsi vagyok, hogy mikor lehet majd megúszni így minor sw upgradet 3-6 nap pihenő nélkül. (OOS5.0.0. - 5.0.1).
-
z67
őstag
Aki K&H-t használ meg tudná nézni fel tudja-e tölteni az offline fizetési lehetőséget?
-
fil
őstag
A Simple kártya már csak február végéig ingyenes. Utána 300 Ft/hó lesz. Ez csak azokra fog vonatkozni ,akiknek nincs OTP-s kártyája ,vagy a digitalizált OTP kártyákra is kell majd fizetni?
-
nutfile
aktív tag
gránit pay nálam több, mint egy éve hibátlanul működik...
-
dptrsk
addikt
Lehet, hogy valamilyen szinten igaz amit írsz, de én megjelenés óta használom a Simple és KH NFC fizetési megoldását.
KH eddig egyszer sem hibázott(ezt használom megjelenés óta többször).
Simple megjelenés óta gyakran okoz kellemetlen helyzeteket(KH megjelenéséig ezt használtam többször), valóban olyan érzést kelt, mintha nem lenne tesztelve.Van ahol KH megy PIN nélkül, Simple-t elutasítja...
-
tomp
félisten
Majd lesznek hibák ne aggódj!
Az elején a tokenes letöltési bugtól eltekintve semmi bajom nem volt. Most meg kiadtak egy olyan verziót amelyel 2x kellett érinteni aztán vagy jó lett vagy elutasított a terminál. Viszonylag gyorsan javították. Na de nem értem. Nem tesztelnek?... -
vacs
veterán
Sajnálattal olvasom, hogy az OTP-s Simple appal mennyi baj van!
Én a K&H-s app-ot majdnem a kezdetektől használom (tehát kb másfél hónapja), de eddig semmilyen hibát nem tapasztaltam, az összes fizetésnél hibátlanul működött!
-
tomp
félisten
Simple ÁSZF változás. Megnyitom a linket amit küldtek erre "Internal Server Error"
Ha egy oldal üzemeltetés ilyen nehéz akkor egy hibamentes app kiadása mi? -
szemcso1
csendes tag
Hát ma sem tudtam vele fizetni a CBA-ban. Nem is értem, hogy mi lehet. Egy Oneplus 3T-s és egy Oneplus 5-s tulajnál is működik, az enyémen meg nem.
Talán a következő verzió.
BUÉK minden kedves fórumtagnak ! -
tomp
félisten
Na úgy tűnik nálam megjavult a Simple OnePlus 5-ön.
-
szemcso1
csendes tag
válasz
Csocsesz75 #1355 üzenetére
Ma reggel a Tescoban 3x érintettem, de megint nem történt semmi.(3.2.7. verzió)
Most megpróbálom a 3.2.3. verziót letölteni, kíváncsi vagyok ,hogy azzal tudok-e fizetni. -
szemcso1
csendes tag
válasz
Csocsesz75 #1352 üzenetére
2x is próbáltam érinteni, de utána már nem próbálkoztam, elővettem a kártyámat.
24.-én is így jártam a korábbi verzióval, amelyről kiderült, hogy nem jól működik. Reggel akartam fizetni a szentestére megrendelt halászlevet, akkor is 2x érintettem, de tovább nem akartam szórakozni, mert vagy húszan álltak mögöttem a sorban. Cseppet sem volt égő.
Érdekes ,hogy karácsony előtt mindig működött. Egyre szarabb, csak legalább ne reklámozzák, hogy kijavították a hibát.
Egyébként Oneplus 3 telefonom van , Oreo 8.0 android verzió. -
Winner_hun
félisten
Tegnap voltam a bankban (CIB). Megkérdeztem hogy mikorra várható telefonos fizetés. Nem tudja, ne akarjak ennyire 21. századi lenni. WTF? De a bitcoinnal már lehet valamit csinálni (fogalmam sincs hogy mit).
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Formula-1
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Milyen alaplapot vegyek?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T580 - i5-8G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- Samsung Galaxy A05 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest