- Fotók, videók mobillal
- eSIM, a kártyamentes szabadság
- Android szakmai topik
- Yettel topik
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
- MIUI / HyperOS topik
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
Új hozzászólás Aktív témák
-
zhata
senior tag
Mint ahogy írtam, igényeltem egy új Simple kártyát, ami most meg is jött. Használatba venni azonban ezt sem tudtam, mondván, hogy az adataim hibásak. Tehát ugyanaz a probléma jött elő ismét, amit múltkor az Ügyfélszolgálat sem tudott megoldani.
Ezek után kénytelen vagyok betartani a szavam.
Pá, Simple![ Szerkesztve ]
-
PistiSan
addikt
Nem hiszem hogy os hiba lenne, nekem is oneplus 3 telefonom van, ugyan ezeket a hibákat tapasztaltam simple alkalmazás alatt, bár a kártya igénylés mindig példás gyorsasággal ment.
K&H mobiltárcát használok amióta meg jelent, soha nem volt vele gondom, havonta 1x frissítem a Google secutity update miatt. -
zhata
senior tag
Beírom ide is, immár utoljára:
"Több mint egy hete frissítettem a telefonom operácios rendszerét OOS 5.00 ról 5.01-re. (OP3-as telefon).
Ezt a folyamatot eddig már többször is megtettem minden gond nélkül, minden utána, így a Simple alkalmazás is tökéletesen működött.
Az említett frissítés után nem tudtam fizetni a telefonnal - ez eddig temészetes is-, tehát töröltam a Simple kártyát (mint eddig is), és újra digitalizáltam a netes bankkártyámat.
Minden rendben ment egészen addig, amíg el nem jutottam az új Simple kártya igényléséig.
Ekkor viszont többé nem volt hajlandó felismerni vagy a címem, vagy a szöletési dátumomat sokszori próbálkozás ellenére sem.Természetesen azonnal hívtam a telefonos ügyfélszolgálatot - a sráccal mindent végigpróbáltunk -, eredmény nélkül.
A javaslatára leírtam a jelenséget a netes ügyfélszolgálatnak is. Másnap visszajeleztek, hogy foglalkoznak a problémával, és ha lesz megoldás, értesítenek.
Eddig nem tették.
Pont.
"Azóta sem történt semmi, már nem is várom tovább a megoldást. Az OTP és csapata megoldotta számomra a március elsejei csatlakozási problémát. Pedig szerettem a telefonnal fizetni.
Ennyit és utoljára a Simple alkalmazásról.
-
PistiSan
addikt
K&H mobiltárca simán megússza az updateket, havonta frissítem a telefont a Google secutity update miatt, eddig soha semmit nem tettem az appal, és tökéletesen működik a fizetés.
Simple alatt minden frissítés után újra kellett igényelnem a digitális kártyám, illetve sokszor volt hogy a fizetési lehetőségek elfogytak, és kézzel kellett frissítem,na ez a k&h appban még soha nem fordult elő.
Nem azt mondom hogy váltás bankot, csak használtam mindkét alkalmazást és kellemesen csalódtam a k&h megoldásában, itt csak az nem tetszik hogy nem lehet beállítani a gyorsfizetést úgy, hogy csak lezárt képernyő mellett működjön. -
PistiSan
addikt
Ha Simple-t használsz, akkor tudom miért, javították benne ezt a hibát. Itt ír róla egy hozzászóló.
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Milyen egeret válasszak?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Xbox tulajok OFF topicja
- Gyúrósok ide!
- Wuthering Waves
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Futás, futópályák
- További aktív témák...