- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
-
Mobilarena
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpaceJam
aktív tag
válasz
Munkas #45013 üzenetére
Jó, de az, hogy valós fizikára épülne bármi, az nem igaz, ha van egy kis érzéked is hozzá. Pl.:
1. Égitestek gravitációs hatása: nem gyorsulni kellene tudnunk, mikor egy naphoz közelítünk? Ehelyett a max sebességet is visszaskálázza, nem csak a supercruise assist sebességet. Árkádia.
2. Egy űrhajó bármilyen sebesség mellett ugyanakkora sebességgel tudna forogni, max nem változik a haladási vektora. Ehhez képest itt a fordulás sebességfüggő, a lendület pedig csak nyomokban felfedezhető. A legröhejesebb, hogy létezik "optimális" sebesség, és ha már muszáj ezt beépíteni, akkor nem egy progresszív görbéről van szó, ahol nyilván a legkisebb sebesség garantálja a leggyorsabb fordulati sebességet. Full árkádia.
Értem, hogy bonyolultabb és frusztrálóbb lenne a legtöbb játékosnak, ha tényleg valódi fizikával dolgoznánk, de ne mondjuk már, hogy bármiféle valóságon alapszik a mostani, mert hát ez 3 mp alatt kiderül, hogy nem.
De tele van egy csomó időzabáló hülyeséggel: launch előtt minek dekk alá süppeszteni, majd megfordítani a gépet, ha egy külső felületre szálltam le, és tök mindegy, hogy melyik irányba állok? Mi szükség állandóan a csillagok elé érkezni közvetlenül, hogy minden egyes ugráskor negyedig / félig meg kelljen kerülni? Miért nem lehet kinyitni az átszerelés és ship menüt a bázisokon, ha még nem folyt le a hangárba beállós animáció? Ezekkel megy el a fele játékidő.
gabranek: A hajók kapcsán nekem is ez a legnagyobb bajom: tök mindegy, hogy melyikbe ülök bele, ugyanúgy néz ki mind. Ugyanaz a HUD, ugyanazok a funkciók, semmi különbség köztük.
-
duvi
nagyúr
-
SpaceJam
aktív tag
válasz
Munkas #45007 üzenetére
"A harcrendszer meg azért ilyen, mert valós fizikára épül."
Egy lolt hadd eresszek el.
Ez egy ízig-várig árkád játék, a lendület is csak dísznek van benne. Amúgy Krait MKII lett harcra kiépítve, az lett a fő hajóm, meg a Python szállításra, passangerre.
Mindegy, valójában tényleg nem az én játékom. A EVE-ben ott voltak az összetett, több lépcsős combat site-ok, minden hajótípus máshogy viselkedett, más stratégiát kellett ellenük választani. Ez ahhoz képest ez egy üres világ sajnos. Mondjuk 18 évük volt a fejlesztésre.
duvi: még átolvasom, amit írtál. -
SpaceJam
aktív tag
válasz
Munkas #44996 üzenetére
Ezt a scoop problémát nem értem, és már nem az első helyen olvasom... Nem "légkörben" kell ülni, csak menni kell egy kört a horizont fölött picivel adott full sebességgel (fejjel lefele könnyebb látni, azaz felfele kell fordulni), hogy maxxal szívja a kakaót. Csak be kell állítani az ívet és ott is hagyható.
Így még egy hajóm sem volt, ami ettől túlmelegedett volna. Egy kör alatt majdnem minden tank nulláról újratölthető, ez körülbelül 20-30 másodperc, aztán máris lehet távolodni és szinte azonnal nyomni az ugrást a következő rendszerbe mindenféle heat sink, meg erre engineerelés és egyéb baromság nélkül. Túlmelegedni max akkor tud, ha előbb nyomod az ugrást és nem várod meg azt az 5 mp távolodást.
Ha érkezéskor eleve így kerülöd a csillagokat a következő ugrás előtt, akkor majdhogynem szinten tartható a fuel és csak nagyon sok ugrás után kell teljes kört menni. -
Peppo
őstag
válasz
Munkas #44920 üzenetére
Cutter szarul fordul. Ha ezzel meg tudsz barátkozni, akkor lehet használni. Először én is lövöldöztem vele, de aztán a bányában végezte. Ott most is jól elvan.
Limpetből azért jó a sok, mert ha egy van kint, az száz év alatt szedi össze a cuccokat, így aztán min 4 darab nekem szokott lenni. De eleinte 8 is volt. És mivel kb. minden közepes vagy nagyobb NPC hajón van PD, a limpetek hullanak is rendesen.
Lehet őket szintetizálni, csak általában sajnálom érte a materialt, ha csak fél percig élnek, ill. nekem sokszor bugos ez a része, és hiába gyártom le a limpetet, nem hajlandó őket elindítani.
Prismatic tényleg lassabban tölt. Ez egy alap modul esetén nem annyira látványos, de ha már fel van tuningolva, plusz boostereket is kap, akkor tényleg akár 10 perc is lehet egy újratöltés. Legtöbben thermal fejlesztést tesznek rá, én inkább a reinforced mellett szoktam dönteni. Bár van ilyen is meg olyan is. Aztán boosterből kap még mindenféle resistet, ami kell neki. De ez is ízlés dolga.Annak idején én sem egy körben hoztam el a hat modult. Akkor még elég sokat bénáztam az SRV-vel, aztán kicsit meg is untam a dolgot, ráadásul valamelyik tároló tele is lett, így hazamentem. Végül kb. 4-5 menetben lett meg az összes elérhető guardian cucc.
Próbáltam annak idején full beam Cuttert. Igazából tetszett, bár a hullt azért tényleg lassan szedte. De az vicces volt, ahogy a pajzsukat mintha elszívta volna róluk egy pár másodperc alatt. A kisebb hajók meg el is tűntek, mire egyszer kimerült volna az energiatároló.
Én mondjuk full gimballed lézerekkel mentem. Cutterrel kicsit perverznek éreztem volna a fix lézereket.
-
Peppo
őstag
válasz
Munkas #44915 üzenetére
"Ezért univerzális combat shipnek a közepes hajók lesznek jók."
Azért ez erősen szubjektív dolog. Nekem pl. a nagy hajók, elsősorban a Corvette, sokkal jobban bejöttek erre a célra. Az ok egyszerűen a tűzerő. Közepes és nagy hajók is pillanatok alatt olvadnak el általa, és a kicsiknek sincs sok esélyük kimozogni őket, mert ha csak egyszer is be lettek célozva, akkor végük. A Corvette ráadásul elég jól is fordul. Sajnos a többire ez már nem igaz. Az Anaconda még csak-csak, de a Cutter és a T10 szörnyű ebből a szempontból. Bár rammingra a Cutter brutális.
Még inkább nagy hajóra szavaznék, ha materialt is farmolnék közben. Limpet controller még csak nem is kell sok, de limpet annál több. Úgy hullanak, mint a legyek. Esetleg még a Python-Krait II testvérpár valamelyike, mert ezekbe elfér egy nagyobb raktér is.
Guardian Shield Reinforcement valóban jó cucc, de kb. az összes guardian modult érdemes kiszedni. Összesen van 6, egy délután alatt megvan. PP és distributor jól jön, ha nem akarsz mérnökölni, de az alap moduloknál jobb kell. A pajzs erősítő jó dolog, és a többi is hasznos lehet, ha pl. bogarászó hajót építesz. Az FSD booster meg kb. kötelező. -
gabranek
senior tag
válasz
Munkas #44907 üzenetére
Akkor inkább cell bankot tegyek fel a hull reinforcement package helyett?
Azon gondolkodok, hogy kéne vennem még egy accountot, mert szívesen elmennék explorerkedni hosszabb útra is, csak 1-2 nap felfedezés után rámjön, hogy szívesen csinálnék most kicsit mást. Lövöldöznék, vagy bányásznék. De több ezer fényévre a lakott területektől ez elég kivitelezhetetlen...ilyenkor szoktam megfordulni és visszaugrálni a bubiba
A két acc között tudok kreditet átadni?
Esetleg materialokat? -
gabranek
senior tag
válasz
Munkas #44901 üzenetére
Borderlessnél nekem a fekete szín átvált valami szürkés árnyalatra és baromi ronda. Visszaváltok fullscreanra és megint fekete a fekete.
Harcolgatok, próbálok összerakni egy krait mk2-t bounty huntingra. Elkezdtem mérnökölgetni (eléggé összevissza, mint látható
). Kérdésem, hogy a shield generator és a hull milyen módosítást kapjon? Mert nekem kb. mindegyik használhatónak tűnik, kivéve a hull könnyítést. Gondolom azt inkább explo hajókon érdemes használni.
-
Submarine
senior tag
válasz
Munkas #44895 üzenetére
Nekem is két monitorom van, i5 4460, 1050Ti (disp.port 1920x1080 & dvi1680x1050).
Win10 -nek vannak hibái, de azonkívül minden kielégítő. A Full HD-n megy a gém, a másikon film, böngésző, Excel tábla. Nekem is észben kell tartanom, hogy át kell kattintani.
Néha dokkoláskor elmegy hajtómű hang (közben a diszpécser csacsog, egyem a zuzáját - már ha nőci), de volt mostanában 1x, hogy elszállt a fő monitor. Meg a win start menüje is.
Jelzem az nVidia sem szereti tökélyre farigcsálni a drivereit (nem a legfrisebb van fenn - okkal).
Harc közben voltam "szerencsére", SC-be menekültem, normál térbe még ki tudtam lépni, aztán lelőttem a gamét (feladatkezelő). Úgy, hogy közben nem láttam semmit. Szerencsémre nem lett semmi hátrányom. Windows én így szeretlek v2004 b19041.804. -
-
gabranek
senior tag
válasz
Munkas #44893 üzenetére
Gratula
Én pont ma reggel rendeltem meg a Logitech shopból az x52 pro-t. Majdnem leestem a székről, amikor láttam, hogy van belőle készlet (reggeli rutin lett, hogy az összes boltot végigtúrom, hátha valahol rendelhető). Reméljük, nem csak programhiba miatt került fel a vásárolható készlet.
Aztán ha valóban megérkezik, kell neki fabrikálnom valami mountot. Valami ilyesmiben gondolkodok. -
duvi
nagyúr
válasz
Munkas #44888 üzenetére
A T16000M átszerelhető jobb és bal kézre is. Másrészt hall szenzoros és sokkal pontosabb, mint a potis társai. Egyre többen használják a dual joyos megoldást, gázkar helyett.
-
duvi
nagyúr
válasz
Munkas #44881 üzenetére
Belépő szintnek a T.Flight Hotas X-et szoktuk ajánlani. Sajnos a hotas árak is elszálltak, ezért a minőségi modellekért elég komoly összegeket kell kicsengetni.
-
Peppo
őstag
válasz
Munkas #44855 üzenetére
FC másképp ugrik, mint egy vezethető hajó. Kb. 20 percenként tudsz vele ugrani, és 500ly a max. ugrótáv. Ez egyelőre fix, és nem tudok róla, hogy a jövőben terveznek-e rajta változtatni, de az a tippem, hogy nem. Így is viszonylag hamar el lehet vele jutni kb. bárhova. Kezd kicsi lenni a galaxis.
Ha teljesen teletöltöd tríciummal, és semmi más nincs a raktérben, plusz még bedokkolsz egy teli rakterű teherhajóval, és nyílegyenesen oda mész, akkor szinte teljesen oda-vissza megjárható vele a Beagle Point. Ha kitérőt is teszel, akkor már valahol szerezned kell bele tríciumot, de annyira ez sem vészes. A Colonián általában van pár másik FC, akik árulnak (persze jó drágán), ill. lehet bányászni is.
Ráadásul itt elég, ha 20 percenként kiadod a parancsot ugrásra, közben meg lehet filmet nézni, vagy másik játékot tolni. De akár dolgozni is. Karantén idejére ideális.Hátránya, hogy nem olcsó mulatság. Én most jöttem vele vissza a második nagy túrámról, és hát csak az üzemanyag több, mint egymilliárdba került. A fenntartási költségekkel megvolt a másfél is. A FC viszi a pénzt rendesen (még ha áll valahol, akkor is tízmilliókba kerül havonta), csak azoknak ajánlott, akiknek ez már nem számít.
-
42861
senior tag
válasz
Munkas #44855 üzenetére
Nem, dehogy, semmi ilyesmi nincs. Nem közvetlenül a FC irányítófülkéjéből vezérled, hanem az egyik saját hajódból, akár távolról is. Ha kijelölöd a célt, 15 perc múlva ugrik el. Utána asszem 5 perc cooldown, majd újra tudsz célt kijelölni. Saját üzemanyaga van, a Tritium. Lehet bányászni is, meg venni is. Igazából annyi a lényege, hogy mindenedet tudod vinni magaddal bárhová. Ha tudod, hogy 2-300 fényévre be akarsz vágódni egy helyen, akkor odaugrasz a FC-el, és viszed a trader hajót, a harci szekeret, akármit amid van. Ha bányászni akarsz, beállsz vele a gyűrűs gázóriás mellé, és a Carrierre gyűjtöd be a cuccot, 25000 tonnás raktere van. Majd odaugrasz vele az állomáshoz, ahol el akarod adni az érceket, és egy T9-el áttalicskázod. Én pl. elvittem felfedezni is, 80-100 ezer fényévet biztos keringtem már vele a galaxisban, Colonian is voltam vele.
-
Submarine
senior tag
válasz
Munkas #44821 üzenetére
Én már több mint 2 éve játszok, de ilyesmit nem tapasztaltam.
A 2 percem van hogy elhúzzak, az akkor játszik ha elfelejtek dokkolási engedélyt kérni.
A hírhedtség valószínűleg megbonyolítja a dolgot. Olyan van, hogy én is véletlenül lövök bele valakibe aki tiszta, de akkor csak anonim módban befizetem valami 5000cr-t és kész.
Ha meg is ölöd, akkor büntiből kiraknak egy börtön rendszerbe, és fizetheted a büntiket, a hajódat is.
Ha többet is megölsz, és szerintem nálad ez játszik be - csak nem figyelted - az kavarhat be.
A hirhedtséget 1 ponttal lehet csökkenteni 2 óránként.
De lehet ezért lőnek szét, ezt sosem próbáltam még.
Utána kell olvasni, mert többtényezős.
Igen, írja is, hogy a Fine-t az Interstellar Factor-nál fizetheted ki, ha nem vagy Notoriety. -
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
Munkas #44790 üzenetére
Örülök, szívesen. Mondjuk az továbbra is rejtély, hogy a Fire at will miért nem csinált semmit, annak ugyanis ha nem tévedek az lenne a dolga hogy minden közel kerülő ellenfélre válogatás nélkül lőjön. (Hacsak nem szó szerint kell érteni, és te pont egy lusta példányt vettél, aki sosem "akar" lőni magától
)
-ZeeZee-: Tronador is ember, ismerős is a neve mintha nekem is segített volna korábban, csak valamiért elsőre nem fogta fel az írásod lényegét, ami pedig érthető volt. A lényeg hogy rendezték, és alapvetően tényleg jó a support, sőt néha túlságosan is megengedőek.
gabranek: van, de egy mezei parancsnok számára követhetetlen (én sem akarom megérteni). Azon múlik, hogy háttérszimuláció milyen állapotokat rendel a rendszerben jelen lévő társaságokhoz. A gyakorlatban annyit kell tenni, hogy ha valahol hirtelen eltűnnek, akkor így fogjuk magunkat és odébbállunk
-
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
Munkas #44780 üzenetére
Energia csak úgy fogyhat ki, ha a Sys-re nincs egy fél pötty se téve, és valami más lefogyasztotta nullára a distributor tárolóját. Inkább arra gondolok, hogy a Jobb menü - Ship - Functions - Turret weapon mode-nál az alapbeállítás van nálad, a Forward fire, ilyenkor úgy viselkedik mint egy normál fegyver, nekünk kell lőni. Ha ez van, akkor állítsd Target only vagy Fire at will értékre. Ha ezek is így voltak, akkor én sem értem, mi lehet a baj. Gondolom a moduloknál látod hogy nincsenek kikapcsolva.
gabranek: a kolléga a T10 tárolást úgy értette, hogy a modulok raktározását oldotta meg így, mert több van neki mint 120. Árut SEHOGY sem lehet eltárolni, csak az aktív hajónk kapacitása játszik. Na persze egy hordozó lehetséges.
-
Peppo
őstag
válasz
Munkas #44237 üzenetére
Igazából a régi Elite is farmolós volt. Ott is sokszor ugyanazon a kereskedelmi útvonalon repkedtünk oda-vissza, és farmoltuk a pénzt. Az ED-ben a pénz ma már nagyon könnyen jön. Túl könnyen. Viszont csak a pénzzel nem sokra mész, gyakorlatilag a mérnökölés nélkül csak drága, de nem jó hajóid vannak. És a mérnökök elérése már nem megy gyorsan.
Aztán ott vannak még egyéb lehetőségek is, amelyeket már említettek mások. Powerplay, Thargoidok, Elite minősítések elérése, föderációs és birodalmi hajók megszerzése, és nem utolsó sorban a multiplayer. Ezek közül te döntöd el, melyiket akarod és melyiket nem. De nem is segít a játék abban, hogy eldöntsd, itt minden rád van bízva. -
orientcx
őstag
válasz
Munkas #44237 üzenetére
Ami a pénzt illeti, azt az utóbbi időben valóban nagyon durván elméretezték, de itt önmagában a pénzzel nem sokra jutsz. Annyi minden van ebben a játékban(jól látod, grind is akad bőven), hogyha ebben az ED világban jól érzed magad, akkor sok örömöd lesz benne. Ha történetet vársz, aminek a végén ott a főellenség, akinek a legyőzésével te is megmenthesd a világot, akkor csalódni fogsz. Itt senki nem terelget, neked kell eldöntened, mit szeretnél.
Megnyugtatlak, attól a legkevésbé sem kell tartanod, hogy napok alatt mindent el fogsz érni, amit akarsz, és mindent tudni fogsz, amit érdemes, de ha alapvetően megszereted az ED-t, és belemélyedsz, akkor ezt magad is tapasztalni fogod.Raymond - " "combat payouts buffed 4x-10x" ugyhogy eljott a te vilagod
"
Még hogy az én világom? Ez rágalom, én meggyőződéses pacifista vagyok. Minden creditet szorgos kétkezi munkával kuporgattam össze csavargyári éjszakai műszakokkal. Fegyverek is csak azért vannak a hajómon, hogy ha netán összefutnék valamelyik régi ismerősömmel valamelyik RES-ben, üdvözlő lövéseket adhassak le(rájuk).
Elvégre köszönni csak kell, nem vagyok bunkó!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Autós topik
- alza vélemények - tapasztalatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Linux kezdőknek
- Google Pixel topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged