- Élőben is megcsodálható a Vivo V50
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Rekordbevétel az Apple-nél a csökkenő iPhone érdeklődés árnyékában
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kroni1
veterán
Én is azért nem haraptam rá, mert a miénkben már több mint 210e km van, és leginkább sulijárat meg az asszonynak napi ingázó, nem annyira fontos a funkció.
A töltős fűtést azért használjuk: Én nem dugom töltőre a kocsit ha csak pár naponta, de télen a reggeli kutyasétáltatásnál rádugjuk, és így meleg a kocsi mire indul a csapat. Ez sztem jobb, mintha minden este rajtahagynám és feltolnám 100%-ig, mert így nem csak a felső 20%-ot használjuk. (Értelemszerűen azért heti 1-2x kap teletöltést is.)
Ha a nagyobb utakra használt, családi autónk egy EV lenne, amibe megoldható 300ért, akkor én biztos belevágnék. (Ugy tudom pl Konába is megy ez a megoldás, elvileg Hondati szereli Bp-en)
De igazad van, nem tudni mennyire megbízható a riasztó gyártója, stb. De ha más márkát, pl. Teslát vesz az ember ott ez úgy tudom elérhető havidíj nélkül is..
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest