- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Google Pixel topik
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
-
Mobilarena
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
vandor01
senior tag
na akkor ez faja!
epitett 250gramm alatt eleg lesz egyet is regelni csak hogy legyen vmi!
tipus/gyartmany/sorozatszam/ : AKARMI
biztositasra: SEMMIfajan regelve lesz 1xre mind a 20db-om
a kapott azonositoszamot nyomtatom 20x azt mehetnek a gepekreha lesz vmi epeszu bizti mondjuk havi 1000-ert azaz evi 10e-rt
akkor hasonloan regelek egy epitett nagyot is
250-450 gramm kozott barmelyik lehet barmelyik
hiszen van 80grammos aksi vagy 200 grammos aksi is..... -
BEndre34
tag
Groupama Biztosító: A 2021. február 2-án megjelent rendelet (A Kormány 39/2021. (II. 2.) Korm. rendelete) felelősségbiztosítást is érintő módosítására miatt, február 10-től az új jogszabályoknak megfelelően csökkenni fognak a limiteket és a biztosítási díjak is.
A maximális felszálló tömeg sávokhoz kötötten a következő kártérítési limitek lesznek érvényesek:
0,25 kg - 4 kg között -> 3 MFt káronként és 6 MFt biztosítási időszakonként
4 kg – 20 kg között -> 5 MFt káronként és 10 MFt biztosítási időszakonként
A többi biztosítóról sajnos még nincs információ, pedig jó lenne egy egészséges versenyszellem a biztosítók között. (vagy erről ne is álmodjak???) -
vandor01
senior tag
120gr alatt játék, fölötte pedig amíg nem tudja a C0 kategóriát igazolni, itthon A1. Azaz regisztrálni kell, biztosítés kell rá, stb attól függetlenül, hogy az EU rendelet szerint nem kéne.
Ez mondjuk szopatás...jaja atvagtak a gordiuszi csomot szarozni itt a grammokkal etc...
4kg alatt egykupac!csak ugye a 80gramos kameras whoop tejfolos dobozbol vagy 3D nyomtatva.... egy kalap alatt a Dji -vel!
A dji nagyobb géposztályai,(mavic pro, Phantom,inspire) amik GO4 alkalmazással repülnek, úgy látom megfelelnek ezeknek a kritériumoknak...
azaz epitett gepek regisztralasa es biztositasa = Dji ? a SZOpATAS...
de remeljuk majd valtozik?
-
twine
veterán
"Ezt azért nem minden cucc fogja megugrani....
"
A dji nagyobb géposztályai,(mavic pro, Phantom,inspire) amik GO4 alkalmazással repülnek, úgy látom megfelelnek ezeknek a kritériumoknak...
Az 5"-6"-os racerekkel meg nem gondolom, hogy emberek, csoportok fölött kellene csapatni
(És nem is szoktak ilyen a sporttársak szerintem) -
vandor01
senior tag
jo de akkor hova lett damonhill?
azaz a decemberi megszavazott torveny?
4kg alatt:
A1 kategoria es jogositvany etc
tomeg folott nincs repules es akkor ennyi kell
1. Üzemben tartói nyilatkozat
2. Üzemben tartó nyilvántartásba vétele
A2 ugyanaz mint az elozo CSAK tomeg felett IS repulhet HA
1. Hatóság által jóváhagyott intézkedés
2. Üzemben tartó nyilvántartásba vétele
3. Repülésbiztonsági szervezet
4. Kockázatelemzés
Mert akkor ezzel 1-1 ben atvettek az EU-s ALAP iranyelveket... semmi szigoritas?
hol van a decemberben megszavazott torveny?
a 120gramm?? na es a tobbi 250 meg 900gramm meg 2kg?azert a regisztralas az szukseges mert a kamera vagy meg se??...
nos ugye 4kg alatt van a 80grammos 3D nyomtatott whoop is
ott aztan meg nincs a regeleshez szukseges adat!
- gyartmany/tipus/sorozatszam/gyartasiszam
meg ugye kell a biztositas is KIVEVE ha megse mert 250gramm alatt
de mivel kamcsi van rajta!! akkor hogy is regeli az ember??NEKEM KAOS.... melyik jolkepzett rendor fogja ezt tudni mind az 50 oldalt?
azert erdekes mert mindenki erre vart ha ez megjelenik??
akkor aztan mindenki tudni fog mindent HAT NEM..... -
Danielo
csendes tag
Egyetértünk....ezzel lehet igazán zavart kelteni....
de van előnye is, mert amíg EU tagok vagyunk, addig nem vonhatjuk ki magunkat annak szabályai alól...tehát mégis van OPEN....Na ezt kell elmagyarázni a közegnek a susnyás szélén, ha mégis oda merészkedik...
Nekem két egyforma whoopom van az egyiken nincs kamera az mindig a zsebben van...ha kimegyekDe gondolkodom, hogy rádobok egy sima lencsét...pont olyan mint a kamera, de mégse...na akkor légy okos domokos....
-
vandor01
senior tag
a gugli erdekes.....
mar a dronoknal is megy a kettosmerce?
"happy asian women"
"happy black women"
"happy white women" -
ecaddsell
aktív tag
Jó sokat dolgoztál míg összeszedted, de gondolom ez nem a végső verzió.
Egyébként itt is lehetne némi kérdés felelet a szabályozástól a legfontosabb alapelvek tisztázására.
Pl. 250g alatti drónokra kötelező-e a biztosítás vagy nem (ha igen milyen esetben). Vagy 250g alatti drónokra kötelező-e a légtér igénylés (ha igen milyen esetben pl. saját tulajdonú ingatlan használata ide tartozik-e vagy sem, ha igen milyen esetben). Általában mik a korlátai a saját tulajdonú ingatlanon a drónozásnak (lakott területen belül és kívül).
Vagy mi lesz a EU-ból szabad forgalomban behozott 250g alatti C0 jelzéssel ellátott drónokkal, ezekre milyen szabályozás vonatkozik majd.
+hasonló kérdések a 900g alatti kategória üzemeltetési feltételeire (még ez érdekes sokaknak).Fontos azonban, hogy az A1-ben is csak úgy repülhetünk a semmi közepén hogy pl. út, ösvény, sztráda, stb. ne látszon a képeken (meg ne kérdezzétek ki az a barom aki ezt a kitételt kitalálta?)
Mostmár az útnak, ösvénynek meg a sztrádának is vannak személyiségi jogai vagy mi? (Várom ezeket mikor takarják már ki a hírekben.)
Beteges a jogalkotóknak meg a lobbistáiknak a rettegése a kamerától...
Ennek úgy lett volna értelme (az osztrák anyagból rémlik is valami), hogy törekedni kell, hogy ezeket el kell kerülni, mert ott emberek is lehetnek, na de, hogy ezek ne kerüljenek a képre?Ha értettek volna hozzá (de ugye ezeket nem műszaki emberek hozzák létre) akkor valami felbontás korlátozás lenne, de nem ám megapixelben meghatározva (vagy nem csak abban), hanem mint az infra kamerák speckójában is megvan szögfelbontásban (pl. 2mRad).
Mert ugye nagyon nem ugyanaz a nagylátó optika mögé tett FPV szenzor analógon szétsugározva (tényleg hangyaháború) vagy egy tizen/huszonsok megapixeles (tényleges) zoom kamera gimbalon.Ha ésszerűek lettek volna akkor is FHD környékéig simán lehetett volna engedni (de a 4K se lett volna akkora szentségtörés de az csakis és kizárólag az innováció jegyében
) pláne nagylátó optikával gimbal nélkül.
Egy normális kamera pont a biztonságot szolgálja, hogy ne legyen crash. De úgy tűnik ez nem volt akkora prioritás. -
vandor01
senior tag
itt senki nem rogzit semmit!
egy 250grammos gepbe nem fer bele a 100grammos akcio kamera!!
ami itt van az FPV... az nem 4K hogy amuljunk bamuljunk a termeszet szepsegeirol ez csak egy rakat fos pixeles hangya haboru..... orul a paraszt ha szerencseje van es meg idoben kiszur egy agat meg bogat meg leveleket es ki tudja kerulni
senki nem rogzit itt semmit! ami megis rogitesre kerul? az vami kulsos arrasetalo veletlen fogja az adast azt felveszi a telcsijere! a rogzites utan a tovabbiakban az mar az o felvetele o a tulajdonosa a felvetelnek nem a pilota!! Tovabbiakban a felvetel tulajdonosanak a felelosege hogy hol es mikep osztja meg a hangyahaborut! -
vandor01
senior tag
örömmel olvasom szinte falom a soraid!
SZOVAL: semmi valtozas nem tortent! 2018/2019/2020/2021 -> forever!
lehet beleszarni az uborkagorbitok hulyesegenek a helyi: a palkovicsok es semlyenek ((mindenki rakja ide a sajat orszaganak a szagertoinek nevet)) szigoritasaba .....
a 250gramm alatt lehet nenni reptetni ugy mint regen betartva az elemi szabalyokat vigyazunk respektaljuk embertarsainkat az allatokat (kutyak es gazdaik) a parkokban vagy menjunk a pusztaba azt mehet a bokorugras!Jó repülést... (??)...!
-
cd334
tag
-
ecaddsell
aktív tag
Az osztrák papírral kb semmire se megy egyébként az ember. Van és kész, ennyi... ugyanis az is csak egy A1 viizsga
Nem, az Osztrák igazolás A1 és A3 vizsga igazolás. Még a példa EASA vizsgaigazolásban is A1-A3 van:
vandor01
A biztosítás arról szól, hogy véletlenül mégiscsak történik valami aminek nem láttál esélyét (pl. feltűnik egy gyorsan mozgó emberes eszköz stb). Persze arányos kellene legyen a kockázattal. -
ecaddsell
aktív tag
Szóval ecaddsell.... légyszíves értelmezd a következő AustroControl mondatokat:
Nocsak CE jelzés (Nem Cx-ként árult) cuccot is lehet az Osztrák A1/A3 papírral használni. Mintha korábban nem ezt írtad volna...
Azt már korábban írtam, nem kizárt, hogy átsiklottam mi van 500g alatt (vsz. ha volt is akkor ezt nem nagyon emlegették a tananyagban).Amit érdemes nézegetni az ez.
Érdemes a 174. oldal környékén nézelődni, hogy mi tartozik az A3-ba:be performed with an unmanned aircraft that:
(a) has an MTOM, including payload, of less than 25 kg, in the case of a privately built UAS, or
...Érdekességként meg lehet még nézni, hogy mit kell tartalmazzon az online elmélet vizsga igazolása a 165-166. oldal környékén
(1) Insert the identifier provided by the authority releasing the proof of completion. The reference should have the following format:
NNN-RP-xxxxxxxxx
Where:
1. NNN is the ISO 3166 Alpha-3 code of the MS releasing the proof of completion;
2. RP is a fixed field meaning: remote pilot; and
3. Xxxxxxxxx are 12 alphanumeric characters (lower-case only) defined by the MS releasing the proof of completion.
As an example: (FIN-RP-123456789abc)
(2) QR code providing a link to the national database where the information related to the remote pilot is stored. Through the ‘remote pilot identifier’,Nekem pont így néz ki az Osztrák igazolásom...
Nem tudom miért mindig csak az A1-et emlegeted, az osztrák igazolás A1 és A3.
-
ecaddsell
aktív tag
"Az A1 nyílt kategória C1-es UAS kategóriája sokaknak elég lehet, hiszen 900gr-ban maximálja az UAS felszálló tömegét. Ebből sokan azt szűrték le, hogy a 850gr-os DJI drónjukhoz elég lesz mondjuk az osztrák ingyenes papír mellé, a magyar szintén ingyenes UAS regisztráció és a biztosítás... HÁT NEM....
A törvény ugyanis azon UAS-ok esetében, amelyeken nincs "C" megjelölés a 900gr helyett 500gr-ot határoz meg (Az AustrContrloll oldalán is ott van ez), tehát a megjelölés nélküli drónok esetében egy 500gr feletti felszálló súlyú cucc már A2 kategóriás vizsgát igényel."
Irtó zavaros amit leírsz és vsz. hibás is. Viszonylag jó eredménnyel abszolváltam fordító nélkül az Osztrák vizsgát, de olyanra mint "C" megjelölés nem emlékszem. Ami van az a CE ami a European Conformity (ami ugye a francia "Conformité Européen" jön ezért van abban a sorrendben a rövidítés).
Mivel ilyet eddig nem osztogattak csak tartozékokra (vsz. nem volt lehetséges szabályozás hiányában) van egy két éves átmeneti időszak ami 2023 jan 1.-én jár le.
Addig (meg azután is) A3 kategóriában tudod használni a nem CE cuccokat ami pl. 1 picit szigorúbb, hogy mennyire lehet közel menni emberekhez, mindenféle épületekhez ill. területhez ahol kárt tudsz tenni (ökölszabály: min. 150m távol kell lenni de vannak finomítások (engedmények) is pl. absz. min. 30m, de úgy hogy 2s repülési időn kívül ill. távolság mindig nagyobb legyen mint a magasság), de nem igényel A2-t.
A2-be akkor kerülnél, ha közelebb akarnál menni mint A3-ban, de még mindig nem közelebb mint 30m (lassú repülésben 5m), de ha tartod azt a távot amit fent leírtam (a nem résztvevőktől ill. dolgoktól amiben kárt okozhatsz stb.) akkor A3-ban vagy.Az 500g alatti nem CE kategória az nemzeti hatáskörben engedmény alá eshet és ezért kerülhet be az A1 kategóriába az átmeneti időszakban. Vsz. az Osztrákok nem akarták ezzel bonyolítani és vsz. ezért nem is olvastam róla (vagy átsiklottam, lévén olyan sok időm nem volt erre).
Egyébként rém gyenge lehetett az a tananyag amit néztél, hogy még mindig nem esett le, hogy
1) vannak műszaki kategória korlátok amit elsősorban a súly határoz meg de ott szerepelnek még extrák mint sebesség ill. pl. geo koordináták használatának képessége
2) vannak területi korlátok, hogy mennyire mehetsz közel emberekhez/dolgokhoz amiben kárt tudsz tenni
Minél nehezebb a cucc és minél közelebb akarsz menni az emberekhez/dolgokhoz amiben kárt tehetsz annál komolyabb jogosítványra van szükséged. Viszont ha nem akarsz közel menni (erről szól az A3) akkor még a CE jelölés sem kell.
Egyébként ha tudsz angolul és úgy könnyebb megjegyezni C category, A area korlát.Mivel a CE megfelelés DJI esetben nem igényel módosítást, pont a DJI cuccok azok amik jó eséllyel visszamenőleg (retroactively) meg fogják kapni a CE jelölést (nem érint, de ha már felhoztad).
A modellező cuccok esetében viszont hiába használsz CE jelölésű komponenseket nem tudsz az egészre CE jelölést kapni szóval marad az A3 kategória, azaz jó távol mindentől ahol kárt okozhatsz.Szomorú, hogy ezt a viszonylag jól átgondolt dolgot ennyire rosszúl értelmezhetően adják elő és több a félremagyarázat mint a tényleges.
-
Szancsó
aktív tag
Na, csak címszavakban:
- igen, a screenshot lehetőségre gondoltam és nem úgy, hogy bedobni ide mindenkinek
- osztrák megvan nekem is, az A1/A3 egyébként. (Ha lesz itthon is akkor A2 -t is megcsinálom - feltéve, hogy nem egy ökör ára és nem csak Pesten lesz. Szóval kicsi az esélye.)
- C besorolás nem érint, mert egyedi építésű cuccokat használok és egyébként is regisztrálósak. Regisztrálni mindenképp csak a saját légügyi hatóságodnál lehet, de ennek nem előfeltétele a biztosítás, inkább fordítva. (Ahhoz, hogy biztosításod legyen kell a gép regisztrációs száma. Utóbbi miatt lenne jó, ha a regisztráció már lefutott volna, mert onnantól a biztosítás viszont lehet, hogy külföldön is köthető és ott jóval normálisabb árakat láttam azokhoz képest, amiket az itthoniakkal kapcsolatban rebesgetnek. 40e -t nyilván nem fogok kifizetni biztosításra (pláne gépenként) azért, hogy a határban repkedhessek, vagy a saját udvarunkon a whoop -al.)
- C0-C1 esetében azért van sebességkorlát is (19m/s) - de ezt úgyis a gyártók kategorizálják majd, max. csökkentik a szoftveres limitet.
De mivel én még nem láttam a magyar anyagot, így inkább nem pörgök rajta. (A tervezetet átfutottam, de nem olvasmányos és majd akkor tanulom meg, ha lesz rendes tananyag hozzá. Kár, hogy nem volt idejük még megalkotni, kellett az erőforrás, hogy feb. 15 -én ki lehessen plakátolni, hogy legyőztük a vírust.)Ahhoz képest persze könnyítés lenne, hogy hivatalosan eddig is mindenhová mindenre kellett volna esetit kérni, de most pont ezt cseszik el, ahogy láttam: kérd meg 30+ nappal előtte és 7 napra vonatkozik? Szóval hetente kéregesd (és fizesd is persze), hogy 1.5 hónap múlva ha épp nincs monszun akkor heti egyszer ki tudj menni a határba?
-
vandor01
senior tag
itt a forumon legtobbunk csak whoopozik meg kis fosokkal bokorugrik
szoval nalunk az osztrak papir alibinek boven eleg! nem adunk erte 10e piizt
felesleges etetni a burokraciat mikor ingyen is van a tananyag meg?
a sikeres vizsga a lenyeg.......ha lesz majd regisztralas? es korrektul mukodik!
akkor TALAN?? majd egy 120gramm+aksi sum 240grammos sajat epitesu CE nelkuli kinai gepet regelek rakok ra biztit..... HA epeszu keretek kozott lehet erte fizetni meg regelni!!!
Azzal reptetem az osszeset..... nem fogok minden kis szarra kulon kotni!
De lehet hogy nem is kell majd? Van ahol a pilota reg van csak a kis fosokhoz!
Van ahol a lakas biztositas fedezi a kis dronok 250g alatti gepeket!
Szoval akarmenyi gepet lehet vele regelni ingyen! (belgium)
Az automra 30e ft az eves bizti! a gyerekjatekra havi 1000 a budget azaz olyan 10e/ev.....
de ekkor mar kurva tulfizettem oket!
Ha ezeket nem megvalosithatoak?
Akkor marad minden a regiben mint 2021 elott...
illegalban repul az ember valahol a pusztaban....akinek vmi spec es nehez gepe van vagy munkara is hasznalna es lakott terulet felett?? azok kenytelenek a 100%-os legalt csinalni... persze nem mindenki fogja szopatni magat mert ha csak a pusztaban reptet ahol senkit nem zavar.... baszogatni se fogja senki... most meg! ....
-
cd334
tag
Annyi kiegészítést tennék, hogy az osztrák vizsga nem csak A1-s hanem A3-s nyílt kategóriára is érvényes. Tehát emberektől, épületektől mindentől távol(min. 150m) C3, C4 és saját építésű drónokkal is lehet repülni 25kg alatt. Természetesen ide is kell biztosítás, regisztráció.
-
vandor01
senior tag
es ugye itt jon a kepbe az hogyha a paraszt az Appba legterbejelentest tenne?
akkor ne kelljen bepotyogni a pilota azonositot a regisztracio azonositot? mert kezeben az eszkoz csak egy QR olvasas es mehet az ApP-al a legterbejelentes!
vagyis en igy tudom ezt elkepzelni!
remelem igy is mukodik?De ha meg nem majd elobb utobb fog es majd finomodik a hasznalata!
nem kell betelefonalni is hogy megkezdtem es befejeztem etc...a QR kodos technika mar 2008 ban mindennapos hasznalatban volt pl Japanban csak a fejlett es eloremutato EU ban kellett 10 ev mire raeszmeltek hogy jee ilyen is van!
valszeg a keleti reszhez kell meg 10 ev? -
vandor01
senior tag
most ugy vagyok vele.....
5 eve illegalba repulunk itt mindnyajan.... egy egy embert/esetet kiveve foleg aki talan melora is hasznalja a cuccot de az nem a 50-100-200-300grammos hobbygép! a jatekainkkal nem a csajok bugyijat akarjuk megnezni es nem is a szomszedno csocseit mikor napozik etc...
az esetek nagyon nagy reszeben olyan helyen reptetunk ahol minnel kevesebb embert zavarunk.... ez lehet varos tablan kivul es belul is vmi nagyobb platz jatszoter park hajogyari sziget etc... ahol a bokorugras nevu sportot uzzuk a jatekainkkal.... max a fak felett 50-100meterre...
az 5 ev alatt nem igazan tudok barkit aki problemat csinalt? a legnagyobb problemak voltak hogy fara akadt foldbe allt azt szarra tort... de ez egyeni szoc prob... ha vki-t megis zavar? kutyasok egyebek akkor nem repulunk megvarjuk mig arebbmennek vagy esetleg szol? akkor osszecsomagulunk es arrebbmegyunk mi parszazmeterrel..... ennyi...Szoval erre akarmilyen engedelyert FIZETNI es kerni es kivaltani BAROMSAG
DE
ami ingyen van esetleg nagyon occco es esszeru betarthato etc...
azt megszerzem beszerzem betartom
VISZONT
ha sok sok kondiciobol amibol van minimum 5 es az 50grammos whoopra ugyanugy "szukseges" mint az 500grammos epitett racerra!....
es hogy legalis legyel ha az egyik nem ALL a tobbi ervenytelen.....ha lakott terulten belul pl egy kulkeruleti focipalyan hiaba nyomkodom az App-ot es beint hogy ott pedig nincs reptetes az 50grammo whooppal mert lakotterulet van vagy 10 km-rel arrebb vki befoglalta 15km-es tavon egyedi legterrel az egesz teruletet 0-1000m magasagig?
ilyen esetekben osszecsomizunk es hazamegyunk? lofaszt_mama!! hanem repulunk.....
es a legkozelebbi alkalommal mar nem is treningeztetjuk magunkat az Appal.... minden mas cucc a jogsi a bizti a regisztralas csak szemfenyvesztes lesz....ugyanugy repulunk illegálban 2021 Jan1 utan mint elotte!
es ha nem kis hulyegyerek modjara basztatunk masokat a jovoben ugyanugy nem fogunk problemat csinalni masoknak es magunknak sem....aki meg dolgozni akar vele varosban vagy "menozni" az fizetni vagy szopni fog.....
de nem is a hobbykategorias gepe van...... -
kriszbon
őstag
Én olvastam valamelyik oldalon az EU-s szabályokról, és ott valami olyan is volt írva, hogy a saját építésű gépekre 2023-ig nem kell/nincs C besorolás???
A Labanc vizsgaanyagot kicsit átugrottam csak, viszont a tesztkérdések bizony eltérőek és kevertek, mint autó vizsgánál.
Azért tudom, mert nem működött a fordító a vizsga kérdéseknél a gépemen, mire másik Ringyózon letettem ahol működött, az már a 3. volt, de mind különböző.
Na meg tartalmaztak olyan kérdéseket, amik nem igazán tartoznak az open kategóriához, és fingom sem volt hogy miért kérdezték azt, mit is akartak vele. -
vandor01
senior tag
coool faja reszletek? hol? mikor? mennyiert?
mondjuk en 3 infot hianyolok errol a papirrol!
- pilota azonositot
- az azonositohoz tartozo QR kodot
- es hogy megfelel az EU szabvanynak azaz EASA meg vmi EUs jelekattol ez meg tutt orbaniaban jo lesz aki ellenorzi ugy is csak magyarul tud es meg QR kodolvasoja sem lesz max a ceges telefonja
hogy ellenorozze mi ez a papir fecni a KTI tol.....
nos ha ez valodi EU szabvanyos jogsi akkot KTi nek neki kene futni ujra mert ugynezki 1 ev nem volt eleg..... ja csak 3het hogy vmi nemzetkozi formaja legyen a jogsinak...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Metal topik
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 7 9700X Processzor!
- Csere-Beszámítás! AMD Számítógép PC Játékra! R5 5500 / RX 5700XT / 32GB DDR4 / 256SSD+1TB HDD
- Ikea Eilif Paraván - Asztali elválasztó
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged