Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Amarton

    tag

    válasz Geller72 #68 üzenetére

    Már szóltam nekik, hogy megy vissza és jöhet helyette egy Mavic Pro.
    Majd kiderül viszont látom-e még a pénzemet, vagy az új drónt.
    A probléma nem csak a tereptárgyakkal van. A CE és az FCC wifi szabvány külömbségéből.
    Csak ezt sehol nem hangoztatják. Megnéztem pár Mavic Air magyar videót, ahol szintén ezt nem emelik ki.
    Szerencsétlen ember majd megveszi és reménykedik a 4km-ben, aztán le van írva a manuálban, hogy 500m a hatótáv CE szabvány szerint, ami szintén egyenlő a nullával.
    Spark esetén a 2km-t csak és kizárólag USA-ban fogja tudni.
    Én felmentem vele 260m magasra, úgy hogy a táviránnyító antenna vízszintesen állt. Ez volt az a magasság, ahol eldobta a jelet. Itt nem volt semmilyen tereptárgy.
    A Phantom3 standard távirányítón pedig van egy kapcsoló, hogy FCC módban vagy CE módban akarunk repülni.
    Hülye lenne az ember CE módban használni, de ott van lehetőség a váltásra, ezeknél az újabb kütyüknél pedig sajnos nincs (azaz csak hack vagy modded alkalmazás használatával)

    Azt mond már el, hogy hogyan lehet berepülni ugyan azt az útvonalat?
    Repülés közben fordíthatom a gépet? Erről a funkcióról még nem is hallottam.

    http://kodolas.skoda-muszerfal.hu

Új hozzászólás Aktív témák