Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pirka

    csendes tag

    válasz tepenzed #106204 üzenetére

    Nálam is ez a probléma és egyszerűen néha játszhatatlan a VALORANT számomra, mert akkora jitter és rubberbandinget okoz a folytonos 1-5% packet loss. Minden létező dolgot próbáltam már mss pmtu-tól kezdve másik router, PCI-E NIC-ig. Én is tettem egy mélyebb bejelentést tesztekkel, pingplotter-rel, de természetesen nekem is csak azt tudták papolni, hogy semmi gond nincs náluk. Én őszintén kezdem feladni, hogy ez valaha is meg lesz oldva..

  • pirka

    csendes tag

    válasz Túzok22 #106338 üzenetére

    Könyörgöm, ne nézzél már bohócnak, aki WiFi-vel játszik online játékokkal...Hálózatokkal foglalkozok. Alapvetően szimplán azzal van a gond, hogy network congestion van a DIGI hálózatában, csak ezt nem ismerik el. A pingemmel meg szintén semmi gond nincs, hanem a folyotonos packet loss az, ami a problémát okozza. Teljesen mindegy, hogy a saját MikroTik tűzfalamra van kötve az ONT bridge mode-ban, vagy direktbe kötöm be az ONT-re a gépemet, a probléma ugyanúgy jelentkezik délután-esti órákban. Ez a probléma éjjel és reggel nagyon kis mértékben van csak jelen.

    [ Szerkesztve ]

  • pirka

    csendes tag

    válasz Mr K #107110 üzenetére

    Látom, hogy nem csak nálam áll fenn ez a probléma.

    Nálam egy Cisco C1000-8P-E-2G-L switch viszi a LAN+ WiFi AP klienseket és a router pedig egy MikroTik ccr2004-16g-2s+pc, ami bőven overkill egy otthoni hálózathoz. A routeren 0 packet lossom van ingress+egress irányba minden interfacen. A switchen természetesen ugyanez.

    [link]

    Emellett VALORANT-ban amióta elkezdtem játszani vele, azóta ezt tapasztalom:

    [link]

    Ezek még nem is a legrosszabb dolgok. Ha délután merészelek játszani, akkor átlagosan 700 packet lossom van egy meccs közben, ami folyamatosan 1-5% néha nagyobb packet loss + jitter kombóval együtt jelentkezik, néha hatalmas rubberbandinget okozva. DIGI természetesen csak hárít, hogy náluk ugyan semmi probléma. Az eredeti FiberHome ONT eszközt lecseréltettem velük egy HUAWEI-re. A problémát természetesen az sem oldotta meg. Ha éjjel játszok, akkor sokkal-sokkal jobb a helyzet, mert olyankor max 10-20 packet loss van egy game alatt. A packet loss mennyisége folyamatosan a napszakhoz köthető és 100%-ban reprodukálható. Próbáltam cake QoS-t is, de természetesen mivel az én hálózatom játék közben nincs leterhelve, ezért semmit nem ér valójában az egész.

    Aki azzal jön, hogy az eszközökkel van a gond, azok tévednek mert összesen 3 fajta switchet(Aruba 1930, TP-Link tl-sg2008p, Cisco C1000) + 2 másik routert(Mikrotik hAP ac2, Ubiquiti Edgerouter-X) is próbáltam. Természetesen mindegyiknél a probléma 100%-ban reprodukálható erőfeszítés nélkül. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák