Új hozzászólás Aktív témák

  • viktorhu

    veterán

    válasz Jorus #82995 üzenetére

    Nyilván nem a 78 a valódi probléma, simán ki lehet fogni olyan IP-t, amiről valaki spameket küldött, de ez teljesen szolgáltatófüggetlen, illetve annyi köze van a szolgáltatóhoz, hogy nem hajlandók ők maguk kiszűrni a spamelő felhasználóikat.

    Nekünk az office365-ös exchange szerver ip címe került már spamlistára, a MS supportnak meg is írtam, hogy melyik felhasználójuk spamelt róla, de nem értettek egy szót sem az egészből, ragaszkodtak ahhoz, hogy telepítsem újra az outlookot, meg milyen windows verziót használok (amikor megírtam, hogy az egész domainünkről spambe kerülnek az emailek az ügyfeleknél), végül lezárták a ticketet, mert nem működtem együtt, én meg leszedettem a spamlistáról az ip címet, mintha én lennék a gazdája.

    Ugyanez volt, amikor egy partnerünk leveleit mi nem kaptuk meg, mert az egyik telekomos IP került spamlistára, ott sem értette a telekomos support, hogy mit akarunk - ott csak megírtam nekik, hogy melyik spam adatbázisba került az ip címük, és visszaírták, hogy nem tapasztaltak problémát a levelezőrendszerükben.

Új hozzászólás Aktív témák