Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Mobil flották
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Mégsem kap tükröződésmentes kijelzőt az iPhone 17 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
Új hozzászólás Aktív témák
-
gazpityu
csendes tag
válasz
Chaser #31093 üzenetére
Az eladó ezek után első körben felajánlott egy cseregépet, ami "ÚJ"-ként szerepel a honlapján, és kb. éppen az ÁFA-val drágábban van most nála (ennek a megfizetését vállaltam volna).
Ez egész korrekt hozzáállásnak tűnt, majdnem meg is nyugodtam...
Megkérdeztem, hogy milyen gyári tartozékok vannak a géphez (lévén, hogy "ÚJ"), és hogy ez az "új" gép még a gyári konfigurációjában van-e. A tartozékok kérdésére nem is válaszolt, a garancia kapcsán meg az össz válasza annyi volt, hogy átküldte a Service Tag-et, hogy nézzem meg magam.
Hát a Service Tag-ből csak az derült ki nekem, hogy az "új"-ként (nem "teljesen újszerű" vagy "karcmentes újszerű", stb - hanem "ÚJ") reklámozott gépben legalább a RAM és a HDD már szintén nem a gyári, tehát ha gariznom kell esetleg, akkor ugyanúgy lebeg a fejem felett a garanciavesztés esélye, mint most. (Bár becsületükre legyen mondva, a Dell eddig egyáltalán nem kötözködött az átépítettség miatt - de messze nem is vagyok még a végén...).
Amikor ezt szóvá tettem az eladónak, illetve kérdeztem, hogy van-e valami nyoma annak, hogy az új alkatrészek a garanciát nem érintő módon kerültek a gépbe, és újra kérdeztem, hogy mi jár a géphez (különösen azután, hogy a mostani gépemhez nem a hozzá való tápot adta pl...), sőt, azt is fel mertem vetni, hogy esetleg az elbukott Nortonom árának kompenzálásáról tudnánk-e egyeztetni, akkor átment támadóba. Idézem:
"alku tárgyát semmi nem képezi, az eladott laptopot olyan áron nem
tudom vissza vásárolni mint vette, mert egyrészt eltelt több mint két
hónap, másrészt az üzletpolitikánk sem
engedi, harmadrészt a jóindulatomnak is van határa, komplett hülyének
nem szeretem ha néznek!
Emlékeztetném, hogy vett egy laptopot, amire gyári garancia van, ezzel
együtt vásárolta, nekem ezzel foglalkoznom sem kellene és más se tenné!
Elnézést, de mostantól kezdve átadom az ügyet a kollégámnak,én ezzel
tovább nem kívánok foglalkozni, ha vele meg tud majd egyezni, ám legyen!"Ezek után mit lehet az eladó felé lépni?
Mondjuk a NAV-os sógoromat elgondolkodtatta a dolog, hogy többszáz gép egyetlen eladón keresztül, ki tudja, honnan származó alkatrészekből... Lehet, hogy én vagyok a láma, de nekem ez eszembe sem jutott, hogy esetleg teljesen darabokból, ellenőrizhetetlen forrásokból szerzett alkatrészekből összerakott vagy javított (ráadásul esetemben rosszul javított) gépeket árul a kolléga, NBD garanciával? Vagy esetleg az egész Hardverapró erről szól?
Nekem leginkább az eladó hirtelen agresszivitásba váltása utal arra, hogy valami kényes pontjába tapintottam - hiszen egyébként semmi okot nem adtam a támadásra. "Az kiabál, akinek a háza ég..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Brutálisan ütős játékélményt mutatott be a 8K Association
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Nők, nőügyek (18+)
- Autós topik
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Megújult a PROHARDVER!
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 10s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Eladnád a telefonod? KÉSZPÉNZES OKOSTELEFON FELVÁSÁRLÁS azonnali fizetéssel!
- AKCIÓ! Gigabyte B450M R7 2700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 CM MasterBox 5 Lite 600W
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3060- 3070/ Hp EliteDesk 800 mini, micro PC-Számla/garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest