- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Telekom mobilszolgáltatások
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Yettel topik
- Android szakmai topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Papaj x #132989 üzenetére
"Nem, mivel nem végeznek "munkát", nem úgy mint ki bekapcsolás esetén. "
Ez csak az ideális kondenzátorokra igaz, egy tökéletes világban.A gyakorlatban a kondiknak mindig van valamennyi vesztesége, önkisülése, vagyis bekapcsolt állapotban folyamatosan megy a töltés-kisütés, ezt szerintem nem számoltad bele a dologba.
Bár arról fogalmam sincs, hogy ez mennyi munkát jelent egy ki-bekapcsoláshoz képest. De a józan ész alapján naponta egy ki-be kapcsolás nagyobb sokk lehet, mint 24h standby.
-
-
Peti78
őstag
válasz
Papaj x #132949 üzenetére
Ez azért (is) van, mert mindenki jobban ért ahhoz, amihez valójában nem. Ha odateszel elé egy karbantartott autót, aminek vannak (és nyilvánvalóan lesznek) hibái, az nem jó, mert tudja, hogy a vételáron felül x összeget még rá lehet költeni. De ha ezeket nem mondod el, akkor reménykedik, hogy ezt megússza. Nem fogja. Bevallani sem fogja, hogy rácsúszott a szpórollerre. Előre félek, hogy amikor én adom el az autómat kikkel fogok találkozni.
-
#33253120
törölt tag
válasz
Papaj x #132833 üzenetére
2 éve?
Az szép.
És abba belegondoltál már, hogy mondjuk ez az épület, mennyivel hamarabb épült meg ebben a formában, mint ahogy egyáltalán hallottunk bármit is a Tisza István utcáról? Ráadásul már akkor úgy épült véletlen, hogy utcafront legyen, amikor még telek volt mellette? Kicsit tovább gurulva a Hatvan sarkon is van egy másik ilyen épület.
Az ilyen rendezési tervek nem akkor születnek meg amikor bejelenti a városi tévé.
Ötletelés, előzetes felmérés, hatástanulmányok, terveztetés, stb.... És akkor miután eltelt 3-5 év, majd bejelentik, hogy na akkor pár év múlva talán elkezdjük....
Ugyanez van a BMW gyárnál is. Ez nem úgy müködik, hogy begurul az I8, kiszállnak belőle az arany Visa kártyával, hogy báttya, kéne egy főd, fizetni szeretnék.... Amikor mi hallottunk először róla egyáltalán, akkor már 5-6 éve tárgyaltak a kormánnyal, és a várossal a gyár ügyében.
És bizony ezek ki is vannak függesztve az illetékes önkormányzaton. Be lehet ballagni, elolvasni. Kicsit hülye módszer, mindig a Galaxis utikalauz stopposoknak jut róla eszembe, de ez van.... -
mezis
félisten
válasz
Papaj x #132763 üzenetére
A mi két kutyánk is kergeti a macskákat. Kivéve azt ami nagyon pici korában került a házhoz.
Az egyik még ápolni is segített. Ma már ez a macska kergeti a kutyáinkat, de ha idegen kandúrral vitatkozik a házi, akkor rohan a két őrző-védő, az idegen macska meg menekül.
A minek meg diszkréten félre húzódik. -
diablo1984
veterán
válasz
Papaj x #132175 üzenetére
Kíváncsivá tettél, melyik ez a 700ft-os paszta? Én próbáltam már mindennel, mármint sima autó pasztával is, de azon túl, hogy begörcsöl az ujjam, nagyon tartós és szép eredményt nem értem el vele. Vettem már ilyen felújító szettet, az okádás volt, amíg a lakkja rá nem került, az jóvá tette, csak az a moslék lakk nem száradt meg sosem, beleragadt a por, az esőcsepp, azt is le kellett molesztálnom a plexiről, teljes volt az örömöm.....
-
nagyfejü
őstag
válasz
Papaj x #132168 üzenetére
https://plasti17-fenyszoro-polirozas.business.site/
Valaki volt már itt?
-
diablo1984
veterán
válasz
Papaj x #132171 üzenetére
nem akarlak elkeseríteni, de az esetek 95%-ban nem szedi ki senki, a helyén a környéket elmaszkolja és ott polírozza! Általában 6-8 ezerért szokták csinálni, de szinte senki sem lakkozza. Na most ha 4 ezerért lakk nélkül megoldja, akkor nekem is az már jó, rosszabb nem lesz mint most, képek alapján amit feltölt, jó munkát végez, de majd kiderül!
-
Shokkolo
addikt
válasz
Papaj x #131888 üzenetére
C:\windows\windowsupdate.log
Abban kicsit több infó van...B verzió (és a legegyszerűbb):
megnézed, hogy ez melyik update,
letöltöd és telepíted külön "kézzel".C eset:
Hiányzik 2 elég fontos update, amit sajnos néha csak kézzel lehet felvarázsolni már:
KB4474419 -- SHA-2 code signing support update for Windows Server 2008 R2, Windows 7, and Windows Server 2008: August 13, 2019
KB4490628 -- Servicing stack update for Windows 7 SP1 and Windows Server 2008 R2 SP1: March 12, 2019 -
mezis
félisten
válasz
Papaj x #131888 üzenetére
Hónapokkal ezelőtt nálam is elakadt az egyik Win10 a frissítéseknél.
Aztán egy frissítési segéddel sikerült felmászni a legújabbig. -
Cs1csó
titán
válasz
Papaj x #131232 üzenetére
Igaz, bár olyat nem szoktam. Ukrajnában voltunk - Beregszász - soppingolni és szemüveget csináltattam keret+ lencse 3 éve volt 16 ezer forint úgy hogy "drága" keretet választottam, egy barátomnak 12 ezerből kijött. A határ melletti benzinkútnál voltak ilyenek, elhiheted röhögtem.
-
válasz
Papaj x #131132 üzenetére
Sima fekete képernyőm volt, elvileg az egér, billentyű működött. Azt hiszem, hogy a windows 7 hangok is megvoltak.
Mielőtt elutaztam, kivettem a másodlagos vinyót. Visszajöttem, fekete kép. Azóta se tettem vissza a hardvert, de olvastam a BSOD-ról tippeket. Erre utaló tippet is találtam, hogy csak visszatenném a vinyót és működni fog. Azóta is parázok, ha lesznek második tárhelyeim...
-
Papaj x
senior tag
válasz
Papaj x #131137 üzenetére
Alaplapi vgaval ssd-vel nem települt, megállt 17%-nál, majd 1%-nál.
Raktam bele merevlemezt, arra felment.
SSD mellé raktam vgat, akkor arra is, így gyanúsan lapom lesz baj..
Avagy már nem tudom..
Vgam nem ad most sem képet, egy állítólag hibás 4870-el megy.
Napokban járok Debrecenben, munkaidőben, nem tud valaki tesztelni egy vgat, h ad-e képet? 2x8pin kell neki. Ha megy, akkor tuti lap, ha nem, akkor marad a kérdőjel. (vga reggelre nem indult, előtte lévő este még ment, ergo nem volt ideje tönkre menni) -
SOAD19
addikt
válasz
Papaj x #130863 üzenetére
Ki szokta rendben tartani az ingatlant? Gondolom, időnként nyaranta 1-2 alkalommal, csak megy valaki, hogy levágja a füvet. Hülye kérdés, de üzenetet gondolom már hagytál a kerítésen, hogy szándékodban állna megvenni? Írod, hogy nincs örökös, akire rá tudnák írni a tulajdonjogot, de ilyen esetben, nem az állambácsi kapja meg?
-
Cs1csó
titán
válasz
Papaj x #130863 üzenetére
Esetleg őt megkereshetnéd: [link] kiemelten ingatlanjoggal foglalkozó ügyvéd Debrecenben.
A jog nagyon szerteágazó kicsit olyan mint az orvostudomány, hogy egy belgyógyász nem fog agysebészkedni de fordítva sem pedig papíron mindkettő "orvos" érdemes tehát ügyvédek közül is olyat választani aki az adott területre specializálta magát. Távolról egyszerűnek tűnik de itt nem is a felszín a lényeg, hanem a kapcsolatai pl. a földhivatallal vagy akár a rendőri szervekkel akár még magánnyomozó kapcsolata is van aki hamarabb megtalál valakit. Egy ingatlan adás-vételre van formanyomtatvány is de amíg oda eljut az ember ahhoz kell tudás.
-
#33253120
törölt tag
válasz
Papaj x #130818 üzenetére
Illetve a nem gépi fejek elrepedhetnek a vibrációtól.
Ászokcsavarhoz/állványcsavarhoz/alapcsavarhoz van egy 6.35-ös bit foglalatos ütvecsavarozóm, és a gagyi toldószárak rendszeresen vagy kikopnak belül, és emiatt megszorul benne a belerakott torx, vagy dugófej, vagy hosszában felreped a bit vonaláig, vagy a megforog a szárban a hajtás felőli oldal. -
Atomantiii
addikt
válasz
Papaj x #130792 üzenetére
Ezek a névtelen valamik biztos nálam fosnák össze magukat amilyen szerencsém van.
Most fűnyírőval pl jól állok, volt egy MTD-m, ismerős hozott egy ugyanolyat csak erősebb motorral, kicsit le van harcolva de a motort egy az egyben át tudom rakni az enyémbe, a motor része hibátlan és jó erős.
Az enyém már 9 éves és kissé elkezdett furcsa hangot adni, megy míg megy de most már van tartalék akciósan.
-
#33253120
törölt tag
válasz
Papaj x #130760 üzenetére
Én nem is a hálózat kihasználtságról írtam, hanem kötéslazulásról.
Most ez lehet a garázs elosztóban is, de akár lehet onnan valamelyik kötődobozban, addig ahonnan a "mellékgarázs" leágazik.
Egy fűtés, vagy egy kompresszor máshogy szívja a hálózatot, mint egy világítás. Az egyik ohmikus terhelés, a másik kapacitív, L-R-C fogyasztók máshogy viselkednek a hálózaton. Ha elindítasz valami L (motorikus, fénycsőfolytós) teljesítményt, akkor kell mellé C kondenzátoros teljesítmény, hogy a hatásfok is megmaradjon. A kötéslazulásnál az ott fellépő átmeneti ellenállás feszültségeséskompenzációja áramot hajt át hogy megmaradjon a teljesítmény, ami nem tetszik a led panelek áramgenerátor alapú pici kis kapcsoló üzemű tápegységének, főleg, hogy a motorikus indítás az üzemi járatáshoz képest 8-10*-es pillanatnyi áramfelvételre képes amivel megrántja az amúgyis laza hálózatot.
De ez csak szerintem, nem kell túlgondolni. -
#65675776
törölt tag
válasz
Papaj x #128872 üzenetére
"S a fő, a jó példány."
Na ilyenből létezik nagyon kevés.
A BMW autóipari ága a repülőmérnökökből alakult meg. A jelek szerint a tervezési filozófiájuk azóta sem változott.
De a V12-k esetén sem az volt a probléma, hogy ették az olajat. Az olajcsövek az olajteknő alján, közvetlenül a vékony lemez felett futottak. Azok a vékony lemezek meg azt csinálták ütődés esetén, mint a vékony lemezek általában: elhajlottak, deformálódtak. És ez többnyire az olajcsövek töréséhez vezetett. Onnan már egyenesen következett a többi hiba. Ez elég durva tervezési hiba, nincs mit szépíteni rajta. De ott vezették el, mert ott volt a legrövidebb, így spóroltak pár grammot. Cserébe a motor egy időzített bomba lett.
-
#65675776
törölt tag
válasz
Papaj x #128853 üzenetére
A BMW repülőgépmotorjait pl pont a használók szídták állandóan. Legyen szó dugattyúsról, vagy gázturbináról. De pl az FW 190 harctéri megjelenésekor az angol pilóták nem értették, hogy sok esetben tökéletes lőpozícióból miért váltak ki zuhanva a Fókák. Aztán egy eltévedt példány tesztelése során, illetve fogságba esett pilóták kihallgatásakor megtudták. Konkrétan az eltévedt példány esetén a hibák szinte kivétel nélkül a motorral összefüggésben jelentkeztek. A teljesítményével és a fegyverzetével teljesen meg voltak elégedve, kiemelkedőnek nevezték a saját gépeikkel összevetve. A teljesítmény persze csak akkor volt jó, ha egyáltalán fel tudtak szállni vele, és nem volt éppen megint üzemképtelen a motor. Egy időben meg is lett egyébként tiltva a Luftwaffe pilótáinak, hogy Fókákkal átrepüljenek a Csatorna felett. Ennek oka pedig a motorok megbízhatatlansága volt. A BMW gázturbinákat is csak azért használták, mert nem volt elég JuMo. JuMo-t meg csak abban az esetben lehetett használni, ha volt fölös példány. Azaz ha nem kellett a Schwalbe-kbe. Ezért lett az Ar 234 is módosítva az eredeti kettő JuMo gázturbina helyett négy BMW-re.
Ez pont egy olyan pontja a történelemnek, amelyben minden fél egyetért.
A BMW egyébként minden autóját sportosként aposztrofálja, szóval nem lehet azt mondani, hogy az egyik más használatú, mint a másik.
-
-
Zola007
veterán
válasz
Papaj x #128859 üzenetére
Én úgy vagyok vele, hogy inkább legyen Peugeot embléma rajta és kelljen havonta szervizbe vinni a kocsit elektronikai hibával, de a légzsák az működjön bármikor
Az is furcsa nekem, hogy egy Grande Punto jobban törik mint egy E46Találtam én is E46-ot ► [link], ami pofás, de aztán arra jutottam, hogy majd ha 3+ M lesz autóra, akkor visszatérünk a témára
-
Zola007
veterán
válasz
Papaj x #128856 üzenetére
► arról mi a véleményed, hogy az autóbiztonsági szakértő azt mondta egy pár évvel ezelőtti videóban, hogy 10-12 évesnél idősebb autóban a légzsákok jó eséllyel nem működnek, mikor nagy szükség lenne rá, mert a légzsák anyaga és robbanótöltet, ami felfújná elöregszik?
én elsősorban az ilyen dolgok miatt tartok a 15 évnél idősebb autóktól, nem az zavar hogy kopott a váltógomb vagy CD-s magnó van benne.► illetve úgy emlékszem már a 2002 körüli dízel BMW-kben is volt kettőstömegű
► BMW-ből miért pont hogy nem a benzinest ajánlod?
-
Papaj x
senior tag
válasz
Papaj x #128853 üzenetére
Bár az is lehet, hogy szeretik, ha fáj..
De a benzinesekről nem beszélek, mert jelenleg öcsém havi szinten az e36al, ami 91es 20 benzin, járja német magyart, bár az más összegű autó már. De hibamentesen, motorbontás nélkül..
Azon felül meg nekem mind1, ki mit vesz ilyen használatra, max több munkám lesz. -
#65675776
törölt tag
válasz
Papaj x #128839 üzenetére
Történelem.
Már az I. vh-ban is messze a BMW motorjai voltak a legmegbízhatatlanabbak (gyakorlatilag minden más nemzet minden gyártója jobb motorokat készített náluk). Ezt a II. vh-ban igen komoly mértékben sikerült tovább rontaniuk. Pedig a világ legmegbízhatóbb csillagmotor-konstrukciójának ( P&W Wasp) licencéből indulhattak. De nem sikerült soha sem megbízhatóvá tenniük a 801C/D-t, ahogy a teljesítményét sem tudták növelni. Szintén nem sikerült egyetlen feltöltőt sem rendesen integrálniuk hozzá, pedig a német feltöltők még ugyancsak jók voltak (ékes bizonyítéka ennek a DB600 és a JuMo21x család). Még a lenézett oroszok is képesek voltak megbízható és erős csillagmotorokat tervezni és tömegesen gyártani. Csak a BMW-nek nem sikerült. A legnagyobb vicc, hogy a csillagomotorokat pont a megbízhatóságuk, igénytelenségük, és túlélőképességük miatt használták előszeretettel a világ minden táján. Mindez elsődlegesen a könnyű és hatékony hűthetőségükből származott. Nos, a BMW-nek sikerült egy karbantartásigényes, hűthetetlen csillagmotort fejlesztenie. Epic fail. (A P&W érdekes módon négy sorral is meg tudta oldani a hűtést, a BMW-nek kettővel sem sikerült. A csillagmotoros Fóka pilóták között jellemző volt a láb megégése. Mivel a BMW nem tudott mit kezdeni a problémával a FW mérnökei kénytelenek voltak 150 mm-rel megnövelni a motorfelfüggesztés hosszát (És ennek ellensúlyozására megnövelni a farok hosszát), hogy a motor távolabb kerüljön a tűzfaltól, és csökkentsék annak a felhevülésést. Az FW 190A/F/G fülkéje még így is a II. vh legmelebbje volt. Legalább nem kellett fűtésre külön energiát pazarolni. Persze ahol számított volna (nagy magasság) nem lehetett szempont, mert a 801C/D 6 km felett drasztikusan vesztett a teljesítményéből, a már említett feltöltési probléma miatt. Végül nem meglepő módon Kurt Tank úgy döntött, hogy nem szivatja magát tovább, és áttervezték az egész gépet a JuMo213-ra (FW 190D). És mindját megszületett korának legjobb magassági vadásza. Amit később a Ta 152-vel sikerült tovább javítani.) Érdemes beleolvasni a Luftwaffe pilóták visszaemlékezéseibe. Vagy pl a JG.26 hadműveleti naplójába (kb hiánytalanul maradt fenn). Utóbbiból kiderül, hogy a csillagmotoros Fókák veszteségeinek döntő többsége motorhiba miatt történt. Végigkísérve a típus teljes szolgálati idejét. Mire elfogytak a jól képzett pilóták, addigra az A-kat már leváltották D-kkel. De a D-k túlélési aránya még a képzetlenebb pilóták ellenére is jobb volt. Mindössze azért, mert nem kellett állandóan fosni a motorhiba miatt.
De érdemes megnézni az utóbbi évek termését is náluk. Pl a V12-es esetén az olajcsöveket ugye a vékonyfalú, könnyen deformálódó olajteknő aljába rakták. Aztán csodálkoztak, hogy egymás után robbantak fel ezek a motorok. Minimális műszaki intellgenciával látnia kellett volna a tervezőknek, hogy az az elrendezés "designed to fail". Kb olyan, mintha egy húsdaráló kapcsolóját a kés mögé terveznéd. Az alulméretezett, könnyen elszakadó vezérműlánc kb az összes láncos vezérlésű motorjukra jellemző.
Mindig csak egy paramétert tartottak szem előtt, tipikusan a teljesítményt. Nem lenne ezzel baj, de mindig rossz helyről veszik el az anyagot (lásd vezérműláncon kell spórolni 50-70 g-ot, max elszakad, mert az adott teljesítményt már nem tudja kezelni). A megbízhatóság soha sem volt tervezési szempont náluk.
Igazából soha sem értettem a nagy hype-ot a BMW körül. Nem tudnak semmit, ami alátámasztaná.
-
Zola007
veterán
válasz
Papaj x #128832 üzenetére
Én megértettem a te szempontjaid is, csak nekem van egy félszem a 18-20 éves autóktól, bármilyen jó is legyen az.
Az igényeim szerintem már elég jól kikristályosodtak, egyéb extrák, design, szín és apróbb faceliftek nem vízválasztók számomra.
Mint már többször jeleztem, nem ragaszkodom a dízelhez. Sőt!
Én is benzines szeretnék, csak nem találtam olyat 250 km-en belül, ami megfelelt volna az alábbiaknak és egyúttal nem kapok hányingert a kül/beltér designjától.Tudatos vásárlónak tartom magam, de nem tudnék leülni évi 250-300 órát egy olyan autóban, ami nem tetszik.
Nem szeretem a fehér, illetve a rikító színű autókat, így marad a szürke, fekete, barna, kék, stb.Amiket szeretnék:
- max 8 L vegyes fogyi
- élete nagy részében követhető előélet (nem zárkózom el a behozottól)
- ne legyen rozsdás
- csendes járás 140-es tempónál
- digit/automata klíma
- min. 4 lufi és 5* törésteszt
- tempomat, ABS, ESP, immo, el. ablak, el. tükör
- 6-os váltó nem feltétel, de örülünk ha van
- min. 300-350L csomagtér a jól pakolható fajtából (Swift2-be 1 koffert és egy utazótáskát már nem tudok betenni, hiába 280L papíron, azt csak akkor tudja, ha 280 L vizet öntök bele)
- max 300e km futás
- lehetőleg szövet kárpit, esetleg plüss
- panorámatető és bőr belső kizárt
- jó gumik vagy olyan felni, ami nem túl perest kíván (lehetőleg 16" fölé és /50 alá nem mennék, max 25-30e/db)
- jó rugózás, mert rossz utat látni fog minden nap
- nézzen ki valahogyEzek alapján maradt a zsákban a Megane 3, 407, Astra H, Laguna, Mazda 6
-
Papaj x
senior tag
válasz
Papaj x #128832 üzenetére
S visszatérve. A fogyasztói társadalom miatt az autókat már legyártották. Régtől már közlekedő talicskát lehet vásárolni. Nem mást.
Szívesen adok telefonszámot, kb minden tipusú autóra, h ki mennyit költött rá. 20 éves passattól a 3 éves meganig, kb mindent. Pályán, heti 1500 km, s mi a költsége. -
Zola007
veterán
válasz
Papaj x #128829 üzenetére
Beszéltem elég sok emberrel.
Amire az egyik azt mondta, hogy tuti vétel, a másik azt, hogy eszembe ne jusson.
Aztán ha megveszem a "tutit" és mégis szívás, akkor nekem kell kifizetni, a tanácsadó csak széttárja a kezét, hogy "Használt mindig lutri".Köszönöm neked is a tanácsot, de nem érzem a késztetést, hogy beüljek egy 20 éves 3 literes dízel BMW-be.
Nem szeretek bontóból javíttatni, sok mindent nem is lehet.Kisautók kiesnek, mert gyakran lesz sok cuccom.
Suzukink van, nem megy.
Punto, Clio, 207, 307 kicsi
G Astrat, Focus 1-et nem szeretnék, mert a víz kiver a beltértől és csukott szemmel nem lehet vezetni.
Lacetti keskeny és sok a lelakott
Megane 2 sokak szerint betegágy
i30, Jazz, Auris nincs ennyiértbenzinből 1.6 alatt szinte minden felejtős a pályán klímával
Nepitelet meg egy vicc, ugyanolyan kivitelt az egyik isteníti, a másik szidjaAz a baj, hogy specifikációkból nem lesz autóm
Ha valaki linkel nekem konkrét, megbízható, tiszta belterű eladó autót, ami max 1.2M , jól kezelhető városban és pályán is, jól felszerelt, klímás, 4-6 lufi, kényelmes és néz is ki valahogy 5 csillagos törésteszttel, azt természetesen nagyon szépen megköszönöm.
Évi 20 pályára te azt mondod ne vegyek dízelt, szerelő ismerős meg azt, hogy annyira már mindenképp.
Most akkor kinek higyjen az ember, hogy senki ne sértődjön meg?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Használt Iphone 15 Pro 128gb Titanium Black
- Exclusive ajánlat! Dobozos új LG GRAM /13. gen i7-1360P/16GB RAM/512GB SSD/17"COL/IPS/Gari QHD+
- HP ZBOOK Fury 17 i7-11850H 32gb ram 1 tb ssd RTX A3000
- A Legújabb! Dobozos Új DELL XPS 13 9340/ULTRA 7-155H/32 GB Ram/1TB SSD/AI BOOST+INTEL ARC
- Lenovo v15 g2 Ryzen 5 5500U 16gb ram 512ssd FHD
- Windows! Logitech Mx Keys Magyar!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Asus B760M i7 12700KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Rampage SHIVA FSP 700W
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Corsair MP700 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest