- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- iPhone topik
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Légies iPhone halvány színei
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Egyesíti a Google az Android és a ChromeOS rendszereket
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
Új hozzászólás Aktív témák
-
olbaidhun
őstag
válasz
Kvelstadt #1680 üzenetére
Ez a cím nem hogy vállalható, hanem mai napig példa értékű stuff a műfajában.
Ha megnézed mit bajlódtak az alien vagy más hasonló horror címekkel, akkor azért belátható, hogy ebben bőven volt / van atmoszféra.Grafika maga idején jobbak között volt, mai szemmel megfelelő helyre kerültek be a minőségibb átvezetők és jól volt felépítve az engine összes súlypontja. Gondolok pl a fizikára, effektekre, animációra. Úgy vélem önmagában egy ügyes technológia kevés ahhoz, hogy jól szórakoztasson, tehát jobbnak ítélem pl a doom adott részét, a techdemo crysishoz képest... Nézz meg egy agyon toldozott-foltozott SOURCE (half life) engine mire vitte! Nem véletlenül rebootol mindenki annyira, nincs kreatív a csapatokban, ha van, leoltják, mert időt igényel kifundálni valami meghökkentőt. Egy időben a kaptár is kereste önmagát ahogy láttam, de a RESI remake és újabb címek szerencsére megint érdekessé tették azt az alapműt... Hogy lehet akkora kasszasiker a crash bandicoot reboot? Milyen váratlan, hogy hamar jön a folytatása a rókabőrnek
Azért a ps3 dead space óta jó pár tucat "AAA" cím érkezett és örömmel látom, hogy mai napig sokunknál jön a katarzis a zseniális fejlesztők és játékélmény miatt.
Na feketeleves: EA egy igazi MULTI, akár a többi nagy mostanában. Ezekben megbízni nem lehet. A marektinges kontrollál mindent, az élmény számít, nem az érvény. Itt beszéltem erről. Vakon nem bíznának annyi erőforrást egy -kicsi- de annál tehetségesebb stúdióra, mint azelőtt. Meg kell jelenni egy címnek 5-6 platformra. Hiába etalon a műfajban, anyagilag nem ér fel egy BF vagy FIFA pénzesőhöz, szóval reálisan szemlélve egy nagyvállalatnál tudnod kell, hogy a minőség legtöbbször nem fog a mennyiség rovására menni.
Nem szeretnék pesszimistának tűnni, de pragmatikus, zseniális fejlesztők a saját kis bulijukkal szeretnének kasszát robbantani, nagyban kerülik a multikultit. Ezért törekszik fölfelé az INDIE.
-
PAtr0n
addikt
válasz
Kvelstadt #1634 üzenetére
Persze, nyilván végig lehet, de nekem a DS 3 ott vette el a kedvem az egésztől, amikor az egyik hajóroncsra csak coop-ban lehetett volna felmenni. Én úgy éreztem, hogy ez kitolás, miért ne csinálhatnám egyedül?
batman91:
Igen, őket is kinyíták, tényleg. Úgy látszik ebből az agresszív pénzéhes politikából sose fog az EA kimászni, a baj ott kezdődik, hogy az ottani fejeseknek közük nincs a játékiparhoz, ők csak a pénzhez értenek. -
Weareus
addikt
válasz
Kvelstadt #1589 üzenetére
Nekem nincs Nro 1 kedvenc ellenfelem, persze vannak olyanok, amiket jobban "csípek" a többinél. Egyike ezeknek a Ds1-ben és 2-ben a piros-sárga színű "Enhanced Slasher"-ek egyike, mert ahhoz képest, hogy alap nekró, elsőre találkozva vele impossible-n váratlan volt, hogy mennyit bír a k@cs@g.
Ja, amúgy a lurker több szempontból is érdekes ellenfél. Az enhanced variáns (a fekete) elég sokat bír, ott van null g-ben, ott van vákuumban, össze-vissza ugrál, távolsági támadása van, gyakran jön csoportokban, szóval nem szeressük...(pontazéjó
)
-
PAtr0n
addikt
válasz
Kvelstadt #1580 üzenetére
Érdekes a karabély, kábé 5 végigjátszás után vettem rá magamat hogy kipróbáljam, és fogtam is a fejem, hogy ezt eddig miért nem tettem? Alap verzióban elég gyenge, szóval nagyon lőszerpazarló, de aztán ha szánsz rá gócot bőven, és a tömegesen rádrontó genyák ellen használod a másodlagos lövést, nagyon jó kis cucc tud lenni.
-
Weareus
addikt
válasz
Kvelstadt #1578 üzenetére
Jah, hát én nem is állítok semmit, de ez volt az első hozzászólásod a topikban, amit találtam.
A Leviathánt felgócozott impulzussal könnyebb volt hidegre tenni, mint cutterrel.
Lehet, csak az egérrel van a gond. Épp belefér az időbe, hogy reseteljek egy csápot a sárgáját lőve, mielőtt támad. Akkor nem kell körbe-körbe ugrálni.
-
Weareus
addikt
válasz
Kvelstadt #1566 üzenetére
Hát igen. Közben befejeztem, most elérhető lett a lehetetlen fokozat, úgyhogy újra is kezdtem. Persze nem feltápolva, hanem alapról. Most fogom megszerezni a termitet az eü-oasztályhoz, azt hiszem, ez az első karantén a játékban. Van 1 azaz 1 db plazmalőszer a csőben, plazmatáram nincs, másik fegyverem nincs és jönnek vagy hányan...
-
HungarinBen
csendes tag
-
PAtr0n
addikt
válasz
Kvelstadt #1440 üzenetére
Köszi szépen, de ez alap! Szeretek segíteni, és ez tipikusan olyan játék, amit az ember minden éveben elővesz, és kitolja újra. Kábé annyira kötelező minden évben, mint a Reszkessetek Betörők karácsonykor
Imádom, egyszerűen telitalálat a hangulat, van benne kihívás újra és újra. A 2 is jól sikerült szerintem, de ott már érződött, hogy nagyon kezdenek az akció felé húzni, ami sajnos a 3.-ik részben bebizonyosodott. A coop erőltetése nálam nagyon kiverte a biztit, abba is hagytam ott ahol az űrben sodródó hajók között az egyikre nem lehet felmenni, csak másodmagammal. Biztosan ki fogom tolni, de először előrőm kezdem az egészet, hogy legyen elég erőm és hangulatom a 3. hoz.Weareus:
Köszi neked is. -
Weareus
addikt
válasz
Kvelstadt #1429 üzenetére
Igaz is, legelőször a ds2-őt normálon toltam, mert normál felett egy fokozattal elvéreztem, de utána toltam az első részt, ott dettó ez volt a helyzet. Mai szemmel meg ha azt mondaná valaki, hogy játsszam végig halál nélkül az 1-et (impossible) vagy a 2-őt (hardcore), de úgy, hogy ha mégis meghalok, akkor életem hátralévő részében 1 számmal kisebb cipőben kell járnom, nos akkor nem biztos, hogy a kettőt választanám.
-
-
-
Weareus
addikt
válasz
Kvelstadt #1287 üzenetére
Tudom, hogy cutter-fan vagy (én is szeretem), és nem is a vita miatt, egyszerűen kíváncsi voltam, hogy hogy is van ez?
És amúgy is igazad van: lőszert nem veszünk, csak eladunk, meg találunk. Plazmából 6-dbot, a rifléhez meg 25-öt.Komolyra fordítva: te toltad a DS2 Severed DLC-t? Nagy mocsokság, hogy ezért kell vennem egy PS-t, hogy kitolhassam, de kénytelen leszek..., ugyanis úgy tudom, pc-re nem jött ki.
-
Weareus
addikt
válasz
Kvelstadt #1285 üzenetére
Úgy látom, parttalan ez a vita, döntsön a legfőbb bíró: maga a játék!
Azonos fokozaton próbáltam ki mindkét fegyvert, (max. góctartalom mindkét esetben). A tesztalany egy Slasher volt, mindkét esetben besztázisoltam és lelőttem 1 lábat + egy felső végtagot.Eredmény:
Plazma: két-két lövés után szakadt le mindkét végtag: 4 db plazma lőszer, darabja 200 kredit: ez összesen 800 kreditbe került.
Impulzusfegyver: 175 volt a tárban, 166 maradt, azaz 9 db lőszer kellett a két végtag lecsonkoláshoz, 1250 kreditért 25 db-ot kapok, tehát 1 db impulzuslövedék ára: 50 kredit. 9x50 = 450 kredit.
Tehát a plazma közel kétszer olyan drágán dolgozik, ugyanis arra rá lehet jönni, hogy nem a lőszermennyiséget kell számolni, hanem hogy mennyi kreditbe kerül ugyanaz a harcművelet. Egyébként meg az impulzusfegyverrel sem ratatázni kell, hanem rövid, célzott sorozatokat kell leadni, akkor nagyon pontos, erős és jól lehet vele csonkolni. -
Weareus
addikt
válasz
Kvelstadt #1283 üzenetére
Akkor rosszul emlékszel: ahogy emeled a fokozatokat, a dögök is egyre többet bírnak. Easy-n egy-két cutter lövés és hullanak széjjelfele. Egyébként az Impulzussal kapcs.: a második részben pl. volt aki azzal tolta le a hc-t no damage módban. Akkor ne nevettesük ki már magunkat, azzal, hogy azt mondjuk: ratyi meg gyenge, stb. Nem lehet, hogy te nem tudod megfelelően használni?
-
Weareus
addikt
válasz
Kvelstadt #1281 üzenetére
Raktam fel kis saját gameplayt. Ebben a videóban 16 perc 20 mp-nél kezdem el irtani a sötét színű Brute-ot, nekem a felgócolt plazmával 14 lövés kellett az egyik lábra, mire leszakadt. (Impossible fokozaton). Megnézem majd Impulzussal is, de tuti nem kell fél tár sem.
Persze nyilván szeretjük a cuttert, de azért ne legyünk részrehajlóak. -
Weareus
addikt
válasz
Kvelstadt #1273 üzenetére
Hát igen, megkövetlek: igazad volt.
Ma még egyszer letoltam gyorsan a 2. részt impossible-n (de new game+-ban), így kevesebb mint 2 és fél óra alatt már a 7. fejezetnél voltam.
El sem mentettem a játékot, de az tuti, hogy nem volt hat óra az egész.
Még egyszer nekiugrok a héten, mert van még néhány fegyver amit ki kell próbálnom (kutatópuska, lángszóró, detonátor, belező) csak hogy teljes legyen a kép. -
Weareus
addikt
válasz
Kvelstadt #1270 üzenetére
Francba...
Az első részt letoltam 3-4x impossible-n és egész jó taktikát építettem föl. Akár 4 fegyver kigócolása (sztázis, kinézis mellett) sem probléma. Erre nekiálltam a második résznek (nyilván überbrutál fokozaton), és hát: khm...
Vannak bajok: a sztázis használhatósága, időtartama kimaxolva sem közelíti meg az első részét, zavarnak a szkriptek, meg hogy a másik teremben lévő nekromorfokat nem tudom lelőni, besztázisolni (bug?!?!?), zavar a linearitás, zavar, hogy egyesével (!) adja a lőszereket, stb. Hiába töltődik újra a sztázis, ez olyan lassú, h. ha erre vár az ember, megakad a játékmenet, míg az első részben hiába nem töltött újra, a legtöbb pályán mindig vissza lehetett menni a fali töltőkhöz, itt meg ugye az sokkal ritkább, ill. nagyon sokszor nem is tudsz visszamenni, mert lezárja a játék a visszavezető pályarészeket, etc. Most a vége felé járok, amikor Ellie betörte a nagy bányafúróval a marker felé vezető ajtót. Van bajság... -
Weareus
addikt
válasz
Kvelstadt #1268 üzenetére
Hát igen, kezdőknek vagy vérprofiknak. Úgy értem, te plazmával tolod, ok, akkor ez nyilván nem játszik, de ha valaki 3-4 fegyvert ki akar gócolni impossible-n a sztázis és a kinézis mellett (pl. impulse rifle a Leviathan és a Brute-ok ellen v. még a force gun-t tömegoszlatásra + ugye a plazma és a line gun) akkor van létjogosultsága az 1 másodlagos lövésnek a line gunnal (spórolás, gyűjtés). De mondom: kinek a pap...
-
#78687232
törölt tag
válasz
Kvelstadt #1260 üzenetére
Mindenképp lezúzom akkor majd legnehezebb szinten is. Dead Space 2 már magyar és ráleltem egy előzmény videóra, ami eszméletlen feelinges. Vajon ha a torrentes verzióból kilopom a szövegfájlokat és felülírom az eredeti steames angollal, akkor menni fog nekem is saját nyelven?
-
Weareus
addikt
válasz
Kvelstadt #1248 üzenetére
Nos, igen. Kétségtelen, hogy ha önmagában a horror-hangulatot, a zenét és a helyszíneket nézem, akkor az első rész a másodikkal szemben tarol és átveszi a vezetést.
Ami miatt nálam mégis nyúlfarknyival elvitte az ezüstöt a második rész az első előtt, az a következők miatt van:
- Isaac karakterének (és a mellékszereplők karaktereinek) kidolgozottsága, az irányítás, a fejlettebb grafika (ok, ez nem sokat nyom a latba, hiszen egy folytatástól ez alapban elvárt...), és a sok sötét helyszín, a pörgő játékmenet, és mindezek összessége: szóval az atmoszféra, a sztori...
Nem mintha az első rész hiányában lenne ennek, csak a másodikban nekem jobban átjött a sztori valamiért.
De mondom: ez csak magánvélemény.A harmadik rész grandiózussága többszöri kijátszás után ütött át igazán, bár voltak olyan epikus jelenetek - főleg az űrben -, amelyek elsőre is nagyot ütöttek.
Nagyon tetszett a sok újítás - kivéve a mentési rendszert! - a fegyverek összelegózása (noha elsőre totális káosz a kezelőfelület), jó és összetettebb lett a sztori, a karakterek mélyebb árnyalást kaptak, végre van coop, és nem utolsó sorban fontos, hogy a régóta porosodó, elhagyott űrhajóroncsokon visszajött azért a horror-hangulatból is, ami a második részben itt-ott laposabb volt kicsit.Az Awakened DLC is jól esett a 3. rész befejezése után, bár ha valaki végignézi a sok-sok feliratot a 3. rész végigjátszását követően - mint én -, akkor rájön, hogy a játék nem is úgy végződik, ahogy gondolnánk..., de no spoiler.
.
-
Weareus
addikt
válasz
Kvelstadt #1243 üzenetére
Letoltam néhányszor a 3. részt, a véleményemet a topikjában olvashatod.
Inspirálásodra végigtoltam az első részt is - immáron többször - és az a véleményem, hogy határozottan kár lett volna kihagyni.
Így, feljavított irányítással, magyar felirattal, tényleg a leghorrorosabb rész, (merthogy így lehet már koncentrálni rá...) nagyon ott van a hangulat!
Most a legeslegeslegnehezebb fokozaton kezdtem el tolni (nem game+-ban), és egyáltalán nem játszhatatlan, kicsit oda kell figyelni a fali sztázistöltőkre, a felvehető dolgokra, stb.
A harmadik részt is tolom közben sokadszor, vele párhuzamosan, az jóval pörgősebb, akciódúsabb, de ezzel együtt végre visszajött a megfelelő horror-hangulat (nincs az a sok reklám, meg faxság, mint a második részben, ami elrontaná...).
Várom azért a magyar feliratot a 3. részhez is, bár értem az angolt, és így a sztori is megvan...
Szóval: ez a trilógia teljes, hiánytalan, és közel tökéletes... -
lavorka
aktív tag
válasz
Kvelstadt #1236 üzenetére
100%-os mentést én is találtam gyorsan, kezdtem újat, úgy se enged át...
De tegnap még keresgéltem külföldi fórumokon, és az jött le nekem hogy a bugok leginkább a túl magas FPS értékek miatt vannak a játékban, már amennyire értem az angol szöveget. Nekem pedig az ATI 7970 kártya 300-700 fps között viszi. Du. majd kipróbálom ha lehúzom a VGA órajeleket, akkor mi lesz.Itt a fórum ahol olvastam: [link]
-
lavorka
aktív tag
válasz
Kvelstadt #1234 üzenetére
Így gyakorlatilag el se tom kezdeni... fasza... Közben töltöttem le 1X végigjátszott mentést, azzal is ugyanez volt... fingom nincs h miez.. De egyszerűen nem lehet átmenni azon az ajtón, láthatatlan fal van. Ráadásul eredeti Steamen vett játék, automatikusan fel van patchelve
Nincs véletlenül egy mentésed rögtön ez utánról?
Vagy nem tudnál csinálni egyet ha esetleg fenn van a game? -
oolit
csendes tag
válasz
Kvelstadt #1224 üzenetére
Köszönöm a tippeket.
Igazából én sem nézem a végigjátszásokat, mert magamtól akarom kitalálni a dolgokat.
Bizonyára többféle taktika, fegyverkombó is létezik, amivel végig lehet vinni hardon, majd kísérletezem.A Metro 2033-nál is úgy volt, hogy easy-n szentségelt mindenki, milyen nehéz, meg szinte nincs is lőszer, ehhez képest dlc-packban van még + két nehézségi fokozat a hard felett, amit legtöbben el sem mertek indítani (eleinte én sem). Ma már csak a hardcore ranger fokozatom játszom, és simán letolom egy szusszra a játékot, ha kicsit odafigyelek, akár death nélkül is. Ráadásul az alap-mutánsok hordában sem viselnek meg, még akkor sem ha kés van nálam, de hát ezt a skill hozza meg, szóval semmi különös.
A hosszú sorozatokat el kell felejteni (hiszen az AK-val a valóságban is ilyenkor mindent lehet, csak célozni nem). Rövid, egy két lövéses ismétlésekkel kell operálni, meg ott vannak a visszagyűjthető dolgok (Helsing, dobókés). -
oolit
csendes tag
válasz
Kvelstadt #1222 üzenetére
A videókártyák monitoroására játék alatt MSI Afterburnert használok. Ez tartalmazza a Riva Tuner Statistics Technology nevű elemet, amellyel a kiírást be lehet állítani (miket írjon ki, mekkora és milyen színű betükkel, stb.) Igazából a vízhűtés miatt van: eleinte muszáj volt látnom a hőfokokat, hogy jól megy-e a szivattyú, kering-e a víz, stb.
Az is lehet, hogy a játék nem támogatja a CF-et, nem tudom. A lényeg, hogy jól megy.Hard fokozaton csak a mentés a gondom a második részben, na meg persze az, hogy nem ismerem még annnyira a játékot: nem tudom, mikor vannak azok a részek, amikor hirtelen a nyakadba ugranak, stb. és hát olyankor bizony gyorsan meg lehet halni, aztán kezdhetem az utolsó mentéstől...
Én is tolok majd hardon, de előbb még ismerkedni kell a játékkal, mert bár többször végigtoltam, azért elég hosszú ahhoz, hogy ennyiből még ne lehessen megyjegyezni az összes kritikus pontot...
De majd idővel. -
Csabulator
tag
válasz
Kvelstadt #1215 üzenetére
A kemenyek csak plasma cuttert vesznek!!! :-):-) Komolyra forditva a szot: Plasma cutter (minden ellen, gyorsan felfejleszteni), Line Gun (nagy csoportban tamado szornyek es a dagi szornyek ellen), Contact Beam (nagy dog ellen, persze akkor a legjobb, ha a stasisod idotartamat felfejleszted). Ezek kombinacioja mindig jol jott.
-
buci30
addikt
válasz
Kvelstadt #1213 üzenetére
az nehéz lesz játék közbe ide is írni
Csak láttam ,hogy pont most kaptam meg a páncélt játék elején vok még. S utána valamikor volt ,hogy lehetett eladni meg vásárolni aztán meg fejleszteni dolgokat.
Most megvolt mert volt így egy haver aki fordítottaDe ugye jobb lett volna ha folyamat játszok és nem kell majd kikeresgélnem mi mi vagy hogyan. Pár szót tudok persze ami pc alapok de ez más
De azért THX
-
#41133696
törölt tag
válasz
Kvelstadt #1209 üzenetére
Meglehetősen sokat, csak ez a két TPS a DS1 és 2 ami hát eléggé nehéz szerintem (is) egér+ billel
"Meglehet hogy a PC-s verzió értékelései gyengébbek lesznek az irányítás miatt, de ne feledjük, hogy aki egy vérbeli játékos, annak már biztos a gépe mellett csücsül egy Xbox 360 kontroller, ami minden hibát helyrerakhat e téren. És mint olvashattuk, lehet változtatni a gombok beosztásán."
Forrás : http://www.gamekapocs.hu/hir/13133/dead_space_zavaros_a_pc_s_iranyitas
-
FLATRONW
őstag
válasz
Kvelstadt #1205 üzenetére
Nem tudok, mert sokszor mellé nyomok. Minden játéknál átszokom állítani a billentyűkiosztást (pl. jobb control - gugolás, 0 - futás, jobb shift - fekvés, delete - újratöltés, end - lámpa, page down - életerő). Ilyen kiosztás mellett biztosan nem ütök félre, mert ezek szélső billentyűk.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Gigabyte B450M R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RX VEGA64 8GB CM 690 III FSP 600W
- Dell Latitude 5495 Full HD IPS Ryzen 5 pro 2500u Radeon Vega Mobile Gfx i5-8350u verő Bp MPL Foxpost
- LG 34WR55QK-B - 34" Ívelt VA - 3440x1440 - 100Hz 5ms - FreeSync Premium - HDR 10 - USB Type-C 65W
- PlayStation Plus Premium előfizetések
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest