- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Honor 200 Pro - mobilportré
Hirdetés
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat csak a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
nekem tegnap egy 199 ezer forintos tranzakcióm ragadt zárolásban a raiffeisennél. és ők hibáztak, mert a panaszkodásomra a curve elküldte a saját rendszerük adatait, amely alapján a sikertelen tranzakció után 24 másodperccel elküldték a zárolás feloldására vonatkozó üzenetet
megkaptam ennek a 12 jegyű azonosítószámát is, ezzel még tegnap este írtam a prémium ügyintézőmnek, hogy baromi gyorsan oldassa fel a zárolást az illetékes osztállyal manuálisan, ami ma reggelre meg is történt
pár száz forint elfér 20 napig zárolásban, 200 ezer nem. szóval ha van szarabb kártya a kh-snál curve alatt, akkor azok a raiffeisenesek...
-
ACE-
addikt
pictigjis arra gondolt, hogy a Curve app-ban a kártyánál a beállításoknál volt HUF-ra állítva. Néhány napja működik így, hogy az euró összeget átváltja. De hidd el így sem jártál jelentősen rosszabbul, nézd meg az árfolyamot, szerintem nem lett szarabb, mintha Revolut-on váltottad volna.
-
pictigjis
Topikgazda
annak a revolut kártyának amúgy huf a pénzneme? mert akkor gondolom, azért. mivel számítottam arra, hogy ilyesmi egyszer megtörténhet, én eleve egy eur pénznemre állított revolut virtuálist állítottam be díjlevonásra (így euróban is terhelte mindkét aktuális díjunkat)
valószínűleg változtattak az előfizetési díjakkal kapcsolatos tranzakciók kezelési módján
-
viktorhu
veterán
A posta nem fog pénzt kérni, ha kiderül, hogy nem kell vámkezelni a küldeményt (és a bankkártyát nem kell).
Nyilván a curve próbálja úgy küldeni, hogy minél inkább levélnek nézzen ki, a postának meg gyanús lesz, hogy kis doboz van benne. Erre igaziból az lenne a megoldás, ha a Curve EEA területre költöztetné az ide való postázást.
-
Itt a fórumon nem fogjuk tudni neked megoldani, az biztos.
Nem is megoldásért jöttem, olvass vissza
Egyelőre megpróbálom intézni a postával, ha bármi fennakadás lenne, mindenképpen terveztem jelenteni nekik.Azon túl, ha esetleg bármi olyat találok - azon kívül, hogy a Királyi Posta mohó/inkompetens - ami arra utal, hogy ők hibáztak (pl. indokolatlanul nem levélformátumú küldemény) mindenképpen jelzem nekik, már csak azért, hogy más ne járjon így.
-
pictigjis
Topikgazda
tolem meg nem kert penzt a posta, csak adatokat. amire megirtam, hogy a sajat nevemre szolo bankkartyamat tartjak vissza (bekuldtem kesobb a visszaigazolo mailt is, hogy uj kartyat kuldott ki a curve a cimemre), es hogy baromi gyorsan hozzak ki. a labda naluk pattog, de felhaboritonak tartom az egesz eljarast, mert teljesen random, milyen curve-os boritekokat allitottak meg. valakiet igen, valakiet nem, teljesen nevetseges az egesz
-
pictigjis
Topikgazda
nekem ez a történet azért elég furcsa, meg hát te is csak "hallomásból" értesültél róla. mindig az számít, hogy az appban melyik kártya van kiválasztva. akármelyik fizikaival vagy digitalizált kártyával fizetsz, mindig az aktuálisan kiválasztott kártyát terhelik. nem lehet, hogy esetleg accountot is cserélt közben? mert ez az egy magyarázat van arra, amit leírsz
szóval még egyszer: tökmindegy, melyik aktív kártyáddal fizetsz, az appban aktuálisan kiválasztott kártyát fogják terhelni. nincs "régi kártyával kiválasztott kártya", meg "új kártyával kiválasztott kártya"
-
ACE-
addikt
Ez engem is érdekelne, de elég esélytelen. A Revolut-nál volt olyan, hogy le akartam mondani az előfizetést, és mikor rányomtam felajánlott +1 hónap ingyenest. Nem tudom hogy itt alkalmazzák-e... De ha már nem lesz ilyen, én befejeztem a használatát, mert egyszerűen nem éri meg szarakodni vele.
-
8
senior tag
10k felett ingyen notebook.hu szállítás foxiba utánvéttel is, ha valakinek pont kell valami és van bejáratott foxpost automatája az 1% curve cashbackhez, akkor jól megérheti
https://www.notebook.hu/foxpost -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Okos Otthon / Smart Home
- Lopás útján fejlesztették ki az Apple Pay szolgáltatást?
- Milyen processzort vegyek?
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Telekom mobilszolgáltatások
- Építő/felújító topik
- Napelem
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- További aktív témák...
- Új Gigabyte 16 Aero 4K+ OLED i7-13700H 14mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4070 8GB Studio Win11 Garancia
- LG 32GR93U-B - 32" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest