- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Hirdetés
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTU
addikt
CIB-nél hozz létre virtuális kártyát,
segítség hozzá:
Többször használatos, 6 hónap a max. idő erre állítsd, ill.
maximális vásárlási összeg annyi lehet, amennyi pénz most van a CIB számládon.
Szerintem a lejárat miatt nem megy.
Majd ha jön másik kártya, azt hozzáadod véglegesnek. -
KTU
addikt
Egy CIB Visa kártyát már régebben hozzáadtam talán másfél éve, most létrehoztam egy új virtuális kártyát a CIB alkalmazásban, ennek az adatait beírtam Curve-be a kártya hozzáadásnál.
Egyszerűen elfogadta az adatokat, kérte hogy erősítsem meg, katt.
Majd beléptem a CIB alkalmazásba, ott a "Kártyák" menü --> "Kártyáim", és a második Curve terhelésnél már láttam is CRV*C......... kódot.
A művelet nem egész 2 perc volt.A kártya vizuális megjelenése ugyanolyan, mint a fizikai CIB Visa bankkártyáé.
Míg a réginél csak egyszínűt lehetett választani.Friss az alkalmazás?
Play-ből töltötted le? -
YxVs
senior tag
2 nap után sem kaptam választ a support-tól…
Az applikáció egymásnak ellentmondó hibaüzeneteket dobál. Próbáltam letörölni/újratelepíteni, semmi. Újként hozzáadni a kártyát, stb.
Egy pénzügyi szolgáltatás számomra bizalmi alapú is, kiadod minden adatod, erre ez van…Megadtam minden személyes adatomat, a fő bankkártyám adatait, és válaszra sem méltatnak?
Az is vicces, hogy felhívni sem lehet őket.
Törölném is gyorsan az account-omat. Vajon a törlésre is majd 2 hetet kell várnom??? Egyáltalán törlik??
Ezek után már csak remélni tudom, hogy nem élnek vissza az adataimmal. Még jó, hogy épp kártyacsere van folyamatban a bankommal.
Bye-bye Curve…
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Először égett le egy újságnál a GeForce RTX 5090
- Xbox Series X|S
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Battlefield 6
- Futás, futópályák
- Lopakodva befutott a Radeon RX 9060
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- OLED TV topic
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Mini PC! I5 10600KF / RTX 3060 12GB/ 16GB DDR4 / 1TB SSD
- Samsung Galaxy S25 / 25 Ultra 5G 256GB - 512GB / - Bontatlan - 3 év gari
- Megkímélt állapot!! Samsung Galaxy S10+ 128 GB SM-G975F/DS - fekete
- Nagyon szép állapot!! Xiaomi Redmi 10 2022 64 GB - fehér
- BONTATLAN Steelseries termékek VERHETETLEN ÁRON!
- Új MSI 17 Raider GE78 QHD 240Hz i9-13980HX 24mag 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W W11 Garancia
- Microsoft Surface Pro 6 fekete
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E7280! I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD!
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest