- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Egy óra, két rendszer
- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat csak a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Sziasztok!
[1 éve lassan, hogy kettétörtem a kártyát] és kivágtam a francba, mert az nem szolgáltatás volt, amit Curve csinált, inkább ba...szok gyülekezet. Azóta be sem léptem, ezért nem olvasok vissza, csak kérdezek, hogy minden gond nélkül tud már működni ez a cég, vagy még mindig vannak (amatőr) hibáik?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
balinlin #3516 üzenetére
Hát ne is védd.
Nekem volt rajta majd 100 fontnyi pont, ami leginkább a rengeteg tankolásból - de sok aldi-s vásárlásból -, is jött össze. Főleg emiatt (is) volt curve kártyám...
Havi 5-6 ezreket megyek, leginkább Németországba. Azt tegnap levásároltam, maradt rajta 0.88.
A hozzárendelt kártyákat töröltem, a curve-öt kettétörtem kivágtam a szemétbe, és nálam ennyi volt.
Már Emily, Kate és Naomi is írt. Nyilván kitalált női nevek pszichológiai alapokon...Nekem ilyenekre nincs szükségem, hogy én fussak a pénzem után. Nem ez volt a curve első balf....dása nálam.
Hi .....,
Thanks for getting back in touch and apologies for the back and forth. I can confirm that you were refunded 87385 HUF on 20th January and this should appear in your bank account within 1 to 5 working days of this date.
Have a great day and please let us know if there's anything else you'd like our help with.Best wishes,
Naomi
Team Curve
---------------------------------
És akkor még kaptam mail-t, hogy értékeljem a support mennyire volt überf..sza.
Hát semennyire.Hi .....,
We'd love to hear what you think of our customer service. Please take a moment to answer one simple question by clicking either link below:
How would you rate the support you received?
Good, I'm satisfied
Bad, I'm unsatisfiedAkik meg továbbra is bizalmat szavaznak nekik, azoknak sok szerencsét.
[kilépett] -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
balinlin #3472 üzenetére
Nem volt más tészta.
Mégis a curve volt a hibás, 3 napja (igen a curve) visszautalták revolut-ra a 87 ezret, email-ben nagy bocsánatkérésekkel.
Hát elmennek a büdös...oda. Ez nem szolgáltatás, hanem egy nagy l...sz.
Soha többet nem használom és ahogy olvasom most, hogy megint (csak itt már hányan írták) továbbra is megy a balfékeskedés, ez már kész röhej.ó, ami ezeknél zajlik. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
balinlin #3416 üzenetére
Én, a Curve-öt megkövetem, mert semmi közük hozzá, az most már kiderült, egy csajszi support levelezés után. Revolut app-ban a sráccal megy a cset, de ennyit egész évben nem cseteltem. A vége az lett, hogy már többen nézték, végül Vladimir és kollégái feladták. Vagyis én menjek a kereskedőhöz, hogy kiderítsem, hogy most pontosan mi a lófütty van, hol a pénzem etc... Inkább nem írok semmit, mert tudnék nagyon csúnyát is most.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Hali!
Látom nem csak nálam szórakozik a curve...
Csak emiatt néztem be a topikba, bár már írtam nekik email-t. Nekem aztán semmi refund nem volt, egyszerűen levontak olyan vásárlásokat, amiket, kb jó 1 hete volt, hogy kifizettem. Én, nem is értem, hogy a francba tud (két oldal hozzászólásait visszaolvasva) valami ilyen sz..rul működni. :-/
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Lex Icon #2027 üzenetére
Nem tudom miből szűrted le, de pont az volt a lényeg, hogy az aldis vásárláskor ez most így alakult.
Ma viszont direkt a curve-vel fizettem a shell-nél, de ott volt a tárcám is a többi kártyával, pont az aldis szopattyú miatt, ha nem működik, akkor megsemmisül, de most simán működött. Ezt írtam. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
gzbotii #2021 üzenetére
Az enyémet, pl kommentáltad és nem rinyáló kurvaként írtam le, csak leírtam, hogy a 33 ezerért sok apró tételből cuftig megpakolt aldis kocsim kipakolása, majd azon termékek lehúzása és visszapakolása is elég idő, hát még akkor, mikor a tetves curve úgy dönt, hogy nem működik és emiatt mindenki engem bámul, hogy nincs fedezet a kártyán címszó alatt.
És mivel nem szoktam ideírni, de pont emiatt néztem be, hogy írják-e esetleg a többiek a hibát és mivel írták is, hát leírtam az én történetem.Leparkoltam, kikaptam a kártyát és bementem vásárolni , nem pedig azzal foglalkoztam, hogy viszek még kártyákat, mert mi van, ha ez nem is működik. És akkor kb azt értelmezni írásodból, hogy segghülye, aki csak a curve-vel megy vásárolni. Mintha nem ez lenne főreklámja ennek a cégnek, és letojom, hogy új cég, pont újként nem lehet ilyen hibákat generálni.
Egyszerűen nem vagyok hozzászokva, hogy engem egy ilyen megszopasson, főleg úgy, hogy ez nem is alap ingyenes fos kártya, hanem a black...Nekem ne akkor írjon az ájfonra üzenetet, ha nem sikerült a fizetés, hogy hálózati hiba van. B...ák meg ezt a szolgáltatást, ha ezt annak lehet nevezni.
1 órája telelöktem az autót, 28 ezret fizettem és működött, direkt ezt vittem be ma a shell-hez, ha most sem működött volna, ott helyben kettétöröm, mondtam is pénztárosnak. De ezt most megúszta.Szóval a lényeg, nem kell ám itt senkinek full hülyének, meg idióta rinyakurvának tartani, mert éppen nem nyal be csontig a curve-nek...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
gzbotii #1986 üzenetére
Jelen esetben, ha nem viszem be a telefont (apple pay), akkor ott kellett volna hagyom mindent, amikkel púposra pakoltam a kocsit. Már azzal is feltartottam a sort, hogy pénztáros megpróbálta újból és bedugta a terminálba, majd jött a legalább 20 sec gondolkozás újból, illetve a nincs fedezet szöveg és mindenki engem bámul...
Ekkor vettem elő a telefont, ha az nincs nálam, hívhatta volna az vezetőt, aki engedélyezi a sok sztornót. Aztán a visszapakolás és további feltartása a sorban álló vevőknek. Csak a azért, mert a curve úgy döntött nem működik.
Ha ez nem gáz, akkor nem tudom mi. Én nem vagyok ehhez hozzászokva, hogy a fizetés nem működik, egyébként meg Kokokka pontosan leírta lényegét, hogy miért is létezik a curve.
----------------Ökölszabály, mint minden fintech kártyánál, hogy nem szabad csak arra támaszkodni. Mindig legyen egy backup nálad.
Most épp így alakult, hogy csak a curve-vel berohantam az aldi-ba.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RX 6900XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3134, 95% Akkumulátor
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 512GB lemezes konzol + 6db játék garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest