Hirdetés
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Huawei Watch 4 Pro - kívül-belül domborít
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- 1 VII Japán
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Fotók, videók mobillal
- Fordulat: időben startol S26+, nézd meg, milyen lesz!
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Motorola Edge 70 - többért kevesebbet
-
Mobilarena
--- Még az új vizsgarendszer előtti információk, majd frissítjük! ---
Gyakran ismételt kérdések
Olvasd el a cikkeket itt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ripper17
tag
válasz
kenwood
#15541
üzenetére
Jól ráéreztél, amit idézel az konkrétan az egyik legnagyobb hazai Cisco partner üzemeltetési területe volt.
az én fejemben a Level1 dolga minél több információ begyűjtése és ticketbe rögzítése, körülhatárolás,
a) "XY szerverünk nem elérhető." se egy IP címet nem kérnek, se alapvető hibakeresési metódusokra nem kérik meg ügyfelet (pl. más szerver elérhető abban a szerverteremben?). közel üres ticketet kapsz, bejelentő oldali kontaktot is te szerezz, nulláról indulsz L2-n. Mire összeszeded az infókat 90% persze kiderül: szerveroldali hiba.
b) "nincs wifi" bejelentve egy országosan 120 telephelyes ügyféltől, általános sysadmin címről. ennyi.
szerezz további infót, hol, mi nem működik, egyáltalán hogy melyik wifi controllerben kezdj nézelődni.
c) proaktív monitoringos ügyfél, monitoring rendszer nyitja a ticketet/küldi az emailt az L1-re. L1 rá se néz, azonnal riadóztatja L2 ügyeletest, holott sokszor csak pillanatnyi áramkimaradás.Persze a 80-20 itt is érvényesült, az ügyfelek 20%-a volt ilyen.
Összességében amúgy hasznos munkák ezek softskill terén, megtanulsz rövid idő alatt hatékonyan infókat megszerezni, illetve terelni az amúgy neked fizető ügyfélt a hibajelenségtől a megoldás felé. A karrier későbbi részén (főleg troubleshooting feladatoknál) kiválóan látszik, ki az, aki csinált ilyet, és ki az aki így vagy úgy egyből magasabb pozikban kezdett. Csak éppen sok időt vesznek igénybe és egy L2, legtöbb esetben azért CCNA tudásszintű, sokszor CCNP aspiráns rendszermérnök nem callcenteresként szeretné tölteni a munkaidejét éveken át.
A mostani helyemen hálisten jó a Level1, L2-re se jut kezelhetetlen mennyiségű jegy, L3-ra meg tényleg csak ha komoly gikszer vagy design hiba van.

Új hozzászólás Aktív témák
- Kérlek használd a keresőt, mielőtt kérdezel!
- Olvasd el a téma összefoglalót mielőtt kérdezel!
- A dumpok és a warez tiltott témának számítanak!
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Milyen TV-t vegyek?
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Gran Turismo
- Tízszer gyorsabban indulhatnak a játékok a Microsoft új csodafegyverével
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gigantikus fordulatot vett a GeForce RTX 50 Super sorozat törlése
- Vallás
- Xiaomi Pad 7 Pro - fél kiló, maradhat!
- További aktív témák...
- újszerű iPad Pro 11" (M4) (2024) M4 chip Wi-Fi + Cellular 256GB silver ezüst Apple garancia
- újszerű iPad Pro 12.9" (4. generációs) (2020) Wi-Fi + cellular 256GB asztroszürke
- újszerű MacBook Air M2 256GB SSD space gray asztroszürke Apple magyar
- Dell Latitude 7410 - Core i7-10610u. 16GB ram, Vil. magar bill, 12 hó gar.
- Thrustmaster ts-xw bázis
- BESZÁMÍTÁS! MSI ThinA15 B7VF-449XHU Gamer notebook - R7 7735HS 16GB DDR5 1TB SSD nVidia RTX 4060 8GB
- ASUS TUF A15 FA507 - 15.6"FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 1TB - Win - RTX 4050 - 2,5 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Western Digital Purple SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3315, 100% Akkumulátor
- Lejárt a gyártói garancia? Mi tovább támogatjuk az IT infrádat!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
az én fejemben a Level1 dolga minél több információ begyűjtése és ticketbe rögzítése, körülhatárolás,
szerezz további infót, hol, mi nem működik, egyáltalán hogy melyik wifi controllerben kezdj nézelődni.
FecoGee
crok

