Hirdetés
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Motorola Edge 30 - elhatárolódik a fotózástól
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bog
HÁZIGAZDA
"mint Atto3 tulaj, kicsit jobban ismerem az autót mint az 500km teszt készítője
NEm minden úgy van ám. Pl a videóhoz is kommenteltem, az elején mondja, nem érhető el az aa vagy carplay alól a byd menü, de ott az ikon, amit ő is megtalált később, ez minden autón ilyen, carplayen kirak egy ikont a főmenühöz"Nem, nem minden autón ilyen, marhára nem. Egy csomó autóban van külön GOMB a kijelző alatt, amivel visszalépsz a főmenübe. Egy másik csomó autón meg nem fullscreen az AA, hanem hagy egy sávot oldalt, hogy izélgesd a hőfokot.
És nem, nem igaz hogy nem szól előre, csak néha túl gyorsan jönnek az események
- enyhe bimmbamm és/vagy kormány rázás mikor a figyelmeztetés aktív
- nagy piros felirat a kormány mögött, a sávelhagyás vészasszisztens aktiválódik, villog és sípol
- ezután kormányoz bele
- ezután megpróbálja fékezéssel is elhárítani a veszélyt
semilyen hirtelen és figyelmeztetés nélküli nincs benne.
Nem, ez nem így van. Alapból kikapcsolom a sávtartót, mert irtó idegesítően rázza a kormányt, akármelyik Stellantis vagy BMW ezt sokkal finomabban műveli. A helyzet az, hogy ha 2x1 sávos úton jön egy kanyar jobbra ÉS közben jönnek szembe, akkor az autó összefossa magát, mert úgy húzogatja a vektorokat a kis agyában, hogy HA nem fogok kanyarodni, akkor frontálisan ütközünk, szóval minden egyéb kommentár nélkül elrántja a kormányt jobbra. Lehet, hogy ilyenkor csipog is, de az akkor már rohadtul mindegy.ÉS még valami, ha tartod sávot, akkor nem fogja rázni a kormányt. Az hogy te szeretsz sávokat levágva mint egy autóversenyző menni, attól az nem jó, és szólni fog az autó
Ez igazi gaslighting, bakker. Azon a szakaszon 2 éve elütöttem egy szarvast. Rohadtul nem volt egy felemelő élmény. Azóta ott 65-70-nel megyek. Szóval lécci ne mondd meg onnan a monitor mögül, hogy hogyan vezetek, tényleg.Veled ellenétben pár tucatnyi villanyautót már végigkergettem bitre ugyanazon az úton az elmúlt pár évben. Egyik sem akart ilyen nyilvánvalóan kinyírni. Biztos nem azért van tele a Reddit meg a BYDowners fóruma a panaszokkal, mert olyan rohadt jól működik.
Mindezekkel együtt szerintem ez egyáltalán nem egy rossz autó, kicsit túlsúlyban érzem a fanyalgást is az ilyen-olyan fórumokon. Viszont szoftveresen konkrétan nincs kész. Mint egy pár évvel korábbi Red Magic, ahol nem lehetett az ultraszéles kamerával videózni, mert csesztek megírni hozzá a szoftvert. Ha jönnek az update-ek rendesen, akkor bőven lehet ez ennél sokkal jobb.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
Rendben, egy hülye vagyok aki sose látott más autót. Nem fogok bele állni a ki mennyi autót látott vitába, mert ennél öregebb vagyok, te biztos többet láttál és kész. legyél ebben a hitben
Nem, nem ebben a hitben vagyok, rohadtul nem, te akarod félremagyarázni. Abban a hitben vagyok, hogy modern, pár éves, érintős infotianment rendszert többfélét láttam és próbáltam, mint a júzerek 99%-a. Lehetsz ez az egy 1%.Persze, amelyik autóban VAN GOMB, abban olyan, ahol NINCS GOMB, abban mindenhol ilyen, tesla, volvo, akármi amiben csak érintőképernyő van
nem ez az első ilyen autó, amiben nincs gomb.
Azokat sem szeretem, azok is megkapják ugyanezt a kritikát. Mindig. Ez ilyen furcsa újságírós szokás, hogy a véleményem koherens.igen, ha kikapcsolod az első két figyelmeztetést, akkor nem figyelmeztet, ez esetben ha te kávét kérsz cukor nélkül, akkor keserű lesz, ez user error, símán
ne kapcsold ki a figyelmeztetést, akkor nem fog figyelmeztetés nélkül beavatkozni. ennyi, szerintem ez nem felfoghatatlan funkcionális összefüggés
Nem szoktam kikapcsolni a sávtartást, ha nem idegesít. A BYD-nél iszonyúan idegesít, mert minden úthibán rezgeti irtó rossz ütemben és erősséggel a kormányt. Mivel tényleg ugyanazt az utat járom be minden autóval és nem pont nem versenyezni megyek, hanem a nejemmel utazom, ezért pont tudom, hogy ez egy zavaró és túlmozgásos sávtartó. Van ennél rosszabb, a VW e-Up! mindent IS alulmúl, de ez sem komfortos, ha hiányosak a felfestések és/vagy sok az úthiba. Ezt más autók akkor arra az időre elengedik, a BYD pedig nem tudja, hogy mit csináljon, inkább rezeg/csipog. És igazából tökre betartom ám a szabályokat, 2x1 sávon haladva tudatosan nem nyomkodok semmit, nem nézek félre, nem babrálom a kijelzőt, nem, nem térek ki a sávokból. Ha mégis, annak oka van (bringás, traktor, kátyú, józsibácsi a kaszával), de akkor is indexelek.nekem még soha nem csinált ilyet, még a ferihegyi gyorsforgalmin sem, ahol elég szűken jönnek szembe és kanyarog is és eléd is sorolnak.
legalább heti 2x járok oda vissza rajta, de a 31-esen is sokat járok ami "halálszakasz" általában mindenkinek
Nem foglak elküldeni a Tapolca-Veszprém szakaszra próbálgatni, nekem tényleg négyszer el akarta rántani a kormányt. Mindig csak jobbos kanyarban, mindig akkor, ha szembe is jöttek. Nem fogom nem megírni, hogy ezt tapasztaltam, mert ez a munkám. Volt egyébként egy olyan is, hogy motoros előzött, de jöttek szembe, az autó pedig ráállt a fékre és kirakta a vészindexet, gondolom azért, mert azt hitte, hogy a motoros mindjárt csattan. Ezt pont megértem, mert egy autó nem fért volna be, az már más kérdés, hogy nem annyira érzékeny a szenzor hátul-oldalt, hogy felismerje a motoros és az autó közötti dimenzionális eltérést.Szóval az a helyzet, hogy ha te úgy jössz ide, hogy az első kommentben azt vélelmezed, hogy én fittipaldit játszom a 77-esen és levágom az összes kanyart, akkor valóban nem lesz végtelenül nyájas a válaszom. Ha viszont esetleg vélelmezed, hogy más ezzel a konkrét autóval mást tapasztalt, mint te, akkor azzal a belátási képességgel együtt is fogalmazhatsz meg észrevételt, hogy itt mifelénk az emberek azt írják le, amit tapasztalnak, tehát esetleg tételezd fel, hogy nem kitalálom a történeket, utána egy fokkal kulturáltabb hangnemben talán meg lehet fejteni, hogy mi okozza. Még az is lehet, hogy létezik olyan beállítási kombó a menürendszer bugyraiban, amivel komfortosabbá válik a haladás, noha ezzel viszont az a problémám, hogy az autó rendszere egy cseppet sem konstruktív abban, hogy ezt egy tök random júzer meg is találja.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
Megtaláltam hát, de nekem ne is csipogjon, mert akkor mindig leveszem az útról a szemem, hogy megnézzem, hogy mi a problémája már megint.
Több kötetes regényt tudnék írni az ilyen hülyeségekről csak az elmúlt pár év alapján. 10-ből 8 autó a Budagyöngye parkolóból kifelé satuzik, mert egy emelkedő tetején van a sorompó és pont úgy jön vissza a radarra a jel, hogy azt hiszi, hogy ott egy fal van. Akkor sem jársz jobban, ha kint parkolsz, mert a Pázsit utcában változó, hogy melyik oldalon lehet parkolni, oldalváltásnál pedig pánikol, hogy nekimész az előtted állónak.
A vezetést támogató rendszerekkel jelenleg az a baj, hogy defaultból aktív az összes és minden autó van annyira ostoba, hogy hiába van benne az agyában egy traffic infókkal megtámogatott navigációs adatbázis, egyszerűen nem használja. Pedig tök triviális lenne, hogy ha sávelhúzás van az M7-esen, akkor arról tud a kocsi, ha közeledünk, akkor szól, hogy figyelj, én megpróbálom ezt megoldani, de azért jó lenne, ha inkább te vezetnél.(Btw ebben a linkelt videóban ha te vezeted az Atto 3-at, akkor mintha te is épp panaszkodnál a sávtartóra )
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
Ezt mindjárt kipróbálom AA alól Ha ott is üzemel, akkor beleírom a cikkbe. (Valami lájtos kis halvány csíkot odarakhatnának azért, hogy evidens legyen, hogy ott alul talán van valami, ami miatt érdemes nyúlkálni.)
Btw nekem valami azt súgja, hogy eddig a pontig ezt speciel te sem tudtad, mert eleinte az volt a hinted, hogy ha alulról felhúzom az ujjam, akkor a főmenü jön fel, szóval izé, még neked is új volt ez a megoldás, pedig te együtt élsz az autóval.
[ Szerkesztve ]
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
veterán
Mi volt a gond? Elindul reggel, kis faluból(városka) át hozzánk, és jött úgy a szerpentinen hogy ahol lehet vágta a kanyart. Ebből mit lát a számítógép? ez a hülye úgy kóvályog az úton mint gólyafos a levegőben, álljon meg pihenni, mert biztos fáradt.
Mutattam neki, kirakva a figyelmi szint grafikont, én mentem 2 órát már aznap, maxon volt, elmentem hozzájuk, végig jó volt, Visszafelé jöttünk, és a negyedik kanyarvágástól minden két végésnál egy egységet esett a figyelmi szint érték, ami 20%, és a végén kiírta álljak meg.Na, az ilyenek miatt gondolják sokan (én is!), hogy amíg ilyen mesterséges (un)inteligencia van ezekben az autókban, addig bottal sem piszkálják meg ezeket a műszaki remekeket
Egy autó nem azért van, hogy "gondolkodjon" helyettem.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
Optimizmus, jókedv nélkül lehet élni, de minek
Neked mindenről a lehető legrosszabb eshetőség jut az eszedbe
Gondolom, hogy nadrágtartó mellett is viselsz nadrágszíjat
#89 biga:
Az általad felsorolt tartozékok minimum 25-30 éve működnek az autókban és még mindig van olyan, ami nem mindig működik jól (pl. az ESP).
Majd 30 év múlva elhiszem, hogy jó lesz a sávtartó asszisztens és a fáradtságfigyelő, de ameddig nem tökéletes, addig ne velem kisérletezzenek
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
biga
őstag
Igen, sajnos tudom. Egyik idösebb csaladtagomat ugy tudtam meggyözni arrol, hogy pl a gyerekeim ha nala vannak kôtelezöen gyerekülésben, bekapcsolva legyenek, hogy megmondtam neki: "Semmi gond, ha utana - ha esetleg tényleg lesz valami baj - tudsz majd a szemembe nézni és elmondani, hogy igen, azért sérült/halt meg a gyermeked, mert sajnaltam azt a 3 mp-et a bekapcsolasra, akkor tedd". Bolintott, és utana nem volt kérdés, mindig szigoruan be voltak kötve.
Egy masik vad sztori, mikor beültem valaki mellé, és mikor bekapcsoltam magam (ö nem), akkor megsértödött, hogy ennyire nem bizok a vezetési tudasaban...
[ Szerkesztve ]
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Clay
senior tag
Nem tudom az milyen autó, az enyémnél, de még az előző autómnál , se ingadozik a sebesség, ha egyszer beállítottam a tempomatot, függetlenül az emelekdőtől, lejtőtől vagy sík úttól. Ha utolérek egy lassabb autót, akkor szép fokozatosan lelassít és felveszi a követési távolságot. Ha már követési távolság, nálam 4 fokozatban lehet állítani és nem felejti el újraindításnál a beállított értéket. A legkisebb távolság még az én ízlésemnek is majdnem közel van (valszeg ez inkább a városi araszolgatásokhoz van kitalálva, mint az autópályázáshoz). A adaptív tempomatot 3 fokozatban lehet állítani, hogy az akadály eltűnése után mennyire agresszíven gyorsítson fel a beállított sebességre.
Alaf Pi:
Nem tudom az milyen Lexus lehetett, de az 5.generációs Toyota hybrid hajtás már egyáltalán nem az az üvöltős fajta. Nyílván pár hónap használat után nem vonhatok le messzemenő következtetéseket, de én nem tapasztaltam semmiféle recsegést, zörgést, lötyögést. Vittem is volna vissza ha ilyennel találkozok . Az infotainment rendszerrel nekem csak annyi gondom van, hogy nem vált automatikusan a bluetooth és a vezetékes kapcsolat között, hanem kézzel kell átváltani a menüből. De ez nyílván programozás kérdése. Viszont egyszerre több telefont is lekezel, ha pl az egyikről zenét hallgatsz, közben a másikra hívás érkezik simán kirakja a kihangosítóra, ha a telefonont átváltod a saját hangszórójára akkor folytatja a zene lejátszását az elsőről.hibavissza:
Szerintem meg pont nem nevezném ámokfutóknak azokat akik hassználják ezeket a rendszereket, mert ahhoz ki kell kapcsolni, vagy rá kell erőltetni az akaratod az autóra, azzal, hogy a jelzés ellenére tövig nyomod a gázt, csak azért is ott akarsz befordulni, ahol nem fér be az autó, stb... Nyílván ha jól működik a rendszer.[ Szerkesztve ]
A processzorok füsttel működnek.Ha kijön belőlük a füst,nem működnek tovább!
-
veterán
-
veterán
sok helyen láttam már galériát kb 100 körüli weboldalon csináltam is ... egyiken se alul a kis képre indítva indul el a videó hanem felül a nagyra... ezért gondoltam, hogy itt is az a kép / videó és ha rákattintok akkor boldog leszek mert elindul.
én tehetek arról, hogy nem tűnt fel icloud 1 fájlnak is csinál mappa borító képet és alul az egy szem videó ott lesz sorry de legalább kicsit pörgettük a kínai BYD ATTO 3 autó topikját
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen