Hirdetés
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Apple Watch
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Beült egy AI-cég igazgatótanácsába James Cameron
it A Titanic rendezője a Stability AI igazgatótanácsához csatlakozott.
-
Borongós őszt felvidító hardverportfólió
ph A napokig tartó esőzés komorságát desktop PC-k, többféle periféria, hűtések, toner és egy minőségi tápegység igyekeznek feldobni.
-
Hosszabb bemutatón a Metro Awakening
gp A VR játék érkezésére már nem kell sokat várni, alig egy hónap múlva érkezik a teljes kiadás.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
A BMW ugyanez, szerintem itt a legtöbb leírt esemény vagy figyelmetlenség vagy a túlzottan a technikára hagyatkozás miatt IS történhetett. Nagyon ritkán az enyém is "megijed" dolgoktól de ez a satuzás vagy kormány rángatás ez sose volt...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
.Szaki.
addikt
Nekem pontosan ugyanezek a tapasztalataim. A szlovén alagutakban szokott megijedni, ha a külső sávban kamion van, akkor nem mer elmenni mellette, de manuális gázadással ez kiküszöbölhető.
A táblafelismerő egyébként egyik országban sem működik a legmegfelelőbben, ezen azért még bőven van mit dolgozni. A táblafeloldást sem kezeli le sehol sem.
Mindegy, én is élek a gyanúperrel, hogy az itt hozzászólók nagy részénél user error van ezen a téren, mert egyszerűen nem tudom elképzelni azt, hogy ha a KRESZ szabályainak megfelelően használva az autót nekem ezeket a dolgokat két év alatt nem produkálta, akkor másoknak miért akarna mindenbe IS beleugatni. Szerintem sokan önvezető funkciónak gondolják ezeket, pedig csak a vezetést könnyítik, ami egyébként egy pl. 1.000-1.400km-es úton egyáltalán nem hátrány.
Az viszont egy újabb témát nyithat meg - csak hogy a BYD-ről is szó essen - hogy jó dolog ez az EU-s szabályozás, hogy minél biztonságosabb autókkal közlekedjünk, na de azért itt is látható a fejetlenség, ahogyan az EU-s döntések oly' sok esetében, hogy olyan autókat ne engedjünk már akkor forgalmazni az EU területén, amikben nem képesek ezek a biztonsági berendezések megfelelően működni. Elvileg az ADAC már minden baromságot tesztel, de erre nem tudják azt mondani, hogy srácok, ezt nem, ez rossz? Már csak azért is, mert ha szarul működik, akkor az tényleg kontraproduktív és baromira balesetveszélyes.
-
biga
őstag
Ez igaz, csak utopia. Hiszen mindenre igaz: ha minden tökéletesen müködik, akkor ugye nem következnek be hibak sem. Eleve, ha minden vezetö minden esetben betartana a szabalyokat, akkor ezekre az eszközökre szükség sem lenne!
Ezekre pont azért van szükség, mert a vezetö tökéletlen. Viszont azért az jellemzö hozzaallas, hogy a tökéletlen ember miatt létrehozott eszköznek mar nem bocsajtjuk meg, ha nem tökéletes, plane, hogy azokat is tökéletlen emberek tervezik, gyartjak és hasznaljak''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
veterán
Köszi az infókat
Sok jót olvastam, hallottam a Toyoták fogyasztásáról, megbízhatóságáról, valószínűleg belevágok egy C-HR-be.
Az külön jó hír, hogy a vezetéstámogató rendszereket nem tolták túl, hozza a kötelezőt, de nem akar helyetted vezetni.
Az nem különösebb infó, hogy még sosem aludtam el vezetés közben (mert mindenki az életében csak egyszer alszik el vezetés közben, utána már nem fórumozik ), de az tetszik, hogy ha leragad a vezető szeme, akkor először hangjelzést ad és nem satuzza rögtön a féket
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
hibavissza
veterán
Olvass, értelmezz. Sehogy nem működik. Bamba pista persze azt szajkózza, hogy márpedig neki működik, mert 3 éve ezzel vezet félálomban. Viszont tény, hogy a legfejlettebb rendszerek sem működnek. Persze lehet kísérteni a szerencsét, de annak rendszerint halálos autóbaleset a vége kivétel nélkül. Nem hiába vannak betiltva az önvezető rendszerek szinte mindenhol. Akkor egy vezetéstámogatótól mit vársz? Ami összezavarodik a legprimitívebb helyzetekben.
Lehet persze jönni számokkal és ezrelékekkel, meg persze részeg, drogos sofőrökkel. Ezeket ki kell szűrni és egy életre eltiltani. Túl enyhe a szankció és gyenge az ellenőrzés. Azon nem segít a vezetéstámogató, hogy a részegen volán mögé ülőt nem tiltják el végleg a vezetéstől és a drogosan balesetező miért nem kap 20 évet. Vagy a fáradtan volán mögé ülés miért nem ellenőrzött és szankcionált. Baromság az egész. Akkor lesz értelme erről diskurálni, ha az autó gyártója vállal minden felelősséget önvezető/vezetéstámogató üzemmódban. Addig ez nem más mint felelőtlen játék az emberi élettel.[ Szerkesztve ]
-
hibavissza
veterán
9. generációs Corolla (e150) 1,4 dízel, kombi. A második legjobb autóm volt. Ellenben a 12. gen. E210. 1,8 hibrid az egyik leggyengébb. A 105-ös Skoda és F Astra után a legszarabb autóm. Undorító ergonómia. Szar futómű. Zabál. Elvesztették a fonalat. Ellenben az első Corolla ami jól néz ki. Ezért népszerű.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Lenovo 13w Yoga x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 13,3" -35% Ryzen 5 5625U 16/512 WUXGA +Toll
- Leárazva! Új Dell XPS 13 9315 Prémium Érintős Profi Ultrabook 13,4" -60% i7-1250U 16/512 4K+ Iris Xe
- XBOX Series S 512GB, 6 hó garanciával Bp-i üzletből eladó!
- PlayStation 4 Slim 500GB, SW:11.00! gyönyörű szép állapotban, 6 hó teljeskörű garanciával, üzletből!
- PlayStation 4 Slim 500GB Gold Edition, 6 hónap teljes és 1 év SW garanciával üzletből!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen