Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz Bog #67 üzenetére

    Rendben, egy hülye vagyok aki sose látott más autót. Nem fogok bele állni a ki mennyi autót látott vitába, mert ennél öregebb vagyok, te biztos többet láttál és kész. legyél ebben a hitben
    Olvastam a komment választ is, tipikus "én teszteltem sok autót és jobban tudom mint a tulajdonos aki ezt a tipust 10x annyit vezette" hozzáállás, felnőttél az újságíró társaidhoz ebben.

    Nem, nem minden autón ilyen, marhára nem. Egy csomó autóban van külön GOMB a kijelző alatt, amivel visszalépsz a főmenübe.

    Persze, amelyik autóban VAN GOMB, abban olyan, ahol NINCS GOMB, abban mindenhol ilyen, tesla, volvo, akármi amiben csak érintőképernyő van
    nem ez az első ilyen autó, amiben nincs gomb.

    Nem, ez nem így van. Alapból kikapcsolom a sávtartót, mert irtó idegesítően rázza a kormányt,

    igen, ha kikapcsolod az első két figyelmeztetést, akkor nem figyelmeztet, ez esetben ha te kávét kérsz cukor nélkül, akkor keserű lesz, ez user error, símán
    ne kapcsold ki a figyelmeztetést, akkor nem fog figyelmeztetés nélkül beavatkozni. ennyi, szerintem ez nem felfoghatatlan funkcionális összefüggés

    A helyzet az, hogy ha 2x1 sávos úton jön egy kanyar jobbra ÉS közben jönnek szembe, akkor az autó összefossa magát, mert úgy húzogatja a vektorokat a kis agyában, hogy HA nem fogok kanyarodni, akkor frontálisan ütközünk, szóval minden egyéb kommentár nélkül elrántja a kormányt jobbra. Lehet, hogy ilyenkor csipog is, de az akkor már rohadtul mindegy.

    nekem még soha nem csinált ilyet, még a ferihegyi gyorsforgalmin sem, ahol elég szűken jönnek szembe és kanyarog is és eléd is sorolnak.
    legalább heti 2x járok oda vissza rajta, de a 31-esen is sokat járok ami "halálszakasz" általában mindenkinek

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Új hozzászólás Aktív témák