Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Mobil flották
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Eljött végre a nagy kapacitású akkumulátorok kora?
- iPhone topik
Hirdetés
-
Jövőre jön a Suikoden I&II HD Remaster Gate Rune and Dunan Unification Wars
gp PC-re és konzolokra is megjelenik tavasszal a remaster kiadás.
-
Beült egy AI-cég igazgatótanácsába James Cameron
it A Titanic rendezője a Stability AI igazgatótanácsához csatlakozott.
-
Borongós őszt felvidító hardverportfólió
ph A napokig tartó esőzés komorságát desktop PC-k, többféle periféria, hűtések, toner és egy minőségi tápegység igyekeznek feldobni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Clay
senior tag
válasz Donki Hóte #108 üzenetére
Én pár hónapja vettem egy új Toyotát, előtte Opelem volt, meg azelőtt is. Mindegyiket újként hoztam el a szalonból. Egyikkel se volt semmi gondom, de a jelenlegi motorkínálatból a Toyotáé (2L hybrid, 200LE) a legértelmesebb (már aki nem soktízmillióban gondolkodik). A fogyasztása vmi eszméletlen jó. A vezetéstámogató rendszerei eléggé kiforrottak, nem szoktam kikapcsolni semmit ezekből. Az én meglátásom szerint ezek azért vannak, hogy az apró figyelmetlenségeket kiküszöböljék, ami nem feltétlenül a sofőr hibája, pl. ha vki kikanyarodik eléd, vagy kitolja az autóját a parkolóból akkor megvéd attól, hogy telibeverd. A sávtartó szolíd pittyenéssel jelzi, hogy átlépted a felezőt, vagy a jobb oldali vonalat, illetve próbálja a sávban tartani az autót, ha nem két ujjal kormányzol akkor nem fogja kitépni a kezedből a kormányt. Illetve ha nem érzi, hogy rendesen fogod és időnként belenyúlsz a kormányzásba akkor először figyelmeztet, azután ki is kapcsolja az aut kormányzást. Ehhez kapcsolódóan ha nem kormányzol és a fejed lebillen (rosszullét miatt vagy mert elalszol), akkor a sávban megállítja az autót, előtte persze próbál hangjelzéssel felébreszteni, ezt még soha nem próbáltam . A "hirtelen" felbukkanó párhuzamosan parkoló, az útra félig kilógó autóktól megijed az elektronika és lassít, de olyat, hogy a körforgalomnál besatuzna még soha nem tapasztaltam. A táblafelismerő is jól működik, az egyetlen problémája, hogy ha nincs korlátozás feloldó tábla, akkor a műszerfalon ottmarad a figyelmeztetés, hogy pl. gyorsabban mész, de ez inkább a magyar sajátosságok miatt van, és tévesen az autópálya melletti kihajtósáv sebességkorlátozó tábláját is meglátja időnként.
A processzorok füsttel működnek.Ha kijön belőlük a füst,nem működnek tovább!
-
Clay
senior tag
válasz hibavissza #185 üzenetére
Ez így jó erős csúsztatás, pont nem erről van szó. Hanem arról, hogy a majdnem eseményekből kisebb eséllyel lesz baleset, ha ezek a rendszerek jól működnek, nincsenek kikapcsolva és a sofőr betartja a szabályokat.
A processzorok füsttel működnek.Ha kijön belőlük a füst,nem működnek tovább!
-
Clay
senior tag
Nem tudom az milyen autó, az enyémnél, de még az előző autómnál , se ingadozik a sebesség, ha egyszer beállítottam a tempomatot, függetlenül az emelekdőtől, lejtőtől vagy sík úttól. Ha utolérek egy lassabb autót, akkor szép fokozatosan lelassít és felveszi a követési távolságot. Ha már követési távolság, nálam 4 fokozatban lehet állítani és nem felejti el újraindításnál a beállított értéket. A legkisebb távolság még az én ízlésemnek is majdnem közel van (valszeg ez inkább a városi araszolgatásokhoz van kitalálva, mint az autópályázáshoz). A adaptív tempomatot 3 fokozatban lehet állítani, hogy az akadály eltűnése után mennyire agresszíven gyorsítson fel a beállított sebességre.
Alaf Pi:
Nem tudom az milyen Lexus lehetett, de az 5.generációs Toyota hybrid hajtás már egyáltalán nem az az üvöltős fajta. Nyílván pár hónap használat után nem vonhatok le messzemenő következtetéseket, de én nem tapasztaltam semmiféle recsegést, zörgést, lötyögést. Vittem is volna vissza ha ilyennel találkozok . Az infotainment rendszerrel nekem csak annyi gondom van, hogy nem vált automatikusan a bluetooth és a vezetékes kapcsolat között, hanem kézzel kell átváltani a menüből. De ez nyílván programozás kérdése. Viszont egyszerre több telefont is lekezel, ha pl az egyikről zenét hallgatsz, közben a másikra hívás érkezik simán kirakja a kihangosítóra, ha a telefonont átváltod a saját hangszórójára akkor folytatja a zene lejátszását az elsőről.hibavissza:
Szerintem meg pont nem nevezném ámokfutóknak azokat akik hassználják ezeket a rendszereket, mert ahhoz ki kell kapcsolni, vagy rá kell erőltetni az akaratod az autóra, azzal, hogy a jelzés ellenére tövig nyomod a gázt, csak azért is ott akarsz befordulni, ahol nem fér be az autó, stb... Nyílván ha jól működik a rendszer.[ Szerkesztve ]
A processzorok füsttel működnek.Ha kijön belőlük a füst,nem működnek tovább!
-
Clay
senior tag
válasz hibavissza #202 üzenetére
Abban teljes mértékben egyet érthetünk, hogy nem értünk egyet. A vezetéstámogató rendszer az ami, vagyis támogatja a vezetést nem pedig a sofőr helyett vezet. Aki erre bízza a saját és mások életét az elmebeteg. Ez kb az a szint amikor vki a személyes adatait max a win vírusvédelmével védi, közben meg mindenféle pronó oldalakat látogat. Vagy amikor megveszi a vasat majd kikapcsolgatja az összes automatikát, amit nem tud kézzel kikapcsolni azt meg kiütteti vmelyik haverjával aki "ért" hozzá. Majd versenyez állat módon a közúton és olyan balesetet okoz ami akkora sajtó visszhangot kelt, mint amire példa volt párszor az utóbbi időben. Azt ne mondja nekem senki, hogy ezek sz esetek azért történtek meg mert 160-nál nem tudta behúzni a kéziféket, mert a gyártó letiltotta ebben a sebesség tartományban, vagy mert a sávtartó nem engedte kikerülni az előtte lévő autót.
A processzorok füsttel működnek.Ha kijön belőlük a füst,nem működnek tovább!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Jövő tavasszal érkezik az NZXT AMD X870E-s alaplapja
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Új Lenovo 13w Yoga x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 13,3" -35% Ryzen 5 5625U 16/512 WUXGA +Toll
- Leárazva! Új Dell XPS 13 9315 Prémium Érintős Profi Ultrabook 13,4" -60% i7-1250U 16/512 4K+ Iris Xe
- XBOX Series S 512GB, 6 hó garanciával Bp-i üzletből eladó!
- PlayStation 4 Slim 500GB, SW:11.00! gyönyörű szép állapotban, 6 hó teljeskörű garanciával, üzletből!
- PlayStation 4 Slim 500GB Gold Edition, 6 hónap teljes és 1 év SW garanciával üzletből!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen