Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Mobil flották
- Megnövelte az Apple az iPhone 16 Prók kijelzőit
- uleFone Power
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- iPhone topik
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
Hirdetés
-
A kriptobányászok energiáját akarja az AI-szektor
it Olyan mértékben nő az AI és az adatközpontok áramigénye az USA-ban, hogy a szektor már a bitcoinbányászokat is célba vette, az ő energiájukat akarják.
-
IFA 2024: Wi-Fi 7 és FritzOS 8 az AVM-nél
ph Látványra kevés újdonságot hozott az AVM az IFÁ-ra, de ez nem jelenti azt, hogy ne kapnánk semmi újat.
-
Tucatnyi Galaxy Tab S10 render érkezett
ma Mármint Tab S10+ és Tab S10 Ultra, sima modell idén nem lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
weiss
addikt
Van valami javaslatod, hogyan lehetne tökéletessé tenni, ha nem alkalmazzak?
Hmmm, úgy nevezett belső teszteléssel.
Ok, semmi gond, hagyd rank a "tesztelést", és ne is eröltesd 30 évig az autovasarlast.
Vaaagy, dobpergés, lehessen tartósan kikapcsolni annak, aki nem igényli.
I did nothing, the pavement was his enemy!
-
veterán
Nagyon egyszerűen lehetne az autókba integrálni egy olyan kikapcsolhatatlan rendszert, ami nem engedi menni az autót, ha a vezető leheletében alkohol van (nem arról beszélek, hogy beindítani nem engedi, mert azt könnyen ki lehet játszani). Na, ez tényleg nagyon javítaná az autózás biztonságát, de még csak tervek sincsenek a bevezetéssel kapcsolatban, hanem helyette az autó a szaggatott vonal átlépésének gyakoriságából tippeli meg a vezető fáradtságát
A tanácsodat nem fogadom meg, pont most tervezek 12-13 mft-ot autóra költeni, ez a topik nagyon hasznos abból a szempontból, hogy milyen kikapcsolhatatlan asszisztenseket kerüljek egy új autóban.
(Azt már eddig is tudtam, hogy se tisztán elektromos, se kínai autót nem akarok )
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
weiss
addikt
Nem tudom, te vagy aki szerint elfogadhatatlan a nem "tökéletes" eredmény mit dolgozik, de gondolom te/ök mindig csak és kizarolag tökéletes eredményt produkalnak...
Ötkilences telkó szoftvert fejlesztek. Bármi hiba visszajön ügyféltől AFAIK kötbért fizetünk, kötelező RCA/EDA. Mielőtt a SW kikerül 4-5 tesztfázison megy keresztül. Az egyik épp futó projektünk 90%-a tesztelés.
(Nem, nyilvan nem, és ez igy normalis. Mindenki mas is lefogadja ezt°
Aha, ezért van tele minden fórum anyázással, bármilyen új Windows feature kikerül.
I did nothing, the pavement was his enemy!
-
Gomez86
őstag
Ezzel nincs gond, csak lehet kérdezni vakon fikázás helyett. Mert tartani az ismeretlentől az nem hogy természetes, de még biztonságos is valamennyire. Viszont elátkozni előre az egy olyan viselkedésmód aminek a középkor környékétől ki kellene halnia lassan. Mert az ösztön egy dolog, de gondolkodni azóta már szabad.
#147 Reggie0: De nem veszélyesek ezek a aszisztensek. Sőt. Én egy 4 éves superbet vezetek. A 4 éve belerendelhető összes asszisztenssel. Amikor frissen hozzám került szokni kellett ezeket (gondolom egy próbaúton ez történik az egyszerű emberekkel). Azóta eszembe nem jutna kikapcsolni. Igen is segít egy hossszú úton hogy nem kell feszülten figyelni. Csak figyelni. Sokkal nyugtatóbb egy Svájci vagy vidéki út távlatában.
Nem ismerem a BYD-t, elolvastam a cikket, levonom a következtetést hogy valószínűleg nem tart ott mint a skodám. De olyat nem mondanék hogy felesleges/rossz/halálos amíg nem próbáltam...#148Foglalt név Részben értem amit mondasz, másrészt meg ott van amit írtam. Ha nem szereted az elektromos autó irányt (és erre szól hogy jövőre csak azt tudod majd venni a hibiszkuszos fagyi mellé), akkor ahogy mondtam, tökmindegy. Erre megyünk. Ezt nem a te vásrlásod fogja eldönteni. Kicsit olyan inkább mint a plazma tévék kivezetése. Volt olyan TV ami akkor tudott akkora kontraszot? Nem. Kivezették a plazmát? Ki. Szavaztál bárhogy ebben a dologban? Nem. Mert ha nem kellett TV nem cserélted le a plazmát, ha meg kellett akkor megvetted azt amit megengedhettél magadnak.
Nem győzőm hangsúlyozni. Nem az a gond hogy embereknek nem tetszik az elektromobilitás, viszont azt fikázni itt (szerintem) teljesen felesleges.
Nem az a gond hogy nem szereti a vezetéstámogató rendszereket az aki használ olyan autót. Hanem az hogy akinek nincs semmi reális köze ehhez az úgy szólja meg hogy közben csak olvasott róla egy cikket és a sajátjának hiszi a tesztelő véleményét."A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
biker
nagyúr
még mindig van, minden fórumon lesz egy ember, akinek a barátjának a testvérének az unokaöccse azért halt meg mert be volt kötve és/vagy azért élte túl mert nem volt bekötve
ez alap...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
nálam aki nem köti be magát, kiszáll a kocsiból
A gyerek kb 6 éves lehetett, mikor eljátszotta, hátul ülve, hogy ez már a lakópihenő övezet, 20-al megyünk, kikapcsolja az övet. Szóltam neki kapcsold be. nem kell, lassan megyünk. Tényleg 20-al mentem, mert ovoda van az utca közepén. mondom ok, majd rárugtam a fékre. hidd el semmi baja nem lett, de azóta akkor köti ki magát, ha én kikötöttem, kivéve ha csak ő száll ki. Tudom, egy rohadt szadista állat vagyok, aki ezt akarja írni, küldje a /dev/null-baElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
.Szaki.
addikt
Ha a töréstesztekre, gyalogosvédelemre, meg minden egyébre van megfelelő adottságuk, akkor azért ezt sem hiszem, hogy annyira bonyolult lenne. Ha jól tudom már azt is tesztelik, hogy az autó elé kilöknek kerékpárost és gyalogosbábut, hogy az autó megáll-e vagy sem. Akkor ha ezek mennek, nem gondolom, hogy ne lehetne egy szabványos felfestéssel rendelkező pályán különböző sebességgel körbe küldeni az autókat, hogy középen tartja-e a kocsit az elektronika és mit csinál, ha a szélső sávban van valami.
-
.Szaki.
addikt
Persze, igazad van, de azért azt talán csak meg lehetne találni, ami olyan szinten nem működik, hogy az már veszélyes. ... Az egyik hsz-ban írtam már, hogy egy kínai - általam ismeretlen - autó úgy ment a pályán, hogy egyértelműen be volt kapcsolva az adaptív tempomat sávtartással és nem az, hogy a két felfestés közt dobálta az autót, hanem a kerekek át is mentek a felfestésen túlra is, mindkét irányba. Ez azt jelentette, hogy kis szerencsén múlott, hogy egyik oldalról ne kapjon el egy pótkocsit, a másik oldalon pedig ne szálljon bele valaki 180-200-zal. Ezen az autón rendes rendszám volt és gondolom megkapja a csillagot, mert papíron benne van minden szükséges biztonsági berendezés.
Nekem őszintén szólva minden fenntartásom ellenére felkeltette az érdeklődésem a BYD Seal. Nem tudnám hol tölteni, biztos okozna egy rakat kellemetlenséget, de úgy voltam vele, hogy baromi pofás a formája, még a beltér sem rossz, bár nem feltétlen az én ízlésemnek megfelelő, de a kékes-fehér bőrrel és a zongoralakkos mintás díszítéssel még az sem rossz. Igényesnek tűnik az egész, szóval elgondolkodtatott. Ausztráliából egész sok teszt van, olyanok is készítettek videót, akik meg is vásárolták az autót. Szinte mindenhol kussolnak a vezetést támogató rendszerekről. Aztán abban az egy-két tesztben ahol ki is próbálták, kiderült, hogy igazából használhatatlan. Szerintem egy ilyen grandcoupé esetében, meg mondjuk a Seal U esetében ennek kéne a legjobban működnie, mert ezek azért szvsz tipikusan olyan autók, amikkel jellemzően a várostáblát is szeretnéd elhagyni. Aztán láttam már élőben is Sealt és elengedtem az egészet. Maradok az öntöltőknél. Mire eljutok odáig, hogy mindenképp csak elektromos lehet a következő autóm, addigra talán már a németek vagy a koreaiak is eljutnak odáig, hogy nekem is alternatíva lehessen.
Alaaf Pi
"A táblafelismerő működése és a KRESZ szerinti vezetés hogy függ össze?"
Arra gondoltam, hogy mondjuk nincsenek levágva a kanyarok, hanem felfestés szerint vannak követve, sávváltáskor ha kiteszed az irányjelzőt, akkor nem fog "okoskodni" az autó, ha 130km/h helyett 160-nal mész, akkor lehet, hogy nagyobb eséllyel fog megijedni az autó, hiszen ahol nincs sebességkorlát, ott azért a sávok is jóval szélesebbek (legalábbis nekem úgy tűnik), ergo nem lesznek annyira közel az autóhoz a másik sáv forgalma, stb. ... Lehet rosszul fogalmaztam.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Azt videót láttad már, amikor egy, szintén fejlesztés alatt lévő önvezető autó megy az utcán, amikor is megjelenik pár vicces gyalogos, akik különböző mintás pólókat viselnek, az egyiken behajtani tilos tábla van, a másikon kötelező haladási irányt jelző tábla, a harmadikon megállni tilos tábla, stb.
Egy emberi vezető ilyenkor jót röhögne és menne tovább, ezzel szemben az önvezető szoftver úgy leblokkolt, mint a cövek
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kedvező ár! HP 8470p laptop (14/i5-G3/4GB/500GB) - 1 év garancia
- TUF Gaming F15 FX506LH 15.6" FHD IPS i5-10300H GTX 1650 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Samsung Odyssey G6 S27BG650EU Monitor
- Kedvező ár! HP 640 G1 laptop (14HD+/I5-G4/4GB/500GB/Magyar) - 1 év garancia
- Kedvező ár! HP 430 érintőképernyős laptop (13Touch/intel/8GB/500GB) - 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen