Új hozzászólás Aktív témák

  • CptAdamica

    veterán

    válasz Pro!Petya #9987 üzenetére

    Figyelj, ott van nagyon jó példának a Back 4 Blood, nagyon erősen a L4D2 receptjére építettek nagyon minimális lényegi változással. Mi lett belőle? 65k-val kezdte Steam-en, aktuálisan ilyen 3-4 ezer játékos játszik vele manapság, csak ott senki nem picsog, pontosan azért, mert azt kapták, amit várták, egy nosztalgia bombát. De tovább megyek, nekem már a legtöbb Sony cím is egy instant unalom bomba. Ott van például a God of War, Ghost of Tsushima, Days Gone, amik a maguk nevében mindegyik egy kiemelkedő játékok, kiemelkedő saját lore-al, de egyszerűn mindegyik ugyan arra a kaptafára van felhúzva, hogy a történeten/harcrendszeren kívül semmi újat nem mutat. Általában van egy nagy bejárható térkép, kaphatsz xp-t, meg fejlesztési pontot, amiért kioldhatsz képességeket, betehetsz 2 talizmánt és kb ennyi.

    Nekem nem kell még egy BF4, jó volt az akkori időben, de mára szeretném, hogy a DICE is próbálkozzon újdonságokat behozni, most a hero rendszer a menő, erre épül a játékipar, ezzel reklámozták a játékot, ezzel jelent meg a béta is, mindenki kipróbálhatta, hogy neki tetszik e, vagy sem. Hiába picsognak a játékosok, ez marad, ezt vagy valaki megszokja és elfogadja, vagy ott vannak a korábbi részek és vissza lehet menni a hagyományos class rendszerhez. Emellett igen, vannak bugok, teljesítmény problémák, amit valószínűleg kifognak gyomlálni, de innentől az fog dönteni, hogy mennyi tényleges tartalom fog érkezni a játékhoz. Sehol nincs kőbe vésve, hogy egy Battlefield játék csak a régi mechanikákkal jöhet.

    „Mi soha nem vetemednénk arra, hogy elhallgattassuk azokat, akik nem értenek velünk egyet”

Új hozzászólás Aktív témák