- Bemutatta a Garmin a Tactix 8 órát
- iPhone topik
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Google Pixel topik
- Szerdán mutatkozik be az iPhone SE
- Xiaomi 12T - egytucat
-
Mobilarena
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
s4tch
veterán
válasz
PiciPeti #41048 üzenetére
"marketingesek által belénk diktált"
Nem a marketingesek találták ki az iTunest, sem a 16/32GB-s, filléres, akárhányszor újraírható pendrive-ot, sem azt, hogy egy CD-re 74 perc zene fér, míg egy pendrive-ra ennek mondjuk a százszorosa, és elfér a zsebben, a CD-hez meg tokokkal, tartókkal kell izélni, és vigyázni a karcolódó, törő, lepottyanó, elguruló korongokra. Azt sem a marketingesek találták ki, hogy a CD-forgalom töredékére esett vissza, hogy az emberek nem albumokat, hanem trackeket vásárolnak. Teljesen megváltoztak a zenefogyasztási szokások, és ehhez vagy alkalmazkodnak a gyártók, vagy nem adnak el semmit. Nem véletlen, hogy már a legtöbb árszegmensben megjelent a flac, egyre több a tolatókamerát fogadó fej, kb. alapfelszereltség az USB, stb. Ezt nem a marketingesek találják ki, hanem az egyre szűkebb vásárlóréteg igényli.
Az igaz, hogy a minőség háttérbe szorult - de az a helyzet, hogy sosem volt igazából előtérben. Az autóhifi régebben is inkább a szolgáltatások miatt futott: a gyári rádió tudott két sávot, nem volt memóriás, csak kazettát lehetett bele tenni, nem fogadott CD-tárat, nem volt rajta RCA, vagy egyáltalán, nem is létezett. A felokosított, egyedi formájú gyári rádiókkal viszont a túlnyomó többség számára nincs értelme nekilátni szüttyögni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Házimozi haladó szinten
- Okos Otthon / Smart Home
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fűzzük össze a szavakat :)
- War Thunder - MMO Combat Game
- Házimozi belépő szinten
- Path of Exile 2
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest