Új hozzászólás Aktív témák

  • Peterson_

    addikt

    Most jövök a szervizből, hát érdekes tapasztalat volt.
    Egy dekoratív hölgy fogadott, akinek előadtam, megmutattam a gép hibáját.
    Oké, oké, beveszik, mentésem van-e az adatokról.
    Hát mondom, nincs, hirtelen nem is lenne mire, de hát miért fontos ez ennél a hibánál, hisz a gép többi része kifogástalan.
    Erre, hogy hát volt már rá példa, hogy mindent letöröltek róla, pedig kijelzővel vitték be, és ő nem vállal felelősséget, etc.
    -Wtf?:F
    Ekkor kissé elbizonytalanodtam, hogy egyáltalán beadjam-e, amin erősített az is, hogy a kiscsaj bő két hetet mondott, plusz, hogy mindenképp ott kell hagyni, mert egyedileg rendelnek alkatrészt.

    Amikor már megindultak az izzadtságcseppek a homlokomon, inkább közös megegyezéssel kihívott egy szervizes kollégát.
    Megnézte a srác, mondta, hogy ez egyértelműen panelhiba, jó esetben hozzá sem nyúlnak a gép többi részéhez, nemhogy még winyót cseréjének/formázzanak.
    Rákérdeztem még, okvetlenül ott kell-e hagynom, amire a válasz sajnos igen volt, viszont megnyugtatott, hogy szerinte nem lesz ez két hét, de lehet, hogy egy sem.
    A panel dologról is érdeklődtem, de azt mondta, hogy teljesen változó, hogy melyikben milyen panel van típuson belül is, tehát elvileg vegyesen van most is Samsung és LG.

    Így végül otthagytam, és várom a további fejleményeket.

Új hozzászólás Aktív témák