- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Xiaomi 17 - még mindig tart
- MWC 2026: Óriásakkut tuszkoltak egy szupervékony hajlíthatóba
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- MWC 2026: Bajnoki címre pályázik a Xiaomi Watch 5
- Xiaomi 17 Ultra - jó az optikája
- Szerény teleppel érkezik a Galaxy A37/A57
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
-
Mobilarena
Arch Linux topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
törölt tag
válasz
jimmy399
üzenetére
Igen, köszönöm. Közben sikerült lefordítanom.
Elfelejtettem telepítéskor a base-devel-t felrakni, de most pótoltam és szépen elkészült/települt a radiotray-ng.BoB: Igen tetszik ez a megoldás, mit tagadjam

Kezdő vagyok még, sok hibával és kevés tudással. De nagyon élvezetes magam állítgatni/telepíteni mindent felesleges körítés nélkül. Például a Gnome felrakása után sem network-manager, sem bluetooth nem volt.
Most éppen azzal küzdök, hogy a radiotray-ng futáskor nem jelenik meg a megszokott helyen, a topbar-on. Gondolom valami extension kellene a gnome-nak?
Illetve az Ubuntun-n megszokott startup beállító is hiányzik. Felraktam a gnome-tweaks csomagot, de abban az "indítópult" csak az általa listázott alkalmazásokat kínálja fel. Nem tudok tetszóleges helyről binárist vagy script-et megadni neki.
Gondolom marad a konzolos megoldás.Sonja: Köszönöm az info-t, figyelni fogom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bitdefender Total Security 3év/3eszköz! - Tökéletes védelem.
- Xbox / Microsoft Store feltöltőkártya kód (digitális, HU) több címlet, több db, azonnal, olcsón
- PC Game Pass előfizetés
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- The Elder Scrolls Online Imperial Collector s Edition
- Huawei Nova 9 SE 128GB, Kártytafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Legion Slim 5 Ryzen 7 7840HS 16GB 512GB RTX 4060 OLED 120Hz 1év garancia