- Alaplap leszakadt csatlakozó, valóban javíthatatlan?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- iPhone topik
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cadgers
aktív tag
Ha kikapcsolod a vertikális szinkront, akkor a monitor rengeteg "félképet" fog megjeleníteni, ami rolózást eredményez, játékban főleg akkor veszed észre, amikor fordulsz valamerre, ezért nálam MINDIG be van kapcsolva. Ha a monitor 60 hz-en megy, akkor fizikai képtelenség, hogy 60 képnél többet tudjon megjeleníteni!
Ha tehát ki van kapcsolva, akkor a másodpercenkénti 60 "kép" jelentés része valójában nem lesz egész kép, viszont ha be van kapcsolva, akkor igen.
A lentebb említett mikroszaggatás nálam eddig 2 játéknál jelentkezett Radeon alatt, nem tudom miért csinálja, nvidiánál nem volt ilyenem (az input lag is ebből a hibából ered!)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen