Hirdetés
- 7600 mAh-s az aksi az iQOO új mobiljában is
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Android szakmai topik
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- Szerényebb kivitelben is elérhető a Realme GT 8 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
-
Mobilarena
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok!
Abszolút amatőr vagyok Amazon témában (első rendelésem lenne innen) és amúgy nem ez az első külföldi rendelésem, viszont most értetlenül állok egy rendelés előtt.
Konkrétan erről a cuccosról lenne szó, amire úgy találtam rá Amazon keresőjével, hogy direkt beraktam a pipát a " Ship to Hungary" rublikába, viszont rendelésnél meg megáll minden, mert állítólag nem szállítanak ide.Akkor most elvileg szállítanak (kereső szerint), gyakorlatilag meg mégse? Erre most nem igazán tudok gombot varrni.

Tudná valaki nekem ellenőrizni esetleg, hogy őnála engedi-e Mo-ra a rendelést?
Legvégső esetben abban is benne lennék, ha valaki (akinek engedi a rendelést) lebonyolítaná nekem a dolgot és elküldené postán. Persze nem ingyen kérném a kedvességet.
Vagy esetleg ha más, megbízható helyen tud valaki, szintén Anker micro usb kábeleket, annak is örülnék.
Új hozzászólás Aktív témák
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Háztartási gépek
- Könyvajánló
- Philips LCD és LED TV-k
- Villanyszerelés
- 7600 mAh-s az aksi az iQOO új mobiljában is
- Motoros topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- Dell Latitude 7320 i5-1145G7 16GB 512GB 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Samsung 980 Pro NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel