- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Redmi Note 13 4G
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
-
Mobilarena
Üdvözlet az Acer notebook topikban! Mielőtt kérdeznél ajánlott elolvasni az alábbi összefoglalót!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sowi
őstag
válasz
AlexiStukov #32398 üzenetére
Mi aztan semmit nem kottazunk semmivel, ugyanis en ugy tudom, hogy kozottunk semmifele javitasi kapcsolat nem all fenn, maximum a brnoi kozponttal harcolhatsz, az meg engem rohadtul nem erint, mert nem egy ceg vagyunk.
Az, hogy mi garancialis szerviz is vagyunk egy jofejseg az Acertol, ugyanis rengeteg ugyfel van, aki nem szeretne kikuldeni a gepet kulfoldre, ugyhogy hozhatja hozzank is. Akinek a mi szervizunk nem tetszik tart karokkal varjak a Brnoban, senkinek nem tartanak fegyvert a fejehez, hogy hozzank kell hoznia a gepet.Ezeket a toreses/karcolasos hibakat nyugodtan probaljatok meg atverni egy HP, Dell vagy Lenovo garancialis szervizen, varom a sikeres cserek torteneteit.
-
AMD Power
titán
válasz
AlexiStukov #32393 üzenetére
Hol elsz te ember?
-
sowi
őstag
válasz
AlexiStukov #32393 üzenetére
mar ne haragudj, de melyik gyarto ad toresre garanciat a konzumer gepeire?
az, hogy te szallitas kozben hogyan csiszatolod osszevissza a gepeidet, hadd ne nekunk kelljen mar garanciaban az acer fele kifizetnunk...rajtad kivul meg soha senki nem hozott ilyen problemaval be notit, de tudom, mindenki hulye csak en vagyok helikopter
-
maximilian4
addikt
válasz
AlexiStukov #32384 üzenetére
Én 9 hónapig használtam vx15-öt. Ott nem volt ilyen hiba, pedig nagyon sokat hordtam ide oda.
Nem tudom mennyire tudsz angolul, ITT Matt Heck-es válasz elég hasznos és szakmai.
-
Throme
veterán
válasz
AlexiStukov #32379 üzenetére
Sajnos ez más terméknél is tapasztalható.
A szervizek is profitot akarnak termelni és sokszor előfordul, hogy nem a gyártó látja el ezt a feladatot, hanem kiszervezik cégeknek.
Nekik akkor van bevételük, ha fizetős javítással megy hozzájuk az ember.
Ha garis, az akkor nekik nem pénz, mert az anyacég felé és vannak mutatóik (KPI) amit teljesíteni kell.
Az alkatrészt ilyenkor nem az ügyfél fizeti, sem a szerelő órabérét, sem a rezsit. Persze, hogy mindent elkövetnek, hogy elhajtsanak.
Ráadásul tudják, hogy semmit nem tehetsz, vagy csak kevés százalék viszi tovább az ügyet, mert 20-30k huf miatt nem ugrik bele egy csomó vesződésbe, meg ideje sincs rá.Laptop ajánlós fórumban ezért is tolják inkább a HP és Dell vonalat. Állítólag ott jobb a helyzet szerviz fronton. Lenovo a legszarabb, aztán az acer.
Én is csak reménykedem, hogy nem szarik be a masina.
De a tervezésük is inkább abba az irányba mozdul, hogy ha elromlik valami, akkor egész alaplap cserés legyen, mert azt már nem fizetik ki senki(persze a gariidőt azért húzza ki). -
Throme
veterán
válasz
AlexiStukov #32374 üzenetére
Biztos, hogy nem tökéletes megoldás. A kijelződ ettől nem javul meg.
Esetleg neten még kereshetsz valami használható acer email címet, ahol panasszal élhetsz, vagy a community oldalon is kérdezhetsz.
Én most nem igazán találtam használható email címet.Nem csak acer, hanem más gyártók szervizeit nem tudom hogyan ellenőrzi az adott gyártó. Panasszal hol lehet élni?!
-
Dhampir
félisten
válasz
AlexiStukov #32376 üzenetére
Köszönöm!
-
Dhampir
félisten
válasz
AlexiStukov #32371 üzenetére
Mely típus(ok)ról van szó?
-
Throme
veterán
válasz
AlexiStukov #32371 üzenetére
Lehet akkor jössz ki a legkevesebb problémával, ha valahol (pl ebay) keresel valamilyen öntapadós megoldást, ami nem feltétlenül gyári acer, hanem általános ilyen "ütközés" és távtartó.
Így mondjuk a kijelződ továbbra is csíkos marad...Ha még garis, akkor a másik lehetőség a fogyasztóvédelem, és az ő szakértőjük. Nem próbáltam még, de biztos adnak felvilágosítást telefonon....
szvsz
amúgy hova is vitted, ahol kinevettek ... csak hogy oda véletlen se keveredjek... ?
-
kovaripeti
aktív tag
válasz
AlexiStukov #31140 üzenetére
Hát ez az 🤔 de akkor nekem miért nem adja be? Egyiket sem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Tesla topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen légkondit a lakásba?
- Házimozi belépő szinten
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Bitcoin topic
- OLED TV topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- További aktív témák...
- Precision 7670 27% 16" FHD+ IPS i7-12850HX RTX A1000 32GB 1TB NVMe IR kam gar
- UHH! HP EliteBook 840 G8 Fémházas Laptop 14" -45% i5-1145G7 4Mag 32/512 FHD IPS Intel Iris Xe Magyar
- OHH! HP EliteBook 840 G8 Fémházas Laptop 14" -45% i5-1145G7 16/512 FHD IPS Iris Xe Magyar
- Lenovo ThinkPad T14 Gen 3:i5 1250P(12mag),16GB,512GB,14"matt TOUCH,vil.HU bill,Lenovo gari 2026.6.25
- Dell XPS 3K Érintős,core i7,16GB RAM,256-512GB SSD,ÚJ AKKU,ÚJ TÖLTŐ,Szép állapot
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE VEGA 64 8GB HBM2 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman i3 FSP 600W
- HGST HUH721010AL5200 10TB 7.2k SAS HDD, DELL branded, nettó 38000Ft + ÁFA, 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest