- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- CMF Buds Pro 2 - feltekerheted a hangerőt
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Magisk
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
Aktív témák
-
Keitaro
addikt
válasz
anyonyimus #76 üzenetére
Welcome to paradise :DDD
A fix felbontásos FF VII-en is megváltás volt :) -
anyonyimus
tag
Bocs hogy belekotyogok,de kell ez nekünk:C
Én a topic hatására épp pár perce próbáltam ki,hogy mi történik egy játékkal ha bekapcsolom az AA-t 2xQ-ra.A tesztgame a F1 Challenge 99-02 volt,és ledöbbentem.1024x768-ban nincs sebességvesztés,de a kép....Nos,nem tudom hogy lehettem eddig annyira hülye hogy mindenféle élsimitás meg egyéb effektek nélkül játszottam:Y
[Szerkesztve] -
Ger|
aktív tag
a crt menüjébe is van olyan, hogy elmosás. Az eredmény szellemkép, és bartomi ocsmány, és bántja a szemet.
-
_Volkovy_
nagyúr
A témához annyit tennék hozzá,hogy az AA és AF hatása csak CRT-n jön ki igazán,a TFT úgyis elmossa a dolgokat(mindegy mekkora válaszidejű,az olyan apróságok mint az AF szintek,úgyis elmosódnak).
-
Ger|
aktív tag
talán azért nem látja a külömbséget mert 14 colos monitora van. Ott szvsz 1024 és 800x600között sem igen lehet észrevenni a külömbséget, mert tökolyan, mintha nem is képpontok lennének, hanem sima vonalak. Ajánlom a csávó figyelmébe hogy egy 19-es monitoron jáccon 1024-be, aa nélkül, majd nyomjon egyet 2xQ-ba, és nézzen nagyokat, és csalódjon kellemesen!
-
breetai
aktív tag
Van valakinek képe Xaber-ről!!!??? Csak az érdekesség kedvéért. :F
-
lamadou
senior tag
Ok kköszi. Tudom hogy ez a gyenge pontja a gépnek de akkor erre futotta. és úgy gondoltam, hogy ezt csak könnyebben ki tudom majd cserélni mint a processzort, vagy akármi mást. Amúgy jelenleg ezzel minden játszható, bőven élvezhetőleg!(és nem minimum grafikán!) A Doom3 is simán megy mediumon(a shadows nincs kikapcsolva), a FarCry-ról nem is beszélve!
-
Dilikutya
félisten
a vga tényleg elég rosszul lett a konfigodhoz választva, az a gép egy jóval erősebb vga-t is elbirna. tudni tudja a szűrőket, de ahogy mondták tényleg a játszhatatlanság szintje alatt mennének a dolgok. igaz már szűrők nélkül is azon a vga-n. ha teheted akkor cseréld min egy 9600pro-ra
-
Egon
nagyúr
Tudni tud, de nagyon ne éld bele magad (_eléggé_ leveszi a géped teljesítményét: valszeg játszhatóság _alatti_ szintre, az újabb progikban legalábbis).
Szerk.: egyébiránt hihetetlenül kiegyensúlyozatlan a konfigod: _erőteljesen_ vga-limitált... Ha gondod van a játékok sebességével, szerezz be (minimum) egy R9600Pro/XT-t, vagy ennek nV-s megfelelőjét (ott igazából 5900 XT a minimum, amit érdemes venni; vagy esetleg áron alul (9600 XT-nél olcsóbban) 5700 Ultrát...).
[Szerkesztve] -
lamadou
senior tag
ööö tudom hogy hülye kérdés, de minden videókari tud ilyesmit?az enyém?(gépem az adatoknál)
-
Egon
nagyúr
Szerintem ez a dolog teljesen szubjektív (mint pl. a Doom3 grafikája: szvsz nem egy nagy durranás; engem legalábbis idegesít, hogy szinte minden szörnynek szögletes a feje...;]).
Az AF-fel az a gond, hogy csak ezt használva, még a 200 m-re levő lépcső ferde fokainak ''fűrészfogait'' bámulhatod...;] Az AA meg jól elmos mindent: cseszheted a tűéles képedet... ;]
Mivel állóképek sorozatáról beszélünk, teljesen triviális, hogy adott esetben (ha éppen nem dominálnak az átlós élek) nagyon szép képet ad pusztán az AF használata. Az AA más tészta: igazán AF-fel együtt használva van értelme. Nekem _akciójátékban_ nem igazán tűnik fel a használata (lehet szemészhez kellene mennem...:D).
Nem tudom megállni, hogy meg ne jegyezzem: anno, amikor az Ati 8500 vs. GF4 Ti volt a vga-k csúcskategóriája, minden nV-ellendrukker az AF-re volt beindulva (naná, mivel az Ati akkori csúcsmodelljén minimális telejsítmény-veszteséget okozott a használata). Bezzek az AF nem igazán volt érdekes (na ja, mivel szegény Ati (részben a jobb minőségű SS alapú AA használata miatt) dobott egy hátast, ha 2x-esnél nagyobb FSAA lett bekapcsolva...;] Persze nV-n 4x-esig nem volt (akkora) gond, ellentétben az aniso-val...)
Az FX-széria bejövetelével a helyzet gyökeresen megváltozott: az AF teljesen jól ment nV-n, az Ati-nál _jobb minőségben_ (ugyebár az R9xxx sorozat már szögfüggő AF-et használt). Persze ekkorra már a téma az AA volt (ami valóban gyengébb minőségű volt nV-modellek esetén), és nem az AF... Az AF-ről valahogy (majdnem) mindenki (még egyes ph-teszterek is...;];];]) megfeletkezett...
Mostanság megint téma az AF: miután az nV is áttért a szögfüggő AF-re (naná: majd hülye lesz nem így tenni, ha már egyszer nem igazán értékelik a júzerek...). -
Legolas
senior tag
Nem tudom, hogy miről beszélsz, vagy játszottál-e már valaha. Pont, hogy nagyobb felbontásokban (1600*1200) nem igazán látszik az AA hatása, mert a nagy felbontás már szebb éleket ad. Pontosan 800*600-ban és 1024*768-ban van értelme az AA-nak igazán.
Ha igazán nagy különbséget akarsz látni, töltsd le a Fifa 2005 demo-t ami mahinálás nélkül ha minden igaz csak 640*480-ban fut. Elég csúnya szegényem. Tegyél rá 4AA-t és meglátod milyen szép lesz az a játék (és így pl el lehet képzelni, hogy milyen képet fogsz látni a véglegesben 1024*768-ban! -
fLeSs
nagyúr
Az AA-ra pedig itt egy példa
nincs AA: [L]http://prohardver.hu/html/vga/fx5700_vs_r9600xt/game/tronkep1ati.jpg[/L]
4xAA: [L]http://prohardver.hu/html/vga/fx5700_vs_r9600xt/game/tronkep1iqati.jpg[/L]
Ezen a képen sok a vízszintes vagy függőleges él, az AA nagyon él. :DDD -
pabadam
aktív tag
Szóval szerintem végülis a fejlesztőknek is ''kellenek'' a szűrők, mert ezáltal tudják fitogtatni a tudásukat (vagy a nem tudásukat) és ez nekünk jó, mert így könnyebben választunk a tesztek alapján.
-
fLeSs
nagyúr
Az AF-re itt egy nagyon jó példa, és Q3-ról van szó, ami vmi 5 éves játék.
AF nélkül: [L]http://prohardver.hu/html/vga/fx5700_vs_r9600xt/game/q3kep1ati.jpg[/L]
16x AF-fel: [L]http://prohardver.hu/html/vga/fx5700_vs_r9600xt/game/q3iqkep1ati.jpg[/L]
Nyisd meg mind2 képet, és váltogasd őket egy kis ideig, meg fogod látni, hogy mi a különbség.
Mindjárt keresek AA-ra is jó példát. -
fLeSs
nagyúr
Itt egy cikk: [L]http://prohardver.hu/rios3_content.php?mod=20&id=293[/L]
RENGETEG összehasonlító kép van benne nagyon sok játékkal, érdemes átnézni. -
moonman
titán
szemléltetés:
[L]http://kep.tar.hu/moonman/images/pic6075468.jpg[/L]
[L]http://kep.tar.hu/moonman/images/pic6075469.jpg[/L]
ja még a minardi orrát nem karikáztam be :)
és ez egy régi gém.
[Szerkesztve] -
b.bone
senior tag
szvsz jók ezek a szűrők, csak kár hogy nincsenek hozzájuk jó játékok:DDD
-
pabadam
aktív tag
válasz
Alvin_ti4200 #26 üzenetére
Jaja, hát épp erről beszélek. De azt érdemes megnézni, hogy az egyes tesztekben (asszem az xbitlabs-on láttam egy ilyet nemrég) a szűrők bekapcsolása mennyit változtat az FPS-eken. Ez különösen a két ''nagyöreg'' párharcában látható, ahogy a szűrők durvulnak, úgy kerül abszolút fölénybe az egyikük.
-
Keitaro
addikt
Nézd...
Kezdjük az AF-el, mert az jár kevesebb teljesítményveszteséggel. Lehet, hogy egy Doom III-ban rohangálva, te nem veszed észre, de rengeteg játékban pl mosott padló helyett tűéleset fogsz látni. A fentebb belinkelt példa nagyon nagyon jó erre.
AA : az AA egy kicsit attól is függ mekkora felbontáson játszol és mekkora monitoron. Mert ha teszem azt egy 15''-s monitoron játszol 1024-ben, ott annyira nem észrevehető.
De lehetetlen, hogy ne vedd észre ésszerűen arányos helyzetekben (pl 1024 és 17-es monitor), hogy a bármilyen döntött cucc éle olyan mint ha nem egy egyenes lenne, hanem inkább egy lépcső... csak, hogy a legdurvább példát mondjam. Viszont már csak azért sem parasztvakítás egyik sem, mert egyik sem kötelező. Tudod : ha nem akarod nem kell...
:)
[Szerkesztve] -
pabadam
aktív tag
Nos, tény, hogy valamivel szebbek a gammák bekapcsolt szűrőkkel, de szerintetek ez megéri a több tízezres plusz kiadást egy brút GPU-ra?! (csak zárójelben mondom, hogy szerintem is parasztvakítás az egész, de nekem pl. AKKOR is ilyen karim lesz, tehát én egy full vak földműves vagyok már...) :))
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
breetai
aktív tag
Bocs, de félreértetél valamit! Én NEM AKAROK MEGGYŐZNI SENKIT, SEMMIRŐL! Csak feldobtam egy kérdést ami érdekelt, más vélemények reményében. (PONT) :)
-
breetai
aktív tag
MOST KOMOLYAN!!!???
Senki nem érzi úgy, hogy beetetés folyik, és csak azért hirdetik ezt a stufot olyan nagyon, hogy eladhasák az új ''szemetüket''??? :o -
Dilikutya
félisten
válasz
Alvin_ti4200 #7 üzenetére
Doom3-ban szvsz még azt se kell :D:D annyira azér nem világos, szal azért hogy odagondoljam, hogy szebb sarkok vannak a sötétben....:D de amúgy tényleg szebb egy játék szűrőkkel, ezt aláirom, ahol tudom, én is használok, igaz 8500-tel már csak régebbi játékokban. (NOLF2-ben még meg se kottyant neki, Vice City is jól ment)
-
breetai
aktív tag
NA ÉS??? :F
Azt ügye te sem hiszed,hogy ez a kép 1024X768-ban készűlt.+Ha pörögsz, értsd 1000-rel irtod a monstrákat nincs épeszű embernek ideje az ''ablakkeretet''/falat/ sarkokat bámulni!? :) -
_Lacos_
tag
Hát azért d3-ban a korlátokon igencsak meglátszik az AA, az AF-ről nem is beszélve. Miután bekapcsoltam és lőttem pár screenshotot, összehasonlítva a két képet 0xAF vs. 8xAF, hááááát ,inkább úgy hagytam , ég és föld.
-
moonman
titán
nekem pl GP4-ben nagyon jól jön mind aa, mind af, mert tisztábban látom, mi (ki) van előttem és még a teljesítményt sem fogja vissza, lévén szó régebbi dx7-es játékról.
[Szerkesztve] -
MaUser
addikt
-
breetai
aktív tag
Neked volt időd ilyenekkel foglalkozni D3-ben!!!??? :C :C
lol -
breetai
aktív tag
HÁT!? Nem tudom. Azokon a képeken ahól látom a csodát (különbséget) azok mind 1600X1280-ban, vagy valahogy így készűltek. Ja,és a fontos szegmens még ki is van nagyítva! :(((
-
breetai
aktív tag
Heló!
Kerestem ilyen témát de nem leltem, így nyitok egyet. Ha mégis van bocs!
A kérdés remélem egyértelmű!? Én a AA, és AF létjogusúltságát kérdőjelezem meg. Mert 1024X768-ban (amiben játszom), semmilyen frenetikus képminőségjavulás nem tapasztalható. :((( De a teljesítmény az megcsappan: 2XAA+ 4XAF= -20-25% taljasítmény. :O Ezenkívűl még az is feltünt milyen jól kapóra is jön ez a két cucc a gyártóknak!!! Mert megszabja a fejlesztés irányát, és az új stufra mindíg elmondhatják: Ez már XY XAA-s, és még kevésbé terheli le! :F
Szóval ti ezt,hogy látjátok???? :F :F
Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Tesla topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Gitáros topic
- Diablo IV
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Sorozatok
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...
- ÖRÖK GARANCIÁVAL - OLCSÓ, LEGÁLIS SZOFTVEREK 0-24 KÉZBESÍTÉSSEL - Windows - Office - LicencAruhaz.hu
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- BESZÁMÍTÁS! 32GB ADATA XPG Lancer RGB 7200MHz DDR5 garanciával hibátlan működéssel
- BLUESUMMERS NVMe SSD adapter
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest