Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vineforex

    újonc

    Ha telefont rendelsz a Partnerogsm-től bízz a szerencsédben, hogy nem fog elromlani. Mert addig vannak csak rendben a dolgok.
    Ha meghibásodik a készüléked, számíthatsz rá, hogy hónapokig nem kapod vissza megjavítva. Nekem 10 hét után telt be a pohár. Először 3 hetet töltött náluk a készülék garanciális javításon, aztán visszaadták ugyanazzal a hibával, amivel leadtam. Ismételten visszaadtam javításra. Többszöri telefonon történt érdeklődésemre csak hitegettek, hogy "ezen a héten kész lesz"". Nem lett kész.
    Az eladó udvariatlan volt és mogorva. Hét hét után elegem lett ebből a huzavonából és visszaköveteltem a készülék vételárát (vásárlói jog, lásd: nfh.hu).

    FONTOS MÁSOK SZÁMÁRA IS: a garanciális javításra beadott készülékem amikor átvették,
    nem adtak jegyzőkönyvet az átvételről !!! , pedig ez kötelező előírás, ez alapján hosszabbítható meg a garanciális időtartam a javítás időtartamával. Ezen szerepelni kell mindkét fél aláírásának. (Egy példány a vevőnél, egy az üzletbenkell maradjon.) Csak egy átvételi elismervényt kaptam egy papírfecnin, amit visszakértek, amikor először visszakaptam a még mindig hibás készülékem. Szóval nem maradt nálam semmi igazolás a javításról (amit el sem végeztek) és annak időtartamáról.
    Biztos vagyok benne, hogy tudatosan nem adták ki a jegyzőkönyvet egyik alkalommal sem, mivel amikor személyesen a kilencedik hét után közöltem velük, hogy ha nem fizetik vissza a vételárat, a Fogyasztóvédelemhez fordulok, akkor előkerült a jegyzőkönyv formanyomtatvány és arra írták rá, hogy visszafizetik a készülék árát. Tehát természetesen tartanak nyomtatványt, ha esetleg ellenőrzést kapnának, nehogy emiatt büntetést szabjanak ki rájuk, csak nem adják oda a vásárlónak. Véleményem szerint ez a vásárló tudatos megkárosítása.

    Szóval ennyit a megbízható PartneroGsm-ről.

Új hozzászólás Aktív témák