- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
haxxika
senior tag
válasz
TrollBalint #13515 üzenetére
2010 után vagy az 5hengeres 2.0 dízelt (1984cm3)D3 ill. D4 jelöléssel, vagy az 5 hengeres D5 ami stabil és kimegy a világból. Családban van ős D5 (D5244T) most 428e-el, valamint már swirlös D5 (D5244T4) kb. 450e-el. Motorhoz még nem kellett hozzányúlni egyik esetében sem, csak a swirl miatt kellett cserélni a műanyag szelepsort és a kis állítókart nemrég utóbbin (amit egyébként 200ezrenként kellene).
Tudtommal a 215 lovas biturbós D5 is elég stabil konstrukció lett, nagybátyám újított be egy ilyennel szerelt V60ra kb. 1 éve, még nem hallottam tőle panaszt, csak annyit, hogy nem gondolta volna, hogy ennyire jó a Volvo hosszabb távon is (folyamat európában ingázik német/olasz - szlovákia távon). -
BigBlackDog
veterán
válasz
TrollBalint #13515 üzenetére
Ha 1969 ccm, akkor az már nem öthengeres, Volvo motor. Én nem erőltetném.
-
Peti78
őstag
válasz
TrollBalint #13497 üzenetére
A másodiknak nagyon szép a beltere és 8 fokozatú a váltója. Igen, négy hengeres, viszont újabb konstrukció. A Volvo szakim Volvo szervizzel a kezében fél éve vett egy ilyet ismert hajtókarcsapágy problémával, nagyon nyomott áron. Felújították a motort, azóta szépen megy. Kapott [motoroptimalizálást] , fürge jószág. A váltója nagyon jó, de ő is azt mondja, az öt henger az öt henger. Ez meg csak 4.
Az aneda által említett lengéscsillapítók valóban drágák, de valamit valamiért.
Nekem 2014-es D5 van, nem az amit Te linkeltél, hanem az újabb műszerfalas. EGy éve vettem, Fojtószelepet és turboszabályzó szelepet kellett eddig benne cserélnem. Szerintem nagyon megbízható konstrukció. Szerintem mindegy melyiket veszed, azért a four C jó dolog, sajnálom hogy az enyémben nincs.wwhy: AZon az úton elég sok kereskedés van és nincs velük tapasztalatom. A Tamások autókereskedés viszont jó hírű errefelé, tiszteességes emberk a tulajdonosok, nézz rájuk hátha van valami.
-
aneda
senior tag
válasz
TrollBalint #13497 üzenetére
A másodikba ne akarj lengéscsillapítókat venni (four-c). Sírni fogsz az ára láttan, és az is biztos, hogy eddig nem vett bele senki, pedig már lassan esedékes.
Plusz 4 hengeres, ellentétben a másik D5-el. -
FireFox1996
őstag
válasz
TrollBalint #13486 üzenetére
Kevés olyan kereskedő vna, aki engedi, hogy elviszed vizsgálatra.
De elhozhatod a szerelődet a telephelyükre, és ott megnézhetitek az autót.
Amikor néztünk egy XC90-et, nem is engedték, hogy próbaútra elvigyem az autót mielőtt leelőlegezem a kocsit...
Nekem egyszer belement az egyik kereskedő, hogy ő elvigye a kocsit az általam kinézett műhelybe, hogy átvizsgáljákÉs végül meg is vettem azt, és jó döntés volt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
TrollBalint #13486 üzenetére
Ez a megszokott/átlagos policy, rosszat nem jelent - vannak erre specializálódott autó vizsgálók
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
TrollBalint #13473 üzenetére
Csak 5 hengeres 2.0 volt V60 dízel ebben az évjáratban, illetve 1984 ccm elég árulkodó. Lehet nyomócsöveket is számolgatni, ha úgy tetszik, stb
Kézi változik hűtött eszembe, a lendkerék van olyan drága ezekhez, hogy ne legyen sokkal veszélyesebb 6-os automatával venni, szvsz jobbá illik az autó karakteréhez.
Márkaker - ha épp árulnak ennyiért bármilyen autót, nem lennék meglepve ha jó sok vélt hibát találnának. Tudom, ezzel nem vagyunk sokkal előrébb, csak érdemes ellenőrizni a véleményüket és nem beleugrani az autóba amit hirtelen elkezdenek marketingelni helyben -
belaazallat
addikt
válasz
TrollBalint #13473 üzenetére
Üdv!
Vidd be Ivanicsékhoz és kérj egy teljes átvizsgálást. Én használtan ott vettem a az én Volvomat(Ivanics).
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
TrollBalint #13467 üzenetére
Nekem ha kell még hely, akkor bérelek zárható tetőboxot keresztrúddal, de mivel annak egy szemmel látható ára van így egyik feleség sem vállalta eddig, inkább a fele cucc otthon maradt "nem kell az annyira" jeligével... Lám az élet igazolja önmagát, ha már megnyirbálod a cipő/táska/ruha budget-et akkor hirtelen elég nagy lesz a csomagtere bármelyik autónak.
Ez egy fejlesztési potenciál kedves autógyártók, az elasztikus csomagtartó.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
TrollBalint #13467 üzenetére
Azok a köbcentik dízelre vonatkoztak, V60-ban van mindkettő, plusz a PSA 1.6 (az sem selejt, ha abból találsz szebbet, de az öthengeresek jobbak, 1969 ccm meg még kiforratlan évjáratok). Benzines fronton a régi 3 literes T6 AWD-t merném venni, ecoboostok hengerfal repedősek.
-
aneda
senior tag
válasz
TrollBalint #13465 üzenetére
Vigyázz, a V60 nem nagy autó!
-
belaazallat
addikt
válasz
TrollBalint #13463 üzenetére
Lapra csukható babakocsit kerestünk, befért mellé a mózes is. Mellette 2-3 bőrönd. Legózni kell!
Adott csomagtartóhoz kell méretezni az elvinni szándékozott cuccokat.
Fel kell állítani egy preferencia rendszert, mi mennyire fontos az "új kocsinál". Volvo legyen, kombi legyen/nagy csomagtér, stb.
Én sokáig kerestem milyen autóra lenne érdemes lecserélni a Volvo-t(99-es V40).
az én preferenciáim így alakultak:
1 benzines legyen, sok rövid városi út, babataxi, ovi, bolt melóhely.
2 halk autópálya tempónál. (alváz és üregvédelem után sokkal halkabb lett)
3 hátul 3 teljes értékű ülés(vagy nagyobb méretű egyterű, amire nincs keret, vagy nincs használható benzinmotor, vagy 2 olyan típus, amit nem biztos, hogy szeretnék megvenni Fiat Multipla, Honda FR-V )Ha a 3. pontot elhagyom egy csomó kocsi belefért volna a paraméterek közé. Viszont vagy így vagy úgy kompromisszumot kellett volna kötnöm. És ha már kompromisszumot kell kötnöm, akkor inkább megtartottam a megbízható autómat. Ez utóbbi Nálad tudom nem játszik, de az új autónak nagyon utána kell nézned, nem is a konkrét darabnak, hanem a típusnak, ismerni kell a jellemző típusbetegségeket. Sajnos Volvo-nál is van pár.
-
belaazallat
addikt
válasz
TrollBalint #13448 üzenetére
Szia!
Mint 2 gyerekes családapa hozzászólnék ehhez: " Legyen nagy csomagtartója, leginkább azért, mert gyereket tervezünk a közeljövőben. Mivel eddig nem volt gyerekünk, nem tudom ez méretben mit jelenthet, de mindenki azt mondja, hogy nagy csomagtartó kell"
Mindegy mekkora a csomagtartó, úgyis mindig tele lesz sok fölösleges dologgal.
Újra megtanulsz majd legózni. Én 99-es V40 kombi 410 literét kell beosztanom 2 gyerek és az asszony mellet.
CD-tár nincs már benne.
Ha méret a lényeg, egy jól pakolható Sedan-t sem vetnék el. -
nesa
veterán
válasz
TrollBalint #13453 üzenetére
Ez a volvo legjobb motorja a 2.4Dizel 163Le ez a legegyszerűbb D5244...
-
nesa
veterán
válasz
TrollBalint #13451 üzenetére
Nem tudom milyen a mostani kocsid de tartsd meg, a felesleges pénzed meg váltsd be PL euróra vagy vegyél arany rudat + egy jó gyalukést meg kalapácsot.
A tuti autókat nem írom le mert az úgyse vennéd észre, és amúgy sem 10db -ot akarsz venni.
-
nesa
veterán
válasz
TrollBalint #13448 üzenetére
v70 nem tetszik, akkor mi tetszik? minden Volvo tök egyforma, az újabbak meg PL V90 7 milliónál kezdődik. V60 újabb sem olcsóbb, ennyi pénzből pont a v70 XC70 legdrágább darabjait lehet venni, és még marad szervizre is, xc nél megcsináltatsz egy nagy szervizt hogy minden fasza legyen az lehet túlmutat az egymillión és akkor még nem volt baja a kocsinak.
Esetleg XC60 alsóbb fele fér bele, de az ugyan annyi lesz szervizbe.
Drága sport ez az autózás manapság. -
zgospel
őstag
válasz
TrollBalint #12364 üzenetére
Nálunk is téma volt mostanában több autó kapcsán, ezért szerintem a következőket érdemes mérlegelni:
1, Saját tapasztalataim alapján, ebben az árkategóriában az esetek túlnyomó többségében a tanult és kulturált emberek ellentettjei fognak jelentkezni a hirdetésre. 10-20 ezer forintokon és tele tank benzineken megy az alkudozás, vétel után hazafelé matrica nélkül felmennek az autópályára, ráíratják az adásvételire hogy "km számláló hibás" meg hasonlók.
Ezen a szinten vagy megbirkózol velük, vagy ár alatt betolod egy kereskedésbe ahol aznap kapsz valamennyi kp-t és le van tudva a dolog.2, Van-e a tágabb rokonságban vagy ismerősi körben például friss jogsis aki szeretne magának első autót? Vagy úgy egyáltalán ismerősi körben bárki akit érdekelhet.
Mert ha műszakilag rendben van, nem zabálja az olajat, és nem porlik a rozsda miatt, akkor talán ez a legjobb megoldás. Így te is kapsz érte valamennyit, az autó sem lesz elherdálva, ő pedig örül, hogy ismert előéletű kocsihoz jut. -
FireFox1996
őstag
válasz
TrollBalint #12364 üzenetére
Itt kéne próbálkoznod: Volvo-adok-veszek fb csoport
És jobb, ha képek is vannak róla. -
voyager4.4
senior tag
válasz
TrollBalint #11380 üzenetére
Egyértelműen balról. Anyósra ha átülök (és más vezet persze
), szinte nem is hallani.
-
voyager4.4
senior tag
válasz
TrollBalint #11378 üzenetére
Szóval, nem dobol, nem kopog, hanem nyüszög.
nyik-nyik, mintha egy üres tejfölösdoboz szorult volna valahova.
-
rayoliviero
veterán
válasz
TrollBalint #11246 üzenetére
Én használom hétköznap estig sajnos. Ami még érdekes az autómban, hogy kisebb fordulaton csüröszkölő hangot hallok halkan, de lehet hallani, lehet a generátor szénkeféje?
-
rayoliviero
veterán
válasz
TrollBalint #11240 üzenetére
Hát ez elég rosszul hangzik. De nem értem, hogy miért nem derítették ki rögtön, hogy mi baja.
-
belaazallat
addikt
válasz
TrollBalint #11038 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
TrollBalint #11032 üzenetére
Ha van pénz/kedv kasztnit megmenteni és a típusba beletanulni, lehet értelme foglalkozni vele, de akkor több évre tervezve. 1-3 év távlatában inkább megpróbálnám eladni, amíg van rajta sok műszaki.
-
belaazallat
addikt
válasz
TrollBalint #11035 üzenetére
Kulcsot lehet másoltatni, de ne az egyszerű kulcsmásolókat keresd. A probléma még az vele, hogy ha van a kocsidba "immobillájzer" akkor a chipje a kulcsban lehet, tehát azt is szerezni kell. De ezt a face csoportban a hozzáértőbbek megmondják.
Az elektronika nem tudom hol van. Én direkt riasztókra specializált autóvillamossági szerelőhöz vittem a kocsit, ott cserélte ki a szakember.
Lehet venni felnikupakot és rá volvós matricát, csak le kéne mérnem a felnikupakok méretét, de még nem volt energiám hozzá.
-
Lackki
őstag
válasz
TrollBalint #11035 üzenetére
[link] erre gondolt
várunk szeretettel.
-
belaazallat
addikt
válasz
TrollBalint #11032 üzenetére
Ilyen felnit vettem én is nem rég! Nincs egy plusz felnikupakod hozzá?
Facen van egy S40/V40 zárt csoport. Kérj felvételt. Van több személy, akik bontanak rendszeresen autókat, olcsón lehet alkatrészt kapni, meg segítenek hibafeltárásban(ha egyszerű és gyakori a hiba).
Távirányító az a riasztót is kapcsolja, vagy csak központi zárat? Nálam riasztós volt és csak a vezérlő elektronikát kellett cserélni, 25000 Ft volt alkatrésszel, munkadíjastól.
Fordulatszám mérő vagy óracsoport csere, vagy vvalami kis mechanikus hiba. Ilyesmi lesz a karnál is.
-
Lackki
őstag
válasz
TrollBalint #11032 üzenetére
facelift igen
mitsu kocsira mitsu felni nagyon jó250-300k-val számolj ha kilakatoltatod.
-
Lackki
őstag
válasz
TrollBalint #11024 üzenetére
színre fújt betétek, más lámpák, "tojástartós" grill, belsőben az ülés is más
-
belaazallat
addikt
válasz
TrollBalint #11019 üzenetére
Üdv!
Nekem 99-es V40-em van. 1.6 benya. Motorikusan rendben van, de a kaszni nálam is oda volt. Két első sárvédő csere+ fényezés 110.
Ha motorikusan rendben van, és nincs plussz igényed, amit a mostani autód nem tud kielégíteni, én nem cserélném. Ugyanis nincs alternatíva, hogy mire.
Karosszéria alkatrészek fillérekért vannak az autóhoz, a munkadíj a sok.Én gondolkodok a V40 lecserélésén, de nincs alternatíva. 2 gyerek, lehet lesz 3. Tehát 5 teljes értékű ülés kell, márkán belül V70, Xc90 jöhet szóba használtan, de fenntartani egyiket sem tudnám.
Más márkánál meg nincs normális benzinmotor(kicsi turbóst nem szeretnék, TSI és társai) sok rövidtáv miatt, vagy rohadós kaszni(mazda 6)...
-
Lackki
őstag
válasz
TrollBalint #11019 üzenetére
Teljes lakatolás kb 250ezer fényezéssel (hátsó/első sárvédő ívek és küszöbcsere). Egy bontott ajtó 5-10ezer ft, mert kutya se viszi őket.
Ha facelift előtti, akkor nem érdemes már szerintem, hacsak nem szerelemEgy ismerősöm tavaly totál kipakolta a kocsiját és kilakatolta és fényezte, összes szilentet cserélte gyárira és 400ért árulja most.
Faceliftes már más tészta. Enyém "csak " 15éves lesz idén, így ha nálam hasonló gondok lennének, megcsináltatnám.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS X540SA-XX004D Notebook - 4 napot használt
- Samsung Galaxy A55 5G / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3004
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest