Hirdetés
Legfrissebb anyagok
Mobilarena témák
- A Nothing Phone (3a), feketén-fehéren
- Bemutatta az Apple az iPhone 16e-t
- Android szakmai topik
- Tasker
- Áprilisban várható az iOS 18.4
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
PROHARDVER! témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
Viewport-ban főként GPU-t zabál, de ezt biztos látja a barátod is, amikor szaggat a mozgatásnál. Rendernél maxolja ki a CPU-t, ahol nagyjából nem létezik olyan, hogy "túl sok/elegendő". A Vray elég jól skálázódik, tehát igazából a minél több mag, annál jobb elv érvényesül. A képen azért van ilyen alacsonyan a CPU usage, mert éppen semmi nem történik amit számolni kéne, és mert nem is zajlik render (ha jól látom).
De minél nagyobb a scene és minél több a textúra, annál több memóriát fog igényelni. Az instabilitást viszont nem valószínű, hogy az okozza.
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- A Nothing Phone (3a), feketén-fehéren
- Bemutatta az Apple az iPhone 16e-t
- Titán TUF módra: teszten az NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti!
- Milyen TV-t vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós topik
- Asszociációs játék. :)
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Új fizetett hirdetések