- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Google Pixel topik
- VoLTE/VoWiFi
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Ne legyetek bátorak, ha ezt a rollert választjátok - OOTD T10
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Blade!!!
tag
Valakinek tipp a 3259-re? PLZ HELP ME!!!!
-
Blade!!!
tag
Hali!
Nagyon amatőr vagyok a témában, de rámbízták a cég serverének a beállítgatását. Nagyrészt megvagyok vele. Ha használatban van a belső háló nincs is vele probléma. A probléma akkor kezdődik mikor a főnököm hétvégén szeretne távoli asztalra bejelentkezni. Hozzá van adva az ad távoli asztal felhasználóihoz. És miután mindenki lelépett a cégtől kb. 2-3h-n keresztül még be is lehet lépni, de utána nem. Először arra gondoltam elmegy valami pihenő módba. Ki is vettem mindenféle ilyet az energiabeállítási lehetőségeknél. Monitor, hdd, gép - soha,soha,soha. De valami miatt mondjuk mikor hétfőn bejövök reggel és benyomom a server monitorát, mindíg jelszót kér és miután beírtam elkezdenek pörögni a hdd-k ezerrel. Tehát mégiscsak elmegy pihizni. De hol lehet még ezen állítani? Szolgáltatások között vagy valami házirendben esetleg? Plz help mert már egy jóideje küzdök vele és megöl az ideg.
(Jah és ha nem írom be a jelszót a serveren csak szimplán elkezdem használni itt valamelyik benti gépet és bemegyek egy serveren megosztott közös mappába akkor kintről ismét el lehet érni a gépet.) -
Blade!!!
tag
Köszönöm az eddigi segítségeket. Ma utánanézek melyik nagykernél van az ajánlott routerből és veszek egyet. Aztán majd melátjuk mi lesz.
-
Blade!!!
tag