- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Yettel topik
- Ilyen vékony lesz a Huawei Mate 70 Air
- Ilyen lesz a Galaxy S26 Ultra
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A ZTE sem maradt adós csúcstelefonnal
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bikkrom
senior tag
Lejárt az előző szerkesztési ideje. Csak összejött a másik módszer. Kössz!
Mert hiába Dispose-olom vagy null értékkel töltöm fel a Bitmap változóm nem abban van az 1,7GB, hanem a létrehozó metódusnál "tűnik" el valahol. De a második linkedben a bitmap létrehozójában tár változót alkalmaznak és már ott azonnal GC.Collect és DeleteObjectet tolnak. Még egyszer kössz!
Öröm, boldogság. -
Bikkrom
senior tag
Felmerült egy kis bibi.
Bitmap myBitmap = new Bitmap(CaptureScreen());
Color pixelColor = myBitmap.GetPixel(x, y);
Ez 10 secenként ismétlődik és fel is dolgozom de ez lényegtelen. Ez 20-30 perc után OutOf MemoryExceptionhoz vezet. Hogyan tudom ezt elkerülni.? Hogy lehetne felszabadítani a már nem használt bitmapok által foglalt memóriát? Valamint hol tudom ezt levenni/bővíteni? Nem túl jó 20percet várni a kivételre, kis memóval tudnám tesztelni 1 perc alatt.Előre is köszönöm a segítséget!
-
Bikkrom
senior tag
Üdv Mindenkinek!
Egy elég egyszerű Formot akarok írni VS2010ben C#ban. Amit tudnia kellene az 2 textbox 1-1 int értékkel. Egy X és egy Y koordináta. Ezzel nincs is gond belököm 2 masked textboxba. Aztán egy buttonra ha rábökök megmondja mondjuk 1 labelre kiírva, hogy a monitor azon X,Y koordinátáján most milyen színű a pixel.
A gond az, hogy még grafikai függvényekkel nem foglalkoztam C#ban. Gondolom egy tanult embernek 2 perc, de nem várom el, hogy bárki is megírja. Azért ha van valakinek kedve felőlem meg is írhatja. Nem munka, nem beadandó csak itthon ökörködnék és érdekel. Tehát amit kérnék az egy kis iránymutatás, hogy mit usingoljak, milyen függvények kellenek nekem ehhez és mik a paraméterei.Előre is köszönöm a segítséget!

Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Assetto Corsa Rally
- Asztalos klub
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Path of Exile (ARPG)
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- Intel Core i9-9900K, Gigabyte Z390 AORUS Master, Noctua NH-D15
- Ryzen 7 kezdő 1080p játszós konfig
- iPhone 15 Pro Max kék titán 256 GB kártyafüggetlen 1 év garanciával ELADÓ
- ASUS ROG Flow Z13 (2025) GZ302EA-RU004W - 3 év garancia - GYÁRI, MAKULÁTLAN ÁLLAPOT!!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B660M i5 12400F 16GB DDR4 1TB SSD RTX 3070 8GB Zalman T4 Plus Cooler Master 750W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3121, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! HP Probook 450 G10 - i3-1315U I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I W11 I Cam I Garancia!
- DELL Docking Station WD19S + 130W töltő
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

Mert hiába Dispose-olom vagy null értékkel töltöm fel a Bitmap változóm nem abban van az 1,7GB, hanem a létrehozó metódusnál "tűnik" el valahol. De a második linkedben a bitmap létrehozójában tár változót alkalmaznak és már ott azonnal GC.Collect és DeleteObjectet tolnak. Még egyszer kössz!
Öröm, boldogság.

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)



